به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۵۹۸۲۴
دبیرکل «جبهه پایداری»:

مجازات فتنه‌گر نیاز به تشکیل دادگاه ندارد!

گروه سياسي: دو روحاني عضو گروه پايداري مي‌گويند كه برای مجازات «فتنه‌گران» نیازی به تشکیل دادگاه نیست و عناصر ضعیف سیاسی در ایران باید نابود شوند.
مجازات فتنه‌گر نیاز به تشکیل دادگاه ندارد!
مرتضی آقاتهرانی٬ دبیرکل «جبهه پایداری» گفت: برای مجازات «فتنه‌گران» نیازی به تشکیل دادگاه نیست و «فتنه‌گری» ‌ها علیه امام حسین و ولی فقیه شبیه یکدیگر است. آقاتهرانی افزود: روایات اسلامی می‌گوید فردی که علیه حاکمیت اسلامی «فتنه‌گری» کند برای مجازاتش نیازی به تشکیل دادگاه نیست چراکه «جرم» او مشهود است.

از سوي ديگر علیرضا پناهیان روحاني ديگر گروه پايداري به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای توصیه کرده با آمریکای «وحشی٬ نجس٬ خبیث و آدم‌خوار» با «قدرت» سخن بگویند و خواستار نابودی «عناصر ضعیف سیاسی» در ایران شد. وي امروز و در مقابل سفارت سابق آمريكا افزود: اگر جمهوری اسلامی با آمریکا و غرب کنار بیاید «ننگ ابدی» بر پیشانی‌اش خواهد خورد چرا که امروز «عقل» می‌‌گوید باید در برابر «استکبار» ایستادگی کرد. عقل به ما می‌گوید کسانی که عقلانیت حماسه عاشورا را زیر سوال می‌برند حق تنفس در فضای سیاسی عاقلانه این کشور را ندارند.

وي به مذاکره‌کنندگان توصیه کرده با الگو‌ از مذاکرات حضرت عباس در وقایع عاشورا با طرف‌های غربی به خصوص آمریکا وارد مذاکره شوند. پناهيان همچنين گفته اگر عناصر سیاسی «ضعیف» در ایران «نابود» شوند٬ «استکبار» در مقابل جمهوری اسلامی «زانو» خواهد زد و ادامه داد: عقل به ما می‌گوید که جامعه ما توان مبارزه با محاصره اقتصادی دارد و عقل به ما می‌گوید اگر در رکاب امام حسین باشیم در آینده نزدیک به کوری چشم آمریکا قدرت جهان خواهیم شد.

حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۵:۲۷
اينها توي دنياي آق محمود و بخور بخورهاي اون دوران سير مي كنند! (259770)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۴۷
اگر کسی درروز روشن گفت حالا شب است یا مجنون است و یا مغرض ، اینها در جهت منافع خود که خیلی عاقلانه عمل می کنند و گرین کارتشان را هم میگیرند یعنی حتما عاقلند پس احتمالا مغرضند و به نادرستی گفته هایشان اشراف کامل دارند ولی دنبال اهدافی خاص هستند که شهامت ذکر آنرا ندارند و باید ترسید که چه اهداف عجیب و خطرناکی در سرشان است که شهامت اعلان انرا ندارند (259859)
على
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۳:۴۲
به غير از بحث گرين كارت ، كدام روايت اسلامى گفته اگر فتنه گر باشند نياز به محاكمه ندارند ؟؟؟
امام رضا (ع) به صراحت فرمودند كه اگر گناهكار ، گناهش قطعى هم باشد بايد حرفش را شنيد !
حالا اين روايت آقاى آقا تهرانى هم مثل گفته هاى آقاى جنتى از محاكمه موسيلينى است يا از كمونيستها ؟ لطفا خواسته و اميالتان را دين مبين مرتيط نكنيد. (259893)
منتقدِ پایداری ها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۴ ۰۲:۱۷
علی آقا !
شما اسلام شناسی ؟! اگر قرار بود هر کسی استنباط خودش از احادیث و روایات را حق بداند که همه اسمشان مجتهد و فقیه بود ! ضمنا اگر واقعا مایلی جواب شُبهه ات را بدانی ، بهتر است بجای اینکه یک کامنت بگذاری و یک چیزی بگویی و خودت هم حرفت را صحیح بدانی ، از خود آقایان بپرسی . نه اینکه یک نظری بدهی و یک عدّه بی اطّلاع از دین ، مثل من ، به نظرت رأیِ مثبت یا منفی دهند . (259908)
.......
