به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۹۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۸۶۲۲۹
احمدی‌نژاد: آینده روشن و پیروزی در انتظار ماست

امروز از 6جهت به دولت‌ما سنگ‌ولگد می‌زنند!

فراموشي مصنوعي با هزينه كردن ارزش‌ها و امام
...باند احمدي‌نژاد اما هيچگاه توضيح نمي‌دهند آن همه فساد ميلياردي كه در دولتهاي نهم و دهم، رخ داد چه ارتباطي با امام و ارزش‌هاي انقلاب دارد؟ جز اينكه براي فرار از رسوايي‌هاي آن 8 سال، صرفا از ارزش‌ها و نام امام هزينه كنند...
امروز از 6جهت به دولت‌ما سنگ‌ولگد می‌زنند!
گروه سياسي: محمود احمدی‌نژاد از برنامه خود برای "سخنرانی‌های استانی" در آینده خبر داد و با بيان اينكه امروز دولت‌های نهم و دهم از «شش جهت»! تحت حمله قرار گرفته‌اند افزود: در اين حملات «هر کس هرچه در دست دارد می‌زند، يک نفر سنگ، ديگری لگد می‌زند، يکی با شمشير و ديگری با نيزه می‌زند!» نشستي موسوم به "تبیین مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی" روز پنج‌شنبه، در فضايي كنترل شده با حضور احمدی‌نژاد و صدها نفر از همکاران سابقش از استان‌ها، در تهران برگزار شد و حدود ۷۰۰ نفر، از جمله ۱۵ نماینده از هر استان در آن شرکت کردند.

احمدی‌نژاد در این نشست گفت: «مبانی و آرمان‌ها باید به طور دائم بازخوانی و به‌روزرسانی شود تا هدف از آن یعنی نهادینه کردن این مبانی محقق شود، در غیر این صورت دچار حیرت و سرگشتگی و در نهایت فراموشی آرمان‌هایمان خواهیم شد.» وي یکی دیگر از ضرورت‌های این بازخوانی را "مقابله با طراحی دشمنان" خواند، زیرا به باور او "دشمنان قسم‌خورده، با انگیزه‌های شیطانی در کمین نشسته‌اند تا مبانی انقلاب را نابود کنند".

احمدی‌نژاد با بیان این‌که "دشمنان با طراحی بسیار پیچیده و خباثت‌آمیز، هجمه‌ای گسترده و همه جانبه علیه امام و خط امام به راه انداخته‌اند" از حاضران تقاضا کرد، "از این به بعد مواضعی را که در فضای کشور و فضای بین‌الملل مطرح می‌شود، با مواضع امام تطبیق" بدهند. او افزود: با این کار مشخص خواهد شد "که تمام اندیشه‌های امام زیر سنگین‌ترین بمباران‌ها قرار دارد، حتی [کسانی] اسم امام را می‌آورند و ایشان را تکریم می‌کنند اما در عمل نابودی اندیشه‌های او را دنبال می‌کنند".

وي گفت: «وقتی می‌گوییم ماموریت اصلی انقلابیون بازخوانی مبانی انقلاب و آرمان‌های امام است، بدین معنی نیست که نسبت به مسائل روز سیاسی و دیگر رسالت‌های یک انسان انقلابی بی‌اعتنا هستیم.» احمدی‌نژاد با بیان این‌که "آینده بسیار روشن است و پیروزی انتظار ما را می‌کشد" خطاب به همکاران سابق خود تاکید کرد: «باید دست به دست هم بدهیم و کمی حوصله کنیم، خواهیم دید اگر مقداری دل بدهیم به خط امام، چه ثمراتی خواهد داشت.»

ایرنا هم گزارش داد که فضای امنیتی شدیدی در اطراف سالن برگزاری همایش که به عنوان اردو مطرح شده، حکمفرما و ورود و خروج افراد بشدت کنترل و بویژه از ورود خبرنگاران جلوگیری شد. یکی از افراد حاضر به عنوان هماهنگ کننده همایش خطاب به خبرنگاران گفته است که برنامه اینجا خبری نیست و هیچ رسانه ای هم دعوت نشده و اگر خبرنگاری نیز دعوت شده به عنوان مهمان این محفل خصوصی بوده است!!

