به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۷۵۶۴۶
داعش از نوجوانان برای عملیات انتحاری استفاده می​کند؛

پسرعموی البغدادی خودش را منفجر کرد

گروه بین الملل: روزنامه «دیلی میل» چاپ انگلیس نوشت که نوجوانی که گفته می شود پسرعموی سرکرده داعش است، در یکی از مناطق عراق خودش را منفجر کرد.
پسرعموی البغدادی خودش را منفجر کرد
به گزارش العالم، دیلی میل با اشاره به اینکه پسرعموی داعش در سن نوجوانی قرار داشت اعلام کرد، راهبرد جدید داعش سوء استفاده از نوجوانان برای انجام عملیات انتحاری است. پس از انتشار خبر مصدومیت شدید ابوبکر البغدادی و پخش این اخبار که وی به قدری مجروح شده که توان اداره گروه تروریستی داعش را ندارد، اینک خبر انفجار انتحاری توسط یکی از خویشاوندان و نزدیکان البغدادی نگاه ها را متوجه خود کرده است.

این روزنامه انگلیسی خاطرنشان کرد، داعش اکنون بر این امر متمرکز شده است که نوجوانان محلی را با شستشوی مغزی به بمب های مرگبار تبدیل کند. دیلی میل تأکید کرد: «ابو حفص البدری» پسرعمومی ابوبکر بغدادی به همراه یکی دیگر از دوستانش به نام «ابو یعقوب العراقی» که در سن نوجوانی بودند، در حمله ای به پالایشگاه بیجی در استان صلاح الدین خودشان را منفجر کردند. بر اساس این گزارش، سن این دو نفر از 16 سال تجاوز نمی کرد.

دیلی میل خاطرنشان کرد: البته داعش فقط از نوجوانان محلی برای حملات انتحاری استفاده نمی کند، زیرا قبلا هم یک نوجوان 18 ساله استرالیایی به نام 'جک بیلارد' که از شهر ملبورن به عراق رفته بود، خودش را نزدیک رمادی منفجر کرده بود.
مرجع : فرارو