به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۶
 
۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۷۷۱۷۶
شطرنج ظريف و تيم مذاكره كننده با گرگها!

پخش رپرتاژ پايداري‌ها عليه مذاكرات در سيما

...مستند پخش شده را نيز مي‌توان در همين راستا ارزيابي كرد، با اين اظهار تاسف كه چرا رسانه ملي كشور بايد تريبون يك اقليت 7 درصدي باشد كه در آخرين انتخابات برگزار شده در ايران، فقط 4 ميليون راي ملت را در صندوق خود دارد!
پخش رپرتاژ پايداري‌ها عليه مذاكرات در سيما
گروه سياسي: شب گذشته و در پي چند روز مانور تبليغاتي توسط رسانه‌هاي افراطيون داخلي نزديك به گروه پايداري (حاميان احمدي نژاد و جليلي) يك رپرتاژ عليه مذاكرات هسته اي با عنوان شطرنج با گرگها از شبكه اول سيما پخش شد. مستند شطرنج با گرگها، شب گذشته از شبکه اول سيما به روي آنتن رفت كه تماما مواضع عناصر افراطي داخلي و جريانان موسوم به دلواپسان و پايداري‌ها (افراطيون داخلي) را منعكس مي‌كرد و جهت گيري غليظي عليه تيم مذاكره كننده ايران ايفا كرد.

به گزارش بهارنيوز، نحوه انتخاب سوژه‌ها، تفسير و تحليل تفاهم نامه لوزان، انتخاب گزينشي نظرات صاحب نظران و ... همه به نحوي تهيه و تنظيم شده بود كه به صراحت مي توان اذعان نمود اين مستند نه تنها ارزش بررسي و نقد ندارد بلكه صرفا يك رپرتاژ سفارشي سياسي و تبليغاتي از سوي گروه دلواپسان و پايداري ها عليه تلاش‌هاي بي وقفه ديپلمات‌هاي كشورمان براي حل مشكل پرونده هسته‌اي ايران بوده و بس.

گرچه تهيه كنندگان آن سعي وافر داشتند به گونه اي اين مستند را سر هم بندي كنند كه از آن نتيجه گيري عليه تيم مذاكره كننده نشود اما جاي جاي اين مستند از انتخاب گزينش شده تصاوير، اظهارات، نظرات و حتي ترجمه ها و حتي خواننده تيتراژ پاياني‌اش كه خواننده نزديك به گروه پايداري بود (حامد زماني) براي هر بيننده‌ي اين مستند اين ذهنيت را ايجاد مي كرد كه با اين وضع چرا امثال ظريف و عراقچي به جرم خيانت و بازي با گرگ‌ها، هنوز محاكمه و به اشد مجازات نرسيده‌اند!

گفتني اينكه، روز گذشته خبرگزاري فارس نويد داده بود كه شطرنج با گرگها نام تازه ترین اثر گروه تلویزیونی برنامه ثریاست که به ماجرای این روزهای سرنوشت ساز کشور اختصاص دارد. فارس، نوشته بود: دومین قسمت از سری مستندهای سالهای هسته‌ای، امشب ساعت 22:50 بعد از سریال از شبکه اول سیما به روی آنتن خواهد رفت. فارس مدعي شده بود كه پخش قسمت قبلی این مجموعه با عنوان «از هیروشیما تا لوزان»، استقبال گسترده مخاطبان تلويزیونی را به همراه داشته است!

به نظر مي رسد، تلاش هاي همزمان افراطيون داخلي و آمريكايي در هفته هاي پاياني موعد مذاكرات، روز به روز براي بر هم زدن همه تلاش هاي صورت گرفته طي دو سال گذشته، افزايش يافته و خواهد يافت. مستند پخش شده موسوم به شطرنج با گرگها را نيز مي‌توان در همين راستا ارزيابي كرد و در همين راستا چندان ارزش نقد ندارد. فقط جاي اين تاسف همچنان در بين افكار عمومي و حاميان تيم مذاكره كننده وجود دارد كه چرا رسانه ملي كشور بايد تريبون يك اقليت 7 درصدي باشد كه در آخرين انتخابات برگزار شده در ايران، فقط 4 ميليون راي ملت (آراي سعيد جليلي) را در صندوق خود دارد!

lمحمود
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۰:۴۵
لطفا به ما بگید چرا از روشنگری این همه واهمه دارید مگه پشت پرده خبریه ملت نمی دونه (303062)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۰۹
روشنگری ؟یک سال مذاکرات مخفیانه داشتید اونجا یادتون رفته روشنگری بکنید ؟؟مگه پشت پرده ی مذاکرات مخفیانه ی شما خبری بود ؟؟؟؟
اصلا شما که هرچی خواستید پرسیدید 10 باره و 100 باره جواب هم شنیدید چه چیزی قرار بوده ملت ((4میلیون نفر)) بدونند که ندونستند!؟؟؟
مردم در انواع نظر سنجی ها مواضع خودشون را اعلام کردند پس بیخود از مردم صحبت نکنید (303074)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۴:۱۲
بعضی ( نه همه )از کسانیکه خیلی تندروی میکنند را باید مشکوک دانست چون بعید نیست عوامل دشمنان در لباس دوست باشند و هدفشان درگیر کردن ایران با امریکا به منظور صدمه به نظام ( که البته نتیجه اصلی ضربه به مردم و کشور است )باشد، دشمن گاه با لباس دوست می اید، مثل قضییه کشمیری در انفجار و شهادت رجایی و باهنر ، به خصوص دارو دسته انها که از صدور قطعنامه ها علیه ایران ذوق میکردند خیلی مشکوکند و بعید است مثلا حتی اینرا نفهمند که قطعنامه کاغذ پاره نیست. (303114)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۱:۵۷
گل گفتی (303204)
سعید1
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۴:۱۵
حاج محمود از روشنگری نوشته! فیل هوا فرموده اند.بسته ترین ومتحجرترین جریانات سیاسی کشور که در نهانخانه و پستوی خویش هزار رمز وراز ماسونی و روابط با انجمن های مخفی وباندهای بین المللی را دارند دم از شفافیت وروشنگری می زنند.اقلیتی محض متکی بر باندی لانه کرده بر مصادر انقلاب همه امکانات کشور راغیرقانونی در اختیار دارند به کسی هم پاسخ نمی دهند آنوقت شفافیت می خواهند.رسانه ملی متعلق به همه است اما تریبون حزبی این جماعت شده اگر راست می گویند تلویزیون خصوصی را پیگیری کنند تا پشت پرده ها قابل تماشا باشد (303115)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۰:۵۱
آفرین،عالی بود! (303194)
محدثه
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۵:۴۱
ای کاش امیر آقا شما مشاور رسانه ی رییس جمهور میشدید .
