به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۸۲۸۴۶

ظریف در بالکن هتل کوبورگ: باید امیدوار باشيم گفت که مذاکرات رو به جلو است

گروه سياسي:​ وزیر خارجه کشورمان صبح روز پنجشنبه در بالکن هتل محل مذاکرات درباره روند مذاکرات گفت: من باید امیدوار باشم که مذاکرات رو به جلو است.
ظریف در بالکن هتل کوبورگ: باید امیدوار باشيم گفت که مذاکرات رو به جلو است
محمد جواد ظریف در پاسخ به این پرسش خبرنگاران مقابل هتل کوبروگ مبنی بر اینکه به تهران برمی گردید؟ گفت که "نه، من اینجا هستم." وی درباره روند مذاکرات با بیان اینکه من باید امیدوار باشم گفت که مذاکرات رو به جلو است.

وزیر خارجه کشورمان پیش از ظهر روز پنجشنبه در حالی که خبرنگاران انتظار ورود وزیر خارجه انگلیس برای دومین بار در هفته جاری را داشتند در بالکن طبقه سوم هتل کوبورگ آمد و قصد داشت تا برای یک شبکه آمریکایی پیام ویدیویی ضبط کند. ظریف که پشت سرش پرچم ایران قرار داشت برای حدود ده دقیقه در بالکن حضور داشت که این مساله باعث تحرک خاصی در میان خبرنگاران شد.


هاموند: هرکاری می کنیم تامذاکرات را به جلو ببریم

همچنين، وزیر خارجه انگلیس در بدو ورود به وین در جمع خبرنگاران گفت: هدف ما این است که مذاکرات را به سمت پیشرفت ببریم، اما در حال حاضر هنوز دیوار مقابل برای رسیدن به نتیجه شکسته نشده است.فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس گفت: رایزنی‌ها ادامه دارد و این روزها شاهد رفت و آمد وزیران خارجه به وین خواهید بود.

وی گفت که "ما هر کاری که نیاز باشد انجام می دهیم تا روند پیشرفت مذاکرات را به جلو ببریم."وزیر خارجه انگلیس امروز با همتای ایرانی خود دیدار می کند.از روز گذشته و امروز وزیران خارجه اروپایی به همراه فدریکا موگرینی وارد وین می شوند و با ظریف دیدار خواهند کرد. هم چنین وزیران خارجه ایران و آمریکا عصر امروز برای هفتمین بار دیدار خواهند کرد.