به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۲/۰۹ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۱۵۵۵

آخرین وضعيت قادری و داودنژاد+عكس

وضعیت جسمانی رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون رو به بهبود است و احتمالاً پیوند کبد در بیمارستان شهر شیراز منتفی خواهد بود اما به دلیل سطح هوشیاری پایین ایرج قادری، وی در بیمارستان تحت مراقبت است.
مهدی احمدی تهیه کننده با سابقه سینمای ایران درباره وضعیت جسمانی رضا داودنژاد گفت: شکر خدا وضعیت جسمانی رضا داود نژاد رو به بهبود است و کاملاً هوشیار است.
وی درباره احتمال پیوند کبد و انتقال او به بیمارستان شیراز گفت: خوشبختانه وضعیت جسمانی او رو به بهبود است و به زودی پزشکان معالج او تصمیم قطعی خواهند گرفت بستگی به آزمایش های ایشان دارد اما احتمالاً پیوند کبد و انتقال او به بیمارستان شیراز منتفی است.
احمدی درباره وضعیت جسمانی ایرج قادری گفت: متاسفانه وضعیت جسمانی آقای قادری مانند گذشته است و سطح هوشیاری ایشان پایین است. او علاقه دارد که به خانه منتقل شود اما در خانه امکان نگهداری ایشان نیست و در بیمارستان بهتر می توانند از وی مراقبت کنند. وی درخاتمه افزود: متاسفانه برخی از افراد با صحبت هایی کاملاَ غیرواقعی قصد تخریب وجه ایشان را دارند. آقای قادری هیچ نیاز مالی ندارد و تاکنون خانواده اش تمام هزینه های بیمارستان را پرداخت کردند و نیاز به کمک مالی ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *