به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۶۸۰۶۷
افکار ناپاک پشت کی‌روش است، مگر او كيست؟

قلعه‌نویی: برای رسانه ملی متاسف هستم

گروه ورزشي: امير قلعه‌نويي گفت: مگر كيروش كيست كه حتي اجازه نداريم از او يك انتقاد هم بكنيم، ببينيد بخاطر يك انتقاد از كروش چه بلایی سر ما آوردند، اگر کسانی مثل صفایی فراهانی و مصطفوی بودند این اتفاقات نمی‌افتاد.
قلعه‌نویی: برای رسانه ملی متاسف هستم
به گزارش مهر، امیر قلعه نویی پس از پیروزی 2 بر یک عصر جمعه تیمش برابر سپاهان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی انجام دادند. استقلال نمایش بهتری از حریف داشت و موقعیت های خوبی را ایجاد کرد. یک خسته نباشید هم به آقای درخشان می گویم. متاسفم که با کاپیتان تیم ملی فوتبال این کشور اینگونه رفتار می کنیم. زندگی می کنیم که قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه حمایتش از حمید درخشان گفت: این چند برخی می خواهند خودشان را نشان بدهند. مگر می خواهند به کجا برسند؟ پرسپولیس اگر باخت به خاطر فشارهایی بود که روی درخشان و تیمش بود. درخشان برای این فوتبال زحمت کشید. ما باید از خودمان خجالت بکشیم با این رفتارهایی که با سرمایه های فوتبال کشور داریم.

امیر قلعه نویی ادامه داد: باید با قلم مان برای ایرانی بنویسید. من برای رسانه ملی متاسفم که از ساعت 9 شب تا 2 صبح تریبونش را در اختیار این آقایان قرارداده بود. من به آقای درخشان خسته نباشید می گویم. ایشان کاپیتان تیم ملی بوده و برای این فوتبال زحمت کشید.

وی در ادامه حمایت هایش از حمید درخشان گفت: سوال من این است که باید این بلا را سر آقای درخشان به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بیارویم. آیا این کارها درست است؟ مگر با خود من این کارها را نکردند؟ سرمربی استقلال با گسترده کردن انتقاداتش گفت: در این فوتبال دارد حال‌مان از برخی‌ها بهم می خورد. این افراد می‌خواهند به هر قیمتی شده به جایی برسند. واقعا دلم به حال درخشان سوخت. در نداری پرسپولیس و تیم ملی اینها بودند که برای مملکت افتخار آفرینی کردند.

امیر قلعه نویی ادامه داد: این آقایان هر روز برنامه جدیدی دارند. آقایان می خواهند استقلال را تضعیف کنند تا آدم های خودشان را بیاروند. سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: شویی که دیشب در تلویزیون برگزار شد چرا در زمان قطبی و دایی برگزار نشد. یک ذره باید عدالت را در نظر بگیریم. یکسری مسلمان عمر و عاصی که قلم دست شان است در این فوتبال هر کاری دلشان می خواهد می کنند. بعد هم به ما می گویند انتقاد نباید بکنیم.

وی ادامه داد: چرا نباید انتقاد کنیم. چطور کی روش در حساس ترین شرایط لیگ از همین رسانه ملی فرصت صحبت پیدا کرد و آقای شفیع تریبون برنامه‌اش را به او داد تا هر چه می خواست علیه من و آقای فتح الله زاده بگوید. البته عیبی هم ندارد چرا که ایشان چشم آبی است. امیر قلعه نویی ادامه داد: حالا من آمدم و یک کلمه در مورد دلایل باخت برابر عراق گفتم ببینید چه رفتاری داشتند با ما. نمی دانیم بالاخره دلیل این باخت چه کسی بود. درخشان بود یا قلعه نویی. متاسفانه قلم و میکروفن‌های آلوده با این افراد همراه شده اند. به اعتقاد من کی روش مربی بزرگی است. من دوبارهبه آقای درخشان خسته نباشید می گویم و به ایشان می گویم که فوتبال همین است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اتفاقاتی که پس از بازگشت تیم ملی از جام جهانی و جام ملت ها برای حفظ کی روش رخ داد گفت: واقعا برای این فوتبال متاسفام که یک بازیکن 18 ساله باید بیاید برای تیم ملی تعیین تکلیف کند. از جام جهانی که برگشتند آن بازیها را شروع کردند. کی در تاریخ فوتبال ایران این اتفاق افتاده است. از پله ها که آمدند پایین رفتند پیش رئیس فدراسیون فوتبال، پیش رئیس جمهور و گفتند کی روش را حفظ کند. بابا خجالت بکشید. شما این کار را می کنید که آمارتان برود بالا. کی روش به این کارها نیاز ندارد. آدم هر چه می خواهد باید از خدا بخواهد. اگر از بنده بخواهد که ذلت است.