من فقط تو بهار میام که پاسخ های کوبنده ی شمارا ببینم .تاحالا ندیدم جایی کم بیارید (303137)
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۱۰
آره پشت پرده خیلی خبراست
ظاهرا دلواپسا و ......که هشت سال از تحریم و ... حسابی کاسبی کردند و دلار و یورو به جیب زدند وقتی میبینند که تحریم ها داره برداشته میشه بسیار نگران شدند و به هر چیزی از جمله هم نظری و همراهی با نتانیاهو تن دادند تا مذاکرات به نتیجه نرسه و تحریم ها باقی بمونه و آقایون دلواپس بتونند مثل سابق کاسبی کنند . آره عزیز جان جریان اینه (303077)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۱۲
روشن گری یعنی این که بدون جهت گیری سیاسی و جناحی و با دعوت از موافقان و مخالفان توافق، موضوع رو به صورت کارشناسی بررسی کرد. نه این که به صورت یک جانبه و گزینشی به این توافق احتمالی پرداخت. (303078)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۱۶
منم بخش هایی از این به اصطلاح مستند رو دیدم. کاملا یک جانبه و غیر حرفه ای ساخته شده بود و بیش تر از این که صحبت های مسئولان داخلی پخش بشه، سخنان مقام های آمریکایی اون هم به صورت گزینشی و جهت دار پخش می شد!
البته به نظر من دولت هم مقصّره. چرا قوه ی اجرایی کشور که یک نهاد انتخابی و مردمیه نباید یک رسانه ی تصویری فراگیر برای ارتباط با مردم داشته باشه؟! دولتی ها هم باید در این زمینه تلاش کنن. (303083)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۱۶
تو و امثال تو و دار دسته پایداری ......سالها با این روش ها مملکت را به گند کشیدید ..... که از رنج جوانان این سرزمین لذت می برید (303084)
سعید1
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۴:۲۱
فرد گرامی شاید این محمودخان تنها یک ناآگاه و از شستشو شده های مغزی باشد که حقایق را که می فهمند بدجوری هنگ میکنند.شاید مفت خوری نکرده باشد.نمی توان اینگونه تند نوشت دوست من. باید به جریان سیاسی که او را فریب داده پرداخت.این جریان یک باند چند وجهی است با مرکزیت یک انجمن مشکوک که از سال 60 سخت با رهبر انقلاب مخالف بودند و از اوایل جنگ تلاش داشتند آموزش وپرورش را به کنترل خویش در آورند. بسیار حیله گر وخطرناکند وبسیار هم... (303118)
امیرازقم
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۰:۰۶
انجمنی که مشهد را پایگاه خود قرار دادند ! و چلبی رافریب دادند تا با امام مقابله کنه ! (303191)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۵۱
امحمود جون، منظورت از روشنفکری همون هاله نور بود! (303091)
علمدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۴:۲۰
روشنگری از این بهتر که ظریف هم مثل رهبر گفته ما بمب نمی خوایم و اونا هم باور کردند که نمی خوایم؟؟///// حالا تو هی بگو روشنگری (303117)
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۵:۲۰
اون موقع که رسانه ملی کلا از توافق ژنو حمایت کرد و تهش معلوم شد که حرف آمریکایی ها درست بود و فقط 4.2 میلیارد دلار اون هم با کلی خفت به ما دادند شما کجا بودی که بگی رسانه ملی مال یه گروه خاصیه...
احتمالا اون موقع مال شما بود و الان دست شما نیست داری میسوزی... (303133)
امیرازقم
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۲۲:۲۴
والله قبل از ژنو هم رسانه ی فسودگرایی مخالف دولت بود! اینکه یهو نظریات مردم را بعد 8سال بایکوت پخش کنند ! اینکه در برنامه ی مزخرف صبح با خبر دولت مردان را به گوش کر و نفهم خطاب کردند ! اینکه 20 :30 دائم در حال مسخره کردن دولت بود همه قبل از ژنو بود برادر من !اینکه اقدامات دولت را پوشش ندهند ! اینکه تشویش اذهان عمومی و به ثبات بازار با برنامه های مزخرف حمله کنند !اینکه از نمایندگان مخالف دولت دائم دعوت کنند تا تحلیل های سطحی و احساسی خودشون رابگند ! مخالفت رسانه ی فسودگرایی تنها هسته ای نیست (303187)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۵:۵۳
کدوم محمودی!!!؟؟؟؟ (303142)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۸:۴۱
یعنی شما با این گندی که به مملکت زدین هنوز زبان دارین این همه اختلاس کردین روش پوشوندین جدیدن 32ملیارد پول دانشجو بدبخت بالا کشیدین بعد صحبت از پشت پرده می کنید (303160)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۹:۳۵
این همه جدل برای چیه چرا بهار نیوز مخالف نقد و بررسی توافق هسته ای باید این برنامه ها را گذاشت تا به یک توافق که عزت ملت ایران تامین بشه برسند اگر اجازه نقد ندهیم مطمئنا ضربه خواهیم خورد چرا همه چیز شده فقط باند بازی . اصولگرا و اصلاح طلب باید فکر مردم باشید نه این باند بازی ها جامعه ازاد حکم می کنه که بر روی هر توافقی نقد صورت بگیره زیرا همیشه تاریخ نشان داده به علت همین رفتارها همیشه ایرانیان در توافقات متضرر شدن همین توافق لوزان بندهای داره که بدتر از ترکمنچای بدتر از ان هم عدم ارائه فک شیت (303170)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۹:۵۵
هر چی میکشیم از افراطی گری تندروی و مخالفان اعتدال و اصلاح است ک هنوز مدت زیادی از جنگ تحمیلی دور نشده ایم بر طبل جنگ میکوبند! (303173)
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۲۰:۱۹
بابا مساله مهمیه ،باید اجازه بدیم همه در موردش حرف بزنن . تا جایی که من میدونم خیلی امتیاز به طرف مقابل داده شده که اگه نهایی بشه آینده بدی خواهیم داشت . پس لطفا با همه مسایل احساسی برخورد نکنن . (303175)
سعید
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۲۳:۳۶
آره خیلی امتیاز داده شده بود ! دریای خزر (303190)
لطفاً کامل نشر دهید !
