به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۳۹۲۸۵
S5 جدیدترین و قدرتمندترین گوشی اندرویدی بازار

ويژگي بهترین گوشی‌های ضد آب بازار/تصاویر

گروه فناوري: شاید برای افراد بسیاری قابلیت ضد آب بودن تلفن همراه چندان اهمیت نداشته باشد، اما در صورتی که تصمیم دارید تا تلفن همراهتان پس از افتادن در آب به کار ادامه دهد بهتر است این گوشی ها را در نظر داشته باشید.
بیشتر تلفن های همراهی که این روزها وارد بازار می شوند در برابر آب مقاوم هستند، به این معنی که اگر به صورت اشتباهی لیوان آبی بر آن ها بریزد با خشک کردن سریعشان می توانید از وارد شدن آسیب جلوگیری کنید. با این حال تعداد کمتری از تلفن ها می توانند به صورت کامل در برابر نفوذ آب مقاومت کنند.

با پیشرفت های حاصل شده در زمینه تکنولوژی، این روزها ضد آب بودن یک گوشی در حال تبدیل شدن به یک استاندارد است. بسیاری از شرکت ها در حال رقابت با یکدیگر هستند تا تلفن همراهی را معرفی کنند که بتواند برای مدت زمانی طولانی زیر آب سالم بماند. در این گزارش نگاهی داریم به 6 عدد از بهترین گوشی های ضد آب بازار که شما می توانید آن ها را با خیال راحت زیر باران ببرید.

Sony Xperia Z2




شرکت سونی در سال اخیر با معرفی سری جدید اکسپریا توانست بار دیگر در بخش فروش تلفن همراه به موفقیت دست یابد. اکسپریا Z که سال پیش وارد بازار شد با طراحی زیبا و محکم توانست به فروش خوبی دست یابد. جدیدترین تلفن همراه این شرکت اکسپریا z2 نیز راه همان مدل قبلی را پیش گرفته است. Z2 علاوه بر این که تماما ضد آب و غبار است به صفحه نمایشی 5.2 اینچی مجهز است و از یک دوربین قدرتمند 20.7 مگاپیکسلی با قابلیت تصویر برداری آهسته استفاده می کند.

Samsung Galaxy S5



جدیدتری و قدرتمندترین محصول سامسونگ اینبار با قابلیت ضد آبی وارد بازار شد. این شرکت که پیشتر S4 Active را با قابلیت ضد آبی وارد بازار کرده بود اینبار قوی ترین تلفن همراه خود را نیز با این قابلیت وارد بازار کرد. S5 برخلاف Z2 امکان باز شدن پشت قاب را به خریدار می دهد و شما می توانید در صورت نیاز، خودتان باتری دستگاه را تعویض کنید.

Sony Xperia Z1S



سونی بارها ثابت کرده است که یک تلفن همراه محکم و مقاوم لازم نیست ظاهری زمخت داشته باشد. Z1s با قاب کناری آلومینیومی و بدنه پشتی شیشه ای توانسته تا این موضوع را به راحتی اثبات کند. این تلفن همراه در حال حاضر بهترین گوشی سونی است و افرادی که تصمیم دارند تا قبل از انتشار Z2 از یک تلفن سونی بهره مند شوند می توانند این مدل را خریداری کنند.

Kyocera Hydro Elite



احتمالا تاکنون نام این شرکت را نشنیده اید، اما Kyocera شرکتی است که از مدتی پیش در حال تولید گوشی های ضد آب است. جدیدترین تلفن همراه این شرکت نیز یک دستگاه اندرویدی است که می تواند به راحتی در برابر آب، ضربه و غبار دوام آورد.

Sony Xperia Z Ultra



افرادی که علاقه دارند تا تلفن همراهشان اندازه ای بزرگ تر از معمول داشته باشد می توانند با هزینه ای 649 دلاری صاحب یک گوشی 6.4 اینچی قدرتمند شوند. گوشی Z ultra از سخت افزاری قدرتمند استفاده می کند و می تواند به راحتی هر نرم افزاری را اجرا کند. سیستم عامل این دستگاه نیز Android 4.4 خود شرکت گوگل است که باعث می شود جدیدترین آپدیت ها را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کند.

Samsung Galaxy S4 Active



شاید S5 جدیدترین و قدرتمندترین گوشی اندرویدی بازار باشد اما این موضوع نمی تواند از قدرت و زیبایی S4 Active بکاهد. افرادی که نمی خواهند مبلغ بسیار گرانی را بابت تلفن همراه خود صرف کنند می توانند با خرید این مدل به مقدار زیادی در این زمینه صرفه جویی کنند.
مرجع : بازارخبر