امیر قلعه نویی در ادامه صحبت هایش در مورد اینکه گفته بود سردار آزمون را او کشف کرده است گفت: من کی گفتم سردار آزمون را را کشف کرده ام؟ فقط گفتم به او بازی داده بودم. وی در مورد میزان آمادگی بازیکنان ملی پوشش گفت: از کی روش هم تشکر می کنم که بازیکنانی که الان به تیم ما دادند خیلی آماده هستند. اگر امید ابراهیمی منتسب به امیر قلعه نویی نمی‌شد هم در جام جهانی بازی می کرد و هم در جام ملت های آسیا.

امیر قلعه نویی مجددا به انتقاد از برنامه پنجشنبه نود برگشت و گفت: دیشب اگر به من می گفتند در آن برنامه می رفتم و حرف هایم را رو در رو می زدم اما اینطور مواقع به ما وقت نمی دهند. من با کسی قهر نیستم. من با کسی که دلش برای ایران بسوزد قهر نیستم. آنها به دنبال منافع خودشان هستند و 10 سال دیگر مشخص خواهد شد که این افراد چه می کنند و به دنبال چه چیزهایی هستند.

وی ادامه داد: افکاری که پشت کی روش است افکار پاکی نیست که این به فوتبال ما لطمه خواهد زد. کی روش وقتی متوجه شده که حرف من چیز دیگری بوده از موضع اش آمده پایین. کی روش اصلا در حد و جایگاه و موقعیتی نیست که بخواهد در مورد من و حمید درخشان صحبت کند. اگر صفایی فراهانی و دادکان بودند کی روش به خودش اجازه نمی داد این رفتار را کند. با همه احترامی که برای آقای کفاشیان قائلم اما ایشان در مدیریت تیم ملی ضعیف عمل کرده است.

امیر قلعه نویی با ابراز تاسف چندباره برای رسانه ملی گفت: برنامه دیشب چند دقیقه صحبت های من را قطع کرد و هر بخشی را که خودشان می خواستند گذاشتند. با این شرایط نباید برای رسانه ملی تاسف خورد. ما زمان برانکو با آن شرایط سوم آسیا شدیم. چرا آقایان برای برانکو این برنامه را نگذاشتند. چرا برای افشین قطبی برنامه نگذاشتند. بروید ببینید چه خیانتی شد به آقای قطبی. آقای فردوسی‌پور؛ بیا این چیزها را نشان بدهد. اگر 87 درصد از مردم به کی روش رای دادن به خاطر این است که رسانه ملی پشت او قرار دارد. رسانه ملی در اختیار این آقایان است.

توضیحات قلعه‌نویی درباره اظهاراتش در نشست خبری پس از بازی سپاهان

سرمربی استقلال توضیحاتی درباره اظهاراتش در اواخر نشست خبری پس از بازی با سپاهان ارائه داد. امیر قلعه نویی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، با اشاره به صحبتهایی که در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان بیان کرده است، افزود: من در پایان صحبتهایم گفته بودم که رای آوردن آقای روحانی به دلیل موفقیت در مناظرات بود و البته به این هم اشاره کردم که توانایی و سابقه مدیریتی ایشان نیز در این امر موثر بوده است.

وی ادامه داد: هر چند باید بیشتر در این مورد توضیح می دادم اما به دلیل کمبود وقت موفق به این کار نشدم. اما باید بگویم عملکرد درخشان ایشان در تاریخ انقلاب اسلامی و توانایی های مدیریتی وی و البته برنامه های ایشان نیز در رای آوردن ایشان موثر بوده است و در این میان نیز مناظره های انتخاباتی مزیرد بر علت شده است.

