به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۸ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۷۳۰۷۰

«انصارالله» توان نابودی عربستان را دارد

گروه سياسي: خبرگزاری «دفاع پرس» که به نهادهاي نظامي نزديك است با انتشار یادداشتی اعلام کرد گروه «انصار‌الله» یمن توانایی نابودی «عشرت‌کد‌ه‌های» عربستان سعودی را دارد.
«انصارالله» توان نابودی عربستان را دارد
این خبرگزاری به نقل از تحلیل‌گران خود٬ نوشته است كه «انصارالله» توانمندی‌های قابل توجهی در عرصه نظامی دارد و از کوه‌های «مران» به مناطق طائف٬ مکه و مدینه مشرف است. بنا به اين تحليل، «انصارالله به راحتی قادر است از کوه‌های مران٬ کاخ و عشرت‌کده‌های آل سعود را ویران کنند.» این خبرگزاری همچنین افزوده است که «حوثی‌های» یمن می‌توانند تهدیدهایی را متوجه مراکز نظامی آل سعود در مکه و مدینه کرده و شرایط عادی عربستان را مختل کنند.

اين رسانه در واکنش به حمله هوایی عربستان به يمن هم نوشت: اقدام ریاض «قماری خطرناک» است که می‌تواند منجر به «ویران» شدن عربستان شود. در همين حال، نماینده ولی فقیه در سپاه گفته عربستان، قطر، ترکیه و امارات مامور «جنگ‌های نیابتی» آمریکا در منطقه خاورمیانه هستند. حجت الاسلام علی سعیدی٬ این مطلب را در واکنش به حمله هوایی عربستان سعودی به یمن بیان کرده و گفته عربستان تحت تاثیر «شیعه هراسی» وارد «جنگ‌ نیابتی» شده و توان جنگ طولانی مدت با یمن را ندارد. نماینده رهبری در سپاه از عربستان به عنوان مامور «عملیات سازی» استراتژی سران آمریکایی در منطقه خاورمیانه نام برد و افزود: قطر، ترکیه و امارات هم در این زمینه با عربستان همسو هستند.