به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۰
 
۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۳۶۶۹۴
«خبر» و «سياست» در رسانه ملي يعني ...!

چرا صدا و سیما با دولت یازدهم مشکل دارد؟!

مخاطبان رسانه ملی، خوب به یاد دارند که در دولت احمدی‌نژاد، سیمای جمهوری اسلامی کسی را نشان نمی‌داد که از گرانی و تورم بنالد! اما امروز در دولت روحانی،...
چرا صدا و سیما با دولت یازدهم مشکل دارد؟!
علی ورسه‌اي

گروه سياسي: همکاری صمیمانه و بی‌دریغ صدا و سیما با دولت‌های نهم و دهم و حمایت‌های تمام قد و همه جانبه آن از آقای احمدی‌نژاد بر کسی پوشیده نیست و رفتارهای دو پهلوی همین رسانه با دولت آقای روحانی را هم از مهمان‌هایی که دعوت می‌کند و تحلیل‌های سیاسی و شیوه انتشار اخبارش؛ به ویژه در «۳۰: ۲۰» و «صرفا جهت اطلاع» بخوبی می‌توان دید و فهمید.

در حالی که توقع از رسانه ملی این بود که بعد از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، با حرکت اعتدالگرایانه مردم هماهنگ شود و تغییراتی در عملکرد خود به وجود آورد و به مطالبه عمومی پاسخ مثبت دهد و امید در جامعه را تقویت کند و اعتماد عمومی نسبت به خود را تا این حد ارزان نفروشد!

در روزهای اخیر اگر می‌بینیم برخی رسانه‌ها؛ از جمله صدا و سیما با برخی نقد‌ها و گله‌ها از سوی کار‌شناسان و نیز مسئولان دولت یازدهم مواجه گردیده، به جهت همین رویکرد دوگانه است. و آخرین آن‌ها، اظهارات آقای دکتر روحانی، رییس دولت تدبیر و امید بود که در نخستین جلسه هیئت دولت در سال ۹۳، زبان به گله گشود و در مورد انتقادهای غیر سازنده و غیر مفیدِ سایت‌های منتقدان، برنامه‌ سازی‌های صدا و سیما و روزنامه‌های همسو با آنان، گفت:
«... بسیار خوشحالم که امروز انتقاد از دولت سهل و ساده انجام می‌گیرد. سایت‌های منتقدان، برنامه‌های صدا و سیما و روزنامه‌های آن‌ها هرچه بخواهند می‌نویسند و می‌سازند. فکر نمی‌کنم هیچ زمانی اینچنین بدون دغدغه و به راحتی از شخص رییس‌جمهوری، از کار دولت و راه دولت نقد و انتقاد می‌کردند. ما پذیرای انتقاد هستیم و آن را قبول و مفید و لازم می‌دانیم؛ البته انتقادی که سازنده و توأم با دلسوزی باشد و با هدف اصلاح امور انجام بگیرد...»

گرچه مردم از دلیل یا دلایل ناسازگاری‌ها و بهانه‌گیری‌های صدا و سیما با دولت یازدهم آگاهی چندانی ندارند، اما انتظار به حقشان این است که گردانندگان «رسانه ملی» رفتاری متعهدانه و منطقی داشته باشند و این سرمایه عظیم ملی را در راستای منافع ملی و دینی و همراهی با دولت جدید برای اصلاح خرابی‌ها و جبران خسارتهای هشت سال گذشته، به کار گیرند، نه آنکه منافع جناحی و سازمانی را بر همه چیز ترجیح دهند!

همچنانکه که آقای دکتر روحانی اظهار داشته‌اند، دولت پذیرای انتقاد هست و آن را قبول دارد و مفید و لازم هم می‌داند؛ اما به شرط اینکه سازنده و توأم با دلسوزی باشد و با هدف اصلاح امور مردم انجام بگیرد. هرگز شایسته نیست گردانندگان صدا و سیما مردم را عوام فرض نموده، تصور کنند که آنان از برخوردهای دو گانه این رسانه چیزی متوجه نیستند!