احمديان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۲:۴۳
ظاهرا كيروش تيم ملي ايران را قهرمان جام جهاني كرده كه اينطور حلواحلواش مي كنند. همه ساكت بشوند تا ايشان 18 ميلياردتومان ديگر هم از پول اين ملت را به جيب بزنه و از عراق ببازه! (285845)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۳۴
شما وقتی سر مربی تیم ملی بودی چه کردی؟ تیم رو کیروش برد جام جهانی مردم رو با فوتبال آشتی داد اگر منصف باشیم درسته تح.ل اساسی تو فوتبالمون ایجاد نشده اما دفاع کردن رو خوب یاد گرفتیم و انسجام تیمی و کارهای تیمی رو بلد شدیم تیم یکپارچه بود
حسادت بسه همدلی و همفکر خوبه اگه پیشنهادی داری بفرما (285879)
وحيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۲:۱۶
اين بنده خدا(قلعه نوعي) كه تو مسابقات مقدماتي جام جهاني نبود.ضمنا داور بازي ايران و كره ايران رو برد جام جهاني.(صحنه اي كه رحمان بايد اخراج مي شد و يه پنالتي براي كره گرفته ميشد.داور اون بازي خوب بود.!) (286050)
یکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۰:۱۴
منصوریان با یک چندم هزینه ای که شما برای استقلال کردید الان در صدر جدوله، تیمش هم بسیار زیباتر بازی می کنه.
مثلا تیم شما امروز روبروی سپاهان قشنگ بازی کرد آقای قلعه نوعی!؟ (285897)
قلم آبی
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۳:۵۳
استقلال پر از حاشیه است آقای منصوریان زمانی عیارشان مشخص می شود که تیم بزرگی را هدایت کند. ضمنا با این بضاعت دیروز استقلال بهترین بازی را کرد. من حاضرم با همه طرفداران کیروش مناظره کنم. ما فکر میکنیم که کیروش جادوگر است و فونبال ما متحول خواهد شد اما این اشتباه بزرگی است. زمانی کیروش می تواند کمک کند که سیستم مدیریت ورزش ما به درستی عمل کند، زمانی می تواند کمک کند که ما باشگاه به معنای واقعی داشته باشیم. و... (286090)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۳:۲۸
آقا یا خانم احمدیان
چرا توقعات غیر منطقی را بیان می کنید؟
شما انتظار داشتید که در جام جهانی نیجریه و آرژانتین رو ببریم؟؟؟
باید واقع بین باشیم.ما به عراق باختیم؟ما تا دقیقه ی آخر مردانه جنگیدیم و گل خورده را پاسخ دادیم و در حقیقت با 10 نفر در برابر عراق 11 نفره مساوی شدیم ولی در ضربات پنالتی باختیم.ضربات پنالتی هم یعنی شانس. مگه ژاپن با اون تدارکات و اون همه امکانات و کارشناس و بهره گیری از کامپیوتر و بازی های تدارکاتی خوب ؟،به امارات نباخت؟
الان مردم ژاپن هم با سرمربی تیم ملی مخالف هستند ؟ (285934)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۳:۲۸
کی روش واقعا عملکرد خوبی نداشته؟ بیا با هم بررسی کنیم. کدوم مربی تو این 20 سال اخیر اینجور قاطع جلوی بازیکن سالاری ایستاد؟ وقتی که رحمتی و عقیلی متوجه این موضوع نشدند که برای تیم ملی ایران باید مانند یک سرباز بازی کنند و تیم ملی یعنی چشم امید 70 میلیون نفر ،کی روش مردانه ایستاد و گفت که اونها شایستگی بازی در تیم ملی رو ندارند. انصافا کدوم مربی این شهامت رو داشت که برای آخرین بازی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی ،رحمتی رو کنار بگذاره و با رحمان احمدی به کره جنوبی برود؟ (285935)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۳:۲۹
هر مربی دیگری بود حتما رحمتی رو با خودش به کره جنوبی می برد تا اگر در آنجا باخت هیچ کس به او ایرادی نگیرد ولی کی روش ایستاد و ریسک کرد و شاید آینده ی شغلی اش در ایران رو در نظر نگرفت و گفت انضباط در تیم ملی مهم است و ((پوشیدن لباس تیم ملی لیاقت می خواهد)). حقیقتا پیش از بازی با آرژانتین همه و حتی شما و من آرزو می کردیم که ایران کم گل بخوره و آبرو ریزی نشه ولی دیدیم تیمی که کی روش ساخته بود مردانه جنگید و حتی موقعیت گل ایجاد کرد. و بازی آرژانتین واقعا یک بازی آبرومندانه شد. (285936)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۳:۳۰
