به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : ۳۹۶۵۴
از دفاع عزت‌مندانه رسايي تا وادادگی‌هاي ظريف!

آقای‌رسایی؛ زمان شرح فتح‌الفتوحت فرا نرسيده؟

گروه سياسي: نمایندگان مجلس شورای اسلامی آیینه انتظارات و خواسته‌هاي حوزه انتخابیه خود به معنای خاص و مسئول در قبال وضع عمومی کشور بطور عام هستند. گرچه هرکدام از نمایندگان، با آراء یک منطقه از کشور به مجلس راه یافته‌اند لیکن در جایگاه نمایندگی، بایست با نگرش کلان، به دنبال تأمین منافع ملی باشند.
آقای‌رسایی؛ زمان شرح فتح‌الفتوحت فرا نرسيده؟
ناصر خادمی‌ماشاری

یکی از اختیارات و بلکه وظایف نمایندگان، پی گیری مسائل منطقه ائی و یا ملی از طریق طرح سؤال از وزرا یا ریاست محترم جمهوری مي‌باشد. اختیار به حقی که در صورت استفاده صحیح از آن، تأمین کننده منافع بخشی و ملی از طریق اعمال نظارت نمایندگان بر قوه مجریه خواهد بود. متأسفانه در ادوار مختلف شاهد آن بوده ائیم معدود نمایندگانی هم بوده‌اند که از این حق به حق و لازم، در جهت اغراض جناحی و حزبی و نه ملی، استفاده کرده و مي‌کنند. آنچه غیر قابل تحمل است، طرح سؤال و کشانیدن مکرر وزرا به مجلس در موضوعاتی به عنوان دفاع از حیثت و غرور ملت و کشور، که خود آن نماینده محترم هم در آن موضوع خاص، کارنامه خوبی ندارد.

یکی از نمایندگانی که همواره پای ثابت سؤال از وزرا و یا تذکر به دولت مي‌باشد حميد رسایی است. او همواره نشان داده‌ که نگران رفتار منفعلانه وزرا علی الخصوص وزیر خارجه و تیم مذاکره کننده در مواجه و مذاکره با غرب و مشخصا امریکائی‌ها و یا اظهار نظر راجع به این کشورها بوده و مکرر اظهار داشته‌ که اینان، عزت ایران و ایرانی را با این رفتارهای خودشان خدشه دار مي‌کنند. البته اصل سخن، سخن درستی است، منتهی راجع به مصداق و تطابق توصیفات این قبیل مخالفین با رفتار واقعی دولت و به طور خاص وزیر خارجه و تیم مذاکره کننده، مطلبی است که بایستی دید که عامه جامعه چه نظری دارند.

در قبال حساسیت‌های ادعائی وي نسبت به لزوم حفظ کرامت و وجهه ایران و ایرانی که ایشان همواره مدعی‌ است دولت و تیم مذاکره کننده (خصوصا آقاي محمدجواد ظريف) به وادادگی و عدول از اصول عزت و حکمت دچار شده‌اند، یادآوری موضوع انگشت‌نگاری و دفاع عزتمندانه ایشان از حقوق ملت و نیز مطالبه وعده‌ائی که داده بود، خالی از لطف نیست. آنچه در آن برهه در رسانه‌ها از آقای رسایی نقل شده به شرح ذیل است:

"بنده به دوستان تشریفات مجلس و وزارت خارجه تاکید کردم فقط در صورتی این کار را مي‌کنم (حاضر به انگشت نگاری مي‌شوم) که روند اجرای آن به شکل خاص باشد آن هم به دلیل جایگاه حقوقی ائی که امثال بنده داریم و این جایگاه متعلق به مردم است. برای همین هماهنگ شد تا با وسیله نقلیه از درب مخصوص سفیر وارد شوم. وقتی هم وارد شدم با احترام به استقبال آمدند. و بدون معطلی ما را به اتاق مجاور اتاق سفیر بردند و دستگاهی که برای این کار بودند را آوردند و توضیح دادند.

