به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۵۰۶۴۲
چرا اين طرح را در برنامه انتخاباتي‌تان مطرح نكرديد؟

جنجال تفکیک

گروه سیاسی-ليلا واحدي: اظهارات اخیر شهردار تهران، در باره تفکیک جنسیتی در ادارات شهرداری، عکس العمل‌های متفاوت و متضادی را در سطح جامعه در پی داشته است. طرحی که با توجه به ظواهر امر ، نه تنها کار کارشناسی و تحقیقاتی خاصی روی آن صورت نگرفته، بلکه به نظر مي رسد بیشتر در راه پیشبرد برخی مقاصد سیاسی مطرح شده است.
جنجال تفکیک
در راستای بررسی این طرح، که مورد استقبال اکثریت اصول گرایان هم قرار گرفته است، چند نکته در ذهن و فکر ملت شکل می گیرد، که  کاش قبل از رسانه ای کردن این طرح، جناب شهردار این نکات را می سنجید.

۱- حدود پنجاه درصد جامعه ایران را زنان تشکیل می دهند که تعداد کثیری از این درصد شاغل بوده و در بخش های گوناگون مشغول فعالیت اقتصادی هستند. به جز درصد بسیار اندک زنان، مابقی بانوان ایرانی، بیش و پیش از انکه جناب شهردار به فکر غیرتی شدن برای آنها باشند، خود به لحاظ حفظ شئونات و پرهیز از الودگی اخلاقی، برای خود و حریم خود غیرت فراوان به خرج می دهند.

بانوان پاکدامن ایران زمین همواره عفاف و حفظ حریم را در تک تک لحظات زندگی خود «نه فقط در کنار همکاران مرد و در اداره» سر لوحه قرار می دهند بانوی آزاده ی ایرانی، برای شعور و احساسات و وجدان خود ارزش قائل است و آن را آلوده مفاهیم سخیفی چون معاشرت مسئله دار با مرد دیگر نمی کند ولی گویا، هنوز جناب شهردار به بانوان ایران اعتماد چندانی ندارند. که برایشان غیرتی، آنهم از نوع دینی شده اند. شاید هیچ تحقیقی در این موضوع انجام نشده باشد، اما هریک از ما در اطراف خود چندین خانواده مستحکم و مقید را سراغ داریم که بانوی خانه در ادارات دولتی و غیر دولتی مشغول به کار است و بنیان خانواده حتی پس از پنجاه سال زندگی استوار و پابرجاست.

۲- در دنیای پیشرفته امروزی، برای هر طرحی، ولو کم اهمیت  مطالعات کارشناسی فراوانی صورت می گیرد، ایرادات، حسن‌ها و تمام نقاط ضعف و قوت طرح در نظر گرفته می شود و حتی برای امنیت بیشتر مدتی به صورت آزمایشی هم به مرحله اجرا در می آید. قطع به یقین آقاي قالیباف هم از وجود چنین مراحلی آگاه است، اما چه اتفاقی می افتد که با خطور نخستین جرقه های یک طرح در ذهنشان،  آنهم با این ابعاد و حساسیت، بدون هیچ گونه تحقیقی، آن را اعلام رسمی می کنند جای سوال فراوان دارد. طرحی که قطعا خود آقای قالیباف هم به درجه حساسیت آن واقف است چرا باید بدون مطالعه از تریبون نماز جمعه اعلام شود، تا ذهن مشوش ایران از این هم مشوش تر شود. آیا عقلانی تر نبود جناب شهردار، بر فرض عقلایی بودن چنین طرحی، دستور به انجام مطالعات و تحقیقات روی آن می‌داد، مدتی چند، بی سرو صدا، آن را در دستگاه عریض و طویل خود اجرا می کردند و بعد اگر و فقط اگر نتیجه برکارایی چنین طرحی بود، ان را اعلام رسمی می کردند؟

۳- غیرت در فرهنگ این مرزو بوم مفهوم زیبایی است که گاهی آلوده خرافات و گاهی آلوده تعصب کور کورانه شده است. گاهی همین غیرت دختر بیگناهی را مقتول دست پدر ساخته است و گاهی غیرت، سرزمینی را از چنگ دشمنانش رهانیده است. غیرت داشتن جناب شهردار، « خیلی هم خوب » اما آمیختن بازی‌ها و دلجویی های سیاسی، به شکل علنی، با مفهوم ارزشمند غیرت دینی، شاید طیفی از اصولگرایان را برای چندی خشنود کند، اما یقینا نه در جامعه متمدن ایران طرفداری خواهد داشت و نه برای جناب شهردار آبی از این اتش گرم خواهد شد، که اصولگرایان چنان از هم دور شده اند که رسیدن به اجماع، آنهم روی آقای قالیباف، بعید تر از بعید به نظر می رسد.

