به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۴ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۷۹۷۱
جنایت هولناک در خوزستان؛

پدری دوقلوهای يکساله​اش را زنده به​گور کرد!

گروه حوادث: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: روز گذشته زنی حدودا 20 ساله سراسیمه و پریشان به ماموران پاسگاه انتظامی " خنافره " در شهرستان شادگان خوزستان مراجعه و از جنایت هولناک زنده به گور شدن دوقلوهای معصومشان پرده برداشت.
پدری دوقلوهای يکساله​اش را زنده به​گور کرد!
سرهنگ سید رحمان موسوی اظهار کرد: ساعت 14 و 40 دقیقه روز گذشته زنی 20 ساله با پاهای برهنه و در حالیکه سراپای وجودش را ترس هولناک احاطه کرده بود و فریاد زنان وارد مقر پاسگاه انتظامی پلیس در شادگان خوزستان شد. وی افزود: با مراجعه این مادر به مقر انتظامی معلوم شد شوهر 30 ساله‌اش به نام " ط – ش " لحظاتی قبل دو فرزند پسر یک ساله‌شان به نام " سیف و لیث " را زنده به گور کرده است.

موسوی ادامه داد: با اعلام این خبر سریعا اکیپی از ماموران پاسگاه به همراه کاراگاهان پلیس آگاهی به محل مراجعه پس از دستگیری فرد جانی که مسلح به سلاح گرم کلاشینکف نیز بوده، خانه وی را مورد بازرسی قرار دادند تا اینکه اجساد بی جان دو کودک یک ساله در میان گل و لای کف یکی از اتاق‌ها نمایان شد. وی گفت: بنا به اظهارات فرد قاتل، انگیزه وی از قتل فرزندانش را اختلاف خانوادگی با همسرش بیان داشته و گفت: وقتی کف اتاق را برای زنده به گور کردن بچه‌ها حفر می‌کردم، هر دو کنارم ایستاده و نظاره گر بودند و من بدون هیچ آسیب دیگری هر دو را زنده به گور کردم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان بیان کرد: فرد جانی قصد کشتن همسرش را نیز داشته و مادر قربانیان زمانی توانست از مهلکه بگریزد که شوهر جنایتکارش مشغول دفن بچه‌های دوقلویشان بود. وی گفت: آخرین گزارش‌ها حاکی از این است که اجساد قربانیان حادثه تحویل پزشکی قانونی شده و فرد دستگیر شده نیز به اتهام زنده به گور کردن دو فرزند بی گناهش پس از تکمیل پرونده و مستندات قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.
مرجع : ايسنا