بعد از این کار هم سفیر آلمان به استقبالم آمد مرا به اتاقش دعوت کرد. حدود نیم ساعتی در اتاق سفیر با حضور مترجم تشریفات مجلس درباره مهمترین مسائل کشور و منطقه با وی صحبت کردم که الحمدلله دفاع عزتمندانه ای از حقوق مردم کشورمان بود. گزارش این نشست هم به مسئولان ذیربط داده شده انشالله به وقتش در صورت لزوم به صورت عمومی هم ارائه مي‌شود."

حال بگذریم از اینکه یک نماینده مدعی حفظ کرامت ایران و ایرانی در جهان که حتی لبخند وزیر خارجه در برابر غربی‌ها را هم کسر شأن ملت می‌داند، چگونه راضی مي‌شود برای یک سفر شخصی و خارج از وظایف نمایندگی ملت، افتخار! انگشت‌نگاری را به جان بخرد، لیکن آقای رسایی وعده داده بود كه به وقتش، راجع به دفاع عزت‌مندانه‌اي که از حقوق مردم کشورمان در این حضور و انگشت نگاری انجام داده اند، به صورت عمومی گزارش دهند. لذا چون مدت مدیدی از آن فتح الفتوح! مي‌گذرد، بنظر می‌رسد که وقت آن رسیده تا ملت ایران نیز از نتایج، فواید و آثار مثبت و مبارک دفاع عزتمندانه ایشان از حقوق ملت در سفارت آلمان آگاهی یابند تا بیش از پیش قدردان این خدوم ملک و ملت باشند!

حاج محسن
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۲:۵۴
ایشان در جهت خودنمایی هر کاری انجام میدهند و دریغ از یه ذره . . . (221930)
باب اسفنجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۲:۰۲
خیلیها رو اصلاح طلبها بهشون میگن افراطی ولی واقعا دلسوزن و نظراتشون با شما یکی نیست

خیلی ها واقعا افراطی هستن و به خاطر اثبات حزب خود دارن الکی از دولت ایراد میگیرن مثل ایشون
اینکه کسی به خاطر اثبات خود واسه تحریم کردن کشور هم تلاش کنه تا کمر دولت بشکنه درست نیست مثل همون آقایی که خودتون میدونید
کار ایشون هم درست نیست

ولی اینکه بشینی به طرف توهین کنی درست نیست
ایشون تو جبهه حضور داشته بر خلف خیلی آقازاده ها
دهها تالیف کتاب داره
یاد بگیریم سلایق مخالف کنار هم باشیم (222055)
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۲:۵۵
حرف ما هم همینه سلایق مختلف کنار هم باشن و از اون مهمتر مسئولیت سلایقشون و کاراشون رو بپذیرن .این خیلی مهمه نه اینکه هر کی هر چی خواست بگه بعد بره به خاطر یه سفر المان ابروی یه ملت رو ببره !!!!!!!!!شما هم بیای بگی ایشون کتاب تالیف کردن .هر نوشته ای کتاب محسوب نمیشه یا حداقل قابل خوندن نیست !!!!یه چند تا از به نظر ما افراطیون دلسوز رو هم قربون معرفتت معرفی کن.دمت گرم . (222093)
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۳:۴۵
قالیباف
ولایتی
لاریجانی
باهنر
توکلی
و ....
