به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۷۰۹۳۸

صدورمجوز يك انجمن‌اسلامی‌دانشگاه‌چمران

گروه سياسي: انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه شهید چمران اهواز پس از چند سال پیگیری مستمر از تاریخ ۹۰/۱۲/۳ توانست در تاریخ ۹۳/۱۱/۲۱ مجوز شروع به فعالیت خود را دریافت کند.
به گزارش سايت مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)، جنابی نماینده هیات موسس این تشکل می‌گوید: متأسفانه در چند سال گذشته برخی سود جویان خود فروخته که به نام انجمن های اسلامی در دانشگاه ها فعالیت می کردند با پوشیدن لباس دانشجویان لکه ای ننگین بر دامن انجمن های اسلامی و تشکل های اصیل دانشجویی شدند که با روی کار امد دولت تدبیر و امید و تغییرات صورت گرفته در فضای دانشگاه ها برای خروج از فضای تک صدای امیدی در دلها زنده شد که ثمره ی آن امروز به بار نشست.

جنابی با تاکید به رویکرد اصلاح طلبی این تشکل افزود باری دیگر پس از گذشت سال ها نبود تشکل های اصیل دانشجویی مجدداً تشکل های دانشجویی در دانشگاه ها تشکیل شدند. جنابی با اعلام خبر حضور این تشکل در اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) گفت: انجمن های اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) در پی آن است که با تمسک به اصل وحدت و با ندیدن خویش و دیدن ملت در درون گفتمان اصلاح‌طلبی راستین و برای دستیابی به اجماع بیش از پیش تلاش نمایند و دهان یاوه‌گویان و فرصت‌طلبان و کسانی که خواهان حفظ وضع موجود هستند را مهر زده و همچون گذشته سعی در بازسازی اعتماد عموم نخبگان، دانشگاهیان و توده‌های ملت نمایند تا بتوانند بر مبنای نیت مخلصانه‌ی خود که همان اصلاح است به اصول اولیه‌ی انقلاب اسلامی برسند.
همچنین نماینده هیات موسس این تشکل در پایان از همه دانشجویان اصلاح طلب و دغدغه مند که خواهان خروج از وضع نامطلوب کنونی و ایجاد فضای با نشاط در دانشگاه هستند دعوت به همکاری و پیوستن به این انجمن اسلامی کرد.