به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۸۸۱۶۴

پیگرینی: همیشه بهتر از چلسی بوده‌ایم

گروه ورزشی: سرمربی سیتی تیمش را شایسته پیروزی 3 بر صفر برابر چلسی دانست. او به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت که سیتی همواره برابر چلسی تیم برتر میدان بوده است.
پیگرینی: همیشه بهتر از چلسی بوده‌ایم
منچسترسیتی در حساس ترین بازی هفته دوم رقابت های لیگ جزیره در ورزشگاه خانگی خود از چلسی مدافع عنوان قهرمانی دفاع کرد و در نهایت توانست برابر حریف خود با سه گل به پیروزی برسد تا با 6 امتیاز به صدر جدول رده بندی برگردد. مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی سیتی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر چلسی بسیار راضی است و آنها را شایسته پیروزی در این دیدار می داند. او گفت: چلسی مدافع عنوان قهرمانی و تیم بسیار خوبی است اما ما توانستیم با اقتدار برابر این تیم به پیروزی برسیم و سه امتیاز حساس را به دست آوریم. ما همواره برابر چلسی تیم برتر بوده‌ایم. حتی در دو دیدار فصل قبل نیز که با تساوی به پایان رسید تیم برتر میدان بودیم.

او ادامه داد: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اقتدار به پیروزی رسیدیم. در نیمه نخست بسیار خوب بازی کردیم و چند فرصت مسلم گلزنی را خلق کردیم. اگر درخشش سنگربان چلسی نبود احتمال داشت که این بازی در نیمه نخست با اختلاف سه یا چهار گل به پایان رسد. بگوویچ بسیار آماده نشان داد و این کار را برای ما سخت کرد. در نیمه نخست تیم برتر میدان بودیم اما در نیمه دوم با وجود آنکه به یکباره عقب کشیدیم اما چلسی تنها یک فرصت گلزنی داشت.

سرمربی شیلیایی سیتی که سومین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد، افزود: از هر نظر خوب ظاهر شدیم و شایسته کسب این سه امتیاز بودیم. از این پیروزی که به دست آوردیم بسیار خوشحالم. چلسی بازیکنان سرعتی زیادی در اختیار دارد و می تواند برابر هر تیمی خطرناک ظاهر شود اما این ما بودیم که بهتر کار کردیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

پیگرینی در پایان سخنان خود گفت: دو چپز باعث شده است که از این دیدار بسیار راضی و خوشحال باشم نخست این که توانستیم برابر مدافع عنوان قهرمانی با سه گل به پیروزی برسیم و بازی بی نقصی را به نمایش گذاریم و دوم این که برای دومین بازی پیاپی دروازه خود را بسته نگه داشتیم. خط دفاعی مثل بازی نخست شب خوبی را پشت سرگذاشت اما این تنها آغاز ما در لیگ جزیره است و امیدوارم که در ادامه فصل نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی های درخشان خود را ادامه دهیم.
مرجع : ایسنا