که وقتی از فتنه حرف میزنن میشن افراطی از شما تعریف کنه میشه آزاده
که تو خیلی مسائل مخالف شما هستن ولی کلا افراطی نیستن و گیر الکی به دولت نمیدن (222119)
ل
Italy
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۵:۳۷
هه هه !! اعتراض ما میشه فتنه اعتراض شما میشه انقلابیت !؟؟؟؟ولایتی که از خودش چیزی نداره و مطیع هست!!جناب لاریجانی یکمی معتدل هست ولی تا دلسوزی واسه منافع ملی فاصله بسیار داره.قالبافم از روی بنرای شهرداری در چند وقت اخیر میشه گیر های نا الکیشو فهمید!!باهنرم که بنده خدا میخواست نماینده به قول شما !!!حداقل 13 میلیون ادم رو به جرم اعتراض اعدام کنه بنده خدا اصلا افراطی نیست این یکی!!جناب توکلی هم که بگذریم ..فقط شما به این دوستانتون بگید مسئولیت حمایت از احمدی رو بپذیرن و نگن ما نبودیم!!! (222164)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۶:۱۱
قالیباف هیچگاه از اعتدال و اصلاح طلبی دفاع نکره و همواره دنبال فرصتی برای نابودی این دو جناح با حرکت گاز انبری و تثبیت موقعیت خودش بوده ایشون یک فرد نظامی با تفکر نظامی کامل است.
لاریجانی . . . در جهت تثبیت جایگاه خودش است و هیچگاه از اردوگاه اصولگرایان خارج نشده و در مقابله با اصلاح طلبان به درجاتی افراطی است صرفا" در جهت هدف گفته شده.
باهنر که اصولا" اسمش اشتباه در این جمع آمده و فردی در اردوگاه افراطیون است ولی در سطح پایین
توکلی بینابین است. ولایتی اصولگرای منطقی (222176)
123
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۷:۰۲
باب اسفنجی ، مگر من بهت نگفتم رفتن به جبهه یک تکلیف بود و خالی از ریا و بی مزد، و همچنین بهت گفتم قرار نیست بخاطر رفتن به جبهه بر مردم منت بزاریم و اجر خودمون را هم ضایع کنیم ، خب ، گوش که نکردی هیچ ، حالا اومدی جبهه رفتن رسایی هم به رخ می کشی؟ مرد حسابی از دریافت یارانه انصراف دادی و الان پشمان شده ای ، مردم و دولت چه تقصیری دارند ؟ خودت باید به دخل و خرجت توجه میکردی! (222192)
باب اسفنجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۷:۴۵
:)))
باحال نوشتی
نه پشیمون نیستم ، من گفتم این سایت ازش انتظار میرفت بیش از انصراف حمایت کنه
درآمدمون پائینه ولی خدا رو شکر محتاج کسی نیستیم
جواب قسمت دوم حرفهات رو بعدا به طور مفصل میدم (222204)
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۰۰:۰۱
ما مخلص همه ی شما بچه های جنگ هستیم, حتا اگر باب اسفنجی باشد که نظراتشان مخالف نظرات ماست...! ما به خاطر دفاع مخلصانه و شرافتمندانه از سرزمین مان در آن سالها و بسیاری چیزها از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم, در عین حال که بر سر مواضع خود همچنان باقی هستیم...!تندرست و پیروز باشید...! (222365)
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۲۳:۰۱
اگر حضور در جبهه را برای رسایی نوشتید بهتر است بدانید سن ایشان به این حرفها نمی خورد در اواخر جنگ ایشان پنجم ابتدایی می خوتنند و صد البته عدم حضور در جبهه برای نامبرده منطقی است (222352)
رسایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۰۰:۲۲
داداش سوتی دادی در حد بوندس لیگا
حداقل ایکاش یه ویکی میکردی اسم حمید رسایی رو

میدونی چند سالشه؟؟؟؟ 46 سالشه
خوب سال 47 به دنیا اومده جنگ سال 59 شروع شد
میشه چند سال؟؟ 12 سال اول جنگ
20 سال آخر جنگ
کسی نگفت تو جنگ فرمانده بوده مثل خیلی نوجوونهایی دیگه مدتی در حدود یک سال و 4 ماه در جبهه بوده
شما مطمئن هستم همه نظراتت اینطوریه و بدون هیچ تحقیقی رو هوا هردمبیلی شنیده هات رو معیار قرار میدی و از این آمها هستی که کلا جز انتقاد چیزی بلد نیستن (222368)
saeid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۰۷:۰۵
هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی ک بگندد نمک (222386)
ایمان بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۴:۱۴
ایشون نمی خواد دفاع شرافتمندانه نشون بده..انشالله مردم انتخابات بعدی دفاع شرافتمندانه رو نشون این آقا و امثالشون میدن... (221933)
سينا صفوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۲۱:۳۳
نميدونم چرا هر وقت لغت شرافتمندانه و عزتمدارانه و انگشت رو مي شنوم ياد لغتهاي ديپلمات و استخر و برزيل مي افتم! (222310)
1515
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۸:۱۸
فقط خحالت خجالت خجالت خجالت خجالت (221949)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۸:۱۹
اینها نمایندگان مردمند؟ از کی تا حالا ؟! (221950)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۹:۴۷
اری با 3 - 4% رای پس نمیتواند نماینده مردم باشد (222263)
نی نی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۸:۳۳
ای بابا این رسایی داره اینکارا رو میکنه یکم مورد توجه بشه اینقدر مهم جلوه ندینش مگه کیه ؟؟ (221955)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۸:۳۵
خدا کنه فقط به انگشت ختم شده بوده باشه... (221957)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۸:۴۰
ایشون که توضیح دادند ، این جناب ظریف الظرائف هستش که هنوز این فتح قرن ! رو واسه ملت توضیح ندادند !
فتحی که کشور را گلستان ! کرد ، تحریما تِرِک ! برداشتند ! (221961)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۲:۵۴
خواهشا ببندش... (222090)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۴:۳۲
وقتی جوابی ندارید بی ادبی می کنید ....مدعیان فرهنگ ! (222133)
د
Italy
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۵:۴۰
اگه شما و دوستانتون اجازه بدید تحریما هم برداشته میشه.شما سنگ ننداز بردار همه چیز درست میشه .حداقل صبر کنید یکم شما که 8 سال نتیجه زحمات دوست عزیزتون رو دیدید یکم هم به اینا فرصت بدید .شما این 8 سال که کاخ سفید قرار بود برید پرچم بزنید چرا نپرسیدید کو این پرچم از دوستانتون که صد تا صدتا نیویورک میرفتن؟!!! (222165)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۹:۳۴
فرهنگ جامعه یک عمره دست شماست چه گلی به سر فرهنگ این مملکت زدید؟؟؟؟ فرهنگ شما برچسب زدن ،تحقیرکردن،تهمت وافترا بستن،شایعه پراکنی..........بازم بگم خواهش میکنم دست از فرهنگ و سیاست واجتماع بردارید بزارید این مملکت یک چندسال از دست شماها نفس بکشه
بزارید ما از بهشتی که شما برای ما درست کردین بریم قهقرای جهنم...... (222254)
فندق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۵:۵۶
دکتر صالحی گفته بودن شما محلی برای استفاده اورانیوم 20درصد پیدا کنید ما تولید میکنیم من نمیدونم این اقایونی که مذاکرات ژنو رو میگن وادادگی خودشون میرفتن مذاکره میکردن چی میخواستن بدست بیارن 8سال سیایت شما امتحان شد چی داشت جز فلاکت!!!حسین هرچی بخوردت میدن نیا اینجا واسه بقیه سخنرانی کن لطفا (222168)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۲۰:۲۲
اون جناب صالحی نگفتند که اون 20 درصد برای چه تولید شد ؟ (222284)
فندق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۰۰:۳۰
جناب حسین کیه که ندونه اورانیوم به مقدار خیلی زیاد غنی شده داریم که رو دست ایران باد کرده درزمان دکتر محبوبتون قرار شد به عنوان امانت بدن دست ترکیه تا حسن نیتشونو ثابت کنن از طرفی تو رو من نمیدونم کدوم قسمت پیازی هر صفحه ای رو تو بهار میخونم اظهار فضل کردی بشدتم همه مخالفتن برو عمو جون تو سایتایی که مطابق سلیقت نظرو خبر میذارن (222369)
علی
United Arab Emirates
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۸:۴۲
برای پایداریها منافع ملی مهم نیست (221962)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۹:۰۳
این طور آدم ها اگر دوره شاه بود کلاه شاپو میگذاشتند ! فعلا اینطوری بهتر پیش میبرند. (221976)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۹:۱۶
در کل تاریخ ایران ما یا سفید دیدیم یا سیاه (221978)
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۹:۱۶
دوست عزیز و نگارنده محترم یادداشت فوق، دقت کردی که حرفات شبیه گرو کشی شده. داری میگی تو اون موقع اون کارو کردی آقای رسایی حالا ما هم این کارو کردیم. . . دوست عزیز شدی جارچی بدون اندیشه.