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۴۸
ربطی به محمود نداره.ملت ما قیام نکرد که عده ای سازشکار در شرایط فعلی بروند در آغوش آمریکا.ما نمی توانیم ب آمریکا توافق کنیم زیرا با منطق کربلا و در تضاد است. (259861)
......
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۱:۰۵
اقا شما نمی تونی برا80 میلیون تصمیم بگیری
ما میخواهیم زندگ ی کنیم (259868)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۱:۱۷
ببخشید این ما که میگید یعنی کیا؟ اگه منظورت از ما، مردمه؟ والا ما که نظر مردم را میپرسیم مردم ی چیزی دیگه میگن. پس لطفا خودتو جزء مردم قلمداد نکن (259870)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۲:۵۰
مردم ما خواهان نابودی آمریکا و اسرائیل هستند.زیرا نظام سلطه تصمیم دارد در مقابل نظام ولایی ما قد علم کند.مردم ما حاضر نیستند تن به توافقات ذلت آمیز بدهند و به هیچ وجه امکان ندارد ما با آمریکا به توافق برسیم.حقیقتا توافق با آمریکا در تضاد با روح کربلاست.امام حسین برای مذاکره نرفته بود .برای قیام رفته بود. (259885)
۱۳۹۳/۰۸/۱۴ ۰۷:۰۹
تندرو ها و جنگ طلبان ایران مانند تندرو ها و جنگ طلبان آمریکا و اسراییل خود بخشی از نظام سلطه هستند که حیات سیاسی, منافع اقتصادی و هژمونی آنها در بسط و گسترش تنش, جنگ و تحریم بیشتر تامین می شود...! در ضمن شما و دیگر دوستانتان نیاز به تحقیق و مطالعه ی بیشتر پیرامون انقلاب ایران, واقعه ی کربلا و سیره ی انبیاء و اولیاء دارید...! (259913)
بیسواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۱:۵۷
آغوش چین کمونیست و روسیه چی؟ (259873)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۴ ۰۱:۲۷
آمریکا و اسرائیل طاغوت اند.چین و روسیه طاغوت نیستند.ما خواهان نابودی آمریکا هستیم و مطمئنا آن را نابود می کنیم.کربلا به ما درس داده است که نباید با آمریکا توافق کنیم.بچه بسیجیها نمی گذارند خطوط قرمز نادیده گرفته شود. (259903)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۲:۰۷
دوست عزیز اینکه دیپلمات های ما با 6 کشور دنیا مذاکره کنند و از تنش ها و سو تفاهم ها بکاهند با منطق کربلا در تضاد است. اگر مثل 8 سال گذشته با دنیا از در خصومت وارد شویم و کشورمان را در سطح دنیا منزوی کنیم تا ان حد که کشورهای گینه بیسائو و کومور و نا کجا اباد بتوانند به ما جسارت کنند با منطق کربلا سازگار است. یادمان باشد که دنیای امروز دنیای منطق و مذاکره است و کشورهایی که این اصل را رعایت نکنند مانند اسراییل و کره شمالی در دنیا بی ابرو خواهند شد. (259876)
ایرانی
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۱۴ ۰۰:۵۶
با منطق صلح امام حسن (ع) چطور؟ با منطق صلح حدیبیه پیامبر چطور؟؟؟!!!! (259902)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۴ ۰۵:۲۹
اون ملتی که قیام کرده رو میشه به من و امثال من نشون بدید!!!؟ اگه همه مردم با نظر شما موافقند چرا رفراندوم هسته ای یا رفراندوم دیگری برگزار نمی کنید!!!!؟ (259909)
آقای ایکس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۳:۵۴
حاج آقا فرمودن! جامعه توان مبارزه با محاصره اقتصادی دارد.
حاجی تو لابد جزءجامعه نیستی و مبارزه از تو ساقطه!
گرسنگی رو باید ملت بکشن و تو که سیر هستی فرمایش کنی و از مردم بیچاره مایه بذاری!