این در حالیست که در چند روز گذشته اعلام این همایش رسانه ای شده و در فضای مجازی تبلیغات گسترده ای را انجام دادند حال مشخص نیست چرا همایشی که قرار نبوده از حضور خبرنگاران رسانه های مختلف در آن استفاده شود ظرف مدت یکی هفته با هیاهو ، اخبار مختلف و متنوعی در رسانه ها منتشر کردند و به استقبال آن رفتند؟ که اگر غیر از این هدف یعنی جار وجنجال به راه انداختن بود قاعدتا همچون دیگر جلسات خصوصی در ساختمان ولنجک باید در سکوت خبری برنامه های خود را پیش می بردند.

اما خبرنگاران حاضر در مراسم که البته پشت درهای بسته باقی ماندند از برخورد نامناسب مسوول ورود و خروج مراسم با خبرنگار و عکاس ایرنا که خارج از عرف بود، گلایه کردند. همچنین خبرگزاری جمهوری اسلامی گزارش داد که تعدادی از افراد ناشناس و لباس شخصی تردد خودروها و وسایل نقلیه را زیر نظر داشتند و دو موتور سوار به فراخور زمان در خیابان منتهی به مراسم و کوچه های اطراف آن گشت می زدند اما در آن سوی دانشگاه ایرانیان یعنی محل سخنرانی مقامات دولت قبلی که گویا در نهایت بنا به ادعای خود در پیش گرفتن سکوت برای حفظ آرامش جامعه، تاب سکوت بر نتابیدند و در سال منتهی به انتخابات دهمین دور مجلس و بعد از موفقیت دولت تدبیر و امید در سیاست داخلی و خارجی به ارائه سخن می پردازند نوک شمشیرها را به بهانه تببیین اندیشه های امام راحل سمت دولت یازدهم نشانه گرفتند. جاییکه علی نیکزاد وزیر سابق مسکن محور اصلی سخنانش را به نقد دولت یازدهم قرار داد.

باند احمدي‌نژاد اما هيچگاه توضيح نمي‌دهند آن همه فساد ميلياردي كه در دولتهاي نهم و دهم، رخ داد چه ارتباطي با امام و ارزش‌هاي انقلاب دارد؟ جز اينكه براي فرار از رسوايي‌هاي آن 8 سال، به صورت مصنوعي سعي در فراموشي و خواب‌زدگي خود داشته و مي‌پندارند مردم ايران به اين زودي فجايع رخ داده در آن دوران تيره را از ياد خواهند برد لذا از ارزش‌ها و نام امام هزينه مي‌كنند و خيال بازگشت به عرصه مديريت كشور را در سر مي‌پروانند!

زخم خورده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۱:۳۳
این احمدی نژاد چی از جون مردم میخواد، بسه هر چی مدیرانت غارت کردند و خوردند و بردند به اندازه کافی از ساده دلی مردم سو استفاده کردید ، جراحاتی که این دولت بر اقتصاد و زندگی مردم وارد کرده هنوز وجود داره، چرا کسی این آقا رودادگاهی نمیکنه. (318266)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۵:۰۸
.... طی 8 سال مردم را به حال احتضار برد. قرار بود جلیلی کار را تموم کنه و ...... اما 7 درصدی موند و شکست خورد. (318349)
سوال نه لگد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۵:۲۴
اقای مردمی و دولت پاکدست ریس بانک مرکزیت جناب خاوری کو ؟ معاون اولت رحیمی کجا داره آب خنک میخوره .؟ اون معاونت بقایی کدوم اتاق زندان اوینه؟ زنجانی کجاست ؟ مشایی چرا دادگاه رفت ؟ خودتو چرا خواستن دادگاه ؟ دلار 900 تومانی کجاست ؟ اینها لگد نیست پرسشهای مردم است ، یه پرسش دیگه ، چرا 6 ساله اسمی از محصولی وزیر کشور و یار غارت دیگه نیست .؟ (318358)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۶:۱۹
مقصر اصلی این همه فجایع احمدی نژاد نیست مقصر اصولگریان و نماینده های مجلس هستند که به جای نظارت حمایت می کردند و در مقابل فسادها 8 سال سکوت کردند چون احمدی نژاد از جنس خودشان بود.... (318379)
باقري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۱:۳۴
لطفا با امام خميني بازي نكنيد امام عزيز ما خواهان عدالت و پاكدستي بودند خواهان اختلاس نبودند خواهان پارتي بازي نبودند مردم امام را به خوبي ميشناسند لطفا سعي نكنيد امام را از مردم دور كنيد (318267)
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۵:۱۹
مصادره به مطلوب کردن عادت این هاست و متاسفانه به خاطر اینا مردم حتی از بزرگانی چون امام دور می شوند و آرمان هاشون فراموش میشن و فقط رویارویی امام با امریکا که لازمه اون روزها بوده ازش میمونه (318353)
اصلان ارايشگاه زيبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۲:۴۰
آرمان شمارا بايد از آمارتان آموخت: هاله نور / رييس بانك ملي/ دلار ١٠٠٠به٤٠٠٠/ تعداد دختران مهاجر به امارات(بخوانيد ارزشها و آرمانهايمان)/ مسكن مهر / غارت سازمان تامين اجتماعي / بي ارزش نشان دادن هنرمندان واقعي و به گيشه اوردن هنرمندان قلابي مثل عروس ..../ دادن يك ميليون تومان به نوزادان( الان ازسود پولاشون دارن يه مسكن مهر هم اضافه ميخرن)/باغ و زمين ١٠٠٠متري به هر ايراني/ تنهادولت پاك از ٣٠٠٠ قبل تا كنون!!!؟/ اختلاس.... (318442)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۱:۴۵
خواب دیدی خیر باشه.
رو که نیست. (318271)
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۷:۴۸
آقا چرا از اومدنش انقدر وحشت دارید
خوب اگه راست میگید صبر کنید تا بیاد، بعد قضاوت کنید.
این همه تهمت به دولتش زدند، چیزی نگفته، حالا یه جلسه گرفته انقدر هل کردید.... (318398)
حسین - ج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۱:۵۸
هر انسان عاقلی از بی تدبیری و ..... می ترسد ما مانند مردمی هستیم که یک بار زلزله شدیدی به شدت بهشون آسیب زده مسلمه که باز هم تا مدتها از زلزله وحشت دارن لطفا این را بفهمید (318437)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۱:۴۷
تنها عاملی که می تونه مسبب برگشت احمدی نژاد بشه، ضعف عملکرد این دولته... اگه این دولت به خوبی بتونه نیازهای مردم و کشور رو تامین کنه دیگر هیچ راهی برای شعارهای بیخود وجود نخواهد داشت... اما اگه دولت کنونی نتونه عملکرد موفقی داشته باشه مردم واسشون فرقی نمیکنه... (318272)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۱:۵۰
اگه سنگ هم بزنن کاملا درسته،شماها کم سنگ به این مردم نزدين (318273)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۱:۵۱
تحریم ها،اختلاس های بانکی(مه آفرید وخاوری...)دکل نفتی،بابک زنجانی،تامین اجتماعی،پراید22میلیونی،دلار3500تومانی،...کجای این موارد ارزش حساب می شود؟؟؟ (318275)
امیرازقم
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۱:۵۲
امام خمینی :توغلط میکنی قانون را قبول نداری قانون هم تورا قبول نداره (318277)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۰۵
رییس جمهوری که واقعا باید ممنوع تصویر بشه همین آقاست.... (318280)
دو..ست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۰۸
محمود احمدی نژاد این یه جمله را راست گفته: "حتی [کسانی] اسم امام را می‌آورند و ایشان را تکریم می‌کنند اما در عمل نابودی اندیشه‌های او را دنبال می‌کنند". چون خود احمدی نژاد و همفکرانش مصداق بارز این حرف هستند! (318282)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۰۹
رو که رو نیست سنگ پای قزوین هم گله مند شده است پاکتر ترترترتر ترترترتر ین دولت تاریخ که اینگونه تر زد !!!!!!!!!!!!11 (318283)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۱۱
میشه احمدی نژاد توضیح بده اختلاس های چندین میلیاردی چه ربطی با آرمان های امام راحل داره؟ توهین از این بالاتر؟چرا اینها به خودشون اجازه میدن برای سرپوش گذاشتن بر نابکاری هایشان از اسم امام (ره) استفاده کنند؟ (318284)
دکتر
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۱۳
طرح سواستفاده از نام مبارک امام زمان ع شکست خورد حالا نوبت امام و ارزش‌هاي انقلاب است. چرا محاکمه اش نمیکنند.