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۳:۳۳
سلام
سایت محترم بهارنیوز !
اوّلاً : اینکه دائماً عبارت "گروه پايداري (حاميان احمدي نژاد و جليلي) " را بکار میبرید و القا میکنید ، شیطنت و بد اخلاقی رسانه ای و سیاسی شماست ! خودتان هم خوب میدانید سنخیّتی بین جلیلی و احمدی نژاد سال های 87 و 88 نیست . خوب میدانید همان پایداری ها خودشان مقابل احمدی نژاد موضع گرفتند . خودتان خوب میدانید جلیلی نماینده ی احمدی نژاد و پایداری ها نبود و نیز خودتان خوب میدانید دلیل اصرارتان بر کنار هم قرار دادن (303206)
لطفاً کامل نشر دهید !
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۳:۳۴
"پایداری و جلیلی و احمدی نژاد" چیست !
ثانیاً : اگر دلواپسی افراط است من یک افراطی ام . آیا میشود انسان باشیم و مسلمان باشیم امّا دلواپس اصول نشویم ؟! فقط یکی از دلواپسان و جانبازانی که افراطی میخوانید استاد رحیم پور ازغدیست . ایشان افراطیست ؟! سواد شما در مقابل ایشان چقدر است ؟! آیا توان مناظره با ایشان را دارید ؟! به نظر خودتان اگر دوباره خطری کشور را تهدید کند ، امثال ایشان در خطّ مقدّم اند یا گنجی ها و زیبا کلامتان ؟! استفاده ی دائم سیاسی از واژه هایی (303207)
لطفاً کامل نشر دهید !
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۳:۳۵
چون "دلواپس" دیگر کهنه و نخ نما و تابلو شده عزیزان !
ثالثاً : چگونه رویتان میشود حرف از آراء دکتر جلیلی بزنید ؟!! آیا حافظه ی تاریخی تان ضعیف است ؟ آیا آراء معین و کروبی را فراموش کرده اید که اینچنین با اعتماد به نفس سخن میگویید ؟ یعنی مثلاً شما نمیدانید و بی خبرید که آراء اصولگرایان بخاطر تعدّدشان شکست ! اگر شما رأی داشتید چرا نماینده تان (عارف) صحنه را خالی کرد ؟! اینکه تجمیع اصلاحات و کارگزاران و عدّه ای از مردم که سیاسی نیستند و فقط بواسطه ی شعارهای رفع تحریمیِ روحانی و (303208)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۰:۴۶
آقای سرافراز لااقل میذاشتی دو روز بگذره بعد شروع میکردی!! رئیس قبلی اوایل روشنفکرتر بود!! (303063)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۱۲
بنظر من دولت باید بودجه ی این رسانه را حذف کند !البته با وجود 300میلیارد دلار گم شده در زمان احمدی نژاد هیچ جای نگرانی برای معیشت کارمندان این سازمان نیست ! (303080)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۲:۱۴
علي آقا، شما فکر ميکني اين شخص تصميم ميگيره!!؟ نه عزيزم، ..... (303096)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۵:۰۰
تا حالا ی آدم بد رفته که به جاش ی نقر خوب اومده باشه؟
بخدا اینقد دوس دارم بدونم کسانی که همش از مذاکرات انتقاد می کنند و دوست دارند که با همه ی دنیا دشمن باشیم جقدر مشکلات اقشار ضعیف رو حس کردن؟ (303129)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۹:۲۱
آقای قشر ضعیف که فکر نمی کنم مثل من حقوق بگیری (برجی 600 تومان) افزایش قیمت لبنیات مرغ و مایحتاج اولیه مردم بالا رفتن اجاره مسکن قر و قور هر روزه برای افزایش تورم و رکود کار آمریکا و تحریماشه. فکر کنین یک دفعه تو زمان احمد نژاد از اون طرف پشت بوم افتادیم حالا داریم از این طرفش. ما مردم تو این شرایط و اوضاع می تونیم پشت هم باشیم و پوز هر دشمنی را چه داخلی و چه خارجی به خاک بمالیم. بابا همه ما ایرانی هستیم بیخیال چپ و راست آمریکا و 5+1 هم هیچ غلطی نمی تونه بکنه جز اینکه بخواهند نسل ایرانی را که فکر ... (303167)
عجب
Germany
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۲۱:۵۹
600000تومان؟؟؟؟؟ این حقیقت نداره چون شما فقط خرج اینترنتت ماهی صدتمن احتمالا میشه و پانصدباقی که خییییلی ...... (303181)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۸:۴۲
مگر سرفزار کیه یکی از همین هاست (303162)
نامی
Canada
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۰:۴۹
خیانتکار تر از صداو سیما یکی هم خود صداوسیماست. (303064)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۱۰
صدا وسیما نقش موثر و بازوی جنگ روانی علیه دولت است ! بارها خبرهای تحریف شده را شنیدیم از این رسانه ی فسودگرایی (303076)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۰:۵۰
جالبتر اينكه زير نويس نوشت:"شطرنج گرگها"
كلمه "با" حذف شده بود كه حتما از قصد بوده (303065)
متوهم نشو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۵:۱۳
همیشه فکر نکن دیگران توطئه دارند
شاید طوری دیگر باشد (303130)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۰:۵۲
مگه وقت اضافی داریم که به رسانه میلی این آقایان نگاه کنیم تا بر اثر فشار عصبی بمیریم؟بیننده این رسانه همان 7% است البته در فردای قیامت باید به عملکرد خود درقبال هزینه کرد بیت المال درپیشگاه خدای متعال پاسخگو باشند.نمی دانم چه جوابی خواهند داشت. (303066)
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۱۴
هفت درصد ؟!؟!؟!؟!؟!