افکار عمومی هنوز به یاد دارند سالهای آخر دولت آقای احمدی‌نژاد را که سرخط هر روز اخبار صدا و سیما بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا بود و به شکلی ماهرانه این فکر را در جامعه القا می‌کرد که: دنیا، به ویژه غرب، با فقر دست به گریبان است باز صد شکر که مردم ما وضع خوب و مناسبی دارند و گرانی و کمبودِ اندک، قابل تحمل است و اصلاً از گرانی نگرانی نیست!

و هر گز فراموش نکرده‌اند آن روز‌ها را که رسانه ملیِ ما، به ویژه سیما، بحران در غرب را چنان فریاد می‌زد که مخاطبانش در داخل کشور که ما باشیم، هر لحظه منتظر بودیم مردمان دیار فلاکت زده اروپا و آمریکا کاسه گدایی به دست گیرند و عاجزانه و ملتمسانه از ما لقمه‌ای نان و غذا طلب کنند!
و با شگفتی تمام دیدند از ساعتی که آقای احمدی‌نژاد با ساختمان پاستور خدا حافظی کرد و آقای روحانی راهیِ دفتر ریاست جمهوری شد، ناگهان بحران اقتصادی در غرب به طور تام و تمام پایان یافت و با آمدن دولت یازدهم، همه مشکلات عالم بر سر ما ریخت!

مخاطبان رسانه ملی، خوب به یاد دارند که در دولت احمدی‌نژاد، سیمای جمهوری اسلامی کسی را نشان نمی‌داد که از گرانی و تورم بنالد! اما امروز در دولت روحانی، شاهدیم که دوربین‌ها از گرفتاری و مشکلات تمام بخشهای جامعه تصویر و فیلم می‌گیرند و آن را به نمایش می‌گذارند بدون آنکه بگویند مسبب و باعث آنها کدام دولت است! و نیز شاهدیم که افرادی تمام قامت در برابر دوربینهای سیما ظاهر می‌شوند و در اوج عصبانیت و با فریاد رسا از وضعیت بهداشت و سلامت، فقر و نداری، و تورم و گرانی و... شکایت دارند و ابراز نارضایتی می‌کنند!

مسئولان رسانه؛ اعم از صدا و سیما، سایت‌ها و مطبوعات باید بدانند که به فرموده حضرت امام (ره): «... یک وقت انتقاد است؛ یعنى انتقاد سالم است، این مفید است. یک وقت انتقام است، نه انتقاد، این نباید باشد، این با موازین جور در نمى‏ آید...» (صحیفه امام، ج‏۱۹، ص۳۶۲)  «... انتقاد غیر از برخورد خطى و جریانى است. اگر در این نظام کسى یا گروهى خداى ناکرده... مصلحت جناح و خط خود را بر مصلحت انقلاب مقدم بدارد، حتماً پیش از آنکه به رقیب یا رقباى خود ضربه بزند به اسلام و انقلاب لطمه وارد کرده است...» (صحیفه امام، ج‏۲۱، ص۱۷۹)

