به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : ۵۲۷۰۳
مردم امید بسته بودند تا وعده‌هایمان را عملی کنيم

روحانی از شادی مردم پس از انتخابات گفت

گروه سياسي: رئیس جمهور گفت: در یک سالی که گذشت تلاش ما در این جهت بوده ک فرصتی را از دست ندهیم.
روحانی از شادی مردم پس از انتخابات گفت
حجت الاسلام روحانی در دیدار خانواده شهدای دولت اظهار کرد: شهیدان رجائی و باهنر از فرهیختگان جامعه ما و هر دو از معلمان عالی قدر به معنای واقعی بوده‌اند و حتی آن زمان که سمت رئیس جمهوری یا نخست وزیری را داشتند بازهم معلم بودند. وی افزود: الحمد الله بعد از انقلاب مخصوصاً از زمانی که شهید رجایی مسئولیت را به عنوان رئیس جمهور بر عهده گرفتند، دولتمردان از مردم فاصله نداشتند و شهید رجایی آن زمان که یک معلم ساده بود و آن زمانی که رئیس جمهور بود، تفاوتی در اخلاقش دیده نمی شد و البته همه شهدایی که در مسیر انقلاب و دفاع مقدس به شهادت رسیدند، همین طور بودند و تواضع ، مردم داری و اخلاقشان با آنها همراه بود.

روحانی در ادامه اظهار کرد: کار ما و مسئولان در برابر کار بزرگی که شهدای عزیز انجام داده‌اند، همچنین در برابر صبر و مقاومت و ایستادگی اعضای خانوادگی این شهیدان کار کوچکی است کار بزرگ آنها پیروزی و استقرار و حفاظت از شرف این کشور و این بود که نگذاشتند این مملکت به دست دیگران بیافتد، اگر زمانی در حزب جمهوری اسلامی انفجار رخ داد به خاطر این بود که دشمنان فکر می کردند با این انفجار یک شبه کشور از دست می رود، همچنین آنها جنگ را به ما تحمیل کردند تا استقلالمان را از میان بردارند و کشور دست کسانی بیافتد که قبلاً‌ جیره خوار آنها بودند و بر مردم تسلط داشتند.

وی در ادامه گفت: تلاش کسانی که به عنوان مسئول به شهادت رسیدند حل مشکلات بود و امروز هم این تلاش انجام می‌شود و ما امیدواریم که طی یک سال گذشته و در فرصتی که گذشت آنچه که وظیفه ما بوده و به مردم گفته بودیم و وعده داده بودیم انجام شود. اگر مردم زمانی پای صندوق های رای آمدند و بعد از اعلام نتایج به خیابان ها رفته و شادمانی کردند برای این بود که امید بسته بودند تا آنکه به صحنه می آید وعده هایشان را عملی کند و تلاش ما هم این بوده که آنچه که به مردم قول و وعده داده بودیم را عملی کنیم و در زمینه مسائل اقتصادی سیاست خارجی، محیط زیست مسائل زیربنایی و نیازمندی های مردم کاری را که می توانیم انجام دهیم، به ثمر برسانیم. در واقع تلاش ما این بوده که فرصت را از دست ندهیم.

روحانی در ادامه با تأکید بر این که ما تلاش خود را در جهت از دست ندادن فرصت‌ها انجام دادیم، گفت: من در اولین لحظه و درزمانی که امکان‌پذیر بود دولت را به مجلس معرفی کردم؛ اگرچه انتخاب وزرای مورد نظر در آن زمان کم، سخت بود ولی تلاش کردیم این کار زودترانجام شود. ما تلاش کردیم افرادی مسئولیت را به عهده بگیرند که تجربه کافی داشته باشند تا دوباره آزمون و خطایی صورت نگیرد. رئیس‌جمهور با بیان این که بهترین نقدکننده و هدایت‌کننده ایثارگران و خانواده‌های شهدا هستند، اظهار کرد: آن‌ها دلسوز این نظام و کشور محسوب می شوند و نقدشان از روی دلسوزی است.

