به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۸۶۵۷۲

اروین: دیپای، بکام جدید یونایتد است

گروه ورزشی: ستاره سابق منچستریونایتد به ستایش از ممفیس دیپای پرداخت و او را بکام جدید شیاطین سرخ دانست.
یکی از خریدهای خوب منچستریونایتد در تابستان سال جاری ممفیس دیپای، ستاره تیم ملی فوتبال هلند بوده است. این بازیکن 21 ساله فصل بسیار خوبی را با آیندهوون پشت سر گذاشت و توانست زمینه را برای قهرمانی این تیم در لیگ هلند پس از هفت سال مهیا کند. لوئیس فان‌خال که علاقه زیادی به این بازیکن داشت و در نهایت هم توانست در فصل جابه‌جایی تابستانی او را با 25 میلیون پوند جذب کند.

دنیس اروین، ستاره سابق شیاطین سرخ به ستایش از دیپای پرداخت و او را بهترین گزینه برای جایگزینی دیوید بکام دانست. او گفت: سرانجام باشگاه منچستریونایتد توانست جانشینی خوب و شایسته برای دیوید بکام انتخاب کند. بازی‌های دیپای را در آیندهوون دیده‌ام. بر این باورم که او بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند کمک زیادی به خط حمله یونایتد بکند. او ادامه داد: دیپای هنوز روزهای نخست حضور خود در یونایتد را پشت سر می گذارد. با این حال توانسته در فصل آمادگی یکی از بهترین بازیکنان باشد. دیپای استعداد شگفت‌انگیزی دارد و نمی‌توان حرکات او را با توپ پیش‌بینی کرد. منچستریونایتد مدت‌ها بود که چنین بازیکن با کیفیتی را نخریده بود. او مهره تاثیر‌گذاری در تیم فان‌خال می‌شود.

اروین در پایان سخنان خود گفت: دیپای فصل قبل در همه مسابقات توانست 28 گل برای آیندهوون به ثمر برساند و این نشان می‌دهد که چه بازیکن توانایی است. زدن 28 گل آن هم برای یک بازیکن 21 ساله آماری خیره‌کننده است. او بکام جدید یونایتد خواهد بود. همه شما دیدید که او چگونه گلزنی کرد. بر این باورم که او بازیکن بزرگی برای منچستریونایند خواهد بود.
مرجع : ایسنا