جناب شهردار خود بهتر از هر کسی می دانند که ایرانیان هرگز مطامع سیاسی پنهان در این گونه طرح‌ها را از نظر پنهان نخواهند داشت. تاريخ ثابت كرده كه جامعه ايراني هر طرحی را که بدون پشتوانه و تنها سیاسی باشد پس خواهد زد اما هر طرح پشتوانه داری که متضمن کرامت انسان به خصوص بانوی ایرانی باشد، مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت. افراط و تفریط در رفتار و گفتار هرگز فراموش ملت نخواهد شد، همانگونه که جشنهای مسئله دار شهرداری در ایامی نه چندان دور فراموششان نخواهد شد. و سوال مهم و پایانی اینکه، آیا جناب شهردار حاضر بودند در ایام نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری، چنین طرحی را اعلام رسمی کنند؟ پاسخ این سوال هرچه باشد. ملت ایشان را باور نخواهند کرد که سخن از دل نمی گوید که بر دل نشیند.

نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۰:۳۲
متاسفانه مدتهاست که مفاهیم و واژهای مقدس ودوست داشتنی مردم الت دست برخی افراد خود خواه وسود جو قرار گرفته است
از جمله چادر وسایر انواع حجاب ونیز شهید وخانواده شهدا
خیانت بزرگ ونابخشودنی است جفا به ارزشها
بترسند کسانیکه با این مفاهیم بازی میکنند
خوانواده شهید را که الگوی بقیه افراد میباشند از بسیاری حقوق اولیه از جمله ازادی بیان واندیشه ونقد متخلفین ومفسیدن ریا کار منع میکنند .
انوقت دم از شهید وخون شهید و.....میزنند (243843)
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۵:۳۱
این هرکت فرار به جولو هست نوعی به مرگ گرفتن تا مردم به تب راضی بشن و زیادی آزادی نخوان (243905)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۲۰:۵۷
دوست عزیز شما تو دبستان املاء چند می شدی!!؟؟؟ (243959)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۲۰:۵۳
اگر راست مي گوييد؛جنس دزد ورانت خوار را از ديگران تفكيك كنيد. (243958)
حسنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۰:۳۴
ایشان وامثال ایشان برای تکمیل ظرفیت و غیرت می توانند به داعش متوسل شوند (243844)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۰:۳۷
اياسرداربااجراي اين طرح ميخاهداحكام اسلامي رااجراكند؟ايااحكام اسلامي طرح محسوب ميشود؟ايااحكام اسلامي ازدوهفته پيش به سرداروحي شده؟ايااسلام حكمي درمواردي همچون اختلاس رانت رشوه تكريم ارباب رجوع و...ندارد؟اياخداونددرنحوه افرينش زن ومرداشتباه كرده؟... (243845)
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۲۳:۴۹
آیا بهتر نیست برای حل مشکل طلاق, ازدواج را ممنوع کرد تا هیچ طلاقی صورت نگیرد...؟! آیا بهتر نیست برای حل مشکل سرقت, مالکیت را ملغی کرد تا هیچ سرقتی صورت نگیرد...؟! آیا بهتر نیست برای جلوگیزی از سوء استفاده انسانها از آزادی, استبداد و اختناق را حاکم کرد تا از آزادی سوء استفاده یی صورت نگیرد...؟! و.... (243975)
خطاب به لیلا واحدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۰:۴۳
به کوری چشم بعضی ها و با عنایت به حمایت روسای سه قوه و حمایت بی سابقه نماینده مردم تهران (علی مطهری) این طرح نه تنها در شهرداری تهران بلکه در سایر اداره جات نیز انشا.. انجام خواهد شد. (243846)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۵:۳۷
خطاب به انسان نماها !!