ما همیشه روبروی تیم های عربی مشکل داشتیم و اعصاب همه ی مردم خورد می شد تا از سد یک تیم عربی بگذریم.ولی کی روش این خود باوری رو در تیم ملی به وجود آورد که ما می تونیم خوب بازی کنیم و در حقیقت شجاعت رو به تیم ملی ما القا کرد. کی روش این نکته را برای همه ی بازیکنان جا انداخت که کسی که وارد زمین میشه باید از تمام توان خودش استفاده کنه و بجنگه .کیروش به ما یاد داد که فوتبال 90 دقیقه یا 120 دقیقه است. حتما شما یادته قبلا تیم ملی چه وضعی داشت. (285937)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۳:۳۰
یادته که همیشه چشممون به بازی تیم های دیگر بود تا شاید نتایج دیگر تیم ها به ما کمک کنه تا از گروهمون بالا بریم.
واقع بین باشید.ببینیم که چه تیمی داریم،توانایی ها و امکاناتمون چی هست و چه توقعی از تیممون داریم. (285938)
باران زمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۷:۴۵
چرا این اقا نمیگه ک دروازه بان تیمش با تمرین کردن در تیم ملی پیشرفت کرده و تونس ضربات زیادیو دفع کنه این بجای تشکرشه !!!!!!!! چ خصومتی داره ک تمومی نداره قلبی ک پر کینه اس نمیتونه مهربون باشه! (285955)
ضد کیروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۰۹
اگر همین طور پیش بره :
روز بعد از نرفتن تیم ملی به جام جهانی 2018 بازیکنان به سمت رئیس فدراسیون می روند و می گویند کیروش را نگهدار او می تواند او مربی خوبی است
روز بعد از حذف در دور گروهی جام ملتها ی اسیا 2019 باز بازیکنان به سمت کفاشیان می روند و می گویند کیروش را نگهدارید او مربی بزرگی است و شب بعد فردوسی پور برنامه نود را برگزار می کند و یک سری امار الکی می گذارد که نگاه کنید کرنر که سانت می شود یک بازیکن به سمت چپ می رود و می گویید چه تاکتیکی به به به و مسابقه پیامکی برگزار می کند . (286015)
دیشب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۲:۵۵
فردوسی پور مسبب خیلی از این مشکلاته (285851)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۳:۳۱
شما موافق نقد نیستید؟ (285939)
کیانوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۶:۲۹
فردوسی پور پاشو از نقد فراتر گذاشته سالیان االه که اینطوره (286159)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۲:۵۵
ژنرال عزیز
شما با این همه مهره و اون همه هزینه کجای لیگ برتر هستید؟؟
موقعی از کی روش ایراد بگیرید که خودتان کارنامه قابل قبولی داشته باشید نه الان. (285854)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۰۷
کیروش محبوبه چون طرز رفتار با رسانه ها و مردم را بخوبی بلده و این هم اصلا بد نیست... ربطی هم به صدا و سیما نداره... الان رسانه ملی جوری شده که طرف هرچی رو بگیره مردم بیشتر روش حساس میشن و اگه در مورد کیروش هم همینطور بود تا حالا کیروش نباید تا این حد محبوبیت می داشت... (285861)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۱۱
با این که من طرفدار قلعه نوئی نیستم اما با صحبتاش در مورد کیروش کاملا موافقم. بعد از جام جهانی یه برنامه 90 کاملا حمایتی از کیروش پخش شد و مدام از ویژگی های مثبت کیروش تو اون برنامه گفته شد و بعد نتایج نظرسنجی رو اعلام کردن که کیروش درصد زیادی رای آورد. الان هم بعد از حذف جام ملت ها جاودانی تو برنامه هاش مدام از کیروش تعریف کرد و کارشناسایی رو که موافق اون بودند به برنامه آورد. خب همه مردم که کارشناس حرفه ای فوتبال نیستن و رسانه با تبلیغات وسیع از کیروش رو نظر مردم تاثیر میذاره. (285862)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۱۲
آقای قلعه نویی استقبال در فرودگاه هم کار صدا و سیما و از پیش تعیین شده بود؟؟ چرا اصرار دارید مردم را بی شعور قلمداد کنید که نیاز به قیم دارند و نشان دهید که خودتان و آقای درخشان به حق هستید. حمایت مردم از تیم ملی را ندیده اید؟ (285865)
اميد
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۱:۰۹
تو فرودگاه به گفته خودشون 300 نفر بودن استقبال 50 نفر همرا تيم ملي بودن نفري 6 فاميل نداشتن (285915)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۱۵
تا زمانی که ورزش ایران سیاسی باشد همین است (285870)
پچژگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۱۷
