به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۸۶۲۴۸

حمایت هالیوودی ها از توافق با ایران

گروه فرهنگی: مورگان فریمن، جک بلک و ناتاشا لیون بازیگران سینما حمایت خود را از توافق هسته‌ای باراک اوباما با ایران اعلام کردند.
ناتاشا لیون و گروهی از ماموران سابق سازمان سی‌آی‌ای و سفرا در ویدیویی که برای کمک به عبور لایحه تایید تفاهم‌نامه اوباما با ایران از کنگره طراحی شده، به جمع این دو بازیگر پیوستند.این ستاره‌ها در ویدیویی جدید ظاهر شدند که به منظور متقاعد کردن قانون‌گذاران برای تایید این تفاهم‌نامه در کنگره طراحی شده است. در کنار این بازیگران، شماری از چهره‌هایی که معمولا در برابر دوربین هستند، از جمله والری پلیم مامور سابق سازمان سی‌آی‌ای، ملکه نور اردنی و توماس آر پیکرینگ سفیر بازنشسته ایالات متحده هم در این ویدیو ظاهر شدند و از آمریکایی‌ها درخواست کردند که از این تفاهم‌نامه حمایت کنند.

فریمن توضیح داد: «تفاهم‌نامه‌ای که روی میز است بهترین راه برای حل این مناقشه چندین ساله است.»فریمن مدت‌هاست که از حامیان برجسته باراک اوباما محسوب می شود و در بسیاری از تبلیغات کمپینی او مسئولیت صداپیشگی را بر عهده داشته و از نظر مالی نیز از او پشتیبانی می‌کند. لیون هم که در فیلم «آمریکن پای» بازی کرده بود و اخیرا هم با نقشی در سریال «نارنجی سیاه جدید است» دوباره توجه مردم را جلب کرده است، اضافه کرد: «یه لطفی به من بکنین، باشه، اجازه ندین یه نماینده کنگره تندور ماجرا رو خراب کنه».جک بلک بازیگر سرشناس نیز گفت: «سیاست‌بازی کردن با منافع ملی کشورمان آنقدرها هم خنده‌دار نیست.»
مرجع : مهر