كور شه چشمه همه ي داعشيان و طالباني صفتان. منطق و عقل نباشه ميشه زور و چماغ و خرافات (243908)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۸:۰۴
شما كه توان كنترل غرايض حيوانيت رو نداري ، خيلي ناراحتي بشين خونت، ديگران رو هم مثل خودت بي عفت نبين. (243927)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۸:۱۴
اين كار ها فقط براي فرا فكنيه، اين مسئله باعث شد قرارداد غير قانوني كه شهرداري به تازگي با يك ارگان نظامي بسته كاملا فراموش بشه. (243928)
شهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۰:۵۰
اگر قالیباف هم مثل برخی ها به جای خدمت فقط به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آینده می اندیشید واقعا دست به چنین کار بزرگی نمی زد. متاسفانه در جامعه امروزی ما خدمت به خلق ا... به جای هدف معنوی هدف سیاسی پیدا کرده است و با انگیزه به دست آوردن رای انجام میشود. ولی ملت بزرگ ایران آگاه ترین مردمانند می بینند و مسائل را می فهمند. (243847)
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۵:۲۲
کار زن بیرون از منزل باید سلامت کامل انجام بشه.الان در تعداد زیادی از ادارات دولتی همکارن زن و مرد در مواقع بیکاری دائماً با هم در تعامل و گفتگو هستند.این درست نیست که یه زن و مرد نامحرم دائم برای هم از اسرا هم بگن. جایی که حضرت علی(ع) هیچ گاه به صورت زنان نامحرم نگاه نمی کردند تا در معضوریت سلام و جواب سلام قرار نگیرند.حالا آقای روحانی سخنان امام راحل، در مورد تفکیک جنسیتی جمع داشجویان را وارونه برای جذب آرای دوره بعدی انتخابات خودش تفسیر میکنه.یاده مناظره افتادم.که حسن روحانی داد می زد.من..... (243903)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۶:۴۶
باهوش خودت میگی برای بدست آوردن رای
یعنی اکثریت با این کار مخالفن (243914)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۷:۰۵
اتفاقا بر عكس جون در انتخابات رياست جمهوري با شكست ونه مردم مواجه شده است دست به اقدامات.... زده است و با أين كارش هم راه به جايي نخواهد برد (243920)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۰:۵۱
كسي كه قصدگناه داردباهروسيله اي ميتواندنيت خودراعملي كندحتي باساده ترين وسائل.او ميتواندغيبت كندميتوانددروغ بگويدميتوانداززمان ووسائل سازمانش استفاده شخصي كند...پس بايدتمام پارك ها سينماها حتي اماكن مذهبي راببنددچون امكان گناه هست بايدمردم به خيابان هم نياين چون شايدگناه كنن بايدبرق هم قطع شودچون شايد كسي بخواهدبراي انجام گناهي ازان استفاده كند.بهتراست ان روي سكه راهم درنظربگيرد اينكه وجودكارمندزن خيلي مواقع باعث ميشودمردهادراعمال وگفتارخوددقت بيشتري كنند (243849)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۱:۰۶
بابا این بنده خدا می خواد رئیس جمهور شه به چه زبانی باید بگه
اون روز که برای اصلاح طلب ها نوشابه باز میکرد و حرفهایی جلوتر از اصلاح طلب ها میزد تحویلش نگرفتید دیگه بچه سرخورده شد رفت تو گروه مخالف
به هر حال اون برای رئیس جمهور شدن همه کار ميکنه اگه بگی برای رئیس جمهور شدن باید ......... تمام اتوبان های تهران رو برات دو روزه دو طبقه میکنه و شهر رو یهو میکنه نیویورک و اگر بخوای سه سوته رو صورت همه زن ها روبنده میزنه . (243851)
راز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۱:۰۷
جناب آقای قالی باف غیرت دینی بخرج بدن و زنان زحمتکش روستائی که با محرم نامحرم وبا ظاهری که مجبورا لباس خودرا تا بالای زانو بیاورند تا بتوانند در شرایط سخت و جان افزایکار درشالیزار ویا بخش های دیگر کاری مثل کوره پز خانه هارا تحمل نمایند تفکیک نمایند..................................! (243852)
لعنت بر رانت ورانتخور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۱:۲۱
با این ساختار رانتی فعلی کشورما هیچ وقت اباد ودرست نخواهد شد حتی اگر تمام اعتدالگرایان دنیا هم جمع شوند (243853)
ساعدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۵:۳۴
بهترین توصیف کشور. مرسی. حال کردم. (243907)
صالحی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۱:۳۷
با یک برسی روانشناسانه روی افراد پی خوهیم برد که هر چقدر دو جنس در جامعه کنار هم نباشند جامعه مریض میشود.شما می توانید برسی کنید مردان و زنانیکه کنار هم کار می کنند برای آنها برخورد عادی است ولیمردانی که سرکارشان با زن نسیت نسبت به زن حساسیت ذارند (243855)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۱:۴۷
کافر همه را به کیش خود پندارد.