باور کن هفت درصد در بهترین حالته یعنی زمانایی که نود نشون میده یا مثلا فوتبال ایران و کشورهای دیگست . در این حالت هفت درصد بیننده داره و گرنه غیر از اتین که دو در صد هم نمیشن (303082)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۸:۴۹
اصلا مردم تلویزون ایران نگاه میکنند که من وتو نارحت باشیم اگه نگاه میکردن که صدا سیما هشت سال خاتمی وهاشمی وسید حسن کوبیدن باز مردم به نماینده همین سه نفر رای دادن (303164)
آسمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۰:۵۳
متاسفانه وقتی هر کسی سرجای خودنباشد رفته رفته و پس از گذشت یک نسل این تبدیل به رویه می شود و مردم و نهاد و حتی مسوول سیاسی که نخبه ترین فرد در جایگاه خود نیست شروع به اظهار نظر و اقدامات عجیب و غریب می کند. نمونه اش همانند احمدی نژاد در کشور بسیارند و متاسفانه این موضوع که بیشتر بستر تاریخی دارد باعث شده که هر شخصی در مورد هر چیزی اظهار نظر کند. کاش همه ما یاد بگیریم در مورد چیزی که اطلاعاتی کامل در موردش نداریم آنقدر با اطمینان نظر ندهیم. اعتماد به نفس ان 4میلیون نفر از همه بیشتر است. (303067)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۰:۵۸
شما بگید این رسانه در طی این 36 سال کی و چه زمانی در دست اکثریت جامعه بوده؟؟؟
یه عده خاص
یه عده خاص
تمام ساست مداران ایران از هر حذب و جناحی که باشند همه شون عین افراد یه روستای کوچک همه با هم قوم و خویش اند و همیشه مهره های سیاسی رو از همین طایفه کوچک گذینش می کنند و بقیه ملت باید به اون مهره از قبل انتخاب شده این طایفه رای بدند
این یعنی مسخره کردن اکثریت ملت کاری که شاه بیچاره هم با این ملت نکرده بود
دروغ میگم
شما را به امام زمان قسم پخش کنید اینو بدون سانسور (303068)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۰:۵۹
نگاه کردم حالم خراب شد... (303069)
مسعود اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۰۲
رسانه ملی بایست در جهت منافع ملی عمل کند. مسلمأ بهترین گزینه مذاکره است .تحریم کاغذ پاره نیست تحریم جنایت است.مذاکره کنندگان محترم میبایست اتحاد 5+1 را هدف قرار دهند (303070)
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۰۷
صدا و سیما برای چند هزارمین بار ثابت کرد هیچ ارزش و احترامی برای رای و نظر اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران ندارد و نگاه میکنه ببینه از کجا بیشتر براش سود داره . واقعا برای این شرایط صدا و سیما متاسفم . البته خوب مدتهاست که اغلب مردم اصلا مخاطب صدا و سیما نیستند و اخبار و برنامه های خود را از سایر رسانه ها و شبکه های ماهواره ای دریافت می کنند . (303071)
حسین
Germany
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۰۸
رسانه میلیه (303072)
بهار ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۰۸
حیفم از این مملکت بزرگ میاد که ....
بهارجون خودم ... گذاشتم که تو زحمت نیفتی اما دوستان میدونن که چی میشه گفت به جای سه نقطه. (303073)
پورامینی(محمدی) همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۰۹
دراینکه امریکازیاده خواه است شکی نیست ولی تلاش تیم هسته ای در دفاع از منافع ملی راهم نباید نادیده گرفت هر چند فکت شیت ایرانی را منتشر نکرد (303075)
امرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۱۲
نگران نباشیداکثریت مطلق مردم دل خوشی ار صدا و سیما ندارند و بیشتر اطلاعاتشان را از دیگر منابع بدست می آورند مردم بارها و بارها جواب دندان شکن به اینها داده اند باید در بین مردم باشی و نظرات نفرت انگیز اکثریت مردم را در مورد کیهان و صدا و سیما و پایداریهاو هالۀ نور و............بشنوی دل مردم از اینها خون است ای کاش میشد موقعیت اجتماعی افراطیون را در معرض رای مستقیم مردم قرار داد تا بفهمند چقدر مردم از اینها متنفرند (303079)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۱۸
شکم سیر ها و پورشه سوار ها و اختلاس کننده ها چه خبر از شکم گرسنه مردم دارند باید دلواپس پروزه هسته ای باشند تا دلالی هاشون از بین نرود و مدام بر طبل انرزی هسته ای باشند که معلوم نیست چه سودی برای مردم بدبخت و گشنه این مملکت دارد (303085)
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۱۸
نمیدونم!
اما به نظرم ما هم نباید مثل این افراطی ها افراطی گری کنیم!
به فرمایش آقا هنوز چیزی مشخص نشده ؛ که بخوایم کسی رو محاکمه یا تشویق کنیم. اما فرزندان انقلاب هم به مملکتشون خیانت نمیکنن!
