به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۵۶۷۵۴
عجايب سياست رسانه‌اي دولت يازدهم

حكايت ديوار كوتاه رسانه‌‌ها در ايران ادامه دارد

گروه سياسي: مسدود شدن سايت پر مخاطب و اصولگراي انتخاب كه از چند روز پيش فيلتر شده و همچنان در توقيف به سر مي‌برد، بار ديگر حكايتي غمبار از ديوار كوتاه رسانه‌اي در ايران دارد كه با مظلوميت كامل همانند «مرغ» هايند كه عنداللزوم در عزا و عروسي بايد سربريده شوند!
حكايت ديوار كوتاه رسانه‌‌ها در ايران ادامه دارد
روز شنبه معاون حقوقی رئیس‌جمهور به يك خبرگزاري گفته است: دولت جدیداً شکایتی از رسانه‌ها نداشته است. الهام امین‌زاده، در پاسخ به این پرسش که آیا دولت به‌تازگی شکایتی از رسانه‌ها داشته است، گفت: خیر، دولت تاکنون شکایتی از رسانه‌ها نداشته است. اين در حاليست كه سايت انتخاب كه اخيرا مطالبي انتقادي از عملكرد دولت يازدهم خصوصا در انتصاب برخي افراد داراي پرونده‌هاي اتهامي اقتصادي منتشر كرده بود با شكايت‌هاي متعددي مواجه شد كه همين امر باعث گرديد مقام قضايي دستور مسدود شدن سايت را بدهد.

انتقاد كار هر رسانه اي به شمار مي‌رود و نكته جالب اين است كه شاكيان پرونده بعضا، از مديران دولت كنوني هستند كه انتخاب يكي از رسانه‌هاي حامي آن به شمار مي‌رود! از آن مهمتر، اگر بسياري از رسانه‌هاي حامي دولت اين روزها سعي مي‌كنند در مقابل نقاط ضعف دولت و مواضع مسئولان آن خويشتن‌داري نموده و نوك تيز انتقادات خود را به سوي روحاني و دولتش نگيرند صرفا به اين دليل است كه به افراطيون بهانه ندهند. لذا برخي از دولتي‌ها نبايد غره شده و به همين راحتي باعث و باني فيلتر شدن و توقيف يك رسانه پر مخاطب آن هم رسانه حامي خود بشوند.

بسياري از مواضع و اقدامات در حوزه‌هاي مختلف اجتماعي، سياسي، فرهنگي و.... همچنين انتصابات در دولت، مسئله دار، مبهم و اصولا خلاف انتظارات مردمي است كه به ايشان راي داده و به دولتمردانش اميدها بسته بودند. در بسياري از استان‌ها، اصولا و از ترس استيضاح وزيران توسط مجلس اصولگرا، در بدنه‌هاي مديريتي در مقايسه با دولت كريمه و مهرورز!، هيچ تغيير و تحولي به وقوع نپيوسته و به تعبيري انگار آب از آب تكان نخورده است! به نحوي كه مديران سابق، فعالان ستادي روحاني كه عمدتا از جوانان اصلاح‌طلب نيز بوده‌اند را به تمسخر گرفته و با زبان بي زباني به آنان مي‌گويند: ديديد ما هنوز هستيم! مثالي ديگر اينكه اگر شخص آقاي روحاني اخيرا در نيويورك گفته‌اند كه ما در ايران روزنامه‌نگار زنداني نداريم؛ واقعا آيا چنين اظهارنظري جاي سئوال، بحث و انتقاد ندارد؟

لذا اگر رسانه‌هاي اصلاح طلب و مستقل همچنان سعي كرده اند چشم خود را بر اين گونه امور ببندند فقط اثبات اين واقعيت بوده كه طيف وسيعي از حاميان روحاني نه به خاطر سهم خواهي از او بلكه صرفا به علت احساس خطر از فروپاشي كامل جامعه ناشي از نوع مديريت دولت سابق، از ايشان حمايت كردند كه در صف اول آنها اصلاح‌طلبان و چهره هاي شاخص آنان از خاتمي، عارف و... گرفته تا بسياري از جوانان گمنامي كه در روزهاي سخت انتخاباتي با آن همه فشار و هزينه، بدون چشمداشت سنگ روحاني را به سينه زدند و...