احتمالا خودشان مشکل دارند. (243860)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۲:۰۱
كجان اون شهداي عزيز دفاع مقدس كه ببينن همرزم هاي سابقشون و سرهنگ هاي فعلي! چيجوري دارن واسه كسب قدرت دست به هر كاري مي زنن.!!
همت ها و باكري ها و محلاتي ها و متوسليان ها و ... نيستند ببينن فرمانده 20 ساله مشهدي جبهه هاي حق عليه باطل ، چيجوري داره واسه رسيدن به قدرت ،تفكرات داعشي رو در جامعه پياده مي كنه.!؟ (243861)
ضد سیاست زدگی
Germany
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۲:۰۷
کدوم جنجال؟ جنجال رو شما راه انداختید. هر روز یه مقاله جدید در این مورد میذارید که چی بشه؟ واقعا هیچ موضوع مهم دیگه ای توی این مملکت وجود نداره؟
راستی بهار جان، شما که همه مصاحبه ها و نامه های علی مطهری رو تیتر می کنید، چرا موضع ایشون نسبت به این مسئله و نامه به شهردار رو تیتر نکردید. تا جایی که من دیدم خبرش رو هم نذاشتید؟؟؟؟؟؟ (243863)
دقت
United States
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۵:۵۶
موضع ایشون تو همین صفحه بخش عناوین مرتبط هست . سمت راست. شما ندیدید (243911)
پاسخ بهارنيوز:
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۷:۵۴
خبر مورد نظر شما در سايت كار شد. اين هم لينك آن:
https://www.baharnews.ir/vdcb8abs.rhbg5piuur.html (243925)
رضا
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۲:۱۵
عبور باید کرد . عبور
به چه زبانی باید گفت که اگر تمرکز را به حل مشکلات مردم معطوف کنیم .این مسایل حل می شود. اما شک وتردید است در خیر خواهی بعضی بزرگواران.
