به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۷۹۴۴۴

شجونی دوباره خواب‌نما شد: احمدی‌نژاد 100% رای می‌آورد،،اين دولت دروغ مي‌گويد!

گروه سياسي-رسانه ها: شيخ جعفر شجونی در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: اگر احمدي‌نژاد بازگردد، صد‌درصد راي خواهد آورد. احمدي‌نژاد در ميان عوام‌الناس محبوبيت بالايي دارد. او رييس‌جمهوري پركار و كم‌خواب بود. اول صبح همه وزرا را راه مي‌انداخت و به كارشان مي‌گرفت. به همه شهرستان‌ها سر مي‌زد و به مشكلات مردم رسيدگي مي‌كرد.
شجونی دوباره خواب‌نما شد: احمدی‌نژاد 100% رای می‌آورد،،اين دولت دروغ مي‌گويد!
شجونی در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: تا امروز دولت در جاهاي مختلف هزار جور صحبت و به دلواپسان توهين كرده است. يك‌بار به جهنم حواله‌شان كرده، يك بار بي‌سواد خطاب‌شان كرده و جاي ديگر هم گفته اينها بگذارند و بروند. رهبري بود كه جلوي اين سخنان دولت را گرفت و اجازه نداد بيش از اين به ما توهين شود وگرنه دولت مي‌خواست به اين روند توهين‌آميز خود ادامه دهد.

*اعتدال را ابوموسي اشعري آورد و با لفظ «اعتدال» علي‌(ع) را خانه‌نشين كرد و گفت علي تندرو است در حالي كه علي دنباله‌رو پيامبر (ص) بود و اگر او تندرو بود پس پيامبر (ص) هم تندرو بود. ما در قرآن هم واژه اعتدال را داريم اما در كنارش اغلظ عليهم را هم داريم. آنجايي كه خداوند مي‌فرمايد: «جاهِدِ الْكفار والْمُنافِقِين واغْلُظْ عليهِمْ». يعني با منافقين و كفار تند و غليظ باش.

اين آقايي كه به اسم اعتدال آمده است حرف‌هايش به اين معناست كه امام خميني هم تندرو بوده است، دولت‌هاي قبلي همه تندرو بوده‌اند. دولتي كه نان و بنزين مردم را گران كرده فكر مي‌كند خيلي هنر كرده است. با اين اوضاع [... ] من هم مي‌تواند رييس دولت شود، اينگونه كار كردن كه كاري ندارد. ببينيد اين مردم فرزند خميني هستند و خوب مي‌دانند در اين كشور چه مي‌گذرد. درست است كه روحاني هم كلاه و هم ريش ما است اما عملكردش براي ما قابل قبول نيست.

*من نمي‌دانم واقعا چرا مردم به ايشان راي دادند. مگر اين آقا چه گفته كه مردم او را انتخاب كردند؟

*مجلس قهوه‌خانه نيست كه هر توهيني را نثار آن كنند. اين مجلس بسيار مقاومت كرده است، مثل جريان وزراي علوم. مجلس به وزراي پيشنهادي راي اعتماد نمي‌داد چون به خوبي مي‌دانست آنها به درد اين نمي‌خورند كه وزير علوم جمهوري اسلامي ايران باشند و دلايل قانع‌كننده‌اي هم برايش داشتند.

*من كسي هستم كه تاريخ اسلام و انقلاب را به خوبي مي‌دانم. دفتر من گاهي پر مي‌شود از دوربين و خبرنگار كه همه مي‌خواهند با من در رابطه با انقلاب مصاحبه كنند. درمورد آيت‌الله كاشاني، آيت‌الله طالقاني، مصدق، ملي شدن صنعت نفت و پيروزي انقلاب و اينكه در نوفل لوشاتو چه خبر بوده است.

*الان ببينيد در سفرهاي استاني اين دولت استقبال زيادي از روحاني نمي‌شود. چون اين دولت به مردم دروغ مي‌گويد. يكي از همين دولتيان گفته است كه دولت عوام‌فريب است. حدود ٦٠ درصد از يارانه‌بگيران نيازي به يارانه ندارند اما دولت چون انتخابات و مجلس را در پيش دارد و نمي‌خواهد راي مردم را از دست دهد يارانه‌هاي‌شان را قطع نمي‌كند. اين اقدامات عين شرك و نفاق است. دولت اگر مي‌خواهد اقدامي كند بايد آن را انجام دهد ولو اينكه مردم فردا به او راي ندهند.