این افراظی ها رو هم باید بذاریم حرفشونو بزنن تا مردم خودشون قضاوت کنن!
هرچند عده ای خشک مغز هنوز وجود دارند! (303086)
سیا
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۴:۲۶
خیلی باحالی تو ااااا (303119)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۲۲
ولی خودمونیما عجب مستند داغی بود.واقعیت همینه حالا ببینیددر بازرسی ها چه بلبشویی که به پا نخواهد شد وایران وازانس بارهاتاقطع همکاری پیش خواهند رفت تازه این روند هر سه ماه یک بار باید به کنگره تسلیم شود.حتی احتمال دارد تجربه ی عراق در اینجا دوباره تکرار شود که بالطبع خواست جمهوریخواهان هم هست..... (303087)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۲:۴۶
دست رو رنده كشيدي اين مطالب رو نوشتي؟!! (303105)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۳:۴۵
اونلا عمرا تجربه عراق در ایران تکرار نمیشه و ایران ایرانه و مردم ایرانی هستند و با غیرت و در مقابل همه خواهند ایستاد . اما الان بزرگترین دشمن فعلا پایداری ها و افراطی های داخل ایران هستند که پشت حمایت از نظام پنهان شده اند اما نه حامی نظام هستند و نه حامی ایران بلکه فقط حامی منافع در خطر خهود هستند که احتمالا بعد از برداشتن کامل تحریم ها کاملا از بین خواهد رفت و آقایون پایداری جیباشون خالی میشه . شماها هم از اون روز میترسید برادر (303111)
سعید1
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۴:۲۸
بهزاد خان گریبان آنهایی را بگیرید که کشور را با بی تدبیری وسیاست نظامی غلط خود به این روز انداخته اند و اکنون نیز تشنه یک جنگ دوباره اند تا باز به تسویه حساب سیاسی و ارتقای قدرت خود بپردازند.گریبان آنها را باید گرفت دوست من. ظریف بیچاره دارد خرابکاریهای اینها را درست میکند .پدرش روزی هزار بار جلوی چشمش ظاهر می شود.این باند که درهای غارت در حال بسته شدن می بیند البته هزار ترفند ونیرنگ دارد. .... (303120)
عارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۳۵
بهار در مورد این برنامه اگه مطلب نمی ذاشتی من اصلا نمی دونستم!واقعا دیدن شبکه های میلی وقت تلف کردن هست! (303088)
سرباز مدافع اسلام نه ژورنالیست اصلاح طلب سکولار یا لائیک
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۴۴
اصلاح طلبی مساوی لال کردن بقیه هستش، شما اصلاح طلبا ترسو هستید، اگه مردید بیاین بریم سوریه و عراق و لبنان و یمن بجنگیم، که اگه نجنگیم فردا باید تو تهران بجنگیم، فقط بلدید حرف مفت بزنید، بر حسب تجربه هم فهمیدم خیلی هاتون هم ضد دین هستید، بخدا خیلی دیدم، الان دوباره فحش می کشید، راس میگم شما ی شهید اصلاح طلب دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (303089)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۴:۱۷
خوبه نمردیم شهدا را هم از آن خودتون كردید! ضمنا بریم بجنگیم كه چی بشه؟ مثلا حالا تو سوریه 4 سال جنگه و كشورشون با خاك یكسان شده كار خوبیه؟ (303116)
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۴:۲۹
....
ضمنا من سال 65 و 66 تو جبهه جنگیدم وقتی که حدودا 16 سالم بودم و میدونم خیلی از شهدای ما که اون زمان همرزم شان بودند چنین دیدگاهای افراطی نداشتند شاید اگر فرصتی برای ادامه زندگی پیدا میکردند الان جزء شهدای اصلاح طلب بودند سرباز مدافع ........... ؟؟؟!!! (303121)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۵:۵۶
از نوع نوشته ات پیداست دهه هفتادی هستی
اصطلاح اصلاح طلب از بعد از دوم خرداد هفتاد و شش رایج شد قبل از آن نیروهای انقلابی به راست (اصولگراها و روحانیت مبارز و انجمن اسلامی دانشگاههاو حزب الله و ..) و چپ ( روحانیون مبارز ، دفترتحکیم وحدت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و ...) و کارگزاران سازندگی( طرفداران آقای هاشمی رفسنجانی) تقسیم مشدند از تمامی این طیفها ،هم شهید داشتند و هم جانباز و هم آزاده (303143)
ایرانیم
Germany
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۲۰:۳۶
متاسفانه اون اطلاحاتی که شما نام بردی بعضی هاشون منشع ناامنی و اختلال هستند...
البته بعضی هاشون که امروزه نام اصلاح هم به انحراف کشوندن (303176)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۶:۲۵
ضد دین شمایی میدونی چرا ؟
چون خیلی راحت توهین می کنی و تهمت میزنی و افتراء میگی
بعدش کسی دم از جنگ میزنه که مثل شهدای جنگ هشت ساله دل شیر داشته باشه و منافع ملی و مردم براش اهمیت داشته باشه . شما پایداری ها فقط نگران پایین اومدن قیمت دلار و پولای خودتون هستید نه منافع ملی . جنگ هم که بشه اولین نفر فرار رو بر قرار ترجیح میدی . فکر کردی وای میستی میجنگی ؟؟؟
ضمنا بهتره که بدونی همه شهدای ما اصلاح طلب بوده اند چون برای اصلاح وضع و زمانه شهید شده اند . شما ظاهرا سرت خیلی لای برفه (303148)
ایرانیم
Germany
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۲۰:۴۶
البته نمیشه یکی دو نفری که به دین اعتقاد ندارن به کل جمع بست.
