به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۵۴۹۶۳

افشاگري بختياري‌زاده درباره کارت‌ معافيت

گروه ورزشي: سياوش بختياري‌زاده اظهارات تامل برانگيزي درباره کارت‌ معافيت پسرش دارد.
افشاگري بختياري‌زاده درباره کارت‌ معافيت
سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با "ورزش سه" درباره بودن نام پسرش کوشا در بین اسامی کسانی که کارت جعلی داشته اند گفت :ابتدا باید بگویم نه تنهامن در جبهه حق علیه باطل حضور داشته ام بلکه خانواده ام زیر توپ و تانک در اهواز بوده اند. خدا را شاکرم که از مظلومیت این جوانان قرار است دفاع کنم. از تمام نهادهایی که پی گیر این موضوع بوده اند تشکر می‌کنم.

وی در ادامه گفت: پسر من عضو باشگاه استقلال خوزستان بوده است و به او گفته اند قسمتی از قراردادت را به دلیل کارت پایان خدمت کم می‌کنیم. من به باشگاه رفتم و سه نفر حضور داشتند، آقای پورکیانی، بهمن روشنایی و یک نفر دیگر که اسمش را بعدا خواهم گفت و آن‌ها به من گفتند با یکی از پادگان‌های اهواز به توافق رسیده ایم تا مشکل سربازی بچه ها حل شود.

بختیاری زاده گفت: پسر من دانشجو است و نیاز به این کار نداشته است. او می توانست با موضوع جبهه من پایان خدمت بگیرد اما متاسفانه باشگاه استقلال خوزستان صحبت های دیگری با وی کرده‌اند. من می خواهم بدانم اکنون آقای پورکیانی، روشنایی و ...چرا واقعیت ها را نمی گویند. این مسایل مربوط به دوسال پیش است. پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: چرا اسامی مفسدین اقتصادی به دلیل حفظ آبرویشان اعلام نمی شود اما اسامی بازیکنان فوتبال جوان باید اعلام شود مگر آنها آبرو ندارند؟ وی در انتها گفت: مطمین باشید اگر آقایان در این هفته جواب ندهند خیلی صحبت‌ها برای گفتن دارم و حتی اسم ...را به همراه خیلی چیزهای دیگر را در برنامه 90 می‌گویم.