*از دولت هاشمي گرفته تا دولت اصلاحات و احمدي‌نژاد و روحاني مايه عوامفريبي در همه آنها وجود دارد و من مي‌توانم آن را ثابت كنم. چرا همه‌چيز را فقط به احمدي‌نژاد ربط مي‌دهيد. اصلا صراحتا از من سوال كنيد من هم پاسخ مي‌دهم و مي‌گويم كه او هم همين گونه بوده است. من از كسي ترسي ندارم. ما چهار سال اول از احمدي‌نژاد حمايت كرديم و پشتش ايستاديم اما در چهار سال دوم به دليل وجود كساني همچون مشايي و بقايي در كابينه و اطرافش به او هم انتقاد كرديم. من نوكر هيچ دولتي نبوده‌ام و آقاي همه دولت‌ها هم هستم. من حرف خودم را مي‌زنم و از كسي ترسي ندارم.

*من هيچ‌گونه ارتباط كاري و شخصي با احمدی نژاد ندارم حتي شماره تلفنش را هم ندارم كه بخواهم با او تماسي بگيرم. اگر شوراي نگهبان ايشان را تاييد كند قطعا به عرصه سياست بازخواهند گشت و اداره كشور را دوباره به دست خواهند گرفت. اگر احمدي‌نژاد بازگردد، صد‌درصد راي خواهد آورد. احمدي‌نژاد در ميان عوام‌الناس محبوبيت بالايي دارد. او رييس‌جمهوري پركار و كم‌خواب بود. اول صبح همه وزرا را راه مي‌انداخت و به كارشان مي‌گرفت. به همه شهرستان‌ها سر مي‌زد و به مشكلات مردم رسيدگي مي‌كرد.

*شما طوري سوال مي‌كنيد كه انگار من احمدي‌نژادي هستم تا بخواهم از او دفاع كنم و پاسخگوي عملكرد او باشم. نه من طرفدار احمدي‌نژاد نيستم من فقط مي‌گويم چشمم به شوراي نگهبان است. اگر شوراي نگهبان ايشان را تاييد كند پس مشكلي وجود ندارد و ايشان به دليل محبوبيت راي خواهند آورد. حالا معاون اولش هم دزد بوده باشد اصلا از كجا معلوم معاون اول اين يكي رييس‌جمهور هم دزد نباشد.

۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۵:۴۷
حاج اقا انتخابات خرداد 92 که یادت نرفته ! (306123)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۲:۱۱
حاج اقا حرفات خیلی با نمکه ولی هیچوقت جدی نگرفتنت (306324)
حکمت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۲:۳۸
دشمن دانا بلندت میکند
بر زمینت میزند نادان دوست (306337)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۵:۴۸
با آنهمه تخلف و...تازه رفقیتون آورده ای در ردیف دیگران لطف کنید آقای شجونی احمدی نژاد را در کنار هاشمی و آقای خ وآقای روحانی نگذارید ما راضی هستیم این سه دولت را بد بدانید و دولت آسمانی احمدی نژاد را خوب ،بهتر است که دولت احمدی نژاد با آنهمه پروند سنگین در کنار اینها قرارگیرد (306126)
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۵:۵۸
خدا اين شجوني رو شفا بده.واقعا بدجوري بد حاله (306130)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۵:۵۹
اين دولت به مردم دروغ ميگه دولت قبلي چي .اونكه به آدم وعالم دروغ ميگفت .هاله نورو..... (306131)
مهسا
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۶:۰۲
حضرت استاد واقعا حق شما را خوب ادا نکرده اند........ (306136)
ناشهناس!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۶:۰۵
باز این حرف زد.... (306141)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۶:۰۹
دولت قبلي كه به آدم وعالم دروغ ميگفت .از هاله نور بگير تاخود كفايي دربنزين تا مدرك دكترا كه فوق ...بود .تاجمشيد بسم ا.... از ليست مفسدان اقتصادي .تا جذب اعتبارات عمراني در عرض شش ماه ....بگم بگم ... (306143)
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۶:۱۰
خیلی باحالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (306144)
سید محمد علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۶:۲۹
ایشان سوابق زیادی در اینگونه غیبگویی ها دارند ! در یکی از خاطراتشان حدود یکی دو سال قبل در حالیکه در دفترش نشسته بوده به منشیش میگه فلانی چرخ ماشین منو پنچر کردن ! وقتی میرن پایین میبینن واقعا لاستیکش پنچره ! صد حیف که این خواب نما شدنش ادواریه وگرنه استفاده های زیادی داشت (306158)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۶:۴۱
خدایا به دادمان برس الان قرن 2000 است می دونی (306167)
مدعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۶:۴۲
ایا به این افترا ها رسیدگی خواهد شد. (306169)
یک بدون پارتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۶:۴۷
شما اول فرق خودتان با احمدی نژآد را مشخص کنید بعد از امدن و نیامدنش حرف بزنید دولتی که بیش از 10 میلیون بیکار و متوسط در امد زیر خط فقر دارد در مقابل اغنیا و دزدان بیت المال چه کرده است چگونه میلیاردها دلار به خارج کشور می فرستید و خودتان را احمدی نژآدی نمی دانید شما شاگردی او را می کنید چه در داخل چه در خارج مردم گاگول نیستند که تغییر در مواضع هسته ای بخاطر شما نبوده است بلکه سیاست کلی نظام بوده و شما این وسط هیچکاره اید به قول اقای ظریف اگر نمی خواهند بگویند نرو امار بانک مرکزی از انفجار قیمت ... (306172)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۶:۵۱
شجونی در سال ۱۳۹۱ در پاسخ خبرنگاری که از او در مورد عملکرد هشت‌ساله دولت احمدی‌نژاد پرسید، گفت:«خداوکیلی من نفهمیدم این سوالات ریشه‌زنی،...اگر زن داری که برو به زندگیت برس اگر هم نداری برو بگیر. به همکارت هم گفتم بره شوهر کنه. برید پی زندگیتون. دنبال چی می‌گردین آخه شماها. مگه حتما باید درباره همه چی سوال بکنید شماها».
کاملا شبیه منطق احمدی نژادی ....کبوتر با کبوتر باز با باز... (306175)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۶:۵۲
حاج آقا عدل جزء فروع دین است. آیا شما به عدالت صحبت کردین؟! (306176)
عمو رسول
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۷:۰۹
اصلا این روزنامه اعتماد بیکار است که با شجونی مصاحبه میکنه و افکارش را مروج میدهد
این ادم راحت به همه توهین میکنه (306187)
0101
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۷:۱۳
باور کنید خیلی از حرف هاش درست است.وقتی همایش فرمانداران است آقای جنتی سخن ران همایش است چیه انتظار دارید باز مردم بیان پای صندوق به آقای روحانی رای بدن که باز آقای رحمانی فضلی را وزیر کشور کند واو فرمانداران احمدی نژاد را ابقا کند .نه برادر من همون شجونی درست میگه !!!والا ...... (306190)