اما نمیگم همه ، اکثریت اصلاح طلبها به دین اعتقاد ندارن ((و این به این معنی نیست که منکر حقانیت خدا بشن اما بعضی جاهایی که مطابق نظرشونه ،آره درسته اما اگه جایی از قرآن مطابق میلشون نباشه زاویه میگیرن)) و باعث عقب موندگی جوامع بشری میدونند .... البته اینو میشه به راحتی در گفتار و عملکردهاشون ملاحضه کرد، چه اصلاح طلبهایی که از کشور فرار کردن چه اونایی که داخل حضور دارن (303177)
مسیح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۰:۵۸
در پاسخ به کامنت ایرانیم :

این فقط حرفی است که ساخته و پرداخته شده ذهن شماست و مثل سایر تهمت ها و دروغهایتان ناجوانمردانه است . بهتره ایراد هم میخواید بگیرید ایراد واقعی باشه نه من درآوردی و دروغ . کسانی بی دین هستند که منافع خودشون رو به هر چیزی ترجیح میدم , کسانی اعتقاد به دین ندارند که به مردم انگ مفسد فی الارض میزنن . کسانی بی دین هستند که به مطهری حمله کردند و به تاکسی شهروند بی گناه صدمات فراوان رساندند . اگه بخوام برات بگم باید تا صبح بنویسم اما بی دین شمایی که تهمت زدن برات آب خوردنه (303196)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۲۲:۱۰
احسنت . جواب مناسبی بود (303184)
عارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۷:۴۴
برو تو نت معنی اصلاح طلب رو بفهم چی هست بعد بیا در مورد اصلاح طلب ها نظریه بده!اصلاحات یعنی ایرادات اصلاح کنی همین!معیار یه شخص تو جنگ و جبهه نمی شناسن بلکه معیار یه نفر به ماندگاری اسمش بین مردم و علاقه هست!چیزی که اصلاحاتی ها هستن!پایداری ها جنگ طلب فقط بعنوان یه دو رو تو ذهن مردم هستن! (303157)
شهاب
Estonia
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۸:۳۹
آی کی یو آن موقع که دوستهای من و تو شهید شدند از این دسته‌بندی‌ها نبود. ثانیاً چون اکثر شهدایی که می‌شناسم افرادی با ذهن باز و به دور از جمود فکری بودند، اگه الآن بودند همه یا بیشترشان اصلاح‌طلب بودند. (303158)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۱:۵۵
به این میگن حرف مفت و بی معنی (303203)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۴۹
واقعا كه تاثر برانگيزه
ملت توي تامين نون شبشون موندن و دارن توي فقر و فساد غرق ميشن اونوقت اين صدا و سيما به نمايندگي يه اقليت به طبل انرژي هسته اي مي كوبن...
نميدنم اخه اين مردم بدبخت انژري هسته اي رو بپوشن يا بخورن اون هم به قيمت اين همه تحريم!!!!!!!!!!!!!!!!!! (303090)
پورامینی(محمدی) همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۵۱
بذاریم تیم هسته ای کار خود شان را بکنند خوب دارن جلو میرن ملت باید مواظب باشه کلاه سرشان نره (303092)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۱:۵۶
اون هفت درصد و بهتر ده درصد, پنج میلیون,همه از سپاهیان و بسیجیان کشور هستند,از خانواده ی شهدا و جانبازان هستند, نمیخوان مملکتشون و ذخایرش مفت به کشوری داده بشه لطفا توهین نکنید (303093)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۲:۰۰
رسانه ملی بخاطر رفتارهای ناصواب بسیار کم بیننده شده و نزد مردم جایگاه ناچیزی دارد (303094)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۲:۴۲
اگر به شماها باشد لابد باید با آمریکا بجنگیم وخونها بدهیم تاریخ برای شما درس عبرت نمی شه فکر می کنی آمریکا از جنگیدن می ترسه و تسلیم می شه دوست عزیز دنیا قانون جتگله مثل الان توی یمن تو چکار می تونی بکنی (303102)
نترس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۵:۱۸
برادر ترسو نباش
اگه پای جنگ هم بشه میجنگیم هرچند که ما جنگیدن را اولین راه نمیدانیم.
هم اونایی که تحریم را کاغذ پاره میدونند اشتباه کردند و هم اونهایی که از تحریم ها میترسند و حل همه مشکلات را به تحریم گره زدند. (303132)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۶:۲۱
محمد جان اینهایی که دم از جنگ با آمریکا و غرب میزنن قبل از جنگ میرن ویلاهای خارج از کشورشون تا آبا از آسیاب نیوفته برنمی گردند (303146)
اصولا میانه رو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۲:۴۳
.....؛ من نمیدونم آقایون خودشون رو مسخره میکنن یا فکر میکنن که مردم حالیشون نیست که هر دروغی را میخواهند به خورد مردم بدهند ؟!!! (303103)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۲:۵۵
نتیجه هرچی باشه بهترازهشت سال کابوس باراحمدی نژادخواهدبود،دلواپسان هم حق دارندنگران دلارهای باشندکه ازبیت المال کش رفتن،اینهایک گروهی هستندکه هب وبغض دارند،به قول اسطورشون احمدی نژاداب وبریزن اونجایی که میسوزه (303106)
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۳:۰۶
این صداوسیما اگه از مذاکرات حمایت میکرد جای تعجب داشت من این مستند رو ندیدم اما از مجموعه مستنداتی که قبلا پخش شده راجع به موضوعات مختلف اعم از وقایع سالهای جنگ ،بنی صدر، وقایع 78، حوادث 88 و... میتونم حدس بزنم که جهت گیری صداوسیما چگونه است .... در رابطه با هسته ای هم باید بگم که سال 58 روزنامه جمهوری اسلامی تیتر زد که نیروگاههای هسته خیانت به خلق ماست وحتی کسی که قرارداد هسته ای رو امضا کرده بود گرفتن اعدام کردن ....دیگر خود بخوان از این ماجرا.... (303108)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۳:۲۸
لطفا 9 دي ماه سال 88را به خاطر بياوريد دوباره با شكست مواجه خواهيد شد (303109)
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۶:۱۹
شمام هم لطفا حماسه 24 خرداد 92 رو بیاد بیاور (303144)
momo
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۶:۲۳
عزیزم تو هم دو خرداد 76 را به خاطر ، اگه حالت بد نشد آ . (303147)
بصیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۴:۰۱
فارس نشریه سپاهِ. بهارجون فکر نمیکنی خودت افراطی ترین نشریه دوم خردادی هستی؟؟؟!!! (303113)
یوسف
United States
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۴:۳۳
یکی بگه مذاکرات شما رو هم دیدیم بابا 6ماه دعوا سر این بود که مذاکرات تو بغداد باشه یا ژنو یا آلماتی!!!
