به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۰۳ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۹۰۹۸

نزدیکی با دختر ۳‌ساله هم جایز است!

گروه جامعه: سايت شیعه آنلاین، نوشت: تاکنون بارها و بارها چهره‌ها و مفتی‌های سرشناس وهابی با صدور فتواهای عجیب جنسی، چهره واقعی خود را نشان داده‌اند.
نزدیکی با دختر ۳‌ساله هم جایز است!
در جدید ترین رسوایی اخلاقی یکی از مفتی‌های سرشناس وهابیت، شیخ «یاسر برهامی» از سلفيون مصر در یک برنامه زنده تلویزیونی از جایز بودن نزدیکی با دختران ۳ ساله سخن گفت!
وی که در شبکه ماهواره‌ای "دریم" سخن می‌گفت، در ادامه افزود: دین اسلام اجازه داده که از سن ۳ سالگی با دختران نزدیکی شود. بنده این فتوا را بر اساس آیات قرآن کریم صادر کرده‌ام.
گفتنی است بلافاصله پس از مطرح شدن این اظهارات توسط «یاسر برهامی»، اعتراضات و انتقادات شدید متوجه وی شد و در صفحات سایت‌های اجتماعی بحث‌های جنجال برانگیزی در این باره به راه افتاد و مدافعان حکومت سکولار، این اظهارات را بهانه کرده تا اسلامگرایان را مورد هجمه قرار دهند.

حسین
۱۳۹۱/۱۲/۰۳ ۱۹:۳۱
اگر فتوی های اینگونه مفتی های مفت نبود در کشور های اسلامی افراد سنگ دل و جانی تربیت نمی شدند که مثل بلانسبت حیوان کشتار نمی کردند ، در ضمن آیا این شخص حاضر است دختر سه ساله اش را در اختیار دیگران قرار دهد ، خداوند در دنیا و آخرت ایشان را لعنت کند (29896)
مريم
۱۳۹۱/۱۲/۰۵ ۱۴:۱۴
آمين آمين آمين آمين .......... به جاي تمام مادران دنيا كه حالشان از چنين افرادي بهم ميخورد آمين (30227)
۱۳۹۱/۱۲/۰۳ ۱۹:۳۶
قیافه جهنمی تر از این تا حالا دیده اید (29897)
بنده خدا
۱۳۹۱/۱۲/۰۳ ۱۹:۴۶
وقتی می گویید مفتی یعنی نظرش هم مفتی و بی معنی است. (29902)
عین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۱۶:۵۲
مفتی یعنی کسی که فتوا میدهد..... (30043)
افشين
Sweden
۱۳۹۱/۱۲/۰۳ ۲۰:۰۰
حاج اقا تو كه زحمت كشيدي فتوا دادين،اين سه سالو هم اوانس ميدادي همون جنين بهتر نيست!!! (29910)
چراغیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۲/۰۳ ۲۰:۰۱
خاک برسر این ادمها (29911)
۱۳۹۱/۱۲/۰۳ ۲۰:۲۲
ماشالله قیافه‌شون هم چقدر جذاب و نورانی هست!

واقعا خدا لعنت کنه کج‌اندیشی رو.