اگر جرات دارید در مورد محاکمه اش از مردم نظر سنجی کنید!؟! (318286)
یوسف
United States
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۱۵
دکتر میدونه چیکار کنه... موسوی با اون عظمت و جایگاه شکست داد حالا حسن روحانی که یک فرد امنیتی بوده و جایگاه مردمی نداره مگه میتونه جلوی دکتر دوام بیاره (318287)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۷:۳۴
خخخخخ. اولا کدوم دکتر ؟همون که 11 سال طول کشید لیسانس بگیره ؟و 3 سال به صورت غیابی هم دکتراش را وهم فوق لیسانسش را گرفت ؟اون دکتری که حتی یک دقیقه را بلد نبود بگه گفت :ONEدقیقیه!؟؟
دوست من محمود تموم شد برو نگاه کن حتی تو نظر سنجی های اینترنتی سایت خودش هم طرفدار نداره !اصولا انتقاد ها برای اینه که چرا محاکمه ی این فرد به عقب می افته ! مگر نه که ایشون کسی نیست که بخواهیم بترسیم یا نترسیم ! (318394)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۱۶
جدی میگی!!!؟ گفتن اختلاس ها و گندکاری هایی که کردید میشه سنگ زدن!!!؟ به خدا خیلی رو داری. مردی برو دادگاه به اونهایی که ازت شکایت کردن جواب بده. (318288)
دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۱۸
یه خورده در باره تخلفلت دولت صحبت میکرد بعدش هزینه این مراسم از کجا تامین شد از همون پولاس (318289)
فرشید
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۲۴
باند احمدي‌نژاد اما هيچگاه توضيح نمي‌دهند آن همه فساد ميلياردي كه در دولتهاي نهم و دهم، رخ داد چه ارتباطي با امام و ارزش‌هاي انقلاب دارد؟ مگه رفسنجانی و پسراش توضیح دادن؟ (318292)
حبیب
Spain
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۶:۵۶
فرافكنی نكن لطفا. پسر هاشمی هم محاكمه شد و حكم گرفت. قیافه حق به جانب نگیر. ضمنا مگه پسر آقای هاشمی چه جایگاهی در بدنه اصلاح طلبان داشت كه می خواهی همه اصلاح طلبان را به نام ایشان گره بزنی؟ (318389)
حسین
Norway
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۲۶
گمون نکنم به این بابا میدون داده بشه ــ این یک مهره سوختست ـ اگرم میبینید تو تشخیص مصلحته و راحت هرجا میخاد بره بخاطر اینه که از پشت پرده خبر داره (318295)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۲۹
رو که نیست............. (318296)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۲۹
این بابا بجه حسابی جلسه میگیره وشعار میده وبجروی داره حرف میزنه این همه دوزی این همه اختلاس .بی مدیریت و و و و و و ؟؟؟؟؟ (318297)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۳۴
این آقا تو فرافکنی تبحر خاصی دارند. فراموش کردند که بدعت زشت حمله و تهمت به دیگران و پرونده سازی را خود این آقا در دوران ریاستش به راه انداخت و چه تهمت هایی که نثار نیروهای اصیل انقلاب از هاشمی و ناطق تا لاریجانی که نکرد. حالا با مظلوم نمایی سعی در بازسازی چهره خود دارند. بابا دیگه دست از سر این ملت بکش برو رد کارت. (318298)
شهری
United States
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۳۵
جریان احمدی نژادی به زباله دان تلخ تاریخ ملت ایران سپرده شد. (318299)
ادریس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۳۵
نمیدونم چی بگم ! این اقا با این همه فساد مدیراش و بدبخت کردن ملت ایران و منزوی کردن ایران و و و اجازه اینگونه سخنرانی و سفرهای استانی داره ! اما رئیس جمهور اصلاحات " سید عزیز " ممنوع التصویر هستن !!!| اینه عدالت ؟!! من هنگم !!!! شما چطور ؟ (318300)
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۵۶
واقعا تصور می کنید مردم متوجه نیستند که نود در صد از اتهامات شما دروغ و جنگ روانیه اگر منظورتون بابک زنجانیه که ایشان از ارادتمندان اقای هاشمی و مرحوم نور بخش هستند و اخر و عاقبتش فعلا نامعلوم !!! اگر منظورتون رحیمیه که اتهام ایشون پرداخت پول در زمان تصدی مسئولیت دیوان محاسبات مجلسه نه به عنوان معاون اول !!! اگر منظورتون بقاییه که ایشون فعلا جرمشون واریز 300 میلون تومان پول به حساب تعاونی کارکنان نهاد ریاست جمهوریه !!!! و این در حالیه که فقط در یک قلم ما معادل پول خرید 59 دکل نفتی غرامت دادیم !! (318305)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۵:۲۶
و شما همه چیز را توجیه خواهید کرد .... آن کس که نداند که نداند که نداند .... (318359)
سوال نه لگد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۵:۳۳
اگه زنجانی یا بقایی یار هاشمی بود چرا محمود پرونده شونو دادگاه نفرستاد ؟ برا رحیمی هم سه قاضی با سابقه کشور نزد احمدی نژاد رفتن و گفتن که طبق مطالعه دقیق پرونده شک ندارن رحیمی مجرمه بر کنارش کن ، جواب داد این حرفهای هاشمی است !!!!، اون قراداد نفتی کرسنت هم دولت احمدی نژاد باطل کرد و هرجریمه ای گردن خودشه ، هر چند هنوز یک دلار جریمه پرداخت نشده (318362)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۷:۴۱
ما 160 میلیارد خرج انرژی هسته ای کردیم جز آلودگی زیست محیطی دستاوردی برامون نداشت !حتی یک لامپ هم نتونستیم روشن کنیم !
