به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۸۶۰۸۵
آقای خاص با جدیت جواب داد

مورینیو: به فکر رژیم لاغری رافا باش!

گروه ورزشی: ژوزه مورینیو شوخی همسر بنیتس را با تندی جواب داد.
مورینیو: به فکر رژیم لاغری رافا باش!
سرمربی چلسی در نشست خبری بازی بارسلونا و چلسی پاسخ صحبت‌های اخیر همسر بنیتس را داد که آن باعث تعجب همگان شد. همسر بنیتس در گفت‌وگوی خود با روزنامه "رخیون" به شوخی درباره تیم‌هایی که مورینیو آنها را ترک کرده و بنتیس هدایتشان را بر عهده گرفته است، گفت: اشتباهات دوستمان که تیم خود را ترک می‌کند را اصلاح می‌کنیم.

آقای خاص با جدیت جواب او را داد و گفت: همسر بنتیس گیج شده است و این یک شوخی نبود. دی‌متئو جایگزین من در چلسی و آنچلوتی در رئال‌مادرید شد. تنها جایی که پس از من هدایتش را بر عهده گرفت، اینتر بود که در نیم‌سال قهرمان اروپا را نابود کرد. اگر در فکر این باشد که همسرش رژیم بگیرد، بهتر از این است که درباره من حرف بزند.

به نقل از آ اس سرمربی پرتغالی چلسی درباره بازی چلسی - بارسا گفت: حضور تماشگران زیاد در ورزشگاه را دوست دارم. بارسا به نتیجه فکر نمی‌کرد. بازی آنها تاکتیکی نبود و همچون ما تنها برای پیدا کردن بهترین ترکیب بود. فرصت خوبی برای هر دو تیم بود. مورینیو درباره ارتباط خود با رئیس باشگاه اظهار کرد: لیست بازیکنان که می‌خواستیم به تیم ملحق شوند و بازیکنانی که خواهان فروششان بودیم را به او دادیم. در مسائل مالی دخالت ندارم و تنها از منظر تاکتیکی نظر می‌دهم. با آرامش منتظر هستیم تا کار خود را به خوبی انجام دهند. می‌توانیم از عنوان خود دفاع کنیم و نتیجه خوبی در لیگ قهرمانان به دست بیاوریم.

وی بارسلونا را یکی از برترین تیم‌ها عنوان کرد و گفت: نتیجه برای من اهمیت نداشت. آنها در حال حاضر در رتبه اول بهترین تیم‌ها قرار ندارند اما خوب بازی می‌کنند. از انریکه به خاطر برنامه‌ریزی برای انجام این بازی تشکر می‌کنم. آنها قهرمان اروپا هستند و می‌خواهیم با آنها رقابت کنیم. درست است که محبوب نیستیم اما گاهی اوقات کسانی که پیروز می‌شوند به این مقام دست پیدا می‌کنند.
مرجع : ایسنا