حق و حقیقت رو بگو. مردم دیگه خسته شدن از بی هر دولت اومده و دولت قبلی رو نقد کرده. خودت چند مرده حلاجی. چی تو چنته داری. بسه دیگه حرفای صد من یه غاز (221979)
مانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۹:۳۵
آب که سربالا میره قورباغه ابوعطا میخونه! (221990)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۹:۳۷
بازي با اعصاب ملّت.
تا كي بايد شاهد حضور اين در رسانه ها و مطبوعات و خبرگزاري ها باشيم. يكبار براي هميشه ريشه اين گروهك را از بيخ و بن بكنيم تا ديگر شاهد قلدر بازي اين جماعت نباشيم.
درود بر خاتمي و اصلاحات (221991)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۶:۳۴
درود بر فضای باز نقد وتضارب ارا وزنده باد مخالف من!!!!!!!!! (222182)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۸:۳۳
متاسفانه همین هم هست. باید این سوال رو از خودتون بپرسید که منتقد چه کسی است؟ منتقد دوستداری است که بنا به حب ایراداتی را جهت رفع آن و پیشرفت و تعالی مقوله مورد نقد بیان می کند.اما آقای رسایی و امثال او واقعا دوستار دولتند؟ خودمان را گول نزنیم کسی که به خنده و ریش وزیر امور خارجه و مهمانی همسر رییس جمهور، توافق زنو و .... اعتراض دارد و همچنین به تک تک وزراء روحانی اعتراض مربوط و نا مربوط(سوالات نا مربوط از وزیر خارجه و نفت و علوم و...) دارد منتقد است یا مخالف؟ (222224)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۹:۴۰
كماكان منتظريم (221993)
صاحب
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۹:۴۰
کی؟ رسایی؟
من رسایی رو نمیشناسم و نمیخاهم بشناسم (221994)
علی
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۸:۳۱
خوب گفتی.
ما انتخابات آینده دیگر اینو نمیشناسیم (222222)
ناظمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۹:۴۴
هیچ کس نباید در برابر کارهای بی نقص این دولت که دنبال راضی کردن کد خدای جهان است ایراد بگیرد تا8 سال آینده همه چیز چیز میشه (221996)
yaser
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۹:۵۴
شما رو به خدا قسم میدم این بار نذارید مجلس دست آدم هایی مثل رسایی بیاقته بخدا دیگه از این آدم ها خسته شدیم (221998)
محرم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۶:۱۹
قسمت بی فایده است داداش (222178)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۰۹:۵۶
صد در صد حرفهای ایشان درست نیست ایشان برای سفارت آلمان یک شهروند عادی است( سوای نمایندگی بخشی از مردم) که کاردار و سفیر آلمان از ان بخوبی اگاهند. ایشان در چه جایگاهی از وزارت خارجه قرار دارند که سفیر آلمان بایستی برایش وقت بگذارد !!اگر نماینده ای از وزارت خارجه مثل آقای قشقاوی همراه ایشان بود شاید گفته های ایشان مصداق پیدا میکرد ولی چنین اتفاقی نیفتاد و بسان یک شهروند عادی به سفارت رفت؟ و جالب اینکه به ایشان ویزا هم نداند!! (221999)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۰:۰۰
گفته هایم ناقص ماند: اگر آقای رسایی در گفته های خودش صادق است فایل صوتی و نوار دوربین مدار بسته ضبط در سفارت آلمان را در معرض دید همگان بگذارد تا صحت و سقم قضیه روشن شود آنگاه :تا سیه روی شود هر آنکه؟؟؟ (222001)
مهدی
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۰:۰۵
اگر جستجویی در نت انجام دهید از تصاویر این آقایان پایداری فقط در حال فریاد کشیدن هستند ، از کوزه همان برون تراود که در اوست (222002)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۰:۰۶
این حنای رسایی دیگه واسه مردم رنگی نداره