وی در ادامه این مطلب اظهار کرد: انتقادی که در اسلام آمده بحث نصیحت است و نصیحت یعنی خیرخواهی و دلسوزی حتی در موضوع نصیحت تقویت هم گنجانده شده و با این توصیف، فرد از سر دلسوزی به دنبال برطرف کردن یک نقص است و دولت از همه آن‌هایی که در چارچوب نصیحت اسلامی نقد می‌کنند، استقبال خواهد کرد. ان‌شاءالله ما از نصیحت خیرخواهی و دلسوزی و نقد شما خانواده شهدا استفاده می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به صحبت یکی از افراد خانواده شهدای دولت در این جمع که موضوع مشخص کردن یک رابط بین این خانواده‌ها و دولت را عنوان کرده بود، اظهار کرد: اگر شما می خواهید در جمع خودتان رابطی را با ما مشخص کنید، ما از این موضوع استقبال می‌کنیم و اگر از طرف دولت به غیر از آقای شهیدی‌فرد خاصی باید تعیین شود، آقای نهاوندیان می توانند رابط دیگری باشند.

وی گفت: وظیفه من بود که خدمت شما و تک تک خانه های شما بیایم و از نزدیک شما را ببینیم و اما در این هفته که هفته دولت بود و با توجه به برنامه های دولت مقداری این کار سخت بود. وقتی وارد خانه یک شهید می شویم و عطر یک شهید را استشمام می کنیم این موضوع باعث تقویت و روحیه دادن ما می‌شود و انشاالهد در فرصت هایی که خواهد بود این کار را انجام خواهیم داد.

در این مراسم فرزند شهید تندگویان با ابراز خرسندی از این که عقلانیت بار دیگر بر کشور حاکم شده اظهار کرد: امیدواریم با درایت و وجود اتفاقات جدید در کشور به موضوع خانواده شهدا نگاهی جدیدتر شود. ما نیازمند مشغول شدن در یک کار نیستیم اما همیشه به دولت مردان گفته ایم که چشم ها و گوش های خوبی برای شما هستیم چرا که امینیم و هر کاری که کنیم به این نظام خیانت نخواهیم کرد چرا که ما خود را مدیون خون کسانی می دانیم که به گردن ما حق دارند و مردم هم به بچه های شهدا اعتماد می‌کنند.

محمدمهدی تندگویان گفت: تقاضای ما این است که به فرزندان شهدا با دیدی فراتر از ترحم و یا دادن امتیاز نگاه کنید و در جایگاه های مختلف از این فرزندان که امروز دارای تخصص ها و مهارت های گوناگون هستند استفاده شود. وی وجود یک دستگاه تبلیغاتی قوی در دولت را ضرورت دانست و اظهار کرد: در جهت وجود امیدواری بیشتر نسبت به آینده در مردم امیدواریم چنین دستگاهی در این دولت شکل بگیرد.

در این مراسم همچنین ربابه رفیعی طاهری همسر شهید فیاض بخش با بیان اینکه ما برای انتخاب شما در انتخابات ریاست جمهوری با شوق و ذوق به پای صندوق های رای رفتیم اظهار کرد: وقتی شما به عنوان رئیس جمهورانتخاب شدید شادی غیر قابل وصفی در ما ایجاد شد. وی همچنین در این جلسه خواستار انتخاب یک رابط بین خانواده شهدا و دولت بود و دراین زمینه خطاب به روحانی گفت: در زمان آقای خاتمی آقای بشارتی مسئولیت ارتباط بین دولت و شهدا را داشته اند و بسیاری از مشکلات از طریق ایشان رفع می شد. وی همچنین خواستار رسیدگی بیشتر به مسائل مربوط به همسران شهدا شد.

عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۲۳:۳۲
ماكه ازت راضي هستيم جناب رييس جمهور ولي كاش يكم باافراطيون قاطع تر برخورد كني ما پشتت هستيم و وعده رفع حصر رانيز عملي كني زيرا بنده بيشتر بخاطر اين وعده شما بهتون راي دادم موفق باشيد (248594)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۱:۴۲
انشااله دولت بتواند از مقام حرف به عمل آمده و با جسارت بیشتری وعده های داده شده خصوصا رفع حصر و آزادی زندانیان و . . . را بدون ترس از افراطیون وتمامت خواهان تا رسیدن به نتیجه دنبال نماید . (248642)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۳:۰۴
دقيقاً‌ درست مي فرمايند اين عجب خان يا عجب جان! حرف دلمان را زد.
لايك (248654)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۰۰:۳۱
جناب اقای روحانی ما هم هنوز پشتیبان شماییم چون با عهدی که با مردم بسته ای پایبندی (248596)
فرهنگي بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۲:۴۰
آقاي رئيس جمهور ؛دلسرد نشوند .مردم خوب مي دانند .وخوب هم از رئيس جمهور حمايت ميكنند وفتنه راهم خوب مي شناسند. (248646)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۰۰:۴۴
آقای روحانی عزیز ، امیدوارم در تحقق وعده ها تون موفق باشید. (248597)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۰۱:۰۹
خوشحالی مردم به خاطر رفتن احمدی نژاد و نجات کشور از یک بحران بود. (248598)
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۱:۳۱
آفرین ازشما مچکرم (248638)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۳:۲۹
نه ما بخاطر این خوشحالی نکردیم (248657)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۰۶:۰۰
انشاا... با اتحاد بیشتر اعتدال و اصلاح طلبان مجلس بعدی هم متخصص وهم معتدلتر باشد (248606)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۰۶:۰۲
اتحاد آقایان هاشمی روحانی خاتمی و ناطق وعارف خیلی در موفقیت اعتدالیون واصلاح طلبان موثر است (248607)
بسطام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۰۸:۳۷
کاش با اعلام شهرستان بسطام شادی مردم را بیشتر می کرد اخه مردم دیگه خسته شدند از دروغ های برخی از مسئولین یک روز میگه شما مردم شهر بسطام بسیار صبور بودید و حق شماست ،مگر چیزی که دولت تصویب می کنه وقوه قضائیه ان را رسما در روزنامه رسمی شهرستان بسطام را اعلام می کند چرا وزیر کشور آن را اجرا نمی کنه مگر اقای روحانی شادی مردم را نمی خواد. (248612)
شاهرود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۰:۴۵
شمابسطامیها ساده اید.ماشاهرودیها نخواهیم گذاشت بسطام ازماجداشود .اکه بسطام شهرستان شودوبایزیدبسطامی ومناطق زیبای گردشگری جنگل زیبای ابر مجن ماسوله کویر .شیخ ابوالحسن خرقانی.جنگل اولنگ.مجموعه بایزید بسطامی .سدمجن .آب قطری.منطقه حفاظت شده خوش ییلاق .منابع طبیعی .پارک چغولگیر. مرکز تحقیقات کشاورزی.کارخانه سیمان.مرکز جامع علمی کاربردی.دانشکده کشاورزی وکوروو..... یعنی همه چیز شاهرود را ازدست خواهیم داد.مانخواهیم گذاشت. (248625)
115
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۰۸:۴۳
مقداری کار انجام شده اما کارهای اصلی باقی مانده منتظر انجام انها نیز هستیم (248613)
رجب پابرهنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۰۸:۵۴
اقدام اقای روحانی از دیدار با خانواده های شهدا اقدامی است بسیار ارزشی و تحسینبرانگیز اما خوب است به همه شهرهای ایران سربزند واز هکه خانواده های شهدا دلجویی کند (248615)
رضا
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۰۸:۵۵
مستدام و پایدار باد شادی با اداره مملکت بر پایه عقلانیت ،تدبیر، روشمندی و نتایج ارجمند آن برای آحاد ملت. (248616)
