به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۳۰ ساعت ۰۳:۱۸
کد مطلب : ۶۳۹۷۲
رئال به رکورد آث ميلان رسيد

رئال‌مادريد قهرمان جام باشگاه‌هاي‌جهان شد

گروه ورزشي: رئال مادريد با پيروزي 2-0 مقابل سن لورنزوي آرژانتين، قهرمان جام باشگاه هاي جهان شد.
رئال‌مادريد قهرمان جام باشگاه‌هاي‌جهان شد
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و توانستند به یک پیروزی راحت دست پیدا ‏کنند.‏ همان طور که انتظار می رفت، بازی با برتری رئالی ها آغاز شد و در مقابل بازیکنان سن لونزو تلاش می کردند تا با خطاهای پیاپی، ‏روند حملات حریف را دچار اختلال کنند. همین مسئله باعث شد تا در همان 20 دقیقه ابتدایی بازی، داور دو بار به بازیکنان سن ‏لورنزو کارت زرد نشان بدهد اما تلاش تیم آرژانتینی برای بسته نگه داشتن دروازه اش تنها تا دقیقه 37 پایدار ماند و سرخیو راموس، روی ضربه کرنر تونی ‏کروس، با یک پرش بلند و ضربه سری تماشایی، رئال را 1-0 پیش انداخت.‏ در آخرین ثانیه های نیمه اول، مصدومیت مارسلو، باعث شد تا کارلو آنچلوتی در همان نیمه اول اول تعویضش را انجام بدهد و ‏کوئنترائو را به بازی بفرستد.

رئالی ها نیمه دوم را هم بهتر آغاز کردند و خیلی زود توسط گرت بیل به گل دوم رسیدند. ستاره ولزی با پاس ایسکو، در داخل محوطه ‏جریمه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای نه چندان محکم، دروازه حریف را باز کرد. روی این گل، اشتباه دروازه بان سن لورنزو هم ‏موثر بود. ‏ بعد از این گل، رئالی ها به حملات شان ادامه دادند اما نتوانستند به گل های بیشتر برسند. در دقایق پایانی، سن لورنزو تا اندازه ای ‏بازی را در دست گرفت اما بازیکنان این تیم توان عبور از خط دفاعی رئال را نداشتند تا در نهایت بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان ‏برسد و رئال عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان را به دست آورد. ‏

رئال مادريد به رکورد آث ميلان رسيد

رئال با برتري 2-0 برابر سن لورنزو، تعداد افتخارات بين المللي خود را به 18 رساند.
  بدین ترتیب، رئال مادرید با رکورد افتخارات بین المللی میلان برابری کرد. این دو باشگاه همراه با بوکاجونیورز آرژانتین، 18 جام بین المللی را در ویترین افتخارات خود دارند. بوکا در آمریکای جنوبی صاحب این رکورد است. در حالیکه هر سه باشگاه، پایین تر از باشگاه الاهلی مصر قرار دارند که 20 افتخار بین المللی دارد. هر چند که افتخارات باشگاه مصری قابل مقایسه با افتخارات رئال، میلان و بوکاجونیور نیست. پس از این 4 باشگاه، ایندیپندینته آرژانتین با 16 جام و بارسلونا با 14 جام قرار دارند.

گرت بيل، مردي براي تمام فينال ها

گرت بيل در يک فينال ديگر نيز براي رئال مادريد گلزني کرد تا بيش از پيش ثابت کند که ارزش 100 ميليون يورويي که رئال براي خريد او پرداخت کرد را دارد. بیل تابستان گذشته به رئال مادرید پیوست و اولین فینالی که با این تیم تجربه کرد، دیدار نهایی کوپا دل ری مقابل بارسلونا بود. بیل در آن بازی یک گل استثنایی به ثمر رساند تا رئال 2-1 بارسا را شکست داده و قهرمان شود.

یک ماه بعد در فینال لیگ قهرمانان بازهم گرت بیل برای کهکشانی ها گلزنی کرد . این بار او گل دوم رئال را به اتلتیکو زد. رئال در آن بازی 4-1 پیروز و قهرمان اروپا شد. آگوست امسال و در دیدار سوپرجام اروپا مقابل سویا که در شهر کاردیف برگزار شد، بازهم بیل برای رئال گلزنی کرد. رئال آن بازی را 2-0 برد و قهرمان شد.