Mohsen Khorasani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۱:۱۴
لازم است در این اینجا به این دوستمون یادآور بشویم که آن فردی که خبر از حل مشکلات اقتصادی جامعه با کلید خود میداد چه کسی بود ؟ به خدا تا به امروز هیچ ارزانی در هیچ بخشی ندیدیم گران تر شده اما ارزان تر نشده دوستان خیلی هنر کردند توانستند قیمت بعضی چیزهای اندک را ثابت نگه دارند ما که می دانیم شما به خاطر چه کسی از آقای روحانی حمایت می کنید تا به امروز نسخه های آن فرد (م.خ) چیزی جز افزودن درد به مردم ما چیز دیگری نداشته است (214745)
12345
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۵:۲۹
آقای روحانی با اجرای سیاست کنترل تورم و جلوگیری از افزایش قیمتها که در این مدت انجام داد بالاترین کمکی که می توانست به احمدی نژاد و پدید آورندگان احمدی نژاد بکند ،کرد ، ولی اگر این اقدامات و کنترل تورم را انجام نمی داد و روند افزایش قیمتها مثل همان روال قبلی بود اکنون قیمتها نجومی افزایش پیدا کرده بود و در این حالت فقط کافیه بود که روحانی در گزارش های که از طریق صدا و سیما و سفرهای استانی به مردم ارائه می داد به نقش احمدی نژاد و پدیدآورندگان آن درافزایش قیمتها اشاره میکرد . (214807)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۵:۵۱
این ادامه گرانی ها همه از اثرات خدمات آن کسی است که هلال نور داشت...حکایت سنگیست که داخل چاه انداخته شده عزیزم (214809)
غزل
Romania
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۶:۱۴
من کار ندارم ولی برا این دولتی که احمدی نژاد تحویل روحانی داد غیر از خدا هیچ کس هیچ کاری نمی تواند بکند یک دولت ورشکسته بدهکار. (214813)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۷:۰۹
اونی که گفتی(م.خ)یعنی محمدخاتمی تنها دلخوشی ما تو عالم سیاسته.بنابراین اسمش رو بااحترام ببر. (214820)
فرزند انقلاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۸:۵۹
بازنده های انتخابات سکوت پیشه کنید (214833)
محمدحسین
Europe
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۲۳:۰۴
مگه شماسکوت کردید (214873)
محمدحسین
Europe
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۲۳:۰۶
شماانتقادکنیدماهم مثل یالثارات و9دی پلملپ میکنیم (214874)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۹:۵۲
دروغ نگو دوست عزیز یه دوستی من دارم از این اصول گرا های طرفدار جلیلی
ولی خب آدم درستیه می گفت رففتم پنیر بخرم روش نوشته بود 4600 رفتم پول بدم یارو گفت 4000 تومن . عزیزم اگه جایی که خرید میکنی ارزونی نیست بیا از سر کوچه ی ما بخر بقول یه بنده خدایی (214841)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۲۰:۱۴
حرف های شما محسن خراسانی عزیز را خواندم. . . بود.
خاتمی عشق ماست. . . (214846)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۲۰:۲۴
خوش انصاف
حرکت موشک وار دلار سه هزار و هشتصد تومنی به سمت نرخ های بالاتر رو ندیدی؟
الان دلار قیمتش چقدر شده؟ سوداگری بازار مسکن و تورم سرسام آورش رو ندیدی؟
نمی بینی امروز آرامش و ثبات در بازار مسکن حاکمه؟ نرخ تورم که چهل و خورده ای درصد "اعلام کرده بودند" الان به چه رقمی رسیده.
ما که می دونیم به خاطر چه کسی (میم الف) داری نق می زنی. مشیت الهی و درایت آقایان هاشمی و خاتمی همراه با آقای روحانی بود که اون دوره وحشتناک و مصیبت بار از سر این کشور گذشت (214849)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۱:۲۴
بهار جان زیاد خودت رو ناراحت نکن، مردم دیگه نه رسانه ملی رو نگاه می کنند نه بهش اعتماد دارند (214747)
متعجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۳:۰۲
