به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۲۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۶۷۹۱۴

مجيد انصاري مچ سانسور سيما را گرفت

گروه فرهنگي: معاون پارلماني رييس جمهور در يك برنامه زنده تلويزيوني، مچ سانسورچيان صدا و سيما را گرفت.
مجيد انصاري مچ سانسور سيما را گرفت
به گزارش بهارنيوز، در برنامه زنده «شب آفتابي» در شبكه تهران، حجت الاسلام مجيد انصاري ميهمان برنامه بود كه درباره ارتباط دولت و مجلس به سئوالات مجري پاسخ مي داد. انصاري درباره بي سابقه بودن طرح سئوال از وزيران دولت روحاني گفت: در طول يك سال و نيم عمر دولت يازدهم بالغ بر 1588 سئوال از وزيران توسط نمايندگان مطرح شده و هر روزه وزرا را به مجلس مي كشانند و اين آمار در تاريخ مجالس ايران يك ركورد است.

اما در بخش‌هايي از برنامه مصاحبه ضبط شده با انصاري در دفتر كارش پخش شد كه وي در باره مسائل مختلف صحبت مي كرد از جمله موسيقي. او گفت به موسيقي علاقمندم و خصوصا موسيقي سنتي ايراني را همواره گوش مي كنم. انصاري از هنرمنداني همچون شهرام ناظري، حسام الدين سراج و مختاباد كه آهنگشان را گوش مي‌كند نام برد. جالب اينكه وقتي مجددا گفتگوي زنده آغاز شد، انصاري بلافاصله با تعجب خطاب به مجري گفت: برايم عجيب است همكاران شما چطور نام استاد شجريان را از گفته هاي من حذف كردند؟ من آنجا گفتم بيشتر آهنگ هاي استاد شجريان را گوش مي كنم. محمود احمدي مجري اين برنامه (كه از مجريان منصف و معتدل رسانه ملي به شمار مي‌رود) هم در واكنش گفت: اشكال ندارد حالا دو بار اسم ايشان را آورديد!

گفتني اينكه صدا و سيما روي نام استاد آواز ايران از سال 88 به بعد كه ايشان از ضرغامي خواسته بود منبعد آهنگهايش را پخش نكند چون او صداي خس و خاشاك است، بصورت هيستريك حساسيت سانسوري دارد كه افتضاح برنامه ديشب يكي از نمونه‌هاي آن است.

مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۲:۳۵
دلتون خوشه کی صدا و سیما رو میبینه و میشنوه اون ساعتی که شما شب آفتابی می دیدید هر آنکسی که دوستان و فامیل می شناسم در حال دیدن بی بی سی و جم تی وی بودن!! فقط رادیو آوا شنونده زیاد داره بدلیل پخش مستمر ترانه ! (285103)
سلام به همه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۴:۳۰
تو ایران همه کاره باش ولی کار به آقایون نداشته باش کسی کار بت نداره (285173)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۴:۵۹
تلویزیون را رها کنیم، ولی بی انصافی است به رادیوهم پشت کنیم. برنامه های رادیو ازلحاظ کیفی قابل مقایسه با تلویزیون نیستند و بسیاربرنامه هایشان را دوست دارم. (285190)
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۰۶
آفرين حاج آقا انصاري . شيعه علي ابن ابيطالب ع بايد اينطور هوشيارباشه . سر صحنه باشه (285201)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۵۳
دل شما هم خوشه ها.
من حاضرم تکرار ستایش 2 رو شش بار از چهار شبکه مختلف ببینم ولی نرم سراغ برنامه های مثلا جذاب! جم تی وی و فارسی وان... دیدن این برنامه ها برای کسایی جذابیت داره که معتادش شده اند. چون از جذابیت های کاذب و دم دستی استفاده می کنه و مردم فقط به خاطر این نگاه می کنند که چیزهایی رو توی صداوسیما نمیشه نشون داد و درباره شون حرف زد. وگرنه نه ساختار درست حسابی دارند نه محتوای مفید. فقط مستهجن اند. (285239)
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۴۹
دانشجو جان بي بي سي مستهجنه؟! مجرياش عريانند؟! تا حالا بي بي سي ديدي ؟! (285282)
لبو فروش
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۷:۵۱
دوست عزیز از درس فارسی تو مدرسه چند بار تجدید شدی که معنی مستهجن رو نمی دونی؟؟؟ (285332)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۸:۰۲
آره دل ما خوشه! جذابیت های کاذب و دم دستی و از این جور حرفا! اینا رو یا تلویزیونتون میکنه تو گوشتون یا از کیهان میخونید! همه تون هم فقط همین حرفا رو بلدید! معلومه که مسئولان صداوسیما باید اینا رو به رقیبشون بگن تا بیننده هاشون رو از دست ندن. درسته مستهجن هم هست بعضیاش، ولی دقت کن بعضیاش. برنامه های بدردبخور و کاربردی و دیدنی هم کم نداره!