از طرفي، بهانه ندادن به افراطيون و پايداري‌ها در مواجهه با دولت جديد هم مزيد بر علت بوده كه بسياري از نقدها و ايرادهاي وارده، در رسانه‌هاي اصلاح‌طلب و مستقل انعكاس داده نشوند، به همين دليل است كه تيم دولت نبايد بپندارد عاري از انتقاد، اشكال و خطاست و اين امر را در عمل اثبات بكند. خصوصا اينكه ظاهرا حالا كه دولت در مقابل رسانه‌هاي افراطيون، كه بدترين و شنيع‌ترين اتهامات (و نه انتقادات) را به شخص رييس‌جمهور محترم و برخي وزيران دولت وارد مي‌آورند، سكوت نموده (و به تعبيري زورش به آنان نمي‌رسد!)، اين انتظار مي رود كه حداقل به كارگزاران خود اجازه ندهد كه رسانه‌هاي حامي‌ خود را دچار چنين مشكلاتي نمايند.

مطالبي كه درباره انتصاب برخي مديران اقتصادي كه نامشان در پرونده فساد 3000 ميلياردي وجود دارد از سئوالات و ابهامات بديهي پيرامون دولت روحاني است كه بايد سخنگوي دولت به آن پاسخ بدهد نه اينكه با طرح شكايت، باعث توقيف يك رسانه شوند. به همين دليل دولت يازدهم در ماجراي توقيف سايت انتخاب بايد پيش قدم شده و براي اثبات سلامت و شفافيت خود، از طريق شاكيان دولتي،  تلاش و اهتمام جدي نموده تا به توقيف اين رسانه پرمخاطب پايان داده شود.

گفتني اينكه، سايت انتخاب در عين اينكه يك سايت اصولگراي منتقد (و البته در كليت آن حامي دولت) محسوب مي‌شود، اما خود را موظف به حمايت از همكاران صنفي خود خصوصا در روزهاي سخت مي‌بينيم لذا از تيم رسانه‌اي دولت و همچنين آقايان نوبخت، آشنا، صادق، جنتي و ... اين انتظار مي‌رود هرچه سريعتر در حل مشكل همكاران صنفي ما در انتخاب، اقدام نمايند و سياست‌هاي عجيب و غريب رسانه‌اي دولت آن هم پس از يكسال و اندي از شروع به كار دولت، را سر و ساماني بدهند.

فاع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۰۹:۰۳
متاسفانه هرچه زمان بگذردفضای 24خردادکه یک فضای همدلی واتحادبودبه دلخوری ودلتنگی تبدیل میشودودولت اگرهمان ابتدابرسرقولهایش پافشاری میکردوموضوع حصرراباجدیت پیگیری مینمودامروزکارش درداخل بهترپیش میرفت وبخاطرتغیریک مدیرحتی میانی اینقدرتحت فشارنبود.به اقای روحانی بایدگفت تادیرنشده بایدفکرعاجلی نماید. (254177)
حامد
United States
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۱:۴۱
موضوع حصر پیگیری شد ، داشت به نتیجه هم میرسید که یکهو نشد! پارسال عید غدیر یادتون نیست؟ (254196)
جوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۰۹:۴۶
آقای نوبخت روش دولت قبل در بستن دهان منتقدان دلسوز باعث نابودی جامعه شد چرا این روش زشت و ناروا را دنبال می کنید؟ (254179)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۷:۲۵
به خدا قسم دروغ میگویی .

دولت قبل اگر هر ایرادی داشت ، امّا تحمّل بالا و سعه ی صدرش منحصر به فرد بود . روی دولت قبل هر ایرادی بگذاری ، از بردباری و مدارایش نمیتوانی عیب بگیری . . . ار چپ و راست و بالا و پایین و اصولگرا و اصلاح طلب برایش زدند . سنگ هم بود میترکید . اصلا عامل لجاجت های احمدی نژاد در ماه های آخر ، همان کسانی بودند که دائم چوب لای چرخ گذاشتند و توهین کردند و اذیت کردند . در دولت احمدی نژاد ، دهان ... (254261)
بهار نیوز ! لطفا بدون سانسور نشر بده .
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۲۲:۱۴
با سلام

آقا یا خانم جوان !

امام حسین (ع) فرمود : اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید .

اگر انصاف داشته باشید و به دور از اختلافات و تعصّبات سیاسی ، خواهید دانست که در دولت قبل جامعه نابود نشد . دُرُست است که دشمن شبیخونِ اقتصادی زد و ناجوانمردانه تحریم کرد و مشکلات اقتصادی پیش آمد ، امّا تقصیرِ دولت چیست ؟ آیا قبل از تحریم ها هم گرانیِ افسار گسیخته ی عمومی داشتیم ؟ (البتّه قبول دارم که یک دولت باید اینقدر قوی باشد که با تحریم دشمن ، کشور به مشکل نخورد)
ا
مّا آیا واقعا هیچ پیشرفتی در دولت قبل حاصل ... (254295)
اوس محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۰:۱۰
به این دولت امیدی نیست
دولتی که منافع خودش را بر منافع مردم ترجیح می دهد و ارام ارام شعارهایش را به فراموشی می سپارد و هنوز مدیران نالایق دولت مهر! کرسیهایشان را چسبیده اند و به ریش مردم امیدوار به اصلاحات می خندند.... (254181)
م.ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۰:۳۰
انتخاب اصولگرا بود؟ بهارجان انتخاب از شما اصلاحاتی تر بود. (254182)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۵:۰۹
بهارنيوز درست نوشته است. وقتي فقيهي (مدير انتخاب) خودش رسما مي‌نويسد ما اصولگرا هستيم، چرا از متن بهارنيوز متعجب مي شويد؟ سايت‌هايي چون انتخاب، تابناك، الف و ...از نظر دسته بندي جزو اصولگرايان هستند و خودشان هم بر اصولگرا بودنشان تاكيد دارند با اين تفاوت كه در مقايسه با افراطيون اصولگرا (رجانيوز، فارس و ...) اصول اخلاقي و انصاف را بيشتر رعايت مي‌كنند. (254237)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۸:۵۴
بهتره بگی این سایتها بوقلمونند.اسمشون اصولگراست ولی برای اصلاحات خودزنی میکنند. (254272)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۵:۳۱
آره اخبار و تحلیل های انتخاب همه اصلاح طلبانه است (254247)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۰:۴۷
آقاي دولت! آراء انتخاباتي اصولگرايان بين تمام كانديداهايشان در 24 خرداد تقسيم شد و رفت.با اطمينان عرض كنم كه عين 19 ميليون راي شما مديون حاميان اصلاحات بوده و بس.(البته بالغ بر 10 ميليون نفر هم كه راي ندادند ).خواهش قدر اين اعتماد را در اين 2 سال و اندي كه باقيمانده بدانيد.آزادي بيان بايد براي همه باشد. از انتخاب تا حتي كيهان!! (254184)
کورش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۰:۴۹
انتخاب اصولگرا بود؟؟؟؟؟؟!!!! (254185)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۱:۴۵
تا حدودی آره
در اصل اعتدالی بود
خط مشی شون خط مشی ناطق نوری بود (254198)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۳:۰۲
اگر این طوره روزنامه کیهان هم روزنامه ای اصلاح طلبه...خخخخخخخ (254211)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۳:۰۹
چرا انصاف را از یاد برده اید؟! بخاطر اینکه منتقدین دولت محترم بهانه گیر نیاورند ، شما هم از دولت انتقاد نمی کنید؟!!! متاسفم براتون که خودتون رو یک رسانه آزاد میدونید.عزیزم انتقاد به معنای تخریب نیست.انتقاد ، بیان مشکلات در جهت رفع آن است ...لطفا بگین چرا وقتی وزارت محترم ارشاد ، سایت اصولگرای دانا رو فیلتر کرده بود شما اونموقع از دیوار کوتاه رسانه ها در ایران و ... حرف و انتقادی نداشتید؟!!! دو رویی در ظهاهر و باطن شما رسانه های به ظاهر اصلاح طلب موج میزنه.همون بهتر که دولت به شماها باج نمیده (254214)
سارا دماوندی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۳:۱۵
منم شاخ در آوردم ازین جمله (254216)
بهزاد
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۵:۲۷
فرقی نمیکنه چی بود اصل اینکه چی گفت که فیلتر شد . درست گفت یا علط (254244)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۱:۳۸
البته نباید سایتها و روزنامه ها دروغ بنویسن.نباید کسی رو الکی متهم کنن.نباید توقع داشت که با سایتهایی که دورغ پراکنی میکنن برخورد نشه.چون اینجوری جامعه میشه پر از شایعه و دروغ.انتقاد با دروغ و افترا فرق داره (254195)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۵:۲۵
پس چرا با روزنامه کیهان و یا وطن امروز که علنا" به دیگران تهمت و افترا میگویند برخورد نمیشه .وطن امروز :ظریف غربزده است. کسی کاری ندارد .البته ظریف اهمیت نمیدهد و خود اقایان بودند زمین و زمان را به هم میریختند (254242)
بهزاد
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۵:۲۹
مگه کسی رو الکی متهم کرده بود ؟؟ یا حقیقتی رو افشا (254246)
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۸:۵۵
چرا منفی دادین راست میگه نباید سایتها دروغ بنویسند ما باید دست به دست هم بدیم ریشه دروغو که در 8 سال رواج پیدا کرد و شایع شدو بخشکونیم حداقل کمش کنیم (254273)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۱:۴۳
از شیطنت رسانه ای شما هم نمیشه چشم پوشی کرد که انتخاب رو اصولگرا معرفی کردید.مگر اینکه از نگاه شما هاشمی رفسنجانی هم اصولگرا باشه!!! (254197)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۱:۴۶
اگر توقیف سایت «انتخاب» و همین طور «سلام نو» از طریق دولت بوده که واقعا باید گفت دست مریزاد آقای روحانی! این بود آرمان های ما؟؟؟!! (254200)
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۸:۵۶
بشنو و باور نکن (254274)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۲:۱۶
انتخاب حق نداشت قبل از رای دادگاه به افرادی اتهام وارد کند. (254202)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۳:۰۷
منظورتون از اصولگرا به معنای واقعی کلمه است یا اصولگرا از جنس کسانی که منافعشان را اصول و حرکت در راه منافعشان را اصولگرایی میدانند؟ (254212)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۳:۰۷
انتخاب خیلی به اصلاحات نزدیکتره (254213)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۳:۱۱
اسم گل به خودی شنیدید ,این یک گل به خودی از سوی دولت روحانی است ناامید شدیم,, بخصوص از اظهارات رئیس جمهور در باره روزنامه نگاران زندانی.. (254215)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۳:۲۰
آزادی رسانه هاحق مسلم ماست!منتهی همانندکیهان که بشدت اصلاح طلبان رامیکوبدبایدطرف مقابل هم ازآن آزادی برخوردارباشدمانندروزنامه صبح امروزدوران اصلاحات که میلیونهامخاطب داشت!!! (254217)
هاشم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۳:۳۳
اگه سایت انتخاب اصولگرا بود اصلا فیلتر نمیشد‏!‏ من تا حالا بخاطرندارم یه سایت اصولگرا فیلترشده باشه (254219)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۵:۱۶
آهان!چون شما چیزی رو به خاطر نمیارید پس یعنی آن چیز اتفاق نیافتاده و اصلا وجود خارجی نداشته...منطقت خیلی جالبه.صرفا جهت اطلاع! سایت دانا که جدیدا وزرات ارشاد فیلترش کرده بود اصولگرا بود عزیزرم... توروخدا بخاطر منافع این حزب و آن حزب دروغ و تهمت به این و اون نزنین چون واقعا سیاست پدر و مادر نداره و یهو دیدین مثل حرف های آقای روحانی هممون رو فرستادن تو جهنم! (254240)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۸:۵۲
چون بهشون سر نمیزنی وگرنه میدیدی.همین چند رو ز سایت دانا فیلتر بود. (254270)
علی اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۵:۱۴
از اینکه در انتقاد از دولت روحانی یک سایت بسته بشه و عده ای از اهالی فرهنگ شغلشان را از دست بدهند جای حیرت است . چون از سوی دیگر تلاش این دولت را برای توسعه ازادیهای رسانه ای شاهد هستیم .دولت در عمل موفقیتی در اجرای فصل 3 قانون اساسی به دلیل مقاومتها نداشته است لااقل خود پیشگام در انسداد ازادیها نباشد . (254238)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۵:۱۵
من از علاقه مندان سایت انتخاب هستم اما این سایت در خصوص حمید پورمحمدی بی انصافی و نامردی میکرد وقتی این اقا از فساد سه هزار میلیاردی تبرئه شده چرا چندین و چند بار در خبرهاشون اون رو بعنوان مفسد اقتصادی معرفی کردند.

با فیلبتر مخالفم اما نمیدونم واقعا باید با همچین حرکت غیر اخلاقی این سایت چیکاری باید کرد (254239)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۵:۱۹
اقایانی که سایتهای سیاسی و خبری را فیلتر میکنید .
مگراین سایتها ارمش مردم را به هم ریخته اند؟ تنهای تنها قلمشان کار کرده و حقیقت کشور را بیان کرده اند .کسانی که از حقیقت میترسند نمیتوانند مسئول خوبی برای مردم باشند .شما هم میتوانید جواب قلم را با قلم بدهید و در این راستا مردم هستند که درستی و نادرستی را از هم تشخیص میدهند .بافیلتر کردن نشان میدهید که حق با سایتهایی مثل انتخاب و ...است .
جواب قلم با قلم
جواب چوماق با چوماق (254241)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۵:۲۸
انتخاب که اصولگرا نیست ؛ اصلاح طلب میانه رو هست
در ضمن انتخاب بزودی رفع فیلتر میشه (254245)
حسین خان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۵:۴۶
انتخاب کاملا اصلاحطلب هستش هرکس این سایت رو دنبال میکنه میدونه.من خودم هر روز چکش میکردم.خیلی عجیبه حرفتون! (254249)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۵:۵۸
انتخاب اصولگرا نیست,هاشمی چی هست!
پس بنابراین نمیشه تشخیص داد کدوم طرفی هست. (254251)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۶:۰۹
دوستان بهار من خودم از هميشه به اصلاح طلبان راي دادم ولي در جريان استخدامي شركت نفت آقاي وزير با حركت غير قانوني حقمون رو خوردند هرچي به سايت هاي اصلاح طلب كامنت و ايميل زدم هيچ كدام خبرش را كار نكردند الان آقاي رسايي شدند پيگير حق ما واقعا به پاي اين دولت تا كجا حاضريد طرفداران خودتون را قرباني كنيد
متاسفم كه نقدي بر اين دولت نداريد (254254)
امیرعلی
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۶:۲۴
خداییش یه سایت خبری اصلاح طلب قوی نداریم .
فقط یه انتخاب یه ذره قوی بود که اونم پرید !!!!!!!! (254256)
مهدی
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۷:۳۲
انتخاب سایت خوبی بود اصول گرا یا اصلاح طلب مهم اینه که واقعیت ها رو منعکس میکرد (254262)
سعیذ
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۲۰:۳۵
اولا سایت انتخاب یک سایت اصلاح طلبه درجه یک هست!