همینو بگو/نمیدونم وقتی معتقدند که کسی کیهان نمیخونه یا تلویزیون ملی بیننده نداره چرا اینقدر برای اونها خونشون رو کثیف میکنند! (214779)
على
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۱/۱۳ ۰۲:۰۸
عقل كل بخاطر اينه كه از بيت والمال استفاده ميكنه وحقش هست كه ازش بخوان درست رفتار كنه وملى.ارث باباى ضرغامی كه نيست كه هركارى دلش خواست انجام بده (214890)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۱:۲۵
خود گوید و خود خندد....
عجب مدیر خردمندی....
همان خاموش باشد بهتر است
ما که غیر از کپی و مخصوصا آگهی های اعصاب کش از این رسانه چیز دیگه ای ندیدیم...
هر جا انحصار و حصاری باشه وضع ازین بهتر نمیشه!!! (214748)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۱:۳۲
شما از رسانه میلی چه توقعاتی داریدها؟!؟! (214750)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۱:۳۷
از ظرغامی تی وی چه اتظاری داری.......... (214751)
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۱:۴۴
به رسانه میلی هیچ امیدی نداشته باشید (214755)
حسن
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۱:۴۶
ازصدا وسیما غیر از این انتظاری نیست کسی هم اعتنایی به این رسانه ندارد چون کاملا همه چیز را وارونه جلوه میدهد بدرد خودشان میخورد (214756)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۱:۴۹
اشکالی نداره,اتفاقا اینجوری بهتره,چون خودشون به خودشون ضربه میزنن و باعث میشن مردم دیگه اعتمادی نداشته باشن,اصلا نگران نباشید,این کارا لازمه تا تندروها دستشون رو بشه (214758)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۱:۵۰
داد اگر داد تو و ناله اگر ناله من آنچه به جایی نرسد البته فریاد است (214759)
امير
France
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۱:۵۱
شادي و آرامش مردم رابطه غير مستقيم با شادي و آرامش صدا سيما داره (214760)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۴:۴۹
هر وقت صدا و سیما شاد است نشان دهنده غم مردم است و بالعکس هروقتغم دارند مردم شادند من بعنوان یک ایرانی اینگونه ام (214799)
نصرت خان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۴:۵۴
اصلا نیازی به تفسیر ندارد همه این اختلافات و عملکردها به خاطر منافع شخصی است اگر روحانی هم ترس بگم بگم را راه می انداخت امروز عزت خان هم همسو با روحانی میشد و البته نه تنها عزت خان بلکه همه خوانین علت حمایتشان از محمود خان ترس از پرده دری او در خصوص خودشان بود نه به خاطر مصلحتها و مردم (214802)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۲:۱۶
از رسانه میلی بیش از این انظاری نیست انها از شکست در انتخابات سوختن و انشاء الله در انتخابات بعدی پیچانه اصول گراها را می بندیم (214764)
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۷:۵۴
شتر در خواب بیند پنبه دانه. فقط از روی بغض حرف میزنید من نمیدونم مگه اصلاحات تو انتخابات یازدهم پیروز شد. شما فراد منفعت طلب وفقط چوب خودتون به سینه میزنید. اصغر زاده یکی از اصلاح طلبان گفت که دولت رحم اجاره ای برای اصلاحات است. بقادق برو یکم با منطق نظر بنویس (214828)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۳ ۰۱:۴۲
دوست عزیز اگه ممکنه متنی رو که نوشتی رو یه بار بخون اگه چیزی فهمیدی به ما هم بگو. دمت گرم (214887)
مهدی
Netherlands
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۲:۱۷
سال های سختی پیش روی مردم و دولت خواهد بود (214765)
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۲:۲۳
سلامی به گرمی برنامه های صداوسیماخدمت آفای ضرغامی.