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۷:۱۵
بامصاحبه هاي اين اقا كيف ميكنم خستگي از تنم در ميره ....اخه ادم عاقل نان وبنزين همين مجلس طرح داد گرون شد اينمجلس مقاوم شما پولهايي كه گرفته چي شد؟ اول اينوبگو بعدداستان اموال كاخ شمس بگو جناب شجوني ... (306191)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۷:۱۵
معده اقای شجونی به غذای خوب و زیاد عادت نداشت چون ادمی که زیاد غذا بخوره حتما خواب میبینه علم ثابت کرده انچه ادم شب و روز تو توهمات باشه همانو شب خواب میبینه (306192)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۷:۲۰
بله محمود اول صبح بلند میشد همه را به صف میکرد بابک زنجانی عزیز و قاضی مرتضوی و رحیمی... هر کدام مسئولیت مشخصی داشتند و به رهبری رییس جمهورشان دکتر!!!!! احمدی نژاد ایران را 80 سال عقب انداختند خدا از سر تقصیرات آنها و امثال شجونی نگذرد که مردم را بدبخت کردند.... (306194)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۷:۲۶
یکی ترمز این شیخ بکشه.
حاجی خودتو با حضرت علی مقایسه می کنی علی کجا تند رو بود علی همونی بود که با اینکه خلافت حقش بود خانه نشین شد واعتراضی نکرد ولی امثال شما از مردم طلبکارید. (306199)
سیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۷:۲۹
بابا یکی نیست به این شیخ بگه جی از جون مردم می خوای مردم تازه می خوان یه نفس راحت بکشن آقا از احمدی نژاد هر چی بهت رسیده 10 برابرش و از مردم بگیر و راحتمون بذار (306200)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۷:۲۹
از آشنایان و وراث این آقا خواهشمندیم جلوی مصاحبه های آیا آقا رو بگیرن. چون وقتی که سن آدم از عددی گذشت کمتر صحبت بکنه بهتره. خداییش تو چشم مردم کوچیک می شه. البته ادامه این کار باعث فرحبخشی ذهن افراد جامعه می شه ولی عنوانی که می ماند شاید زیاد جالب نباشد. این امام جمعه شهرما هم زیاد از این کارا می کرد. آخرش زیاد جالب نشد (306201)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۷:۳۲
آقای شجونی خطاهای خودتان را پشت احادیث و آیات قرآن پنهان نکنید دوران این حرفها خیلی وقت است که گذشته (306203)
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۷:۵۱
بازگشت احمدی نژاد؟ یا خدا خودت رحم کن!!! (306210)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۷:۵۷
یکی نیست به این حاجی بگه بالاخره شما طرفدار احمدی نژادید یا نه.
مانمی دونیم دم خروس باور کنیم یا قسم حضرت عباس شما رو؟ (306216)
قمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۸:۰۵
آقای شجونی ! تلاش تان را صدچندان بکنیدتاآبروی باقی مانده روحانیت را ببرید !!!
جامعه روحانیت ، باید جلو این آقارا بگیرد تا بیش ازاین حیثیت روحانیت لتمه نبیند . (306219)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۸:۱۰
من نظرم راجع به حرفهای سردار نقدیه که فرمودن تحریم هیچ تاثیری در زندگی ما نداره.
می خواستم بگم درسته تو زندگی شما تاثیر نداره ولی بخدا تو زندگی ما تاثیر داره کمرمون زیر بار مشکلات خم شد. (306224)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۸:۴۸
با اینکه آقای دکتر روحانی در مورد این دلواپسها از عبارت «کم سواد» استفاده کرد اما آنها اصرار دارند در مورد خودشان از عبارت «بی سواد» استفاده کنند! (306234)
هاشم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۸:۴۸
خدا به خیر کنه
... (306235)
قمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۸:۵۲
آقای شجونی شما هم هم لباس بنده هستید گران کردن نان و بنزین مردم هدیه دولت قبلی است. (306236)
رزمنده 8سال دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۸:۵۶
من تعجبم شماها باچه رویی حرف از امدن دوباره احمدی نژاد میزنید ما اصلا کاری باجناح وجناح بازی هم نداریم باتوجه به این همه اختلاس هایی که در دوران تصدی ایشان توسط بعضی افراد انهم با داشتن پستهای کلیدی صورت گرفت بازهم صحبت امدن ایشان را به میان می اورید؟خداوکیلی اصلا به صلاح کشور هست که دیگر چنین افرادی درمسند ریاست قراربگیرند؟نکنید. حضرت عباسی مقداری هم به فکر آبروی کشور ونظام باشید. (306237)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۹:۰۴