این مردم صبح زنده باد و شب مرده باد این دفعه از کی روش حمایت کرده اند همینایی که نصفشون سیمای میلی میلی می کنند از صبح تا شب هم هیچ نظر سنجی رو ازدست نمیدن ! (285871)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۱۸
من هم براي دنياي امروز متاسفم كه گرفتار بازي فوتبال شده است اين بازي ها در حالي كه ذهن ما را به بازي گرفته اند..بازندگان اصلي اين تجارت،عموم كساني هستند كه احساسشان به جاي عقلشان انها را اسير اين بازيهاكرده است!بايد استاديوم هاي اين تجارت خانه سياست زده،ازمملو جمعيتي كه خرج ميكنند ومنفعتي نمي برند!!پربشودتاكمپاني هاي فوتبال ساز وبه تبع ان عده اي به پول وشهرت وامكانات برسند. (285872)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۵۷
مگر شما به غير از فوتبال و چند تا ورزش ديگه چيزي ميشناسيد که جوانان بتوانند انرژي سرکوب شده شان را در اونجا صرف کنند. اما در مورد کي روش به نظر من فوتبال ايران در حال حاضر ظرفيت استفاده از اينچنين مربي هايي در اين سطح ندارد به همين خاطر است که شاهد بازيهاي زيبا از تيم ملي نيستيم و بهتر بود از مربي هاي خارجي با سطح فني قابل قبول و توقعات مالي پايين تر استفاده مي کرديم. (285893)
وجدان درد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۲۲
کیروش گناهش اینه که انقدر کارنامه اش پررنگ و پر ملات هست که آقایانی مثل قلعه نوعی نمیتونن با فشار مافیای رسانه ای و چماق دارهاشون خرابش کنن. آقای قلعه نوعی زمانی که سرمربی تیم ملی شدی فوق ستاره هایی مثل علی کریمی و ... در تیمت داشتی که با فوتبال علی اصغری خودت تیم رو حذف کردی. اونموقع هنوز اختلاف تیمهایی مثل ژاپن و کره با آسیا اینقدر نبود و این بخاطر حضور شما مربیان علی اصغری و میلیاردی و پرمدعا در لیگ ایرانه. (285874)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۲۵
احسنت بر قلعه نوعی
کی روش به هیچ دردی نمی خوره
آفرین بر قلعه نوعی (285875)
ss
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۲۸
ما هم برای رسانه میلی متاسفیم (285878)
تلنگر. بیگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۳۵
حالا اینقده دور ور ندار جناب قلعه نویی عزیز!یک گل اضافه به سپاهان زدن که این همه خیز برداشتن نداره؟ اگه پای پول مول باشه تو هم کم از این مملکت بابت این فوتبال در وپیتی که به باشگاه های مملکت ما تحویل میدی عایدت نشده. اگه کی روش طرفدار داره به خاطر دیسپلین وقاعده ای است که بر رفتار فوتبالی و حاکم است.بالاخره همه دارن می بینن که کی روش داره فوتبال ایران رو ازیه وضعیت بی قواره و باری به هرجهت در میاره وبه سمت یه فوتبال مدرن می بره اگه شبه تحلیل های شما وامثالهم که هر از چند گاهی سر بزنگاه ومقطعی ط (285880)
یک نفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۳۷
این آقا دست بردار نیست . حالا امروز تونسته سپاهان رو ببره فرصت پیدا کرده حرف های کلیشه ای شون رو ادامه بده . صدا و سیما و روزنامه و مردم وقتی از ایشون تمجید کنند خوبند وقتی از ایشون انتقاد کنند همه عالم باید تقاص پس بدن. من که در این چند روز در رادیو و تلویزیون فقط دیدم و شنیدم که از امثال این آقای قلعه نویی تمجید میشود. حالا اگر یک برنامه هم با آنالیز و دلیل و نظر سنجی میخواد از کی روش حمایت کند ایشون حالش بد میشه. خودش هم به کاپیتان فعلی تیم ملی کم بی احترامی نکرده است. (285882)
مريلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۳۸
بهارنيوز دست ازدشمنى با كيروش بكش (285883)
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۴۱
تو كه گفته بودي وارد بازي رسانه اي با استاد رسانه نمي شوم ولي چون يك برد بدست آوردي از خود بيخود شدي. (285885)
taha
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۵۰
فردوسى پور دلاله
دشمن استقلاله (285890)
سعید
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۵۴
کاش مهره هایی که ژنرال در تیم ملی داشت ، الان کیروش داشت تا میفهمیدیم خائن به مملکت کیه (285892)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۰:۰۵
شویی که دیشب در تلویزیون برگزار شد چرا در زمان قطبی و دایی برگزار نشد؟