امیدوارم مردم تهران دفعه دیگه امثال رسایی رو با حضورشون نذارن بروند تو مجلس (222003)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۱:۴۲
شما مطمئن نباش مردم تهران به این رای دادن.... (222041)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۲:۵۵
کسی با 200 هزاتا رای از تهران نماینده شه همچین هنری نیست جناب (222092)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۴:۳۳
حالا اون نماینده اصلاح طلبی که با 50 هزار رای نماینده شد خیلی هنرمند هستن ؟ (222134)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۹:۳۸
حداقل اگر با همون50 هزارتا که تو میگی من مطمئنم که بیشتر از اینه واقعا مرده تو اون مجلس واستاده....حداقل مرده که وقت مجلس و مردمو صرف حرفهای و کارهای بیهوده و بی مصرف نمیکنه...حداقلش انسانه وشریف میدونه نماینده گی یعنی چی...میفهمه اونجا جای کاره نه اتاق چرت (222258)
باقلا فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۰:۱۷
شاید انگشت نگارش باربی بوده وبا عزت اینکارو کرده. (222006)
ناله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۰:۳۴
چیزی که از دست من بر میاد دعای عاجل برای شفای ایشونه... (222011)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۰:۳۸
بهار جان
تعریف اینها از عزت چیز دیگری است. البته حق هم دارند متاسفانه امروزه عزت در قدرت مالی و قدرت شخصی و حزبی است و اگر این دو از آنها سلب شوند عزتی برای آنها باقی نمی ماند. برای همین آنها به لبخند وزیر خارجه، نوع نگاه کردن آقای عراقچی مهمانی همسر رییس جمهور، جوراب نوه رییس جمهور، سابقه دوستی همسایه رییس جمهور با یکی از همسایه های سران فتنه و .... به این دولت گیر می دهند چون دولت عزم خود را جهت برچیدن این قوم پایداری جزم کرده است. (222014)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۰:۳۹
همه چیز برای دیگران عیب است و برای خود حسن.... (222015)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۰:۳۹
خدمت همه کاره عصر حاضر رسایی :روزنامه ابتکار توقیف شد(بجای هفته نامه پر تیراژ و وزین 9دی)مبارک است؟؟ و حالا نوبت توقیف روزنامه قانون هستیم, چون اصولا" به توقیف عادت کرده ایم. (222016)
حمیده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۰:۴۵
حاج آقا دمت گرم! خیلی باحالی! (222019)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۰:۵۲
بهار جان من قبل اینکه صفحه شما رو باز کنم یه سری به فارس می زنم همیشه هم نظر خودمو میذارم اما متاسفانه نظراتی نمایش داده میشه که گویی در ایران فقط امثال آنها هستند. اینکه برای تخریب حاضرن مردونگی خودشون رو هم زیر پا بذارن و به بحث های خاله زنکی از قبیل مهمانی زنانه روی بیارن نشون دهنده پستی اوناست. (222021)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۱:۴۴
ولی همیشه مثل بهار ،فارس هم از نظرات دوطرف استفاده میکنه. (222042)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۸:۳۸
آره برو یه نظر مخالف بذار ببین نمایش داده میشه یا نه. (222226)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۹:۴۰
اره لابدچشماهای شما متنهایی رو میبینه که چشمهای ادمهای عادی نمیبینه نیست که شما خاصی بخاط اونه (222259)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۲۱:۴۴
شما هم خیلی خاصی که این آقا رو کشف کردی ! لابد ! (222318)
شاخاب پارس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۱:۰۶
PERSIANORarabianGulf.com
دوستان 29 به 71 عقبیم. ترخدا رای بدید!..

