به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۰
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۶۶۸۶۲

آخرین شایعات از گلکسی S6 /تصاویر

گروه فناوری: نمایشگاه CES 2015 به تازگی به پایان رسیده است ، اما این موضوع به این معنا نیست که دیگر تا مدتی دیگر خبری از تکنولوژی‌های جدید به خصوص در بخش تلفن همراه نخواهد بود. به تازگی شایعات جدیدی درباره مدل بعدی سری گلکسی سامسونگ منتشر شده است که در این گزارش به آنها نگاهی داریم.
آخرین شایعات از گلکسی S6 /تصاویر
با اینکه بازار تلفن‌های همراه با ورود گوشی‌های هوشمند به بازار دچار تغییراتی بسیار شدید و جدی شد اما در چند سال اخیر به رکود رسیده است و چندان دچار تغییر نشده است.حال باید منتظر ماند و امیدوار بود که شرکت‌های بزرگ از جمله سامسونگ و اپل تصمیم بگیرند تا ویژگی‌هایی جدید را وارد دستگاه‌های خود کنند. بر اساس زمان های انتشار سال گذشته پیش بینی می‌شود که شرکت سامسونگ گوشی گلکسی جدید خود را در میان ماه‌های مارس تا آوریل وارد بازار کند.

در بخش پردازنده انتظار می‌رود که سامسونگ امسال هم همانند همیشه از آخرین نسخه پردازنده شرکت کوال کام استفاده کند. پردازنده Snapdragon 810 4 هسته‌ای. با این حال شرکت سامسونگ اخیرا به تولید پردازنده مخصوص خود نیز پرداخته است و احتمال می‌رود که این شرکت از این پردازنده در آخرین دستگاه خود استفاده کند.

صفحه‌های نمایش گوشی‌های تلفن همراه در سال‌های اخیر با افزایش کیفی بالای مواجه شده‌اند. انتظار می‌رود که این‌بار سامسونگ از صفحه نمایشی مشابه با Note 4 در گوشی گلکسی استفاده کند. با توجه به اینکه بیشتر شرکت‌های بازار، گوشی‌های پرچمدار خود را در اندازه‌هایی بزرگ تولید می‌کنند سامسونگ نیز احتمالا این مدل را در اندازه 5.5 یا 5 اینچی وارد بازار خواهد کرد.

در بخش سیستم عامل نیز مطمئنآ نسخه Touchwiz اندروید 5 را در این دستگاه مشاهده خواهیم کرد. با این حال برای اینکه از مشخصات دقیق این دستگاه اطلاع پیدا کنیم باید مدت بیشتری منتظر ماند، هرچند که بعید به نظر می‌رسد با وسیله‌ای انقلابی یا چندان متفاوت مواجه شویم.



مرجع : بازارخبر