روت برم رو که نیست (306240)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۹:۱۵
آخه اعتماد جان من نمی دونم شما چرا به جای مصاحبه با شکوری راد و دکتر عارف و آقای خباز و ... میرید با ایشان مصاحبه می کنید ؟!؟!؟!؟ (306245)
کارونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۹:۱۸
این اقایی ! که با کلمه اعتدال ... !
این اقا نامش دکتر حسن روحانی است و رییس جمهور منتخب ایران است . (306247)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۹:۲۵
اقای شجونی مصداق کامل و بی نقص یک ادم افراطی و تندرو است و این حرف ها را برای جلب توجه و معروف شدن بر زبان می اوردو ای کاش ایشان حرمت لباسی را که بر تن دارند بیشتر نگاه می داشتند و قبل از سخن گفتن کمی اندیشه می کردند. (306251)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۹:۳۵
من طرفدار محمود خان نيستم ولي. خوب محبوبيت دارد قابل انكار نيست (306257)
مهربانی توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۹:۳۵
متاسفانه ب راحتی توهین و تهمت !! بدون هیچ بازخواستی!!
وقتی خودی باشی دستت بازه و وقتی ناخودی باشی نخودی هستی و هیچ!!! (306258)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۹:۳۶
سلام ،
از اینکه بهارنیوز،گاهی مطلب طنز هم لابلای خبرهایش میگذارد،راضی هستیم!
اگر مرتب اخبار جدی درج بشه،مانند اینکه،روحانی چه کرد- خاتمی چه گفت-رفسنجانی چه نوشت و غیره،خستگی آور میشود. گاهی برای رفع خستگی و کمی با طنز سپری کردن،لازم است که درج کنید،شجونی چه گفت و احمدی نژاد چه حرفی زد و زاپاس المشائی کجا رفت و این قبیل حرفها! (306259)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۹:۳۸
چه جوری فردای قیامت میخواهید جواب بدی . (306261)
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۹:۳۸
اولاحاجی آقا ظاهرا حمایتهای گذشته شان از دولت احمدی نژاد را فراموش کرده انددوما در همین ابتدای سخن هم از ایشان حمایت وایشان را فردی پرکار نا میده اند که ادعای عدم حمایتشان را نقض می کند (کاش خوابیدبود )ولی در خصوص مسایل ومشکلاتی که دولت قبل ایجاد کرد انکار ان انکار افتاب در میانه روز است بله حاج اقا ما هم موافقیم که فساد همیشه وجود داشته ودارد ونمیتوان مدینه فاضله ساخت اما می توان به سمت کاهش ان گام برداشت ونکته دیگر اینکه حجم فساد در دوران احمدی نژاد در مقایسه با سایر دولتها فیل وفنجان است (306262)
بوقلمون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۹:۴۴
اگه یه بار دیگه محمود رییس جمهور شد، قسم می خورم که ایران رو برای همیشه ترک می کنم و فرار می کنم از این کشور (306266)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۱۹:۵۰
اگه برای خنده با این حاج آقا مصاحبه میکنید اصلا خنده ام نگرفت از اینکه همچین آدمی تو این مملکت میتونه هرچی از دهنش در میاد بگه کفرم در میاد!! (306268)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۰:۱۸
نه واقعا باید قبول کرد خواب نما شده (306280)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۰:۲۷
مگه غیر اینکه بنزین تو دوره روحانی 250 درصد گرون شد نان 50 تا100 درصد خودرو و خانه و ... چی ارزون شد یا لا اقل ثابت موند تورم چطور مهار شد؟ روحانی به ما تحمیل شد حیف از عارف که کشید کنار
70 درصد مدیران احمدی نژادی هنوز بر سر قدرت اند (306284)
فرید
France
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۰:۳۸
شما از طرف مردم نظر ندین مردم روحانی رو دوست دارن گرونی ها از دوره ی احمدی نژاد شروع شد ایشون بود که با بی تدبیری ها اقتصادِ کشور رو زمین زد،نکته ی جالب اینه که اون موقعی که ایشون اومد و بحث یارانه ها رو مطرح کرد کسی از شما دلواپسان حرفی نزد حالا میگید چرا جناب روحانی یارانه ها رو قطع نمیکنه؟؟؟؟
اگر اجمدی نژاد با پرکاری کشور رو به اینجا رسوند پس بهتر اینه که بنشینن و استراحت بکنن! (306287)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۰:۳۹
گرگی به دهی زد و گوسفندی دزدید.
گرگ فرار می کرد و اهالی که در پی اش می دویدند،
فریاد می زدند که گوسفند را رها کن تا رهایت کنیم.
در بین راه روباهی که گریز و تعقیب را نظاره می کرد،
به گرگ ملحق شد و پاسخ داد که رها نمی کنیم رها نمی کنیم.
گرگ با عصبانیت ایستاد و رو به روباه که؛
همه بیچارگی و عذاب را من کشیدم،
به تو چه ربطی دارد که رها کنیم یا نه.
....
حالا شده حکایت بسیاری از حضرات