اصولا کرسنت هم انقدر بد نبود ! قرار بود یک شرکتی بیاد در میادین مشترک که سالیانه بیش از 150 میلیارد دلار از سرمایه ی مملک ما میره تو جیب اعراب بیاد استخراج کنه یک مدتی هم برداشت کنه و به قیمت قرار دادی پولی بما بده ! الان هم 10 سال گذشته از این قرار داد. ما نه تکنولوژی دستمون رسید نه برداشتمون با اعراب برابر شده علاوه بر اون جریمه هم شدیم از دستاوردهای دولت تحریم شماست (318395)
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۷:۵۰
خب میگفتی
نه جان من بگو راحت باش
گیرم حرفات درسته ولی مرتضوی بسه تا این اقا رد بشه (318401)
بیانکا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۲:۵۶
ارزشهای انقلاب و امام به تو چه؟؟؟؟؟!!!!! (318306)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۰۲
سلام ،
مگه میشه ؟ مگه داریم ؟ که این باند خیال بازگشت به مسئولیت رسمی داشته باشد ؟ این باند روی سخنش با مردم نیست،همانگونه که هیچوقت نبوده! روی سخن ایشان با هم مسلکان و همراهان قبلی خودش است ! احتمال میدهد،او را به سَمت خیابان دادگستری هدایت کنند،رویش را کرده به طرف خیابان بهارستان که خودش را به ندیدن و نشنیدن بزند ! باید به این باند با صدای بلند گفت : رسیدیم به ایستگاه کاخ دادگستری،آخرشه!پیاده شوید! (318311)
حسن
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۰۶
درسته تو راست میگی!!!همه دارند میزنن ولی ای کاش دست مردم بهت میرسید اونوقت میفهمیدی زدن یعنی چی دکتر ! محمود (318314)
لگد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۵:۳۰
به کسانی که به شما از شش جهت لگد می زنن باید گفت شش جهت بیشتر نداریم ؟؟؟ (318361)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۱۴
بابا روته برم ت! بیشتر معاونین و اطرافیانش به جرم دزدی واختلاس یا زندانند یا در حال رفتن به زندان خودش هم که دادگاه برو نیست با آن همه پرونده ... ....از این لاف زنی ها دست بردار محمود. (318315)
یک حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۱۵
زندان انتظار تو را می کشد احمدی نژاد (318316)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۱۶
احمدی نژاد با بالا بردن قیمت دلار و کاهش ارزش ریال فشار سنگینی بر مردم و سرمایه های ریالی مردم تحمیل کرد شکی نیست ولی واقعا ادامه این سیاست توسط اقای روحانی چه توجیهی دارد ؟؟؟ حتی دولت که وعد بازگشت ارزش ریال را داده بود بر خلاف ان عمل می کند و دلار رسمی را از 2400 در سال 92 به 2950 افزایش داده و حتی قصد دارد به 3300 برساند !!! هی به دروغ می گویند تقویت تولید ملی و صادرات !!! مگه زمانی دلار 1226 بود تولید ملی و صادرات نداشتیم ؟؟؟؟ دلیل اصلی این است که آقای روحانی هم فقط به فکر درامد خود است... (318318)
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۱۷
ما اهل دعوا و فحاشی نیستیم، این اعمال متعلق به عقب افتاده های تاریخ است، ما به کسی جز آمریکا هجمه نمی کنیم.