البته انشالله خدا ما رو هم از کج‌اندیشی‌ها حفظ کنه و نجات بده. (29925)
محمدی از تبریز
۱۳۹۱/۱۲/۰۳ ۲۱:۱۲
انها فرزندان شیطان هستند و روی شیطان لعین را سفید کرده اند (29933)
کاربر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۲/۰۳ ۲۳:۰۷
لعنت خدا بر سایت جهنمی .... و بهار نیوز احمق که به بهانه این اخبار بی در و پیکر به جامعه اهل سنت و روحانیت آنها توهین می‌کند. من برداشت دیگری از بهار داشتم و انتظار نداشتم از شما.
.................................
بهارنيوز، كاربر محترم؛ اظهارات يك فرد به هيچ عنوان نمي‌تواند و نبايد عليه جامعه اهل سنت كه اكثريت آنها نيز خود را از سلفي‌ها بري مي‌دانند ارزيابي شود، به جز اينكه شما نيز پيرو سلفي‌ها باشيد كه بحث ديگري است. از آن مهمتر اينكه نمي‌توانيم وجود چنين افكار خطرناكي را در بين همه مذاهب ناديده گرفته و به جاي مواجهه اصولي و منطقي با آنها كه چهره دين و مذهب را تخريب مي‌كنند، صورت مسئله را پاك كنيم. توهين شما را نيز ناشي از وجود همان رگه‌هاي مورد اشاره مي‌دانيم. موفق باشيد. (29947)
karim
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۰۳:۳۶
سلام دوست عزیز من به نظر شما احترام میگزارم.ولی اشتباه نکن اینجا ایرانه ما ایراننیها از اقوام وادیان گوناگون در کنار هم زندگی میکنیم و احترام فی ما بین حاکم است اینها که نظر داده اند در رابطه با فتوای احمقانه این مفتی سلفی میباشد خدای نکرده به هموطنان وبرادران اهل سنت که توهین نکرده اند.مطمئنا"منظور بهار هم همین است. (29968)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۰۹:۵۰
تندروی و افراط و تفریط در همه ی زمینه ها و ادیان نادرسته.توصیه رسول گرامی اسلام(ص) نیز بر اعتدال بود.این مساله نه صرفا در مورد سنی یا شیعه، حتی در مورد یهیودیان و مسیحیان افراطی نیز صدق میکند که نمونه اون رو در بی احترامی نسبت به قران کریم شاهد بودیم.پس بجای شکستن ایینه، بهتره خودمون رو بشکنیم. (29982)
عدنان
United States
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۱۰:۲۴
آقا ایران ما شیعه بوده و خواهد بود.خوشتون نمیاد برین عربستان حالشو ببرین (29991)
۱۳۹۱/۱۲/۰۵ ۲۲:۰۲
ایران مال همه ایرانیان است. مسیحی باشد، یا یهودی یا زرتشتی، یا مسلمان؛ شیعه باشد یا سنی زنده باد ایرانی خداپرست. (30343)
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۱۱:۴۹
کی خواسته به جامعه شریف اهل سنت توهین کنه