ایشالا اون دنیا باید جوابگوی این مردم باشین.البته اگه اعتقادی به اون دنیا داشته باشین (259895)
اصولگرای اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۴ ۰۱:۳۹
با سلام

من طرفدار پایداری ها نیستم . در بینِ آنها نیز مثل همه ی احزاب و تشکّل های دیگر ، افرادِ معتدل و افراطی در کنار هم وجود دارند . امّا باید انصاف داشت و بی دلیل تهمت نزد و توهین نکرد . من یادم هست که در سال های آخرِ ریاست جمهوری احمدی نژاد که دولتِ وی به انحرافاتی دچار شد ، خودِ همین پایداری ها که روزی از او حمایت میکردند ، در برابر او ایستادند و موضع گرفتند . پس نباید نسنجیده آنها را متّهم کرد ..... (259904)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۴ ۰۷:۰۷
این آقا استاد اخلاق احمدی نژاد و دولتش بود، ببین بقیشون چی اند. (259912)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۵:۳۵
خدا یا مردم ودولت را از این پایداریها حفظ بفرما
در ضمن مردم شهید دادند اونوقت افرادی مثل پناهیان دارند در جهت پیشبرد اهدافشان از شهدا سوء استفاده می کنند (259773)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۵:۴۴
این پیام پناهیان و گروه پایداری، منطق امام حسین و پیام عاشورا نیست، اتفاقا" منطق امام حسین بر عقلانیت محض استوار بود. منطق یزد و یزدیان که هم بر قدرت سوار بودند، پیام عاشورا را که اصلاح دین بود نه جنگ را نپذیرفتند و جنگ در گرفت و شهادت. همین پیام جنگ را هم اکنون از زبان پناهیان و گروه پایداری میشنویم ، این پیام کهنه است و خریداری ندارد. (259775)
جیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۵:۵۱
اگه مذاکره به نتیجه نرسه از ماه اینده کل پول نفت وبلوکه می کنن
ماملت بدبخت یک دونه اسپیرین هم نمی تونیم بخریم
این اقا از چند جا حقوق می گیره
کک هم نمی گزدش (259777)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۵:۵۸
عقل هم به ما میگوید سخنان کاسبان فتنه و تحریم را دال بر کسب و کارشان بدانیم که آرامش و عقلانیت به معنی تمام شدن دوران این گروه میباشد... (259779)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۶:۰۵
متن بالا گویای همه چیز بود و نیازی به نظر نیست چون دیگه جایی برای نظر نیست.خدایا به این روزهای عزیز به همه شفای عاجل توفیق بفرما (259780)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۶:۱۷
سلام ،
برای افرادی نظیر اقاتهرانی! زیاد فرقی نمیکند که مدام به امریکا یا هر کس دیگری مرگ بگوید،یا درود بفرستد.در رکاب امام حسین باشد یا هر رکاب دیگری.ایشان
گرین کارتش در جیبش است،و هر زمان هر رکابی را شل دید یا صفت،می پرد در
first class و چند ساعت بعد در جائی است که نیاز به هیچ رکابی ندارد! جز دلار.
که انهم از مدیریت در هدف مندی یارانه و اوضاع تحریمی،الحمدالله ردیف است.