که اصلاً نظر و افاضاتشان در ماهیت هیچ چیزی ثاقب نیست
ولی اتوماتیک نخود هر آشی با طعم های گوناگون هستند. (306288)
هالو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۰:۴۳
آقای شجونی!
1-100%رای نمی آورد. چون من به اورای نمیدهم.2-این به خودم مربوطه که چرا به روحانی رای دادم چون ملاک من این بود که اودروغ نمی گوید 3-مجلس قهوه خانه نیست اما جای آنهم نیست که برخی دلواپسان به وزیرتوهین کنند.4-لطفا یکبارهم که شده ازاحمدی نژادسوال کن /هاله نور/آوردن نفت سرسفره مردم/قطار بی ترمز دنده عقب/وزیرآکسفوردرفته/وزیرهلو/پس اندازیارانه/تولیدانرژی هسته درزیرزمین منزل/و...جی بود؟چی شد؟وهمه اینها که گفتم یعنی چه؟ (306291)
شهروند
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۰:۴۵
فکر چاله میدانی با ادبیات چاله میدانی (306292)
///
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۱:۰۴
معلومه که با این تعریف و تمجید طرفدار احمدی نژاد هستید آن هم صددرصد.در جایی گفته اند که این مردم فرزند خمینی هستند درست ،اما ببینید با نوه امام چگونه برخورد می کنند از تجمع دلواپسان در هر نقطه از ایران در صدا و سیماتصاویر نشان می دهند ولی از استقبال پرشور مردم گلستان از نوه امام هیچ تصویری نشان داده نمی شود . (306297)
آره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۱:۰۷
من از طرفدارای پروپا قرص احمدی نژادم ، دمش گرم خوب ازش دفاع کرده . بازم بیاد خودش رییس جمهورهه . انشالله (306298)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۱:۲۱
آخه اعتمادی ها هم مریضند با این بد حال مصاحبه میکنند این بنده خدا ثبات نداره چرا وادار به صحبت میکنید (306303)
میر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۱:۲۷
اینو که الان گفتی یعنی چه? (306309)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۱:۲۸
وای تورو خدا لرزه به تنمون افتاد بازم احمدی نژاد برگرده افسردگی تماممون رو میگیره پرکاربود اما درامر ..... (306310)
صاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۱:۵۴
از راست گویی های دولت
مشکل نرمافزاری بنزین وازاد شدن بنزین؟؟؟؟؟؟
در این دولت مردم توی صف نایستادند .......مثلا سبد کالا؟
از تحریم ها عبور کردیم
یارانه کسی قطع نشده
و................ (306318)
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۲:۰۷
آیه «جاهِدِ الْكفار والْمُنافِقِين واغْلُظْ عليهِمْ» يعني با منافقين و كفار تند و غليظ باش. شامل روسیه و چین نمیشه؟
روسیه که تا چندی قبل کمونیستی بود و چین که هم اکنون کمونیستیه (306323)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۲:۱۲
اشکالی نداره حالشون خوب میشه.... شاید ممکنه....... یعنی ممکنه حالشون خوب بشه آیا؟؟ ؟ این شیخ خیلی بد حال شده..... (306325)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۲:۲۰
این آقا از روحانیت فقط عبا و عمامه اش رو دارد و دیگر هیچ. من از نزدیک پای صحبتهاش هم بوده ام. بهار لطفا های لایتش نکنید اینقد چون دقیقا همان کاری رو کرده اید که او میخواد (306329)
مهدی
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۲:۳۴
خوش گذشت. خندیدیم. (306334)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۳:۱۵
سلام . خیلی متاسفم . خدایا به حق خوبانت عاقبت ما را ختم به خیر کن . آقای شجونی می گوید از کجا معلوم است معاون اول الان دزد نباشد . این ها که در منابر می گوید به یکباره بفرمائید دروغ گفتیم . خیال ما را راحت کنید ماهم بتوانیم حرف بزنیم . (306349)
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۳:۱۵
خدا وکیلی اگه حرف نزنی کسی نمیگه چرا حرف نمیزنی (306351)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۳:۲۶
من از روحانی و عملکردش رضایت ندارم... ولی همچنان معتقدم در برهه انتخابات 92، روحانی گزینه ای بین بد و بدترها بود... (306356)
فريدني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۳:۳۱
من به شما























من به شجوي(خواب گذار بزرگ كشورم)افتخار ميكنم .جان شما با خواباهاي شما وداش احمد.حال ميكنيم



0 (306358)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ۲۳:۳۸
کسی که به منتخب مردم توهین میکنه ومدعی العموم هم صداش در نمیاد شخصیت خودش رو بروز میده خداوند چهره واقعی افراد رو با لسانشون نشون میده. (306360)