بی نام
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۰۹:۲۶
پس چطور شد که نشد (248618)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۰۹:۳۶
از مردم غزه یاد بگیر.هزینه دادند ودشمنشون رو به غلط کردن انداختند .. . .ب مذاکره،فقط ما رو تحقیر کردی ودشمن رو به اسرارمون به اسم اعتماد سازی اگاه کردی.وهمه تحریمها هم سرجاش موند. . . .خوارمون کردین. . . . شهدا رو که خونشون رو به قهوه ولبخند کدخدات فروختی. (248619)
رای
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۱:۰۲
ای دلواپس هم وطن شما ایران را غارت کردید به دشمن چه ربطی دارد فعلا که فسادهای داخلی پوست ملت را کنده تو داری خودت وبه اون راه می زنی .ماازیک طرف تحریم از یک طرف دولت قبل در حال غارت بیت المال .هرکس چشم بر روی این فسادهاببندد خائن است . (248633)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۱:۰۷
در مورد غزه حرفات فقط شعاره و هیچکس پیروزی حماس رو تایید نکرده و اساسا جنگ برا کسی پیروزی نداره ، محمود ما رو خوار کرد که گفت انقدر قطعنامه بدهید که بشود هفت هزار تا ولی با پنج تا ش دلار 3900 تومان شد و اگر بود الان دلار از 100 هزار تومان فراتر و کشور زیر بمباران ابر قدرتها بود و ایران را هم مثل عراق میکردند در مورد مذاکره، پیامبر که پیامبر بود و عین حق باز هم با کفار مذاکره میکرد در ضمن خانواده های رجایی و بهشتی و مطهری و باکری . . . میتوانند از طرف شهدا بگویند نه آنها که 800 میلیارد دلار در زمانشان هاپولی کردند و به کانادا رفتند (248634)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۲:۵۰
شما هم مانند دلواپسان قضیه راسمبل کن (248651)
صبور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۰:۱۵
جناب روحانی:مردم در22خرداد 92رای به مرگ افراط وافراطی گری داده اندامادریغ . درادارات هنوزهم افراط برسرکاراست.درشهرستانی جناب رحمانی فضلی رئیس ستاد احمدی نژادرا فرماندارگذاشته است.ودرآموزش وپرورش رئیس مدرسه ای به جناب عالی اهانت کرده ومسئول حراست که ازحامیان مفرط احمدی نژاداست بهش گفته ازاین به بعدسعی کن یواشتر چیزی بگی.اینه فیدبک پیام 22خرداد92 مردم؟آقای روحانی والله تالله بالله به تنگ آمده ایم ازاین مسئولین احمدی نژادی کمی هم به شعورمردم احترام بذار. (248621)
شنگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۰:۵۱
بروبابا دلت خوشه. تن همان تنه لباس فقط عوض شده.بی خیال شدید بدست آوردن دل پایداریها مهمه شایدم ترس از آنان.کاش دکتر روحانی کمی شجاعت خاتمی را داشت. (248628)
شجاع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۱:۳۳
شجاعت خاتمی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (248640)
پشیمون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۰:۲۲
درسته شادی کردیم وخداروشکرکردیم که افراط رفت واعتدال آمد.بیتدبیری رفت وعقلانیت آمد.اماداریم پشیمون میشیم.آقای روحانی با این وضعیت اقتصادی که هست وناشی از اقداماتدولت گذشته است.من پدرخانواده ام 5ماهه باحقوق ناچیزم نتونستم 0/5گوشت برای بچه هام تهیه کنم .خانواده دائما سرزنشنم می کنندوبچه هام بین همسالان خود تحقیرمیشن میگن آخه معلمی شغل شد.پول ندارم یک پیکان مدل 48بخرم آژانس کارکنم.ازایرانی بودن خودمتنفرم دلم میخوادخودکشی کنم. (248622)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۱:۳۷
برادر من حق داري بخدا حق داري مثل فراوانند تو اين خاك ،ولي بخدا اين بهتراز بقيشه يه اقايي بالا ميگه كه از كدخداتون دستور ميگيري اقاي روحاني ؟ اخه بي انصاف شكمت سيره چميدوني چخبره؟ اگه ازكدخداي بيرون رفع تحريم وگوشت توسفره مردم مياد بيرون بهتراز گشنگي و روزي هزار بار تحقير ه . . . ،بابا بزارين ما زندگي كنيم بتنگ امديم (248641)