از سخنان دکتر محمود احمدی نژاد در کنفرانس تبیین اندیشه های امام راحل (318319)
احمد
Anonymous Proxy
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۲۵
جهت اول:رحیمی
جت دوم:بقایی
جهت سوم:اختلاس
جهت چهارم:مرتضوی
جهت پنجم:دکل
جهت ششم:زنجانی
راست میگه دیگه (318322)
شازده احتجاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۲۷
ببخشید استاد که به پاس خدمات بینظیرتون از یمین یسار لوح تقدیر و نشان خرد و خدمت تقدیم نمیکنن (318323)
emad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۲۸
امروز اگه از شش جهت بهت حمله میکنن تاوان روزایی هست که عکس زن مردم رو جلوی 70 میلیون نفر گرفتی و تهمت زدی. (318324)
رضا درودگر
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۶:۰۱
احنسنت
چو خواهی که نامت رود در جهان/مکن نام نیک بزرگان نهان (318371)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۳۲
"لگد" ؟؟!! انگار دست از آن ادبیات "لولو" و "مه مه" بر نمیداره! خود شیفتگی هم حدی داره! (318326)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۴۱
هر کس وهرگروه لگد عمل خودش رامیخورد زمانی مدیران ارشد دولت نهم ودهم باامارهای غلط ومتوهم برنامه های مخرب مادی ومعنوی رااجرامیکردند ،بایدسوایی وبی آبرویی امروزرامد نظر داشتند. (318329)
احمد ف. ف ف
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۴۲
ما از. هر جهت حاظریم با دولت احمد ی نزاد همکاری کنیم (318330)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۴۵
اين آدم باید تحت شديدترين بازجوئى و پيگرد قانونى قرار گيرد كه چه هدفى از بی اعتنایی به دزدى ها ، تخريب انقلاب و نابودى اعتقادات مردم و به بحران كشيدن كشور داشته و بايدم از گردهمائى و سخنرانى او تا تحقيقات كامل جلوگيرى كرد. (318331)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۵:۵۱
آن رییس جمهورسالم و مردمی ممنوع از تصویر و صدا و خبره
لکن این ۰۰۰۰ رییس جمهوری آزاد و تحت تدابیر امنیتی جلسه برگزار
میکنه معنی شو نمیدونی ?!?!?!?!? (318367)
ایرانیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۴۹
غارت وچپاول برخی /رحیمی /بقایی/زنجانی/ مه آفرید/خاوری -تعدادی هم که درنوبتند.مسکن مهر آنچنانی/فامیل سالاری/تامین اجتماعی/سفرهای دستجمعی خانوادگی به نیویورک/وزیرمیلیاردر/هاله نور/یارانه/نفت سفره مردم/پدیده آقازادگی/11روز.../عزل ونصب های شتاب زده وبدون کارشناسی/دکل/برداشت شبانه بانکی یارانه ای/دانشگاه ایرانیان/افشای نام دزدان (توجیبمه)/نادیده گرفتن برخی مصوبات مجلس/تاخیردربودجه سالانه کشور/وزیرهلو/وزیرآکسفوردی/بگم؟بگم؟ خاطرات تلخ بجامانده ازاین آدم (318332)
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۵۱
مبانی انقلاب یعنی نابودی ثروت ملی در هشت سال؟ (318334)
من خودم دکترم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۵۳
انرژی هسته ای/قابلمه ای .به کجارسید؟الان لابدسازنده ش واسه خودش دانشمندی شده. (318336)
بیمار خاص
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۳:۵۷
آقای احمدی نژاد درست است که به دادگاه احضار میشود و نمیروید ولی یک دادگاه هست که همه ما را میبرند و آن دادگاه عدالت مطلق خداوندی است من آنجا حاضرم از شما میپرسم پول داروهای ما را کجا هزینه کردید؟ از همین الان به فکر جواب باش! (318337)
کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۴:۱۰
جای مشت اختلاس و لگد چپاول و نیزه ی انداختن همه به جان هم از طرف بعض معاونان شما و ....تا ابد دهر بر پیکر این مملکت می ماند . (318339)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۴:۲۲
آقای احمدی نژاد به نظر شما دولتی که تا این حد در فساد مسئله دارد؛ نباید لگد بخورد؟! بالاخزه به عنوان کسی که ادعا داشتی پاکترین دولت را داشتی یا باید این ارقام فساد بر ملا شده را روشن و با دلیل رد کنی یا خاموش بنشینی و دم نزنی و بروی دنبال کارت... امروز همه می دانند چه خبر است ..... برای خودم کاملا متاسفم که 8 سال رئیس جمهور این مملکت شما بودید..افسوس و هزار افسوس (318342)
باقر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۴:۳۶
