به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : ۳۹۱۴۰

ادعای آخرالزمانی یک سایت درباره ایران!

گروه بين‌الملل: سایت "امگا شوک دات کام" كه سایتی مسیحی است و پیش‌بینی‌هایی را درباره پایان جهان مطرح می کند در جدیدترین ادعای خود گفته است پایان جهان به دنبال شدت گرفتن بحران در کشور اوکراین است و مدعی شده که ایران، روسیه و اسرائیل تعیین کننده مصاف نهایی جهان و سرنوشت در "جنگ پایانی" خواهند بود.
ادعای آخرالزمانی یک سایت درباره ایران!
به گزارش "تدبیر"، سایت "امگا شوک" با اشاره به مشابهت های موجود میان بحران اوکراین و حوادثی که در انجیل کتاب مقدس مسیحیان از آن یاد شده مدعی شده است: "حوادث روی داده در اوکراین در انجیل آمده و پیش از این نشانه هایی از آن در این کتاب مقدس یاد شده بود. در انجیل اوکراین تحت عنوان "روش"(Rosh) یاد شده است. انجیل اظهار داشته که همه مردان (انسان ها) باید درباره آنچه در این منطقه روی می دهد هشیار باشند."

این سایت در ادامه ادعاهای خود می افزاید:"حتی تشابه نامی این واژگان با یکدیگر نیز بسیار زیاد است. انجیل اتحاد روسیه با اوکراین و سایر کشورهای همسایه آن ناحیه را پیش بینی کرده بود. الحاق "کریمه" به فدراسیون روسیه موید گفته های انجیل در مورد تلاش روس ها برای ایجاد اتحاد ارضی قدیمی است." این سایت در پایان مدعی می شود که جهان در پایان با مصاف کشورهای مختلف با یکدیگر مواجه خواهد شد که "ایران" نیز جزو این کشورهاست و به ادعای این سایت در انجیل از آن یاد شده است.

این سایت در این باره می افزاید:"از جمله کشورهای یاد شده در مصاف نهایی در انجیل می توان به روسیه (ماگوگ)، لیبی (پوت)، ایران (پرشیا)، اتحاد جماهیر شوروی پیشین (مکک و توبال)، ترکیه (توگارمیه)، اروپای شرقی (گومر)، سودان (کوش) و اسرائیل اشاره کرد. پس از پایان این جنگ جهان با دوره سختی و رنج از جمله قحطی، سیل، طاعون و بیماری مواجه خواهد شد.