اینو خوب اومد (285896)
كوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۰:۳۵
كيروش در حدي نيست كه راجع به تو و درخشان نظر بده؟؟؟؟؟!
كارنامه كيروش رو يبار ديگه مطالعه كن شايد اشتباه گرفتي ژنرال!!!! (285904)
بیننده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۰:۳۶
بس دیگه،قلعه نوعی.تمامش کن (285906)
فوتبالی
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۰:۵۱
ایراد از ماست که از کیروش درست استفاده نمی‌کنیم (285910)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۱:۴۴
چقدر‌اینا‌عاشق‌ایران‌و‌مربیان‌ایرانی‌شدن‌،عین‌اینا‌تو‌سیاست‌و‌اقتصاد‌مملکت‌زیادن‌کسایی‌که‌میخوان‌دور‌مملکت‌سیم‌خاردار‌بکشن‌و‌فقط‌خودشون‌باشنو‌خودشون (285921)
حمید ازبندرگز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۳:۰۰
چراکیروش هروقت میبره میشه آقای بادیسیپلین کاربلد وهروقت میبازه میگن امکانات نداشته تدارکات خوب نبود.. قبول کنیم اگه جایه کیروش یه مربی نامیه اروپایی دیگه ای بود(بغیرازایچ های کرواسی) بازهم مردم دوستش داشتن چون مامتاسفانه عاشقه چشم آبیاییم (پدیده اجتماعی ثابت شده) (285930)
کیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۳:۱۳
آقای قلعه نوعی ببری ،ببازی ما بهترین خاطراتمون با استقلال با شماست .. بخدا دوستت دارم به 2 دلیل : یکی قهرمانیاته دوم بابازیکن سالاری مخالفی تاوانش هرچی باشه میدی (285932)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۳:۳۸
راستی امیر خان از علی چه خبر؟؟؟ (285941)
sorena
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۶:۰۹
یادمه قبل از مربی گری دایی برای تیم ملی همین برنامه نود نظر سنجی کرد که حدود 80 درصد مردم رای دادن که گزینه دایی خوبه اما بعد از حذفش همین 80 درصد دوباره گفتن که دایی به درد نمی خوره حالا هم همینطوره،الانم رسانه ملی میگه آقای کی روش باید بمونه،بذار پول بیت ال مالو همینطور حیف و میل کنن یه خورده اشم مال کی روش و دوستان رسانه ملی؟ (285944)
حق کو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۷:۵۶
جوگیریم دیگه درهمه امور از جمله فوتبال اقایان مدافع کیروش در مرحله یک هشتم حذف شدیم به تیمی باختیم که لیگ نداره و40 روزه تشکیل شده (285957)
منتقد
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۸:۱۹
آقای قلعه نویی الان مجبور شدی که به حریفت نون قرض بدی ،راه دور نمی ریم فوتبال واقعی رو امثالی مانند منصوریان اسکوچیچ می فهمند که با کمترین هزینه و جوان گرایی و محرومیت و مصدومیت صدر جدول رو مقابل شما و درخشان با آن بازیکنان پرطمطراق در دست دارن فوتبال برای شما یعنی زور و تزویر و علی ها و ثروت اندوزی (285963)
اصلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۴۲
رو چه حسابی میگی منصوریان با کمترین هزینه تیم را بسته مگه نمیدونی نفت یکی از تیم های متمول لیگ هست و راحت خرج میکنه متاسفانه اسم تیمهای سرخ آبی بد در رفته و تیم های دیگه از جیب سازمانها خرج میکنندبدون آنکه رقمی را اعلام کنند آنوقت همه نگاه ها به این دوتا تیم است لا اقل قدری انصاف داشته باشید و با تحقیق حرف بزنید نه از روی احساسات و جوی که رسان ها بپا میکنند . (286030)
وطن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۸:۳۲
آقای قلعه نویی،بهتراست بجای ادامه دادن کشمکش ودرگیری باکی روش به همفکری با او وکمک به تیم ملی بپردارید.چراکه به اعتراف خودتان اوکوتاه آمده است.بیایید به رای مردم درحمایت از کی روش احترام بگذاریدوکینه جویی راکنار بگذارید. (285965)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۸:۴۴