نتیجه این انتخابات(لینک بالا) رای نهایی گوگل برای اسم خلیج همیشه پارس در نقشه بین المللیش خواهد بود..تا حال 18 میلیون نفر شرکت کردند.به همه دوستانتون هم خبر بدید لطفا. (222025)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۹:۴۴
گوگل که سهله هیچ کس نمیتونه اسم خلیج پارس رو تغییر بده....حالا مردم همه فیلتر شکن ندارن بیان رای بدن....اون سازمانی که همچین نظرسنجی بی اعتباری رو بخواد درنقشه کلانش استفاده کنه و از تاریخ و اسنادکمک نگیره و بر روی احساسات انسانی بنا شه فاقد ارزش و اعتباره (222261)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۲۱:۴۵
این کار از عهده ظریف خان بر می آد شکسته نفسی نفرمایید ! (222320)
فندق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۰۰:۳۷
انگار ظریف خان بدجور قسمتهایی از شمارو سوزونده خب اب بریزید همونجا شاید مداوا شه !!!!البته به قول رئیس جمهور محبوبت خخخخخخخخخخ (222370)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۱:۲۳
وقتی کسی تو این کشور حساسیتی به درووووووووووووووووووغ نداشته باشه همین میشه دیگه!!!!!؟؟؟ (222035)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۱:۲۸
جناب آقایرسائی وقتی رهبر جمهوری اسلامی تاکیدمیکنندمذاکره باید ادامه پیداکند جنابعالی هم صدا با اسرائیل ازجان این مردم ومملکت چه می خواهید درحا لی که مردم در خرداد 92 به شما افراطیها نه گفتندلا اقل آزادمرد باش که نیستی (222036)
خسته قول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۱:۴۸
سلام اقا اصلا اقاي رسايي ادم خوب اقا شما نماينده280432 نفر هستيد ريس جمهور نماينده 20ميليون چرا کلا جوگير ميشي شما نماينده اين گروه هستيد که معلوم هست چه کساني هستند از لحاظ محبوبيت و معروفيت ربطي به ريس جمهور نداري سنگ انداري ميکني تو اداره کشور يادم هست تو مدرسه بي انضباط ترين فرد مدرسه همه مي شناختنش ولي چه شناختي بماند (222045)
یک تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۱:۵۰
والله خجالت هم خوب چیزیه. کلمه مردم یک لحظه از زبونشون نمیفته ولی از هیچ . . . هم در حق مردم ابا نمیکنند. مردم که از حسابرسی عاجزند،دعا میکنم خدا خودش به حساب شما رسیدگی کنه (222046)
ب
Italy
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۲:۵۸
مردمی که از حسابرسی عاجزند حقشون همسال همین اغاست .فقط محض اطلاع (222096)
هیوا
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۳:۰۲
سلام بهارجان.لطفا اگر خبری از این ادم دارید عکسش رو نزارید ،چون با دیدن تصویرش کل روزم خراب میشه.با تشکر (222099)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۳:۲۷
فكر ميكنيد اين كارهايي كه جواد جون كرده رفتار عزتمندانه است اگر خبر نداريد برويد از مردم كوچه بازار وآن بي سوادهايي كه صد تاي آقايان را درس ميدهند بپرسيد اين قرارداد كجايش باج گيري نيست .شما يه جوري مغلتع ميكنيد كه هر كس نداند فكر ميكند .تور صفر شده يارانه ها 2برابر شده وشيب ازايش حاملهاي انرژي خيالاته .من به عنوان يه ليسانسه بي سواد ميگم .خودتي بابا!!!!!!! (222108)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۸:۴۹
عزیزم مغلطه نه مغلتع.احتمالا شما هم از آنهایی هستید که می خواید صدتای آقایان رو درس بدید پس واقعا وای به حالمون. اگه تو لیسانسی من پی اچ دی مو 20 سال پیش از هاروارد گرفتم. عمو لیسانس گرفتن تو دانشگاه های . . . ما که خروجی شون هنوز غلط املایی داره این حق رو بهت نمیده که بیای و نقد غیر منصفانه و بی دلیل ( بیاید از مردم کوچه و بازار بپرسید) بکنی. (222230)