بعد 6ماه میرفتن مذاکره اونجا خطابه میخوندن بعد (ترکیه و برزیل) رو میاوردن که نقش میانجی رو بازی کنن درحالی که غنی سازی ایران رو تو توافق قبول نکرده بودن..
نمیدونم چرا اون موقع اینها دلواپس نبودن!!!
هرچند به قول رئیس‌جمهور گوش مردم به صداوسیما نیست..
دیگه باید زور آخرشونو صداوسیما و اقلیت پایداری بزنن که توافق صورت نگیره یکم درکشون کنیم دوستان.. (303123)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۴:۳۴
بهارنیوز! یعنی همین که نمی تونی یه جمله در مورد محتوای خود مستند نقد بنویسی... کافیه... (303124)
نباتلخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۴:۴۷
بله دیگه منتقدین یک عده معدود بی سواد از جای خاص تغذیه شو هستند که باید بروند به جهنم...
استدلال از این متقن تر! (303125)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۴:۵۷
خیلی از افراد رأی دهنده به رییس جمهور منتخب (همان اکثریت مورد نظر شما) از تمام حوادثی که در این روند به وقوع پیوسته راضی نیستند!
بر چه مبنایی شما احساس می کنید ملت ما که 8 سال با قویترین تجهیزات دشمن همسایه همراه با حمایت همه جانبه کشورهای قدرتمند روبرو بوده باید هر تهدیدی از سوی طرف مقابل را تحمل کند!
چون رأی به مذاکره دادیم باید هر چیزی را و لو تحقیر و تهدید تحمل کنیم
"وایسا دنیا من میخوام پیاده شم" (303128)
مسیح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۱:۰۵
زودتر پیاده شو تا بقیه بیش از این , از این افکار ضرر ندیدند (303200)
علی
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۵:۴۰
عزیزی که گفتی" میخواهید ایران رو مثل یمن کنید,مگه در مقابل آمریکا چه میتونیم انجام بدیم"
اولا که آمریکا هیچ غلطی نمیتونه کنه,دوما مگه تقصیر یمنیها چیه... (303136)
ایرانیم
Germany
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۵:۴۲
اتفاقا برنامه جالبی بود که به جزئیات هم اشاره کرده بود..

چرا فکت شیت ایرانی منتشر نمیشه؟؟؟؟؟
چه چیزی داره از مردم مخفی میشه در دولت راستگویان
منافع ملت شده اسباب سیاسی کاری آقایون برا انتخابات
همان طور که در سال 82 اجرا شد مثله اینکه استعداد این گروه فقط پلمپ و بستن منافع نه رفع اون (303138)
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۵:۴۶
پس کو فکت شیت رسمی ایرانی وزارت امور خارجه دولت راستگویان؟؟؟؟؟ (303139)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۵:۴۹
بهاریعنی از نظرشما اکبراعتمادهم دلواپسه؟؟؟؟!!!!! (303140)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۵:۵۱
ظریف محوب ملت است وبا تبلیغ صدا وسیما تخریب تمیشود (303141)
محمدامین
United Kingdom
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۶:۴۷
.....
آقای جلیلی تو مناظرات انتخاباتی سال 92 که به صورت زنده از شبکه 1 سیما پخش شد تو قسمتی از مناظره اش گفت:"اگر ما 20 درصد غنی سازی رو بدیم در ازای دو تحریمی که میخواهد بعدا برداشته شود این یعنی "در" در برابر "آب نبات" و بعدش اونها [۵+1 ] وارد 3 درصد شوند همین روند خطاست" (303150)
محمدامین
United Kingdom
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۶:۵۱
(قسمت دوم کامنت):معنای این جمله جلیلی اینه که آقای جلیلی معتقد بوده اگه ما از غنی سازی  20 درصد کوتاه بیایم 5+1 پررو میشن 3 درصد رو هم از ما میگیرن خوب الان که تو لوزان توافق کردند ما 3.5درصد رو داشته باشیم
یعنی آقای جلیلی از 20 درصد غنی سازی کوتاه نیومد حتی به قیمت اینکه نصف کارخونه های کشور بخاطر تحریمها تعطیل بشه و آقای جلیلی معتقد بوده اگه ما 20 درصدو بدیم 3 درصد رو هم از ما میگیرن
اما ما دیدیم که در توافق لوزان 5+1 با غنی سازی 3.5 درصد موافقت کردن (303151)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۷:۰۶
اصلاحات با عنايت الهي و درايت مردمي پيروز است ان شا الله. درود بر روحاني (303154)
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۷:۲۸
این همون برنامه "از هیروشیما تا لوزان" هست که بارها با تغییر نام پخش شده و من هم خیلی تعجب میکردم که چرا کسی به این برنامه اعتراض نمیکنه
این صداسیمای میلی از دولت پول میگیره علیه دولت برنامه میسازه
واقعا شورش درومده
اید روحانی با یه کلک قانونی یه شبکه از این 23 شبکه تلوزیونو بگیره به عنوان رسانه دولت. لااقل یکی دوروز تو هفته دست دولت باشه انتظار زیادیه؟! (303155)
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۷:۳۷
شما به عنوان رسانه آزاد و اصلاح طلب وهمچنین رسانه های همراه خود، باید روشنگری کنید در مقابل صداسیما .تا کی باید در برابر این 4 ملیون ساکت بنشینیم؟؟ پس فردا انتخاباته و اینا صد در صد میخوان با این رسانه رای مردمو عوض کنن با دروغاشون (303156)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۱:۰۴