چرا مربیان ما بجای انتقاد سازنده اینقدر تخریب میکنند متاسفانه تو ذات ما ایرانیان حسادت موج میزنه هم در ورزش هم در سیاست فقط میخواهیم خودمون تخته گاز همه رو زیر بگیریم دو سالی هست که فوتبال رو بدون استرس داریم نگاه می کنیم کیروش رو ور دارن مایلی کهن رو بزارن خیال همه مربیان رو راحت کنند (285968)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۹:۱۱
صدا و سیما و خصوصا فردوسی پور با شوهای خود فوتبال ایران و هرکسی را که خواستند نابود کردند . (285976)
علی
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۹:۲۳
یکسری مسلمان عمر و عاصی که قلم دست شان است در این فوتبال هر کاری دلشان می خواهد می کنند.
آدم هر چه می خواهد باید از خدا بخواهد. اگر از بنده بخواهد که ذلت است.
امیر آقا با ماشین میلیاردی و سایر کارها .......... گربه شد عابد و مسلمانا !!!!! (285977)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۹:۳۰
او کیروش است اندکی پاک تر از قلعه نویی و درخشان! (285978)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۲۵
مگه شما با تیم 2007 چیکار کردی؟؟به ضعیف ترین کره 20سال گذشته باختی...
اونم با اون بازیکنا,فقط لژیونرامونو ببینید:مهدوی کیا,کریمی,هاشمیان,زندی تو بوندس لیگا,تیموریان تو بولتون,نکونام تو اوساسونا (285995)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۳۴
کاش یکبار بیان بازیهای جام مالتهای قبلی مخصوصا 96 روبا این بازیهای تدافعی قیاس کنند تا ببین کیروش فقط خوب فهمیده که همه در ایران نتیجه گرا هستند پس طوری بازی میکنه که یار نبازه یا اگه میبازه با اختلاف اندک که قابل دفاع باشه (285998)
سعادت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۴۲
درسته کیروش مربی بزرگی است ولی باید دلیل فنی بیاورد چرا به عراق باختیم اشتباه داوری و اخراج پولادی که نشد دلیل انتظار ما قهرمانی جام ملتها بود که ایشان هم نتوانستند این آرزو را براورده کنند (286000)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۴۷
اینکه بعضی دوستان میگن کارنامه کیروش خیلی پررنگ و بزرگ است ولی تا اینجا برای ما که رنگی نداشته کدام قهرمانی کدام برد قاطع پرگل (286004)
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۴۹
یادش بخیر زمانی که به کره شش تا زدیم عربستان را سه چهارتا کمتر نمیزدیم یک مربی ایرانی الاصل بود حالا کجاست تو این سالها چکارش کردن (286005)
افندی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۷:۱۶
اون موقع کریم باقری بود دائی بود مهدوی کیا و خدا داد عزیزی و عابد زاده و.... بودند حالا کی هست ؟؟؟ (286189)
سانچو پانزا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۷:۱۷
قلعه نوعی برای اینکه خودش را توجیه کند پای درخشان را هم کشیده وسط . (286191)
منصور شاه حسيني
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۲۶
مگر امير قلعه نويي كيست ؟ (286020)
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۳:۴۰
هر کی هر چی میخواد بگه من یکی به عنوان یه ایرانی میگم :
کییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییروشششششششششششششششششش رو عششششششششششششششششق استتتتتتتتتتتتتتتتتت ... (286082)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۵:۲۵
برنامه 90 دوشنبه شب همه چيز رو براي مردم عيان كرد.كم كم عادل فردوسي پور يا كيروشي پور چهره ي واقعيش رو به مردم نشون ميده.برنامه اي كاملاً عوام فريبانه وجهت دار.واقعاً تاسف داره. لياقته كساني كه از كيروش حمايت مي كنند همونه كه بيايد پول بيت المال رو دو لپي بخوره و به فرهنگمون توهين كنه (286121)