به نظر می رسد هرکس نثبت به مسئولیت و تکلیفی که در نظام الهی و مردمی داشته و دارد پاسخگو باشد همان خط اسلام ، امام و رهبری وخو استه وانتظار مردم است ،چرا که در یک فضای واقعی و هدفمندی طرح مسئله می شود نه در یک فضای ساختگی وغیر واقعی که قابل جمع بندی نبود و نه اقدام کننده به نتیجه می رسد و همراه کننده ها ونه همراه شده ها می توانند بهره ببرند (318345)
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۴:۳۸
احمدی نژاد این را بدان که به جایی نمیرسی مطمئن باش دورانت .... به پایان رسید (318347)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۴:۴۴
من فقط یک چیزی میدونم اونم اینکه ادمی به ریلکسی این من تو عمرم ندیدم تو چشت نگاه میکنه و راحت ....و ادعای پسر پیغمبری میکنه.از این ادم باید ترسید زیرا بنظر میرسه ..... .خدا بخیر کنه. (318348)
موافقم
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۶:۰۴
موافقم،تا حالا ادعای ارتباط با غیب داشت و همین روزاست که ادعای پیامبری کنه (318373)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۵:۱۱
اینگار بنی صدر .... دوباره ظاهر شده مردم بهوش و بیدارباشید (318350)
یاس@
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۶:۰۰
یعنی جا داره به این آقای احمدی نژاد با این کارنامه سیاه که باید محاکمه بشه ، محترمانه گفت بشین بابا حوصله ت رو نداریم. (318370)
حامد
United States
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۶:۰۲
سنگایی که انداختی وسط راه توسعه و بالندگی ملت، به علاوه ی سنگ عظیمی که انداختی تو چاه هسته ای رو دارن بهت پس میدن. (318372)
انسانیت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۶:۰۴
تورا به خدابس توسعه فقر فساد و فحشا و شعار تو خالی به فکرمردم باشید ترکیه دارد بااین شبکه جیم و غیره ایران را به فحشا می کشد و کشور ش را توسعه می دهد از هر کجا بادی بوزد به آن طرف حر کت می کند ما ایرانی ها لیاقت بیشتر داریم آقای احمدی نژاد بس است تازه داریم از گند زدگی خارج می شویم (318374)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۶:۲۹
زنده باد دکتر احمدی نژاد بهترین رئیس جمهور ایران (318380)
هه
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۹:۵۰
فقط ايران?
بهترین رییس جمهور کهکشان راه شیری (318419)
ترسو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۶:۳۰
بگم بگم بذار تا ظریف هاکارشان انجام بدن و گندت پاک کنند مثل کاغذ پاره ات (318381)
تارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۶:۳۳
اگر همین آقا غنی سازی رو به 20 درصد نرسونده بود الان دست خالی مذاکره کردن آب در هاونگ کوبیدن بود و هیچ توافقی انجام نمی شد . منطقی باشید (318383)
رضا
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۹:۴۸
غنى سازی20 درصد شد و کاغذ پاره ها! شد 5 تا می ارزید?!
دهن کجی و لاف بیهوده که هنر نیست هنر خردمندانه و عالمانه رفتار کردنه که برای مدير جهان و همفكرانش ممکن نبود و نخواهد بود (318416)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۰:۴۳
عزیزم اون هاونه نه هاونگ!!!!!!! تو هم مثل خودشی معلومه (318426)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۷:۴۲
اخبار این اقا را پوشش ندهید (318396)
مــردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۸:۵۵
سلام،بهترین راه ،تحریم کامل این متهمانِ پرونده دار است که باعلم کردن حزبِ غیرقانونی درمکانِ غیرقانونی وتوهم تشکیل یک دولت فراقانونیِ دیگر،باسوء استفاده ازنام امام وانقلاب،آشکارابافرامین رهبرانقلاب مخالفت می کنندوبرعلیه مردم ودولت قانونی ومصلحت کشور،بدون واهمه،فعالیت می کنند. (318413)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۹:۲۹
با انتشار اخبار این موجود، برعکس دارید کمکش می کنید (318414)
سيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۹:۳۴
احمدي نژاد كابوس سياهترين سالهاي ملت ايران البته متاسفانه 2بار هم به وي راي دادم استغفرالله ....العفو (318415)
معلم بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۱۹:۴۹