ما ملت هم،درمواقع بدبختی ،دنبال هر اقائی در تهران! یا هر پناهی در ایران
بگردیم،خبری نیست که نیست! دیگه جا نداره بنو (259782)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۶:۲۵
شما کی هستید؟؟؟!!چه هویتی دارید؟؟!!! ادمهایی هستید که ارزش جواب دادن هم ندارید. (259783)
محسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۶:۳۴
جناب پناهیان، لطفا فرمول و روش اجرا هم پیشنهاد دهید و فقط حرفش را نزنید. قبل از شما بودند کسانی که با چنین حرفهایی روزگار مردم را سیاه کردند و منافع ملی را بر باد. ایکاش فقط این بود. کلی در داخل هم گل کاشتند که نتایجش را ما مردم بیچاره داریم با پوست و خونمون حس میکنیم شما رو نمیدونم (259785)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۶:۳۷
جناب آقا تهرانی, این حرفایی که میزنید از کجا میارین؟ شاید فردا احمد شهید گزارش داد منبعش رو رفرنس بدهد و شماها هم دلواپس نشوید. (259786)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۶:۴۶
ای مردم فتنه گر!!!! (259789)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۶:۵۰
عناصری مانند آقا تهرانی و پناهیان و ... موجب وهن دین و دولت برآمده از دین هستند...کشور زمانی به آرامش، ثبات،عزت و پیشرفت می رسد که امثال این افراد مجالی برای خودنمایی و یکه تازی نداشته باشند. (259791)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۷:۱۰
تحريما تاثيري روي زندكي اينا نداشته كه اينطور حرف ميزنن (259792)
فرزدق شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۹:۲۸
نعوذ بالله قصد مقایسه ندارم اما توجیه قاتلان امام حسین هم همین سخنان گوینده اول مقاله بود بود. (259820)
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۹:۳۱
اگر از نظر اقلیتی تمامیت خواه, تقاضای مردم برای اجرای کامل قانون اساسی و رعایت حقوق اساسی ملت فتنه و فتنه گریست, ما اکثریت مردم ایران به این فتنه و فتنه گری افتخار می کنیم... (259821)
درود بر خاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۷:۱۵
عجب!! من کاری به اینکه کی راست میگه کی دروغ ندارم ولی شما دارید یزید ملعون رو با نخست وزیر امام(ره) و رئیس مجلس ششم مقایسه می کنید. جناب علی مطهری چه زیبا جواب شمارا دادند. (259793)
فرهاد
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۷:۲۵
عقل؟؟؟
کدام عقل؟؟؟
مگه افراطیون عقل هم دارند؟؟؟ (259796)
ایمان
United States
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۹:۵۹
این آقا هم داره حرفای احمدی نژاد رو می زنه که می گفت قطنامه کاغذ پاره است ولی قوانین بین المللی هر حکومت سرکشی رو به خاک سیاه می نشونه .امثال شما با اشغال سفارت کشور ها همه چیز رو به مردم این مملکت که واسه یه زندگی حداقلی علیه شاه قیام کردند رو از بین بردید. (259829)
.............
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۴۹
مگه پناهیان وندیدی روبروی سفارت سابق چی می گفت (259862)
اقلیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۷:۲۷
اقای اقا تهرانی روایات در مورد فتنه انگیزی شما چیزی عنوان نکرده است. (259798)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۷:۲۹
سکوت در برابر غارت بیت المال ، اختلاس و دزدیهای چند هزار میلیاردی دولت مورد حمایتت رو از کی الگو گرفته بودی؟؟ کم دین را ابزار اهداف خود کنید. (259799)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۷:۳۳
خداوند به بعضی ها کمی عقل و خرد مرحمت فرماید (259801)
فردوس توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۷:۳۶
پس دادگاه و عدالت برا چه امد؟؟ مگر هر انسانی حق بیان عقیده و دفاع در مقابل اتهام را ندارد؟ بیاییم ازاده و معتدل باشیم تا کینه ای و اختلاف افکن اتحاد جناحی بهتر از اختلافات نیست؟ (259803)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۱۸
موافقم
به امید اتحاد آقایان هاشمی خاتمی و روحانی در انتخابات آینده مجلس (259842)
سينا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۷:۴۳
من نميخوام ابرقدرت بشم بايد كه بميرم لابد. اين جماعت ديوانه قدرتند. الله اكبر از شب اول قبر اين جماعت (259804)
جیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۴۷
شب اول قبر چیه زیر خاک حداقل 2متر روز وشب یکیه (259858)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۷:۵۰
