به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۸۰۴۴
براي انتخابات صنفی پزشکان!

ردصلاحيت نامزد اصلاح‌طلب رييس‌جمهوري

گروه جامعه: در حالی که تنها ۴۰ روز به ششمین انتخابات صنفی پزشکان باقیمانده خبرها از ردصلاحیت گسترده کاندیداهای اصلاح‌طلب جامعه پزشکی حکایت دارد.
دكتر مصطفي معين
دكتر مصطفي معين
در حالی که نتایج بررسی صلاحیت‌ها روز چهارشنبه این هفته اعلام می‌شود خبرهای دریافتی از رد صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب از جمله محمدرضا ظفرقندی و مصطفی معین حکایت دارد. اين در حاليست كه صلاحيت دكتر معين حتي براي انتخابات رياست‌جمهوري سال ۱۳۸۴ تاييد شده بود! پیش از این هاشم زهی رئیس هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی وعده داد که مورددارهای صنفی و سیاسی رد می‌شوند.
وی گفت: عده‌ای هم با نگاه و رویکرد افراطی سیاسی وارد فضای رقابت در انتخابات نظام پزشکی شده‌اند و درصددند تا از امکانات و تریبون سازمان نظام پزشکی برای رسیدن به اهداف شخصی و رادیکال سیاسی (فردی و گروهی) استفاده ابزاری کنند. این افراد، کسانی هستند که در برهه‌های مختلفی همچون فتنه ۸۸ و در ماجرای طومار‌نویسی برای محکوم کردن بشار اسد و حاکمیت سوریه، نشان داده‌اند برخلاف سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند و همه مسائل و عرصه‌ها را محلی برای عرض اندام سیاسی و حزبی می‌پندارند!
نایب رئیس انجمن پزشکان عمومی کشور نيز از رد صلاحیت بسیاری از نامزدهای انتخابات سازمان نظام پزشکی براساس شنیده‌ها خبر داد. مسعود مسلمی‌فراظهار داشت: به دلیل افزایش رد صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات جدید سازمان نظام پزشکی جلسه‌ای امروز در هیئت نظارت انتخابات نظام پزشکی تهران صورت پذیرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


حمید
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۱۶:۴۳
حاضرند هرکاری کنند تا اصلاح طلبان رو روز به روز منزوی تر کنند.حالا که داریم به انتخابات نزدیک میشیم هرجا گیر اوردن سران اصلاح طلب رو عوامل فتنه نامیدند و هرسایت خبری رو که میخونیم همش فتنه،فتنه... حالا هم رد صلاحیت میکنن اونم برای اصناف. (20694)
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۱۶:۵۶
محمدرضا ظفرقندی رای میاره اگه ردصلاحیت نشه! (20698)
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۱۸:۴۳
به دکتر فاضل رحم نمیکنند چه برسه به معین و ظفرقندی و...!!!! (20743)
یک نسل سومی
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۲۲:۴۲
یادش بخیر سال 84 به دکتر معین رای دادیم و چه ذوق و شوقی داشتیم. (20793)
س ب ز
United Kingdom
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۲۳:۴۶
این نشان دهنده ی زنده بودن اصلاحات و اصلاح طلبانه.......... (20818)
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۲۳:۵۹
این گروه حاکم تمامیت خواه نه دلسوز مردمند ، نه دلسوز انقلابند ، نه برای ایران دلشان می طپد و نه ... آنها تنها و تنها به فکر منافع شخصی و گروهی خود هستند و این موضوع بخصوص در سالهای اخیر برای همه مشخص شده است . (20824)
۱۳۹۱/۱۰/۲۶ ۰۸:۰۵
رد صلاحیت کردن کاندیداها در هر سمتی خیانتی آشکار به مردم است . (20849)
۱۳۹۱/۱۰/۲۶ ۱۵:۲۶
"با ینکه معین در سال84معین برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت شد"!!!
داداش اول رد صلاحیت شد بعد با نامه بازی تایید صلاحیت شد (20940)