باسلام.درعدم التزام ایشان به ولایت فقیه همین11روزتمردوخانه نشینی ایشان وعدم حضوردرمحل حدمت کافیست.بزرگان زیادی درآن11روزبه دیداروی رفتندوهشداردادندولی اوقبول نکرددرآخرازترس استیضاح وورودمجلس ورای عدم کفایت به ساختمان پاستوربرگشت و گفت:احمدی نژادوخانه نشینی.یادمان باشدایشان به معاون اول وآقای مشایی وچندنفردیگر نشان درجه1خدمت لیاقت و..دادند.به هنگام اهدانشان به آقای مشایی ازوی اجازه گرفت.درروزثبت نام آقای مشایی برای ریاست جمهوری گفت:احمدی نژادیعنی مشایی ومشایی یعنی احمدی نژآد. (318418)
معلم بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۰:۰۷
ادامه:ازمردم آگاه وشریف ایران تقاضامی کنم کارنامه اعمال سخنزانیهاواقدامات ایشان رادر8سال ریاست جمهوری بازخوانی کنند.رفتاروگفتاروی رابایدروانکاوی کرددرست نقاط ضعف وعملکردخودودولتشان رادرمعرض دیدقرارداده ومهندسی معکوس انجام میدهد.آقایان ثمره هاشمی جوانفکرزریبافان کلهرمشایی بذرپاش بقایی سعیدلومحصولی دانشجواتاق فکرایشان هستند.نامه معاون اول به آقای احمدی نژادرابعدازمحکومیت وی بخوانیدحتماخوانده ایدببینیدباچه کلمات وعباراتی ازرییس خودنام برده است.امیدوارم حاقظه تاریخی مان راحفظ کنیم وفزاموشکارنشویم. (318420)
معلم بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۰:۱۴
ادامه:هیچ انسان عاقل وآگاهی برای دوبارازیک سوراخ گزیده نمی شود.هوشیارباشیم.ومکروومکرالله والله وخیراماکرین.باآرزوی سربلندی افتخار وعظمت ایران اسلامی وشادکامی برای همه مردم سرزمینم وهمه آنانی که عزت وشرف وخودرابه دنیای مادی نفروختند.درودبه شرف فرهنگیان ومعلمان هوشیارسرزمینم. (318421)
محمد
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۱:۰۳
بابا احمدی نژاد رفت تموم شد منتها اینا هر از چند گاهی حرفایی میزنن ولش کنید نه تفکری داشتن نه استراتژی مثلا آقای جلیلی تو انتخابات میگفت گفتمان انقلاب اسلامی خودش هم نمیدونست چی میگه مثل احمدی نژاد که هی عدالت عدالت میکرد آخرش هم مشخص شد چیکاره هست حرف باید پرمغز باشه خاتمی 18سال پیش گفت اصلاحات و توسعه سیاسی هنوز هم خاتمی وهمفکراش را با این تابلو میشناسن روز انتخاب خاتمی به عنوان نماد یه تفکر تو کشور هست میگن طرف دوم خردادیه ، اما احمدی نژاد چی جلیلی چی
انشالله اسفند جواب میگیرین (318429)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۱:۲۱
انشالله که احمدی نژادمیاد وخرابکاری های دولت کلید.....راسروسامان میده (318431)
عبادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۱:۳۲
به تاراعرض میکنم ازلیاقت ودرایت اقای دکتر نبود که مابه غنی سازی بیست درصد رسیدیم درایت هوشمندانه رهبری بزرگوارمان مارا به بیست درصدی که شما میفرمایدرساند وسیاسیون کاربلدما ازاین شرایط پیش امده بهترین بهرهارابردن چرانمیخواهید قبول کنید تابه اینجا ماپیروز میدان هستیم ودرادامه هم خواهیم بود انشاالاه (318432)
ابراهیم
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۱:۴۸
جناب احمدی نژاد :...... بنده اهل ایلام هستم فرهنگی با 28 سال سابقه، در دوران ریاستتان بار اول سفر استانی آمدی به مردم گفتی در سفر بعدیم واژه محرومیت را از این استان بر میدارم .بار چهارم !!!آمدی گفتی جوانان ایلامی برند وام بگیرند چند راس دام پرورش دهند . والله به خدا هر چیزی هم حدی دارد. (318434)
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۱:۵۸
چپ و راست و جلو و عقب که معلوم است می زنند. یعنی از پایین مرده های زیر خاک و از بالا موجودات ماورائی هم به شما سنگ می اندازند که شده شش جهت؟ (318438)
امیر
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۲:۱۵
خدا کنه رای دهنده ها دوباره گول این افراد را نخورن (318440)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۳:۱۰
با چه رویی خودش را بار اماه (ره) معرفی میکند .به امید خدا بزودی شاهد محکمه اش باشیم . (318444)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۳:۲۵
.....از این خراب تر چه می خواستی کاغذ پاره ها ، اختلاسها تورا به خدا مردم دیگه طاقت شنیدن تو را ندارند داش محمود (318448)
پورمحمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۳:۵۸
دکتر پاک بود و پاک هست اما این دشمنان او هستند که برایش پاپوش درست میکنند
فساد میلیاردی در زمان ایشان بود نه در دولت ایشان
راستی چه خبر از صد و پنجاه میلیارد دلار بلوکه شده ی ایران ؟؟! (318452)