ساکن مخروبه محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۳:۰۳
نه عزیزم.اشک مارودرنیار.میدونم عمومحمودچی سرت آورده .اما غصه نخور عمو حسن با کلیداومده .کلیدحل قفل مشکلات اقتصادی.کمپین نخوردن گوشت به مدت 2ماه به راه خواهیم انداخت.کمپین سوارنشدن ماشین به راه خواهیم انداخت عزیزم برای همدردی باتو همه کار خواهیم کرد. (248653)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۰:۲۸
"مردم امید بسته بودند تا وعده هایمان را عملی کنیم"
دیروز وقتی اخبارو از تلویزیون و سایتها دنبال میکردم ماضی بودن فعل جمله بالا رو از عمق وجود حس کردم مخصوصا در رابطه با رفع حصر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! امیدوارم متوجه عرایضم شده باشید!!! (248623)
یک رای
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۰:۵۳
ملت دیگر گوشی برای شنیدن این حرفها ندارن .ملت رفع حصر می خواهند .متوجه شدی که !!!! (248629)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۱:۳۲
بنده متوجه حرفهای شما هستم ولی انگاری شما هنوز دوزاریت نیفتاده!!!!!! تو کشور ما رییس جمهور فقط یه اسمه!!! یه اسم خیییییییلی شیک!!!!!!!!!! راستی گفتی ملت!!!!!! ملت هم اسم قشنگیه!! نه؟؟؟؟؟؟ (248639)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۰:۵۶
این همه فتنه فتنه نکنید .فتنه پایداری ها هستن .این رو از نامه مصطفی تاجزاده که به اقای رفسنجانی نوشته بودن یقینم کامل شد . (248631)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۲:۴۸
پايداري ها مي خواهند كه رد گم كنند. غافل از اينند كه مردم ؛فتنه گر را خوب مي شناسند. (248649)
منصف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۰:۳۶
. . . . به این آقایون افراطی وتندروهم یک تذکری بدهید چرافکر میکنند فقط خودشان انقلابی وایثارگر وولایتمدار وارزشی هستند وبقیه بی دین وکافر وخائن وضدولایت وسکولار.چرا عده ای بافتنه کاسبی می کنند.چرا مسئله فتنه ریشه یابی وحل وفصل نمی شود. تا کی بایداین جمع فتنه فتنه کنند.اگه واقعا فتنه گران مجرمند دردادگاه محاکمه وحکم صادر شود. (248624)
یک رای
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۰:۵۱
مردم رای به رفع حصر دادن رای به تند روی ندادن رای به اذادی زندانیان سیاسی دادن رای مردم بیشتر سیاسی بود .در ضمن این ملت است تصمیم می گیرد نه شخصی دیگر .جناب روحانی باید تمام وعده هایی را که داده یک به یک انجام دهد رای مردم خط قرمز مردم است . (248627)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۲:۳۴
بنده رای ندادم ! چون امیدی به بهبود وضعیت نداشتم.
دقیقا آنگون که پیش بینی کرده بودم.
هر سال که عوض میشه وضعیت بدتر از سال قبل میشه
با 12 سال سابقه کار در صنف کامپیوتر ! دارم به انتهای کار میرسم یعنی این آخرین ماهی هست که فعالیت میکنم
الان با احتساب این ماه 6 ماه که از جیبم هزینه میکنم !
آقای روحانی من منتظر موندم تا شرایط درست بشه ! نشد
شرمنده خانواده ام شدم
بفرمائید چکار کنم؟
متشکرم (248645)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۲:۴۹
کاسبان فتنه کارشان را بلدند اقای روحانی 1سال اعتدال ملایمت کردی انها دارند سواستفاده میکنند مسولیین دولت سابق هنوز در پستهایشان هستند یا پستهای بالاتری گرفتند وبا جاروجنجال کارشان راپیش میبرند (248650)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۲:۵۷
فقط رفع حصر جناب دکتر.
بزرگترین خواسته ساسی ایرانیان رفع حصر است.قفل حصر را باز کن روحانی. (248652)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۳:۳۸
اشرف غني احمدزي هم دنبال فتنه ميگردد؟ (248661)