شما برو بشین پای آی فیلم برای دفعه صدم 4خونه ببین که یه مشت آدم بی شعور جمع شدن توهین میکنن به مردم یه کشوری که زمانی جز خاکشون بوده! (285341)
ناشناس
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۰:۴۹
تقریبا همه کشورها یه زمانی بخشی از یه کشور دیگه بودند (285429)
123
Netherlands
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۷:۱۶
بس دیگه صدا و سیما ، تا کی میخواید منافع ملی و منافع دینی ملت برای احمدی نژاد هزینه کنید؟ اصلا احمدی نژاد کیه که یک مملکت باید اسیر او شود. خدا از اونایی که این مملکت زرخیز را به این روز سیاه نشاندند نگذره. آمین (285301)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۲:۴۷
این‌صداست‌که‌میماند (285109)
یکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۰۰
جانم بشه استاد شجریان.
گرامی؛ دوست داریم.
رسانه کیلو چنده؟
خودت رسانه ای. (285247)
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۲:۴۸
چقدربدبختیم (285110)
مهربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۲:۵۲
افرین بر استاد انصاری اما چرا سیما بازم با مدیریت جدید اعتدالی نشد؟؟ (285111)
کوهدشت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۲:۵۳
شرمنده باشید...نسخه دوم رسانه میلی بانام ضرغام 2درخدمت مردم...البته اگه مردمی واسه تماشاکردن چرندیات وقت داشته باشند... (285112)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۲:۵۳
این چیزا افتضاح نیست...افتضاح دروغای رییس جمهوره درباره پاسپورت و عزت..افتضاح توهین به منتقدینه افتضاح سکوت شما مواجب بگیرا دربرابر امریکاست که نماینده ایران رو به سازمان ملل راه نداد.......فتضاح دروغ شماه درباره خس و خاشاکه در صورتی که اغتشاشات خودتون یادتون رفته،افتضاح انتشار گزینشی کامنتهای شماست،!!!............... (285114)
رضا
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۳:۱۲
امثال تو 8 سال تموم هر حرفی که از دهنشون در اومده زدن الان دیگه باید دهنتونو بگیرید و لال بمونید که هر چی آتیشه از گور شما بلند میشه! افتضاحم اون مدیریت 8 سالست که هر روز داره گندش بیشتر در میاد و بوی گندش هر روز بلندتر میشه! (285126)
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۳:۲۴
افتضاح محور شرارت خونده شدن ایران در زمان خاتمی بود (285135)
واقع بین
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۵۶
اگر زمان حملات القاعده به امریکا، احمدی نژاد ریس جمهور بود الان ایران از عراق هزار درجه بدتر شده بود چون فقط به ایران حمله میکرد و شاید نام ایران را محو میکردن همانطور که عراق الان سه کشور جنگ زده شده و این حضور فرهیخته ای مثل خاتمی بود که آن عوارض را دفع بلا کرد (285242)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۳:۴۸
افتضاح او مدیریت 16 سال امسال آقایانی هست که دارن ریاست میکنن و مدیران اغتشاشی و فتنه انگیزان تشت این 4 سال میوفته به زودی (285149)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۱:۵۴
تشت فتنه گر و اغتشاش گر های واقعی این روزها داره مدام به زمین میخوره.شماها خودتون اصل فتنه اید.پس ببند! (285457)
11
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۴:۱۳
احسنت به تو با این جواب دندان شکن ..رضا جان (285156)
چ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۳:۱۸
افتضاح آبروريزي دولت محمودتونه كه با هيچ چيزي نميشه درستش كرد و هر روز بيشتر بوي عفنتش ميزنه بالا !!!! (285132)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۳۰
شما که ابروریزی میدونید چیه پس چرا برای کرسنت و استان اویل و سبد کالا و عزت پاسپورت و اقتصاد100وتوهین به منتقدان و رانت650میلیون یورویی و برداشت از حساب ذخیره ی ارزی(که مطهری جونتون بهش اشاره کرد)،جریمه کرسنت،توهین مقام المانی به شماها ساکتین و حرف نمیزنین؟؟؟اینا ابروریزی نمیدونیو یا با منافعتون سازگار نیست؟؟؟البته این اتفاقات یا تو این 1سال افتاده یا وابسته به شماهاست (285225)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۱:۲۰
عزیزم مثل اینکه یادت رفته تو دولت عدالت محور ملت واسه یه کیسه برنج هندی با قیمت پنجاه هزار تومانی دو روز تو صف بودن (285443)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۲:۱۶
دیگه روز آخر ریاست 16میلیارد تومان نمی دزدند!سبد کالا هم طرح اوس محمودتون بود پس ببند!رانت موهوم 650میلیون یورویی را هم که مجلس دولت رو تبرءه کرد.در ضمن شماها روی هر چی مفسد بود سفید کردید.بقیه خودشونو هم بکشن به شما نمی رسن! (285467)
عجب
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۳:۵۲
افتضاح شماييد با اون حجم عجيب اختلاساتون و اون هشت سال چپاول و دزديتون افتضاح شماييد كه رتبه ايرانو اندازه بركينافاسو وسومالي پايين اورديد افتضاح شماييد بااون هاله نورتون كه چشم توچشم مردم چی تحويلشون ميداد،افتضاح اون صندلي خالي و بشقاباي اضافيتونه (285150)
سحام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۹:۱۰
عجب! عجب جواب مشتی دادی , هزارته ,آفرین. (285378)
بي طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۴:۲۸
چقدر عصباني هستيم. (285170)
Urmia
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۴:۵۹
سعيد جان حالا يا از اونايي يا از مدافعانشون. اگه از اونايي كه حرفي ندارم واسه گفتن ولي اگه از مدافعانشون هستي بايد يه چيزي رو يادآوري كنم. بي شك اوني كه بجاي تماشاي تلويزيون داره اينجا نظر ميزاره دلش واسه مملكت مي سوزه. دلش واسه بچه هاش مي سوزه. حالا بگذريم از هر جناحي باشه. ولي اگه يه شعور متوسط تشخيص نمي ده كه اين مسيري كه شما در اون هستيد چه اثراتي داشته و خواهد داشت بهتره كه نظر نزاره و بزاره حداقل اون دوستاي هم جناحيش نظر بزارن كه بهتر توجيه و سفسطه بلدند. جان برادر اين به نفع همه مونه (285191)
ssss
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۵۹
دوست عزیز من از احمدی نزاد دفاع نکردم،و انتقاد داشتم به رفتار الان اقای روحانی!!!اصولا هیچکدوم از این دوستان منو نمیشناسن و بیشترین توهین و به من کردند و حرف از ازدی بیان میزنن!!!هیچکس از دزدی خوشش نمیاد اگه اینطور باشه منم باید بگم شماها تو کرسنت و فساد کرباسچی و استان اویل و جزایری و..... دست داشتین؟؟؟خب ایت درست نیست...ولی چیکار کنم که این این سایت اصلا جوابامو منتشر نکرد (285244)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۰۳
بنده به عنوان مخاطب چهارساله ی این سایت رسما اعلام میکنم جز2،3 مورد که کاملا سهوی بود هیچگاه کامنتهای بنده گزینشی انتشارنیافته.
به شما و امثال شماهم برای آخرین بار تذکر میدهم: اگر میخواهید دل مارا شاد نگهدارید باتحلیلهای بسیارپرمحتوایتان(!!!!) به این سایت بیایید.امااگر ناراحت هستید ازفضای سایت فقط به رجانیوز و فارس سربزنید تا برای عقیده هایتان هورا بکشند. اینجا جای این عربده کشی ها نیست!!! (285196)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۴۲
جالبه کامنتای شما منتشر میشه و کامنت من نه!!!!جالبه فحش و توهین همفکرات مشکلی نداره اما در برابر انتقاد من ناراحت میشین!!!جالبه اسمت ازادی و جامعه ی مدنی!!!! هستش و تحمل انتقاد مخالف ندارین و توهین میکنی!!!جالبه توهینای شما منتشر میشه اما جواب من منشر نمیشه!!!ازادی از نظر شماها چیه؟؟ (285231)
واقع بین
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۰۳
اقای سعید شما در کامنت اول خوتان به روحانی توهین و او را دروغگو لقب کردی که سزاوار حکم شلاق هستی، چون تهمت زده ای بنابراین ادای ادب رو نیا (285251)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۲۲
ببخشید وقتی اقای روحانی تو انتخابات حرف از پاسپورت و اعتبار و عزت میزنه و بعدش امریکا نماینده ایران و به سازمان ملل راه نمیده در صورتی که اصولا حق همچین کاری رو نداره،پس ما باید اسم این حرف اقای روحانی رو چی بذاریم؟؟قطعا نمیشه اسمشو سیاست یا تدبیر گذاشت،چون موقع انتخابات حرف از پاسپورت ملی ده بود (285264)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۵۴
اقاي سعيد خان تهمت زدن و همينجوري هوا انداختن اسونه ،كدوم يكي ازاينهايي كه گفتي بامدرك ثابت ميشه كه اصلاح طلبهاي واقعي درگيراونند،مثلا مداركي چون بابك خان يا ممدرضا رحيمي يا اون فراريه كي بود.....اااااا اسمش نوك زبونمه اها خاوري ،يا اميرمنصور يااااااا مممممممم اون رييس بانك صادرات يااااا اختلاس بانك تجارت يااااااا اوووووو هزارتاديه ثابت شده ،توهم مثل كيهان فقط توهم نزن همه چيزاي اونو تايپ ميكني خب هرچيزي كه ثابت شد رو ميتوني ادعا كني دوست عزيز (285285)
ایرانی
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۸:۳۲
بخواب عزیزم (285359)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۲:۵۶
بهار جان،من متن بالا را دست آویز یک مصیبت که در زمان احمدی نژاد برای فردی پیش آمده و باور کنید دل آدم ریش میشود از اینهمه نامردی و ناجوانمردی احمدی نژاد که خودش و تیمش را تاریخ اسلامی و باستانی ایران تا ابد فراموش نخواهد نمود.شما به سایت تابناک بروید و مصیبت سفر عسلویه رئیس جمهور سابق را بنگرید تا با انعکاس آن برای دیگران ،رسایی و حداد عادل ببینند که مولود آنها چه بر سر این ملت مظلوم که نیاورده .همین.. (285116)
لبو فروش
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۷:۵۸
دوست عزیز احمدی نژاد مولود اونها نبوده . یکی از خودشون بوده یکی از شرکا (285339)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۲:۵۸
مگه خود استاد شجریان دعوا رو شروع نکرده، پس چرا به صداوسیما گیر میدید؟؟ (285117)
44
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۴:۰۳
تو ای که هنوز تفاوت اعتراض به حق و دعوا رو نمی دونی بهتره دهنت رو ببندی .
OK محسن !!!!! (285154)
پارسا
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۴:۲۴
خودتو به اون راه نزن آقا محسن! (285163)
پارسا
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۴:۲۵
صدا سیما دلواپس! (285165)
سحام
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۱۸
اگر خبر داری و خودتو به بیخبری میزنی که خودتی.
اگر خبر نداری و الکی نظر میدی که انصاف نداری.
صدا و سیما برای تبلیغ و پخش فوتبال و اسم بردن از هرکسی , طلب پول میکنه و بعد خودش هر کاری دلش بخواد میکنه و ترانه های خوانندگان را بدون مجوز پخش میکنه و تازه فکر میکنه باید ازش ممنون هم باشند!! (285262)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۳:۰۰
جالبه شما از سانسور صدا و سیما خبر میذارید و کامنت منو بی دلیل سانسور میکنید و ترکیب کامنتو بهم میزنین (285118)
عبدالجلال
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۵۱
سعید خان سانسور ندیدی به این میگی سانسور , در آذر ماه و طی یک ماه برای سایت .....ف , 150تا کامنت گذاشتم که همشون مخالف سیاستهای اون سایت بود و دریغ از یک بار نشر کامنتم. (285238)
لبو فروش
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۸:۰۴
من قبل از اینکه بیام اینجا تو همون سایت کامنت می گذاشتم هرروز حدود 10 کامنت . مجموعا حدود 500 کامنت به جرات می گم به جز یکی هیچکدام منتشر نشد. کامنت ها هم همگی در چارچوب بود. جناح راست(نام اصولگرا را قبول ندارم) هیچ اعتقادی به آزادی اندیشه ندارد (285343)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۵۷
شماكه صدتا كامنت منتشرشده داري پس چي سانسورشده ها؟ (285287)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۳:۰۴
چرا کامنت منو سانسور کردین؟؟؟مگه خودتون از سانسور شاکی نیستین...مرگ فقط برا همسایه خوبه اره (285121)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۰۵
مگه سایتای موردعلاقت همه ی کامنتارو چاپ میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هرچیزی رو که نمیشه چاپ کرد!!! پروژه ریختین برای بستن سایت؟؟ برین توهمون سایتا و دست ازسرکچل ما بردارید.اینجاهم میایم باید شماروببینیم.........ای خدا (285199)
سحام
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۲۴
آقا تو رو خدا نظر این آقا سعید را منتشر کنید ,نکند مطلب مهمی باشه و نخوانده دستمون از دنیا کوتاه بشه!! این سایتهای به اصطلاح اصولگرا نه نظرات بنده را منتشر میکنند و نه اعتراضات مربوطه را اما سایت بهار با بلند نظری این امکان را در اختیار همه به جز بی اخلاقها میگذارد. (285267)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۷:۳۲
دوست عزیز به مطلب مثبت دادم چون این سایت بیشتر نظرای منو منتشر کرد هر چند که خیلی از کامنتای من منتشر نشده ولی بازم من از این سایت ممنونم،ولی من کامنتام رو برای شما نذاشتم تا از شما جواب بگیرم یا از شما درخوست کنم بخونیین...من جواب کسایی رو دادم که بدون شناخت از من بهم تهمت زذن یا مدعی ازادی بیان بودن بهم فحش دادن..این دوستان بهم تهمت میزدند و توهین میکردند اما جوابای من منتشر نمیشد،من از روحانی انتقاد به حق کردم چون وعده های انتخاباتیش الکی بود..ان شاا... شماها اون دنیا حقی به گردنتون نباشه (285317)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۳:۰۷
صداوسیمای میلییییییییییییییییی. (285123)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۳:۳۵
آفرین درسته صدا و سیمای میلی نه ملی (285141)
ميهن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۳:۰۹
من تمام اهنگ هاي استاد رو تهيه كردم و هروقت دلم بخواد گوش ميدم. به نظر من رسانه ميلي همون پخش نكنه بهتره. حيف نيست وسط ي مشت چرنديات كه از اين بنگاه دروغ پراكني پخش ميشه، صداي استاد هم پخش بشه؟؟؟ (285124)
م.ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۳:۱۸
ببخشید ولی باید عرض کنم کاش رفتار همین آدما رو تو محیطای کارشون ببینید حالا برنامه شب آفتابی با لابی قوی داره اداره میکنه این آدم باید چند تا پست داشته باشد مدیر روابط عمومی شورای عالی مناطق آزاد- رئیس دانشکده خبر- مجری برنامه تهیه کننده و عضو فلان بس دیگه بخدا اینقدر به شعور مردم توهین کنید این... (285133)
مهدی نوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۳:۲۳
وقتی یه نفر پشت پشت پا زد به انقلاب عزیزمون و رفتارهای غیر اسلامی ازش سر زد دیگه چه معنی داره ازش به بزرگی یاد بشه. بله شجریان بزرگ است ولی بزرگی که این اواخر خیلی کوچک کرد خودش را. خدا عاقبت همه ما را بخیر کند (285134)
عبدالجلال
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۰۶
شما از کسی یاد کنی یا یاد نکنی , چه اتفاقی میافتد؟
استاد شجریان بقدری بزرگ است که برای صدا و سیمای حکومتی تره هم خرد نکرد.
مهم در دل مردم بودن است و برای مردم بودن , خدا عاقبت به خیرتان کند. (285255)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۷:۵۳
احسنت.احسنت (285335)
لبو فروش
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۸:۰۷
بیا یه جور دیگه نگاه کن
وقتی کسانی پشت پا زدند به آرمانهای یک ملت و برای منافع شخصی شان سعی کردند مسیر انقلاب را عوض کنند . تکلیف دلسوزان مملکت و انقلاب چیست؟ (285345)
ع م
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۳:۳۴
به جان خودم من 6 سال اصلا تلویزیون های ایران را ندارم و حتی یک مجریش و بازیگرش رو هم نمیشناسم (285139)
نظام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۹:۱۸
ع م گرامی ,هیچ چیزی از دست ندادی و تازه برد هم کردی . (285382)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۳:۵۸
صدا و سیما حتی لیاقت اوردن نام استاد را ندارد. (285153)
مورچه
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۴:۲۷
هنر هنر است و از فطرت بشر سرچشمه گرفته و چیزی که فطرت هنرمندان است خاموشی چاره ساز نیست
اما هنری که امیخته باسیاست باشد نامی جز هنر سیاسی ندارد
استاد از نامش ظاهر است استاد است و جای بحث ندارد
اما صدا وسیما مال مردم است نه شخی (285168)
صمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۲۸
بابا این سرافرازم بزک کرده ضرغا میه اگه بدتر نباشه (285223)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۳۸
به این عزیزی که کامنت گذاشته بود ومعترض بود باید عرض کنم که ننگ اینکه صداوسیما از پول اکثریت جامعه بگیرد وهرروز برعلیه همان اکثریت برنامه پخش کنه ننگ اینه که رییس جمهورتون محمود جون نامه بده به بوش ومرکل وآنها درجواب بگویند که این نامه ارزش خواندن ندارد .ننگ اینه که رییس جمهورتون بدون دعوت بره کنفرانس کشورهای عربی وزیر علم خلیج عربی عکس یادگاری بگیرد والتماس دیدار با مبارک رابکنه ولی مبارک قبول نکنه بازم بگم..... (285228)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۰۳
آخه از این تلویزیون میلی آقایان جز این انتظار دارید؟ من که در طول شبانه روز با تلویزیون خاموش به آرامش می رسم. (285250)
سلمان سبزوار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۵۴
محمود نامی که چند سال دیگر پرستیده خواهد شد برآفتاب خاک می پاشید فتنه گرانی که مردم را فروختید در مجلس آینده پاسخ را خواهید گرفت شجریان ملتش را به بی بی سی فروخت 24 میلیون از او متنفرند (285286)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۲:۳۰
احمدی خودش اصل فتنه است و در دیدگان شما خاک پاشیده که حقایق را نمی بینید.در ضمن محمودتون عقلتون را هم فروخته واسه همینه مثل مشرک ها اورا می پرستید والبته فرعون و نمرود هم توسط برخی پرستیده میشدند!24میلیوووووون!!!!!خخخخخ لابد همون 24میلیونی که بر اثر گندکاری محمودخان آب رفت و4میلیون شد!46میلیون هم از شما متنفرند.البته اگر 24میلیون باشید!البته طرفداران مموتی علاقه خاصی به میلیون دارند و واسه همین اختلاس هاشون حداقل میلیونی است! (285483)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۷:۴۵
ماکه صدا و سیمای ایران را از88 به بعد برخودحرام کردیم اگه جایی هم بریم که رسانه میلی حکومت روشن باشه یا به صاحبخانه میگیم خاموش کن بی زحمت بذار باهم درددل کنیم و اگه نشد از افعال معکوس استفاده میکنیم. (285327)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۹:۳۵
بهارجان خواهشا اون فیلم از سخنرانی احمدی نژاد که توش گفته بود‏:خداشاهد است اگر ...احمدی نژاد کلنگ بدست میگیرد و ایران را آباد میکند را روی سایت بگذار واقعا تاثیر گذاره
‏
(285391)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۹:۴۳
سانسور صحبتهای محمد مرسی در دنیا بازتاب داشته ..صدا وسیمای بی مخاطب کارش از آبروریزی گذشته.... (285394)
منصف بی غرض
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۱:۲۵
سانسور باعث بی اعتمادی مردم به رسانه ملی و زمینه گسترش جو شایعه پراکنی از رسانه های بیگانه و معاند میشود . چرا به نام یک هنرمند ملی آواز ایران این همه حساسیت نشان می دهید .عمل شما زمینه گسترش بی اعتمادی در میان ملت به ویژه جوانان میگردد. بهتر است انصاف و امانتداری را حفظ کنید. (285445)
iran
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۳:۲۰
بی غرض!!!!باز هم گفتی ملی .!!!میلی نه ملی (285519)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۲:۱۴
کسایی‌از‌افتضاح‌حرف‌میزنن‌که‌گینس‌‌داره‌تعطیل‌میشه‌چون‌محمود‌جونتون‌‌و‌دارو‌دستش‌دیگه‌رکوردی‌نذاشتنکه‌زدهه‌نباشن‌،شاید‌مغولها‌نیز‌به‌اندازه‌محمود‌واعوان‌و‌انصارش‌چپاول‌نکرده‌باشن (285466)
mesi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۳:۲۶
رسانه میلی (285525)
آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۳:۳۵
من همیشه tvخونمون خاموشه و حالش میبرم............. (285528)