مابی صبرانه منتظر سوم خرداد{1393/3/3} هستیم
روزی که مخاطبان مشتاق اند تا زودتر فرا رسد و خون تازه ای در رگ های صدا و سیما جاری شود.البته انشاالله...
امید است عزت برود تا عزت بیاید. (214768)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۲۰:۱۵
فکر کردی روح ماندلا رو می کنن رییس تلویزیون؟ نه بابا فقط دعا کن احمدی نژاد و صفاک هرندی و دار ودستش نیان. (214847)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۲:۲۶
پس تکلیف تضارب ارا ونقدپذیری وزنده باد مخالف من در عمل چی میشه؟وقتی قراره هر روزنامه ای که نقد میکنه مثل یالثارات و9دی بسته بشن وهر کسی که مثل نبویان از ژنو انتقاد داره بره شورای عالی امنیت ملی وصدا وسیما هم بشه بلندگوی تبلیغاتی وثناگوی دولت؟؟تازه صدا وسیما که همه میگن بیننده نداره!همه باید یه صدا هورا بکشن این میشه جامعه ای با فضای باز؟تکلیف برچسب هائی که دولت به منتقدین میزنه مثل کم سواد تغذیه شده از یه جای خاص یا قانون گریز بودن 49 درصد یا حسود و....چی میشه؟ (214769)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۲۰:۰۱
هموطن عزیز ! نقد سازنده رو همه دوست دارن ولی نقد زننده رو نه . یعنی چی که مثلا یه روزنامه نگار بیاد وزیر یک کشور رو تهدید کنه این وزیر که اینجوری تخریب میشه دیگه چه طوری تو دنیا می خواد از ما دفاع کنه. شما اصولگرایید و خودتان رو پیرو خط امام می دانید پس چطوریه که امام اصلاح طلب بود؟ (214844)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۳ ۰۱:۴۶
هموطن عزیز الان قرن 21 هستش و فقط عقاید مهمن و دیگه اسطوره و قهرمان و رهبر وجور نداره. دو سه تا کشور وجود دارن که هنوز رو در و دیوارشون عکس قهرمان و اسطوره دارن که اونا هم به زودی قاطی ادما میشن. بهتره سعی کنیم تو این مسیر پیشرو باشیم و با افزودن سواد سیاسیمون و حتی اجتماعیمون مسایل دورو. برمون رو درک کنیم. همینجوریشم کلی عقبیم (214888)
ناظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۳ ۰۲:۵۶
نقد نمیکنند . فقط دروغ افترا و تفرقه افکنی کارشونه (214896)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۲:۳۲
میگم جامعه باز وچند صدائی وزنده باد مخالف من ونشان دادن واقعیت جامعه ونبرد اندیشه هاست که افکار پیشرو ایجاد میکنه وو.....در این دولت یعنی همین؟حالا که همه برنامه های دولت قبلی رو دارند نابود میکنند چه اصراریه که صدا وسیما هم به روش برخورد با همون دولت با این دولت برخورد کنه؟این دولت باید نشون بده استخوان بندی محکمی برای پذیرش نقد داره!ودر عمل به شعارهای انتخاباتیش پایبند باشه. (214770)
على
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۱/۱۳ ۰۲:۱۳
پس چرا تو دوره احمدی شماها مدافع ازادی اندیشه ازادی بیان و جامعه پویانبودید.حالا که دستتان کوتاه . . . (214891)
سوز دل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۲:۳۸
. . . محمود که سنگ رو انداختی تو چاه و دیگه بیرون آوردنش خیلی سخت شده . . . (214773)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۲:۴۶
صداسیما نه تنها با دولت یازدهم بلکه با هر کسی که در خط فکری شان نباشد مشکل دارد .خواه مسلمان باشد یا کافر!! همچنان که درباره اشغال نظامی کریمه به دست روس ها آن را رقابت بین شرق و غرب می داند و اشاره ای جاه طلبی روس ها نمی کند چرا که طرف مقابل آن غرب است!!!! و اگر روزی اسراییل هم با غرب مشکل پیدا کرد چه بسا... (214774)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۲:۴۹