اقای
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۳:۴۲
اقای رسایی عملکردئه خودرا بیشتر مطالعه کن به جز انتقاد از این از ان چیز دیگری هم داشته ای خودت از خودت خدا وکیلی خسته نشده ای (222116)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۳:۵۴
خیلی از این آقایون مدافع منافع خودشون هستند و هرگز دقدقه مردم و خواسته ای آنان را ندارند همیشه براساس غرایز شخصی و نافع خودشون عملکرد دارند اینان نماینده مردم نیستند. (222124)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۴:۱۳
فعلا كه مردم دشمن،وشماها سنگردار. يك پست ديگه به آقاي اسماعيلي بدهيد. مارشالي؟ ارتشبدي.و.... (222128)
نعمت اله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۵:۱۸
خواهشا بعضی از نمایندگان بجای بازیهای سیاسی وجبران شکستای سیاسیشون اندکی بفکر بهتر شدن اوضاع مردم شریف ایران باشند...بعضی باید بدانند که تفکراتشونو مردم رد کردند وبه تفکرات آنها رای ندادند...تو انتخابات گذشته میلیونها ایرانی اینو ثابت کردند...ولی بعضی متاسفانه هنوز نمیخوان اینو قبول کنن...من این بعضی رو به تقوای الهی دعوت میکنم... (222160)
ضد صهیونیست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۵:۴۵
بهار عزیز اگر راجع به آنوسی ها تحقیق کنی کاملا متوجه بلایای 8سال گذشته میشوی (222167)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۶:۴۸
یاد تیتر معروفتون افتادم بعد از توافق هسته ای:
آنان که در سپید پوشی یک ملت سیاه پوش شدند!!!!!!!! (222188)
خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۷:۱۶
باسلام اقای رسایی آماده شو دوره نمایندگیت داره تمام میشه . . . (222194)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۸:۵۵
توروخدادیگه بهش رای ندین ای تهرانیها.مجلس جای اینجورآدمهانیست (222233)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۹:۴۱
شما مطمئنی که کسی دقت کن کسی به اینها رای میده...یا اینا رای میارن (222260)
حاااااامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۹:۰۲
باید گفت دوران نمایندگیشون تموم میشه (222236)
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۹:۱۹
تعجب آور مردم تهران چطور به شما رسایی رای میدهند
واقعا جای تاسف دارد. (222245)
ساراول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۲۲:۲۷
یکی از اون کتاب هایی را که این آقا نوشته را کسی خوانده؟
رونویسی کلاس های ابتدائی یادتان هست؟
ضمنا به این شعر هم خوب دقت کنید:
نه معلم بود نه دانشمند چهار پائی است کتابی بر او چند
کسی که دغدغه مردم و مملکت و دولت منتخت خودش را ندارد و میخواهد که آنها را زمین بزند که دست خودش بالا برود . . . (222336)
bb
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۲۳:۰۰
این جماعت دارن اخرین نفس هاشون رو میکشن.همونطور که شریعتمداری دیگه دهانش بسته شد و از تیتر خبرها کنار گذاشته شد این اقای رسایی هم همینطور محو خواهد شد (222351)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۰۰:۴۶
هرکی با ملت ایران در افتاد ورافتاد (222375)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۲۳:۴۲
به نظر من نباید زیاد به سخنان رسایی توجه کرد چون اینطوری فکر میکنه خیلی گندس. (222358)