به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب : ۷۸۹۵۸

پیروزی خفیف خوزستانی‌ها در پلی‌اف لیگ

گروه ورزشی: بازی رفت مرحله پلی‌آف برای حضور در لیگ برتر، با پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل مس کرمان به پایان رسید. در بازی رفت مرحله پلی‌آف، استقلال خوزستان و مس کرمان از ساعت 18:30 در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان رفتند که شاگردان ویسی با گل دقایق پایانی مهدی مومنی به برتری رسیدند.

به گزارش ایسنا، نیمه نخست بازی با هدف گل نخوردن از سوی هر دو تیم دنبال شد و بازیکنان بیشتر به دنبال محک زدن تیم مقابل بودند. در پایان این نیمه، یاران ویسی و میثاقیان از یک موقعیت گلزنی بهره‌مند شدند تا تساوی بدون گل حاصل تلاش دو تیم در نیمه نخست باشد. نیمه دوم این دیدار اما با هجوم استقلالی‌ها به روی دروازه شاگردان میثاقیان آغاز شد اما بازیکنان جوان استقلال در گلزنی ناموفق بودند تا اینکه در وقت اضافه نیمه دوم، مهدی مومنی با حرکت پا به توپ در مقابل محوطه هجده قدم مس کرمان و شوت از پشت محوطه، دروازه سیروس سنگچولی را گشود.

با این نتیجه، استقلالی‌ها با کسب یک تساوی در بازی برگشت می‌توانند در لیگ برتر باقی بمانند و مسی‌ها در رسیدن به لیگ ناکام خواهند بود. با وجود اینکه تماشای بازی در ورزشگاه، رایگان اعلام شده بود، تنها حدود هزار نفر از نزدیک بازی را مشاهده کردند. بازی برگشت این مرحله، ساعت 18 روز یکشنبه - 10 خرداد - در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود.