به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۴۷۹۳۴

ازدواج ورزشکاران با هالیوودی‌ها/تصاوير

گروه فرهنگ و هنر: بیشتر مردم فکر می کنند تنها دلیل ازدواج یک خانم با یک ورزشکار حرفه ای فقط پول اوست. در بعضی مواد این عقیده صحت دارد، ولی بیشتر اوقات پای عشق در میان است. در پاره ای از موارد نیز همسر یک ورزشکار حرفه ای از خود او بیشتر پول درمی آورد. خانم هایی که در زیر از آنها نام برده ایم به نوعی از سلبریتی های درجه یک هالیوود به حساب می آیند. می گویند معمولاً روابط و زندگی های مشترک در هالیوود دوام ندارند، ولی زوج های زیر اینطور نیستند. آنها مانند ستاره های دیگر هالیوود جنجال و رسوایی های هالیوودی را ندارند و به زندگی شخصی خودشان می پردازند، بچه دار می شوند و کار خودشان را می کنند. شاید کمی کسل کننده باشند، ولی حداقل حساب بانکی آنها حسادت خیلی ها را برمی انگیزد.
10. ارین اندروز – دارایی خالص: 3 میلیون دلار
ارین اندروز یکی از گویندگان مشهور برنامه های ورزشی دنیاست و دارایی خالص او 3 میلیون دلار تخمین زده شده است. او کارش را در سال 2000 به عنوان روزنامه نگار حرفه ای آغاز کرد. در سال 2004، او در شبکه ESPN کارش را شروع کرد و حدود 8 سال در این شبکه ماند. سال 2012 سال بزرگی برای اندروز بود. نه تنها وی مجری کالج فوتبال در شبکه ورزشی فاکس و مجری برنامه Dancing With The Stars در شبکه ABC شد، بلکه با شوهر آینده اش نیز آشنا شد. سال گذشته، اندروز با جارت استول، بازیکن تیم لوس آنجلس کینگز ازدواج کرد.



9. پائولینا گرتزکی – دارایی خالص: 5 میلیون دلار
در هالیوود، شما با افرادی که می شناسید شناخته می شوید. پائولینا گرتزکی، دختر یکی از بزرگترین شخصیت های ورزشی در تمام دوران ها یعنی وین گرتزکی است. نسبت او با وین گرتزکی بلیت ورودی او شد و حالا وی مدل و خواننده پاپ معروفی است. در سال 2006، او بهترین ترانه اش تا به امروز با عنوان Collecting Dust را منتشر کرد. پائولینا در حال حاضر با داستین هانتر، گلف باز حرفه ای، نامزد است. او از طریق مدلینگ و خوانندگی، برای خودش دارایی خالصی بالغ بر 5 میلیون دلار جمع کرده است. البته او به عنوان یکی از 5 فرزند وین، روزی 20 درصد از ثروت 200 میلیون دلاری وین را به ارث خواهد برد.



8. بریجیت ویلسون – دارایی خالص: 8 میلیون دلار
بریجیت ویلسون و پیت سامپراس در سال 2000 با هم ازدواج کردند و هنوز هم در کنار فرزندانشان به زندگی شاد خود ادامه می دهند. سامپرا تنیسور حرفه ای و ویلسون بازیگر مشهوری است. می گویند ویلسون از حرفه بازیگری خود چیزی حدود 8 میلیون دلار دارایی خالص بدست آورده است.



7. کیلی کوئوکو – دارایی خالص: 20 میلیون دلار

کیلی کوئوکو با یک تنیسور مشهور به نام رایان سوئیتینگ ازدواج کرد. دارایی خالص کیلی حدود 20 میلیون دلار است. او بیشتر با نقش پنی در شوی تلویزیونی The Big Bang Theory شناخته می شود. بازی او در این شو برایش جایزه منتخب مردم در سال 2014 برای محبوب ترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی را آورد.



6. کلوئی کارداشیان – دارایی خالص: 20 میلیون دلار

کلوئی به عنوان یکی از ستاره های برنامه تلویزیونی Keeping Up With The Kardashians چیزی حدود 20 میلیون دلار دارایی خالص بدست آورده است. او در این برنامه در کنار خواهرانش کورتنی و کیم بازی می کند. وی با لامار اودوم ستاره NBA ازدواج کرد و این دو با هم برنامه "کلوئی و لامار" را ساختند. زندگی مشترک این زوج مانند بسیاری از زوج های هالیوودی فراز و نشیب زیادی داشت و در نهایت آنها از هم جدا شدند و حالا کلوئی درخواست طلاق داده است. از آنجائیکه آنها هنوز رسماً از هم جدا نشده اید، نام کلوئی را در این لیست قرار دادیم.



5. هیلاری داف – دارایی خالص: 25 میلیون دلار

هیلاری داف حرفه بازیگری اش را از کودکی آغاز کرد و کم کم دارایی خالصش را به 25 میلیون دلار رساند. او وقتی نوجوانی بیش نبود ستاره برنامه Lizzy McGuire شد که از شبکه دیزنی پخش می شد. پس از آن هیلاری خواننده پاپ شد و موفقیت هایی بدست آورد. سپس او موفقیت چشمگیر دیگری بدست آورد و برند پوشاک Stuff by Hilary Duff را تأسیس کرد که کیف دستی و اکسسوارهای دیگر نیز تولید می کند. در سال 2010 او رمان پرفروشی به نام Elixir نیز برای نیویورک تایمز نوشت. او با مایکل کامری، بازیکن حرفه ای هاکی ازدواج کرد و اولین فرزندش نیز به دنیا آمد. اخیراً این دو از هم جدا شده اند.



4. کری آندروود – دارایی خالص: 100 میلیون دلار
کری ملکه مسابقه امریکن آیدل است. این ستاره موسیقی کانتری در چهارمین فصل امریکن آیدل برنده شد و حالا دارایی خالص او حدود 100 میلیون دلار است. کری آندروود پردرآمدترین خواننده تاریخ امریکن آیدل است. اولین آلبوم او با عنوان Some Hearts سریع ترین فروش آلبوم کانتری تمام دوران ها را داشت. وی را بهترین هنرمند زن کانتری در سال 2000 اعلام کردند. کری آندروود با مایک فیشر بازیکن حرفه ای حرفه ای هاکی ازدواج کرد.



3. شکیرا – دارایی خالص: 200 میلیون دلار
شکیرا، پاپ استار کلمبیایی دارایی خالصی بالغ بر 200 میلیون دلار دارد. او نامزد جرارد پیکه، بازیکن اف سی بارسلونا در اسپانیا است. در ابتدا شکیرا در آمریکای جنوبی محبوبیت داشت. وی تا آلبوم پنجمش حتی یک ترانه انگلیسی هم نداشت. در سال 2005، شکیرا ترانه ای به نام Hips Don’t Lie منتشر کرد که پرفروش ترین آهنگ قرن بیست و یکم شد. می گویند او بیش از 75 میلیون نسخه از آلبومش در کل دنیا فروخته است.



2. جیزل باندچن – دارایی خالص: 290 میلیون دلار
جیزل باندچن آخرین سوپرمدل واقعی دنیاست. در سال 2009 او با تام بریدی، بازیکن خط حمله تیم نیو انگلند پتریوتز ازدواج کرد. دارایی خالص او را 290 میلیون دلار برآورد می کنند. او نه تنها پردرآمدترین و ثروتمندترین سوپرمدل دنیاست، بلکه بازیگر و تهیه کننده نیز هست. باندچن پول و زمان زیادی را صرف خیریه می کند. در حال حاضر او سفیر برنامه محیط زیست سازمان ملل است.



1. ویکتوریا بکهام – دارایی خالص: 300 میلیون دلار

افرادی که دهه نود را به یاد دارند، ویکتوریا را با لقب Posh Spice می شناسند. ویکتوریا همسر دیوید بکهام، سوپراستار و فوتبالیست بازنشسته انگلیسی است. وی به عنوان عضوی از گروه موسیقی Spice Girls معروف شد. آلبوم اول این گروه با عنوان Spice پرفروش ترین آلبوم گروه زنانه تمام دوران ها شد. بعد از اینکه ویکتوریا از این گروه جدا شد، به تنها حرفه خود را در حوزه فشن آغاز کرد و در آن موفقیت زیادی بدست آورد. این موفقیت ها برای او دارایی خالصی بالغ بر 300 میلیون دلار به ارمغان آورد.

مرجع : برترين​ها