سوال اینست که چرا در دوره احمدی نژاد اصلا بحث بد حجابی ، تفیک جنسیتی و امثال اینها مطرح نبود. خداوند نبخشاید آنرا که اساسی ترین ارزش ها را دست آویز رسیدن به هدف های خود خواهانه قرار دهد. (243864)
آلامتو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۲:۱۵
آقای دکتر سردار خلبان ، به خیال خودش تازه سوراخ دعا را پیدا کرده! با این طرح غیرتمندانه بدنبال جلب حمایت اصولگرایان در انتخابات بعدی است، آقای دکتر سردار خلبان ، تصمیم دارد به هر ترتیب رئیس جمهور شود حتی اگر بر خلاف شعارهای پیشین عمل کند. (243865)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۲:۲۷
من از اول از قالیباف بدم میاد
امیدوارم هرچه سریعتر از شهرداری تهران عزل بشه (243867)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۲:۵۱
احتمالا می خوان از خبرهای دیگه منحرف بشه و اگه موفق به خانه نشین کردن زنها به اسم "تکریم بانوان" شدند که یک تیر است و دو نشان (243870)
زن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۳:۰۸
برخورد قیم مآبانه ی شهردار تهران توهین مستقیم و بی دلیلی به شخصیت انسانی زن است. اینطور قرنطینه کردن زنان از اصول داعش است که متاسفانه با وجود کنترلی که از مرزها می شود دارد در ذهن مدیران رسوخ می کند!!! و این برای جامعه ی متمدن ایران بدورست که الگوبرداری کنند از جاهلان!!! (243873)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۳:۰۹
خوشحالم که قالیباف واقعیت وجودی خود را نشان داد و برای همیشه راه ریاست جمهوری را به روی خود بست (243874)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۳:۳۵
ایشان اگر این طرح را در برنامه انتخاباتی می گفتند رای شان بیش از یک میلیون هم نبود چون مردم با سخت گیری شدیدا" مخالفند (243887)
يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۳:۴۱
با همسرم تلويزيون ميديديم، راجع به همين طرح تفكيك جنسيتي شهرداري صحبت مي‌شد، همسرم گفت شهرها رو يك دفعه زنانه مردانه كنند، همين مردايي كه فكر مي‌كنند با خارج كردن زنان از محيط كار اوضاعشون بهتر مي‌شه برند توي يك شهر كاملا مردانه زندگي كنند و زنان توي يك شهر كاملا زنانه، بعد مي‌بينند بدون زنان از پا در مياند و زنان به راحتي و با خوشحالي دارند كنار هم زندگي مي‌كنند، چون مردي نيست كه ميانه زنان را بهم بزند. اولش باهاش مخالفت كردم بعد ديدم راست ميگه، اوني كه وابسته هست منم نه اون. (243889)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۴:۳۲
كارمندان خيابان بهشت رفتن به بهشت يا جهنم شان را خود انتخاب ميكنند واين امور بهشتي وجهنمي بودن مردم طبق نظر رئيس جمهور ربطي به دولت ندارد.چه شده كه شما به ياد دين مردم افتاده ايد!!!؟؟؟ (243896)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۵:۱۰
حق دارن حق دارن حق دارن اصلا
علت دزدی مال مردم پایمال شدن حق مردم در دادگاهها اینکه خودروسازی های به مردم زور میگن و 35ساله بازار مافیایی راه انداختن اینکه دستگاههای اداری ناکارآمد وفاسدن اینکه کلا سرکاریم ....مقصر تفکیک جنسیتیه ...آخییش نفسم بنداومد (243900)
عالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۵:۱۱
ایشان پس از دو بار ناکامی در انتخابات ریاست جمهوری اینک زده اند به سیم آخر (243901)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۵:۱۷
دست مقاله نویس درد نکند . (243902)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۵:۴۳
مردم در طول 35 سال گذشته شاهد اجرا ی طرح های زیادی از این نمونه بودند هیچکدام از این طرح ها دستاوردی در جهت حل مشکلات اساسی مملکت نداشته و بعضا مشکلات را تشدید کرده مسوولین تاکی میخواهند امو رابه بوته آزمون و خطا بسپارند .چرا هزینه این خطا ها جایی محاسبه نمی شود. (243910)
ایرانی
United States
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۶:۱۱
افرین بر اقای قالیباف!!این دفعه حمله گازانبری را کامل انجام داد.!!.......... (243912)
بي غرض
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۶:۲۴
خواهشا اگر قاليباف بازي سياسي ميكند جناب بهار نيوز نشو كاسه داغ تر از آش و تو نون به نرخ روز بخور نباش . تو چرا خودت و شرحه شرحه ميكني الكي سياسي بازي ميكني.
براي دلخوشي چپي ها و خاندان تشنه قدرت يني اصلاحات زياد ندو پاهات تاول ميزنه.!!!!! (243913)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۸:۳۵
بي غرض عرض مي كنم بي غرض خان!!
اولاً ياد بگير فرق كامنت گذاشتن تو يك سايت با اربده كشي و قلدرم قلدرم كردن تو چاله ميدون فرق مي كنه.