فقط افکار سلفی ها منتشر شده

افکار سلفی ها در اغلب موارد بی در و پیکر و ضد دینی هستش

یه سلفی قبلا" گفته بود باید رهبران مخالف محمد مرسی کشته شوند و به قتل برسند

این ها شیاطینی هستند که فقط ادعای دین و دینداری دارند و در واقع می خواهند با استفاده از خود دین اساس دین و قرآن را از بین ببرند (30002)
وحید
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۲۱:۰۷
داداش خوبه اول مطلب نوشته مفتی وهابی. وهابی چه ربطی به اهل سنت داره؟ (30081)
لیرز بازی
۱۳۹۱/۱۲/۰۵ ۱۱:۱۶
این عدل نیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــست. (30172)
امير
۱۳۹۱/۱۲/۰۶ ۲۱:۰۷
درج اينگونه خبر ها كه احساسات را جريحه دار ميكند چه لزوم و ضرورتي دارد؟ مگر هر خبري را ميشه پخش عمومي كرد؟ هزاران خبر خوب و نشاط آور يا شگفت انگيز هست بعد بهار عزيز تو ميري نفرت انگيزشو انتخاب ميكني؟ (30593)
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۱۰:۰۵
دشمنان اصلی جهان اسلام همین ها هستند... (29986)
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۱۰:۲۴
ازنظرعلمی حساب کنیم بدن دختر3ساله هیچ گونه آمادگی اینکارونداره وازنظرروانی هم آمادگی نداره چون فعلانیازی به این کارنداره درضمن میشه این مفتی احمق که اعلام کردن فتواشون طبق آیات قرآن هست اون آیه قرآن کجاهست تاماهم ببینم؟؟؟ (29990)
علیزاده
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۱۱:۳۱
در طول تاریخ چنین عواملی با افکار سازمان یافته، مانع از نفوذ اسلام به جهان شده اند .حساب دیکران معلوم هست .با شیوخ نهروان چه کنیم؟ (29998)
یبلاغع
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۱۲:۲۹
امیدوارم که خداوند در دنیا و اخرت لعنتشان کند
ادم عاقل یه دختر 3 ساله چقدر فهم این کار را دارد که اینجور سخن گفتی
ایا حاضری دختر 3 ساله خود را برای این کار اماده کنی (30009)
سام
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۱۲:۵۵
یک شیطان در کالبد انسان، با این اظهار نظرات بیشتر در خدمت دنیای کفر است تا اسلام،......... (30013)
سعید
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۱۳:۰۸
در جواب دوست عزیز که گفته اهانت به جامعه اهل سنت ما شیعیان و حتی اهل تسنن اصلا وهابیون را جزء مسلمانان حساب نمیکنیم چه برسد به اینکه بخواهیم با استفاده از آنها اهل سنت را محکوم کنیم.وهابیت.... یک فرقه من درآوردی و ... پرورش دهنده تروریسم است (30015)
نسل دوم
United Kingdom
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۱۳:۵۰
حالم از این .... ادم نما به هم میخوره ... خواهشن از این جور خبر ها دیگه تو سایت منتشر نکنین . حیف از سایت شما نیست ؟ (30022)
اسی
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۱۵:۳۴
شیطان از این آدمها خجالت میکشه . چون دیگه آبرویی برای شیطان نذاشته اند . همین آدمهای احمق چهره اسلام رو تو جهان از بین برده اند . هرکی تو دنیای غرب از اسلام ازش بپرسی یک جور ترس تو صورتش ظاهر میشه . نزدیکی با دختر بچه 3 ساله ، گرفتن 30 40 تا زن یکجا ، کشتن بیرحمانه بر اساس عقاید پوچ و موهوم ، قتل و کشتار ، سر بریدن ، باعث میشه بگن مسلمونها....چقدر خطرناکند . (30035)
جوهر
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۱۶:۲۵
چرا اینها فکر میکنند زن ویاجنس مخالف مرد کالا ست که در اختیار مرد است واندازه اش مهم نیست اخه اقای محترم نفهم او هم مثل تو انسان است مثل تو نیاز هایی دارد ومثل تو اختیار دارد (30039)
hasan
۱۳۹۱/۱۲/۰۴ ۲۰:۰۴
......... کدوم آیه قرآن این مجوز رو به توی .... داده? (30067)
۱۳۹۱/۱۲/۰۵ ۰۳:۵۳
درج این گونه خبرها دررسانه هادرست به نظرنمیرسد.زیراممکن است موجب گمراهی عده ای رافراهم اورد.وخواندن ان نیزچندش اوراست.نه مفید. (30118)
نوری
۱۳۹۱/۱۲/۰۵ ۱۱:۲۲
نظر ایشان درباره رایتل چیه؟ (30176)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۲/۰۵ ۱۸:۰۱
من زبونم بند اومد نمی دونم چی بگم..... خدایا ظهورحضرت مهدی (عج) را برسان که مردیم بس که چیزهای عجیب وغریب دیدیم وشنیدیم (30268)
hamamide moghadd
United States
۱۳۹۱/۱۲/۰۵ ۱۹:۱۳
قران توی کمرت بزنه (30282)
آیلار
۱۳۹۱/۱۲/۰۶ ۰۲:۱۵
سلام من دخترم سه سالشه وقتی اینو خوندم اشک تو چشام جمع شد نفرین خدا بر تو بی شعور (30387)
۱۳۹۱/۱۲/۰۶ ۱۰:۲۰
اينها وظيفه دارن كه اسلام را به نابودي بكشند و اسلام را بد جلوه بدهند.به دنيا بگن اسلام ديني كه به دختر سه ساله هم رحم نداره.خدا لعنتتون كنه (30439)