ﯾﮑﯽ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭﺍﻥ ﺑﮕﻪ ﺍﮔﻪ ﺭﺍﺳﺖ ﻣﯿﮕﯿﻦ ﺭﻓﺮﺍﻧﺪﻭﻡ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﮐﻨﯿﺪ .ﻣﺜﻞ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﯾﻦ ﻋﺰﯾﺰﺍﻥ ﺗﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺷﺒﯿﻪ ﮐﺮﻩ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﻧﮑﻨﻨﺪ ﺩﺳﺖ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﻮﺩ .ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺣﻖ ﻣﺼﯿﺒﺖ ﻋﺎﺷﻮﺭﺍﯼ ﺣﺴﯿﻨﯽ ﻋﺎﻗﺒﺖ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﯿﺮ ﮐﻨﺪ. ﭼﻮﻥ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﻫﻢ ﻓﻼﮐﺖ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﮐﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﺍﯾﻦ ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭﺍﻥ ﻫﺮﮔﺰ ﺍﻧﺮﺍ ﻟﻤﺲ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﮐﺮﺩ. (259807)
جیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۸:۱۱
این اقا عمرشو تو امریکا بوده
حالا بر ما ملت بد بخت خط ونشون می کشه (259811)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۸:۵۱
وقتی دین به دست چنین حضراتی می افتد حسین ع ابزار میشوند نه الگو
اوباما میشود یزید زمان ورسا ئیها وآقا تهرانی ها میشوند یاران امام حسین و مذاکره جهت حل وفصل امور میشود خیانت!ومذاکره کنندگان میشوند یاران یزید! (259815)
مهدی
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۸:۵۶
با پول همین فتنه گرها سال ها تو امریکا خوش گذرونی کردی ، کاش اون خاطراتی که میگفتی ضبط میکردم (259816)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۹:۲۴
در پاسخ به سخنان جناب آقای آقاتهرانی ، گفتنی است یکی دیگر از بزرگان در برنامه تلویزیونی شناسنامه نیز همین سخن را گفتند و یه کلیپ که شامل سخنان میهمان برنامه شناسنامه و قسمتی از سریال امام رضا بود به سرعت برق و باد در همه شبکه های اجتماعی پخش شد که آقا امام رضا پاسخ کوبنده ای دادند. دبیرکل محترم جبهه پایداری اگه عضو فقط یه گروه در یکی از شبکه های اجتماعی باشند حتما مثل اکثر خوانندگان این مقاله ، اون کلیپ رو دیده اند و باید به فکر جوابی برای آقا امام رضا ع باشند. (259818)
.................
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۴۵
شما یه سری بزنین توی سایتای اقتداریون افراطیون یک نفر نظر نمی ده من تا حالا چند تا نظر دادم یکی شو چا
نکردند (259856)
شکوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۹:۲۵
پس باید ما شما را بخاطر هشت سال دفاع از فساد که کشور را اینچنین به قهقرا برده است به قول خودتان ... و نیازی به محاکمه نیست واقعا" که... (259819)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۹:۳۲
دوستان که خودشون گرین کارت امریکای جهانخوار نجس و......را دارند!!!!!!!!! (259822)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۹:۳۳
مردم آرامش مي خواهند اگر دين و و جدان داريد دست بدست هم دهيد دولت تدبير و اميد را ياري نماييد دست از فتنه برداريد (259824)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۹:۴۰
اگه راست میگید و این همه از حقوق ملت انقلابی حرف میزنید چرا یه رفرندوم نمیذارید تا معلوم بشه مردم ایران چی می خواهند.!؟ (259826)
ابوعلی معالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۹:۴۸
به این دو بزرگوار یک جمله همیشه بگویید.رئیس جمهور مورد حمایت شما توی این هشت سال به مملکت خیانت نکرد؟آن را باید دادگاههی کرد یا نکد؟بزرگترین اختلاس تاریخ ایران چی شد؟ (259827)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۱۹:۴۸
قانون در مورد جرم مشهود چه میگوید جناب آقاتهرانی؟!!!! (259828)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۰۸
دانشجوی ترم اول حقوق هم میداند که حتی جرم مشهود هم باید محاکمه شود این آقا چگونه نماینده مجلس شده است در حالیکه این نکته را نمی داند (259832)
یک وکیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۳:۳۰
حبس خانگی افراد بدون رای دادگاه صالح مغایر با اصل قانونی بودن مجازات ها است. (259891)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۰۸
آقا از کرین کارتت چه خبر؟ خوش میگذره؟ (259833)
مهیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۱۰
رو که رو نیست شماها میدونین عقل چیه؟ عقلتونو با حمایت از اون احمدی نژادتون دیدیم دیگه بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه بابا بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه (259834)
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۱۰
اگر دین ندارید لااقل ازاده باشد (259835)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۱۱
تا دیروز که احمدی نژاد رییس جمهور بود همین حضرات میگفتن چون حکم ریاست جمهوری بوسیله رهبری تنفیذ شده انتقاد و مخالفت با احمدی نژاد مخالفت با رهبری هست و امروز که اوضاع عوض شد هرجور ممکن باشه چوب لای چرخ دولت میذارن...
شما اول تکلیف مجازات مخالفت با رییس جمهور رو مشخص کن تا برسیم به فتوای جدید جبهه پایداری (259836)
آقای ایکس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۱۲
حاجی گفته :جامعه ما توان مبارزه با محاصره اقتصادی دارد!
حاجی تو که جزء این جامعه نیستی که با محاصره اقتصادی مبارزه کنی و نمیدونی این چندسال تحریمها چه بلایی سر این مردم و خصوصا قشر متوسط به پایین که تقریبا 90% این مملکتند آورد.
تو که گرسنگی نکشیدی؟
وقتی مرغ گرون شد یکی از دوستاتون گفت اگه نخورید که نمی میرید!
شماها که از چند جا حقوق میگیری چه میدونی گرسنگی چیه؟
(259837)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۱:۲۶
آفرین.خوب گفتی. (259872)
محبوبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۱۳
اگر یکبار دیگه توی ایران امثال شهید مطهری امام خمینی دکتر شریعتی ظهورمیکردن....یادمون میومد که ایرانی بودن عزت داره
الان که فقط حسرت میخوریم
کسایی که رای منفی میدن واقعا شماها دارید راحت زندگی میکنید؟ (259838)
ناهید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۱۳
خیلی رو میخواد والله !!!!!!! عوض اینکه از تاراج مملکت با اون دولت نامتعادلشون خجالت بکشن دوقورتو نیمشون هم باقیه. بابا ملت دیگه به شما اعتماد ندارن اینو با رأیشون گفتند دیگه چه جوری باید حالیتون کنند مثل این که حالیتون نیست؟ (259839)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۱۴
چرا نظر مرا درج نیمکنی ای بهار.من میگم این آقایون مگر چند نفرند که هم برای ملت تصمیم میگیرندوهم حکم صادرمیکنند .اینها چکاره اند.شما با تمام اعوان وانصارتان بین 5تا 7درصدملت هستید اگر باور نداریدیک نظر سنجی از سیماکه موردتائیدتان است انجام دهید. (259840)
ضد تزویر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۰:۴۸
اگر امریکا بدهستش چرا هرسال تعدادی لز این شاگردان پایداری را می فرستن به امریکا این اقای تهرانی مدارکش را از کدام کشور گرفته یا خیلی از همکارانشان مسلما که امریکاست .اونهای که منفی میدن ......این اقای پناهیان خیلی با اب وتاب سخرانی وشتشو ی مغزی میدن .......شمر یا یزید شاخ ودم که نداشتن پول داشتن وزبان چرب ونرم (259860)
فتنه گر!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۱:۲۰
عاشق حسینم
در این روزهای ماتم و خون ازش میخوام
بدون دادگاه جواب کسایی رو بده که در لباس حسین
منش و شریعت حسین رو تاراج می کنن
چه پاییز سرو و خشنی!!!! (259871)
علی
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۲:۰۷
این پناهیان همونی بود که در اعتراض جوونا به خودروگرونش گفته بود که شما هم باید زرنگ باشید تا ازاینا داشته باشید!!!! اونوقت به مردم توصیه میکنن که محاصره اقتصادی رو تحمل کنید (259877)
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۲:۱۰
راستی فیلم ولایت عشق را دیده ای ؟ که در ان امام هشتم ع به حاکم مدینه میگوید حتی مجرم را نمی توان بدون محاکمه و شنیدن حرفش مجازات کرد! جهت اطلاع اینفیدم توسط صدا وسیما ساخته شده است (259881)
بوشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۳:۲۹
سلام/ والله من که از صحبتهای این دو شخص محترم چیزه بدی ندیدم.تعجب میکنم بعضیا توهین میکنند وعصبانی شدند.. (259890)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ۲۳:۳۲
تو ثابت کن امام حسینی . ما هم میپذیریم یزید و فتنه گریم .گرین کارت (259892)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۴ ۰۰:۰۴
نظر آقایون صحیح است به شرطی که:
دو نفر یا دو گروه یا دو کشور در مقابل هم جنگ رودر رو کنند
کشتن بدون محاکمه فقط در جنگ جایز است (259898)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۴ ۰۱:۴۳
دزود بر آن خاندانی که آب را هم بر آنان تحریم کردند اما حاضر به سازش نشدند (259906)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۴ ۰۷:۴۲
تابه حال هرچه درطول این سالهاخسارت دیده ایم ازدست همین افراطی گریهاست. (259916)