به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : ۵۳۳۶۰
ما دست از مبارزه برنمی داریم!

کواچ: والیبال ورزش اول ایران است

گروه ورزشي: اسلوبودان کواچ؛ سرمربی مردان ایران در کنفرانس خبری بازی ایران – امریکا با اشاره به شکست های اخیر ایران مقابل امریکا و ایتالیا گفت: این دو بازی سورپرایز بود. ما در چند بازی گذشته مان اصلا دفاع نکرده بودیم. ولی در برابر ایتالیا 15 و امروز 11 امتیاز دفاع داشتیم. دفاع مان راه افتاده است. یک چیزهایی تغییر کرده که باعث می شود ما دست از مبارزه برنداریم. حتی اگر حریف مان به بازی برگردد و بخواهد ما را شکست بدهد. چون تیم ما را بازیکنان خوبی تشکیل می دهند که سطح بالا والیبال بازی می کنند.
کواچ همچنین با اشاره به آشنا شدن بازیکنان ایران به سبک و سیاق بازی کردن امریکایی ها در جریان اردویی که در این کشور داشتند، گفت: هم باخت های ما به امریکا برای بازیکنان انگیزه شد که امروز برای برد بجنگند و هم آشنا شدن آنها با سبک بازی امریکایی ها کمک کرد تا راحت بازی کنند. از نتیجه بازی راضی ام و فکر می کنم که دو تیم خوب بازی کردند. او در پاسخ به سئوال خبرنگار روزنامه اِکیپ فرانسه که درباره وضعیت والیبال در داخل ایران پرسیده بود، نیز گفت: به نظر من والیبال ورزش اول ایران است. به ویژه از وقتی فوتبال ایران نتوانست در جام جهانی کار خاصی انجام بدهد. مردم ایران والیبال را دوست دارند و حسابی از آن طرفداری می کنند. ایران علاوه بر مردم، فدراسیون و سازماندهی خوبی هم دارد. با برنامه پیش می روند. لیگ ایران هم سطح بالاست و سالهاست که قهرمانی باشگاه های آسیا از آن تیم های ایرانی می شود.

سرمربی امریکا: با اینکه باختیم به تیمم افتخار می کنم!
جان اسپراو؛ سرمربی مردان امریکا در کنفرانس خبری بازی ایران – امریکا گفت: بازی خوبی بود. فکر می کنم هر کسی که بازی را دید لذت برد. دو تیم سخت تلاش کردند و صحنه های زیبایی را رقم زدند. من با اینکه باختیم به تیمم افتخار می کنم. بازیکنانم بعد از شکست در دو ست، به بازی برگشتند و رفته رفته بهتر شدند و انرژی گرفتند. ولی خب ایران از ما بهتر بازی کرد و شایسته پیروزی بود.اسپراو همچنین به غیرقابل جبران بودن شکست تیمش مقابل ایران اشاره کرد و افزود: نه فرمول مسابقات و نه گروه سختی که در آن قرار داریم، هیچکدام به ما این اجازه را نمی دهند که فرصت جبران این شکست را داشته باشیم. در حالیکه اگر برای صعود به مرحله سوم (جمع شش تیم) فکر می کنیم باید از مرحله اول امتیازهای خوبی به دست بیاوریم. به هر حال شرایط برای ما سخت شد.

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به ملی پوشان والیبال
وزیر ورزش و جوانان در گفتگویی تلفنی با سرپرست تیم ملی والیبال،پیروزی ملی پوشان ایران برابر تیم ملی آمریکا در رقابت های جهانی لهستان را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمود گودرزی عصر امروز سه شنبه 11 شهریور بلافاصله پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران برابر تیم ملی آمریکا قهرمان لیگ جهانی، در چارچوب رقابت های جهانی لهستان، ضمن قدردانی از تلاش ملی پوشان کشورمان در این میدان بزرگ، برای آنها در ادامه این مسابقات آرزوی موفقیت کرد.
تیم ملی والیبال ایران ساعت 19 روز پنج شنبه در سومین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف فرانسه خواهد رفت.