دوماً از نوع بيانت كاملاً مشخصه پيرو كدوم مكتب سياسي افراط گرايي هستي.آرام باش هموطنم (‌كه البته اگر باشي!!!) (243931)
اردشیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۶:۵۸
سیاسی بودن طرح در شتابزدگی و بدون برنامه و مطالعه بودن طرح کاملا آشکار است سوال ما از آقای قالیباف این است چند درصد مشکلات و مفاسد اخلاقی جامعه در ادارات اتفاق می افتد و یا چند درصد کارمندان ما در ادارات به اصطلاح ساپورت پوشان هستند چند درصد مشکل حجاب و روابط زن و مرد مربوط به ادارات دولتی است به یقین می توان گفت همه اینها کمتر از یک درصد حال آقای قالیباف چند درصد مفاسد مالی مربوط به ادارات است چند درصد کم کاری و تاخیر در راه اندازی کار مردم مربوط به ادارات است چند درصد برخوردهای نامناسب مربوط ... (243918)
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۷:۰۴
هدف نهایی طرح خانه نشین کردن زنان است طرح در ظاهر تفکیک و تکریم است ولی در باطن و غیرمستقیم هدفش این است که بگوید زنان موانعی در سر راه کار کردن مردان هستند و به تدریج استخدام زنان با محدودیت مواجه گردد و هدف نهایی آن هم مردانه کردن محیط کارهاست (243919)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۷:۰۶
انچه ازنظرسردارودوستانش ميشه نتيجه گرفت: خداونددرنحوه افرينش زن ومرداشتباه كرده (243921)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۸:۰۰
این طرح خلاف طبیعت و خلاف دین اسلام است (243926)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۸:۱۵
سلام ،
تاریخ و تجربه بشریت ثابت کرده که : زمانه ،فقط کارهائی را محترم می شمارد
که خودش در ان شرکت داشته باشد ، وگرنه ،قطعا ان کار محکوم به شکست است.
چه اعلام جنگ هیتلر ، چه کشف حجاب اجباری رضاخان و چه طرح تفکیک جنسیتی
قالیباف خان ! با زمان و زمانه نجنگید.جز شکست حاصلی نیست. (243929)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۸:۱۶
تفكيك زن ومرد غيرت است وارزش!! اما دروغگوئي ورشوه گرفتن چي؟؟؟فساد اداري را خود كارمندان بهترازهركسي ميدانندولي كسي جرائت برخوردباآنان راندارد (243930)
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۲۰:۱۹
مشکل وطن دروغ، اختلاس و فریبکاری است. (243952)
صابر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۲۰:۲۶
حالا می خواد اینکارو بکنه به شما چه ارتباطی داره...؟؟؟
این طرح طرح خوبیه....شماها به دنبال بی بندوباری هستید عزیزان دل (243954)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۲۱:۴۸
کفگیر سیاسی قالیباف ته دیگ خورده و امر بر ایشون و گروه پایداری ( خط دهنده اصلی قالیباف) مشتبه شده که در پناه رأی قالیباف(البته کشوری)میتوانند به مجلس آتی راه پیدا کنند بزرگترین اشتباه سیاسی قالیباف اینه که به گروه سوخته و از رده خارج پایداری چسبیده که از حمایت های آنان برخوردار بشه ( به نماز جمعه هم خط دادند که از قالیباف حمایت کنند) غافل از اینکه :گــــــر اگـــر طبیب بودی سر خود دوا نمودی..گروه پایداری اگر بیل زن بود خودش را از چاه نجات میداد..بازنده اصلی باز هم قالیباف خواهد بود.. (243963)
رفیق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۲۲:۰۰
من شخصا طرفدار قالیباف نیستم اما فسادی که از اختلاط زن و مرد در ادارات پیش اومده غوغا میکنه اون هم بخاطر بیشعوری بعضی هاست که فساد وجود داره
ولی در هر حال قالی باف یه کار خوب کرده اونم همینه (243966)
خیلی با غیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۲۲:۱۷
سر دار عزیز انشائالله برای اطمینان خاطرتان در منزل هم اینکار را کردین؟ (243968)
آرش
Spain
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۲۳:۲۳
آقای شهردار بجای اینکارها، جلوی تخلفات گسترده و فساد توی شهرداری رو بگیره.
اکثر افراد ستادهای انتخاباتی ایشون از تمام نقاط ایران جذب شهرداری تهران شدن در حالی که خود تهرانیها بیکارند. (243974)