ما یادمان نرفته که در زمان احمدی نژاد مسؤلین مملکت بارها وبارها از سیاست های امریکا با عنوان چماق و هویج یاد میکردند و انتقاد توام با فریاد,حالا و در این اوضاع نابسمان (بالاخص اقتصادی) همان چماق و هویج با طعم ایرانی بر سر دولت روحانی اوره اند و یاد اوری میکنند که:نگاه به تعداد اراء مردمی نداشته باش اوضاع ما برای شما رغم میزنیم و نه سیاست های شما,ضمن انکه تریبون ها هم که در اختیار هست در مقابل دولت روحانی هم کم نگذاشتند نتیجه اینکه همان که اقای مصباح گفت مردم هیچ کاره اند. (214775)
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۲:۵۲
دلیلش معلوم است بیشتر اصولگرایان افراطی ازجمله جبهه پایداری دغدغه ایران و جمهوری اسلامی را ندارند بیشتر منافع گروهی خودشان را دنبال می کنند و تمامیت خواه هستند به رای ملت احترام نمی گذارند فتنه گران واقعیند به گفته های رهبری دقت نمی کنند دایره خودی را انقدر محدود کردند که با خودشان هم مشکل پیدا نمودند همه نیروهای انقلاب را دلسرد و بدبین نمودنددرهشت سال گذشته دیدیم چه بر سر اقتصاد ارزش پول ملی و روابط خارجی اوردندنیروی الهی می خواهد که اینها را هدایت کند زیرا متاسفانه خودشان را متدین هم میدانند (214777)
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۳:۰۷
فعلا که صدا وسیما داره واسه انصراف از یارانه ، به دولت کمک می کنی ، و جالبتر اینکه همین حرکت صداو سیما مرود نقد شما واقع شده !!! (214780)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۳:۱۲
کسی مگه تلویزیون بویژاخبار و برنامه های سیاسیشو نگاه می کنه؟اگر هم بیننده ای باشه مال فوتبال و بعضی سریال هاست (214781)
حسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۳:۱۸
با روحانی مشکل ندارد با اون بخشش هایی که احمدی نژاد انجام می داد وروحانی نمی دهد مشکل دارد !! افتاد؟؟ (214783)
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۳:۲۶
تمام این مسایل باعث دلسرد شدن مردم نه تنها از نظام بلکه از اسلام خواهد شد اینها حرف امام را هم قبول ندارند که گفت میزان رای ملت است هرچند من هم مخالف باشم البته شاید کار اینها از روی دلسوزی ولی از روی نااگاهی باشد وفکر میکنند خودشان حق مطلق هستند به هرحال موجی که از 24 خرداد 92 شروع شده اینها راباخود خواهد برد فتح وپیروزی بزرگ نزدیک است ان الله مع الصابرین (214784)
دوستدار عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۳:۳۰
درود بر ضرغامی (214785)
saeid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۵:۱۹
وجدانا خیلی خندیدم اصلا حال کردم
جدیدترین جک سال (214806)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۶:۴۱
متأسفم براتون که حتی به قوانین سایت خودتون هم احترام نمیگذارید... مگه ننوشتید "نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها» به هیچ وجه منتشر نخواهند شد..." پس چرا اینو منتشر کردی؟
البته میشه حدس زد برای چی... (214815)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۲۱:۲۲
فک کنم ایشون خود ضرغامی بود (214854)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۳ ۰۳:۰۶
پس اونایم که میگن درود بر خاتمی خود خاتمی بود؟؟؟؟؟!!!!! (214898)
ورز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۳:۴۴
فکر احمدی در صدا و سیما هست (214788)
خبر خبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۳:۴۶
حرفی دارم برا تنظیم کنندگان اخبار چرا چسبیدیید به بحران اقتصادی اروپا بحرین و غیره مگر ما وضع مان از این کشورها بهتره چرا ملت را بچه 5 ساله می پندارید (214789)
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۳:۵۶
گرچه مردم از دلیل یا دلایل ناسازگاری‌ها و بهانه‌گیری‌های صدا و سیما با دولت یازدهم آگاهی چندانی ندارند،

اتفاقا خیلی هم آگاهی دارند (214790)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۴:۱۸
اصولا مردم از رسانه میلی فقط برای دیدن مسابقات بارسلونا استفاده می کنند!
نگران اثر گذاری این رسسسسانه نباش بهارجان! (214796)
علی ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۷:۳۶
اظهارات آقای صفوی و توهین به رسانه ملی و مایه تشویش افکار عمومی است. مردم برای دیدن بازی های رئال از رسانه استفاده میکنن!!! (214826)
امیدوار
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۴:۳۲
امید به روزی که صدا و سیمای ما فراجناحی عمل بکند نه اینکه بینش و تحلیلی که فکر می کنه درسته به مردم القا بکند. در این صورت انتظاری نبایستی داشته باشند که بیشتر مردم به اخبار بیگانه گوش بکنند. (214797)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۴:۵۴
به خدا قسم این رویه درست بشو نیست مگر اینکه...!!؟؟؟؟؟؟؟؟ (214801)
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۷:۲۷
مگر اینکه دست اشرافیون و آقازاده کوتاه بشه . (214822)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۵:۰۱
باید صدا و سیمای ضرغامی و اصولگرها رو تعطیل کرد جاش یه رسانه ملی درست حسابی درست کرد (214804)
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۳ ۰۴:۲۲
باید رسانه های متعدد وجود داشته باشد، هر کدام حرف خودشان را بزنند، مردم هر کدام را خواستند گوش دهند و قضاوت کنند. (214902)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۶:۰۰
نگران نباشید. به قول حضرت امام اگر روزی امریکا از ما تعریف کرد باید نگران بود و از آن روز ترسید. صدا و سیما اگر در قامت حامی روحانی ظاهر شود، آن روز برای رییس جمهوری مردمی ایران مصیبت خواهد بود چون مردم از وی رویگردان می شوند. (214810)
علی
Romania
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۲۱:۲۴
شما که ادعا میکنی امام رو قبول داری چرا اینقدرآمریکا از اصلاح طلبان دفاع میکنه؟ چرا اینقدر دشمنان اسلام از اصلاح طلبان دفاع میکنند؟ (214856)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۳ ۰۳:۱۵
چقدر خوب می شد صداو سیما را از دست آقای ضرغامی میگرفتند وبه حماسه آفرینان سال 1388میدادند و ایشان نیز کشور را بخوبی اداره و دو دستی تقدیم عمو اوباما میکردند نه غلام؟؟؟ بهار جون من بچاپ (214900)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۶:۰۸
اگر غیر از این بود باید تعجب کرد، از ضرغامی و رسانه اش انتظاری نیست که نیست،این قطره را می بینه ولی دریا را نمی بینه، خدا ایشان را به راه راست هدایت کند و یک مملکت را از . . . ایشان نجات دهد. (214812)
علی ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۷:۳۳
از انتن های شکسته بالای پشت بوما خوب میشه فهمید که دیگه کسی رسانه ملی اونم سریال های الف رو نگاه نمیکنه چه برسه به برنامه های خبری. مثل اینکه حرف آقای جنتی رو نشنیدین که گفت 70 درصد مردم ماهواره دارن. اون 30 درصدم تو خونه همسایه میبینن (214825)
یار خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۷:۴۶
چندتا روزنامه شماها مجوز داره هر چی که دلتون بخواهد و به نفعتون باشه مینویسین چاپ میکنید با این تیترها و اخبار ها هم سعی میکنید که صدا و سیما را به سمتی که خودتون دوست دارید بکشید. اگه صدا و سیما بیاد همون حرف های روزنامه هاتون بزنه و قربون صدقه کسی که شما دوسش دارید بره بهترین رسانه دنیا میشه. برادران تجید نظر طلب شما برید شبکه من و تو رو نگاه کنید که حتی مجری استعفا دادش هم (سحرخیز) برای بیدار کردن شما کافی نیست. صدا و سیما چون حقیقت را میگوید رسانه ای تلخ برای شماست. (214827)
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۸:۵۲
به خاطر اینکه باندشون که توسط .... و مشایی رهبری میشد به همه آرزوی خودشون نرسیدن و فقط به چند هزار میلیارد و بدبخت کردن ملت(طرفداران پایداری جزو ملت نیستن که تو هر اداره ای میبینیشون) رسیدن بخاطر همینه کسی برای صدا و سیما کشک نمیساوه و هجوم بردن به ماهواره که کلا بدبختیه این یه بازی دوسر باخته لعنت به اون کسی که به فکر کشورش نباشه حالا میخواد چپی باشه یا راستی (214831)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۹:۰۵
رسانه ملي اگر مرد همين كارتهاي هديه تامين اجتماعي به نمايندگان راپيگيري نمايد (214834)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۹:۱۲
امید است روزی در ایران شبکه های خصوصی و مستقل راه اندازی شود تا صدا و سیما از این حالت انحصاری خارج شود (214835)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۹:۱۲
همه این ماجراها به خاطر نبود تلویزیون خصوصی داخلی است البته مخاطبهای صداوسیمای ضرغامی خیلی کم شده (214837)
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۱۹:۴۳
حالاکه دوره آقای ضرغامی داره تموم میشه نوبت ریاست یک میانه روهماهنگ بادولت آقای روحانی هست که رییس صداوسیمابشه (214840)
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ۲۲:۱۳
نباید صدا و سیمای بیاد که 100 درصد با آقای روحانی باشه و نه مجلسی می خواهیم اینطور چیز متعادل خوبه یعنی نه مخلف 100% خوبه نه موافقش (214863)
aramesh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۳ ۰۱:۳۰
مگه صدا و سیما هنوز برنامه پخش میکنه؟!!! من گه 8 ساله ازش خبر ندارم (214885)
جسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۳ ۰۷:۰۳
ضرغامی هم که از نیروهای وفادار به احمدی نژاد هست - این بر همگان آشکار اشت . (214903)