اقدامات تحریکی در زمینه سیاست خارجی، تحریک و تشویق اصناف به تجمع اعتراضی و تبلیغات شدید رسانه ای تندروها جهت فشار داخلی علیه دولت روحانی دقیقا مشابه اقدامات تندروهای زمان دولت بازرگان و خاتمی است که سفارت آمریکا را اشغال کردند تا دولت بازرگان را به استعفا کشاندندو کشور را در معرض تحریمهای فراوان و بعد تجاوز صدام قرار دادند، و یا احمدی نژاد پوپولیست را علم کردند که اقتصاد و کشور را تا آستانه نابودی و جنگ ویرانگر با قدرتهای بزرگ پیش برد و آنها که در زمان او به ناحق بورسیه و استخدام شدند و رانت داشتند همان خط دهنده ها به تندروها هستند (303199)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۸:۴۴
این رسانه اصلا ملی نیست پایداری و تحت سیطره عده خاصی است (303163)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۹:۱۷
حالم از گزارش مزورانه رسانه ی میلی بهم خورد (303166)
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۹:۲۷
من نمیدانم این بهار نیوز مهره مار داره هرچقدر سعی میکنم ننویسم نمیشه خیلی ظرفیت داره دوست داشتنی وجذابه (303168)
----------------
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۹:۳۵
به روابط عمومی صداوسیما زنگ بزنید ونسبت به این مساله اعتراض خود رااعلام کنید (303169)
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۹:۴۱
منطقی بحث کنید
آیا این مستند دروغی به مردم گفت؟
اگر گفته دقیقا چه دروغی گفته؟ چی گفته که خلاف واقعیت بوده؟
شکمی که نمی شود بحث کرد (303171)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۲۲:۰۳
خانم الهام منظور از شکمی یعنی چه.!!! شما خانم هستی طوری صحبت کن که اگر پاسخی بهت داده شد با ادبیتان خودت! شرم نکنی... . (303183)
مسیح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۱:۰۲
شما بگو کدومش راست بوده ؟ (303198)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۹:۴۷
من درحیرتم یا واقعاً حقیفت را تشخیص نمی دهید یا خود را به آن راه میزنید مردم آگاه ،دنبال هیچ گروه انحرافی نیستند نقد شما مغرضانه است بهتر است دیدتان را عوض کنید (303172)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۲۲:۰۱
اگر واقعا" مستندها و خبرهای صدا و سیما غیر مغرضانه هست چه فرصت پاسخگویی از طریق یک شبکه مستقل به دولت داده نمی شه... (303182)
مسیح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۱:۰۲
بهتره که شما دیدگاهتان را تغییر دهید (303197)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۲۰:۰۷
واقعا تاسف برانگیزه این صدا و سیما داره دهن کی به مردم می کنه . باید خجالت بکشه از این یک سویه بودنش . اصلا به نباید به این صدا وسیما گفت ملی بلکه باید گفت حزبی . .
بهار جون خیلی قبولت دارم . ان شا الله موفق باشید . (303174)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۲۱:۵۸
متاسفانه در مورد صدا و سیما نمی شود واقعیت را گفت، چون هم ما به دردسر می افتیم و هم سایت خوب بهار فیلتر خواهد شد... . (303180)
با انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۲۲:۳۷
متعجبم از اونایی که دنبال شفاف سازی در باره مذاکرات هستند کجا بودند که وقتی در 8 سال گذشته فقط به اسم بسته های ردوبدل شده سربسته از مذاکرات حرف میزدند و در باره مسائل اقتصادی البته فضای کشور ظلمانی تر بود
دلواپسان اون روزها هنور در اوین اند و دلواپسان امروز هزاران رسانه دارند!!!!!! (303188)
جهنمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۰:۰۸
بالاخره شما هم پیرو مکتب "برند به جهنم" هستید. .. (303192)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۰:۵۸
روزنامه العرب مدعی شد پیام تبریک وزیر خارجه ایران به همتای عربستان سعودی خود نشانه از ضعف ایران است.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، این روزنامه چاپ لندن در شماره امروز خود در تحلیلی با عنوان «نشانهای شکست در نبرد خود با عربستان را احساس کرده است» نوشت: رسانه های ایرانی اعلام کردند محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران، با ارسال پیامی خطاب به عادل بن احمد الجبیر انتصاب وی را به سمت وزیر خارجه عربستان سعودی تبریک گفت. هرچند این پیام تبریک صرفا در چارچوب پروتکولی بیان شد، اما ناظران معتقدند این پیام را از (303195)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۱:۰۷
مستندی بسیار زیبابودکه واقعیت پشت پرده مذاکرات رونشون میدادچرامردم واقیعات رونباید بدونند.اگر ازشبکه ایران نشنوند از کجا بشنوند. (303201)
ا.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۱:۲۸
حقیقت تلخه؟؟؟؟؟
با این شاهکاری که در مذاکرات هسته ای انجام شده دنبال مقصر می گردید که اگر به نتیجه نرسید دست خالی نباشید و توپ رو به زمین دلواپس ها بندازید . مستند فوق العاده جالبی بود . (303202)
دانشجوی مترجمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۲:۳۷
بعضیا که امام فرمودند در سیاست مداخله نکنند( که الان ماشالله در هر زمینه ی سیاسی باید نظر دهند)... .نمونه اش گرفتن کشتی باری در سواحل در حالی که انطرف تیم مذاکره در حال مذاکره هستند . ... (303205)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۰۶:۱۳
چرا این آقایون به اصطلاح دلواپسان منافع خودشان داغ تر از رهبری هستند، امان از تلویزیون ایران........ (303210)