به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۹ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۵۵۲۵۰

اعلام پاداش مدال آوران بازي‌هاي آسيايي

گروه ورزشي: پاداش مدال‌آوران کشورمان در بازي‌هاي آسيايي مشخص شد.
اعلام پاداش مدال آوران بازي‌هاي آسيايي
در نخستین روز آغاز رسمی بازی‌های آسیایی اینچئون مشخص شد ورزشکاران ایرانی در صورت کسب مدال طلا 150 سکه طلا پاداش خواهند گرفت. 70 سکه برای کسب مدال نقره و 40 سکه برای به دست اوردن مدال برنز در نظر گرفته شده است.

3بردو3باخت براي شمشيربازي ايران در روز اول
با آغاز مسابقات شمشیربازی بازِی‌های آسیایی، علی یعقوبیان نماینده اسلحه اپه ایران برابر حریفانی از قرقیزستان، کره‌جنوبی و قزاقستان قرار گرفت و هر سه مبارزه‌اش را با باخت پشت سر گذاشت. مسابقه بعدی او با ویتنام است. محمد رضایی نیز حریفانی از ازبکستان، فلسطین و چین را از پیش رو برداشت. حریف بعدی او از سنگاپور است.

تيم تپانچه 50 متر مردان هفتم شد
تيم تپانچه 50 متر مردان در بازي‌هاي آسيايي هفتم شد. تیم ملی تپانچه 50 متر مردان با ترکیب ابراهیم برخورداری، ابراهیم رحیمی سنگری، محمد احمدی امروز به مصاف حریفان رفت. احمدی یازدهم، برخورداری نوزدهم، رحیمی سی و ششم شدند. تیم ایران در مجموع به عنوان هفتمی دست پیدا کرد.

بانوان تپانچه بادي ايران نهم شدند
تيم تپانچه بادي بانوان در قسمت تيمي به مقام نهمي رسيدند. تیم سه نفره ایران در رقابت های تپانچه بادی با حضور سارینا قرابت، الهام هریجانی و سارا میرابی نتوانست موفقیتی کسب کند. این سه ورزشکار ایرانی در رقابت انفرادی مقام هایی بهتر از هجدهم، بیست و نهم و سی و پنجم کسب نکردند و در قسمت تیمی نیز ایران با کسب 1116 امتیاز به مقام نهم رسید.  یکی از نکات جالب بعد از مسابقات اشک های سارا میرابی بود. به نظر می رسد ورزشکاران این رشته به دلیل امکانات کم در اردوها نتوانسته بودند خود را به خوبی آماده این رقابت ها کنند.