دوما متنی که سایت نوشته بود اینقدر توهین آمیز بود که حتی در مورد دولت قبل همچین چیزی ننوشته بود که حالا برای به اصطلاح دولتی که حامی آن هست نوشته! (254282)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۲۰:۳۹
یعنی هر کی حامی دولت باشه حق داره هر دروغی رو بگه؟ نگاهی به مطالب انتخاب بندازید از وقتی دولت روحانی آمد و به اینا پست نداد یا روحانی و دور و بریاشو زد یا خانواده آقای هاشمی و دانشگاه آزاد رو.انصاف داشته باشید و ... (254284)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۲۰:۴۰
سلام منم همیشه سایت انتخاب رو دنبال می کردم واقعآ حیف شد..ان شاء الله به زودی رفع فیلتر بشه (254285)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۲۱:۲۶
این نوبخت مشایی روحانی شده است. چه می خواستیم چه شد؟ آقای روحانی در اطرافیان تان تجدید نظر کنید. نتیجه این عزل و نصب های سوخته در انتخابات مجلس مشخص می شود. نوبخت کلاه بزرگی بود که سر مردم رفت. (254287)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۲۲:۱۲
جای تاسف داره از دولت اعتدال بعید بود سایت خبری رو فیلتر کنه (254294)
عبدا..عاصی
United States
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۲۳:۲۴
سایت انتخاب مطالبی رامنتشر نموده که متاسفانه درست است ولیکن هیچ ربطی به دولت یازدهم نداردونبایستی به حساب دولت یازدهم نوشنه شود سئوال اینجاست چرامسئولین دولتی به جای برخوردوفیلترینگ سایت به اخبارمنشره رسیدگی نمی نمایند اینکه خیلی ساده است چراصورت مسئله راپاک مینمایند ضمنا کارزشت وغلط توسط هرجریان وگروهی سربزندمذموم وقابا نکوهش است وهیچکس حق دفاع ازآن رانداردوامروزشاهرهستیم که درعمل اینگونه نیست وعده ای برای منافع باندی وقبیله ای باعث زیرسئوال رفتن دولت میشوندومیبایست این مواردموردرسیدگی واقع وباافرادخاطی ... (254300)
ماهور
United States
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۲۳:۲۵
انتخاب اصلاح طلبه اما به نظر من بهار یخورده اصلاح طلب تره !! یعنی بعضی خبرها رو بهار میگه و انتخاب نمیگه . خوب انتخاب یجورایی به دولت نزدیک تر هم هست (254301)