به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۸ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۶۳۸۸۲
موحدی کرمانی: داعشي بدبخت از غصه بمیر!

آمریکا تا دیر نشده نصیحت ایران را بپذیرید

گروه سياسي: خطیب نماز جمعه این هفته تهران خطاب به آمریکا و حامیان او نکاتی را متذکر شد.
آمریکا تا دیر نشده نصیحت ایران را بپذیرید
آیت‌الله موحدی کرمانی خطاب به آمریکا و غرب، اظهار کرد: تا دیر نشده نصیحت ایران را بپذیرید و بیشتر فکر کنید. عقل را دفن نکنید. تا کی می خواهید به تبعیض نژادی ادامه دهید و تا کی انسان‌های رنگین ‌پوست در خیابان‌های آمریکا جمع شوند و بگویند ما را نکشید. این زیبنده شما نیست که با مردمی که در کشورتان زندگی می‌کنند اینچنین رفتاری داشته باشید. وی افزود: آمریکا تا کی می‌خواهد از این اسرائیل کودک کش حمایت کند و تا کی زندان‌های خودش را از مظلومین پر کند و این درحالی است که متأسفانه برخی از مسئولان‌شان به این شکنجه کردن‌ها افتخار می‌کنند.

موحدی کرمانی خطاب به آمریکا با بیان این‌که تا کی می‌خواهید در مورد ایران دروغ بگویید و تکرار کنید که ایران حقوق بشر را رعایت نمی‌کند و حامی تروریسم است، خاطرنشان کرد: این دروغ‌ها شما را رسوا می‌کند. از اشتباهاتی که کردید پند بگیرید. شما در مورد کوبا هم با تحریم‌هایتان می‌خواستید این کشور را به زمین بزنید اما خودتان به اشتباهتان پی بردید. در همین راستا وزیر امور خارجه آمریکا آقای کری رسماً گفت که ما با تحریم می‌خواستیم کوبا را منزوی کنیم اما خودمان منزوی شدیم.

موحدی کرمانی همچنین با اشاره به تکریم و تجلیل مردم در روز اربعین حسینی، گفت: نه فقط مردم ایران و عراق و بلاد اسلامی بلکه از اکناف دنیا در روز اربعین در کربلا حضور پیدا کردند و ما رقم 20 میلیونی از حضور مردم را شنیدیم که این حضور پیام دارد و پیامش وفای به حق است. این‌که باطل هر چه قدر تلاش کند بالأخره رفتنی و نابود شدنی است ولی این حق است که می‌ماند و هرچه قدر اهل باطل بکوشند که اهل حق را نابود کنند نمی‌توانند. وی در همین راستا خطاب به داعش گفت: بدبخت از غصه بمیر. با چه کسی می‌خواهی بجنگی؟ تو چه اراده‌ای داری؟ اراده خدا بقای این عزیزان و نابودی شما جنایتکاران است.
مرجع : ايسنا