به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۷ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۵۸۲۷۵

عابديني: کفاشيان به آخر خط رسيده است

گروه ورزشی: امير عابديني خبر برگزاري مجمع ويژه براي برکناري علي کفاشيان را تاييد کرد.
عابديني: کفاشيان به آخر خط رسيده است
به گزارش "ورزش سه"، به دنبال نتایج ضعیف تیم های پایه و عدم پاسخگویی فدراسیون فوتبال به شائبه های مالی که در مورد آن وجود دارد، تعدادی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به دنبال جمع کردن امضا هستند تا مجمع فوق العاده تشکیل بدهند و علی کفاشیان را از کار برکنار کنند. امیر عابدینی گفت که وقت رفتن کفاشیان فرارسیده و اگر او حالا از کار برکنار نشود برای انتخابات سال دیگر هم خودش را کاندید می‌کند.

اطلاعاتی در مورد تخلف فدراسیون جمع کرده ایم
اطلاعاتی از طرف اعضای مجمع جمع شده است و من خود هم اطلاعاتی دارم که آنها را در اختیار اعضا قرار می‌ دهم. دلیل برکناری کفاشیان نتایج ضعیف و عدم توضیح او در مورد اتفاقاتی است که در فدراسیون فوتبال اتفاق می‌ افتد. کفاشیان پاسخگوی کارهایی که کرده نیست و این به معنای آن است که به آخر خط رسیده است و باید از فدراسیون فوتبال برود.

وزیر ورزش نقشی در برکناری کفاشیان ندارد
وزیر ورزش به خاطر مردم نگران است ولی نقشی در برکناری علی کفاشیان و برگزاری مجمع ویژه نخواهد داشت. به هر حال او باید در مجلس پاسخگو باشد و حق دارد که از نتایج فوتبال ابراز نگرانی کند. در بازی های آسیایی اولین تیمی که به ایران برگشت فوتبال بود، این نشان می‌ دهد که تمام ورزش های ما پیشرفت کرده است اما فوتبال هیچ پیشرفتی نداشته است.

نمی‌توانم بگویم کفاشیان تخلف مالی کرده است
خیلی ها می‌ گویند کفاشیان در فدراسیون تخلف مالی کرده است ولی من نمی‌ توانم این حرف را بزنم چون اطلاعاتم کافی نیست. در کل من فکر می‌ کنم احتمال تخلف اداری بیشتر از تخلف مالی است.

کفاشیان را الان برنداریم باز هم کاندید می‌شود
واقعیت این است که کفاشیان دیگر تاریخ مصرفش گذشته است و باید برود. اگر ما منتظر نمی‌ شویم که یک سال باقیمانده از ریاست او بگذرد، دلیلش این است که او اگر الان برکنار نشود برای 4 سال دیگر هم کاندید می‌ شود.

با 30 امضا مجمع فوق العاده برگزار می‌ کنیم
با جمع کردن فقط 30 امضا ما مجمع فوق العاده برگزار خواهیم کرد. اگر در مجمع دو سوم اعضا رای به برکناری کفاشیان بدهند این مساله عملی می‌شود. مطمئن باشید برکناری کفاشیان بیش از دو سوم رای می‌ آورد. این استنباط من است و فکر می‌ کنم تعداد زیادی از افراد مجمع موافق رفتن کفاشیان هستند.