به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۶۱۹۸۴
رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور خبر داد؛

آمادگی جایگاه‌ها برای افزایش قیمت بنزين

گروه اقتصادي: رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور، از اعلام آمادگی جایگاه های سوخت برای افزایش قیمت بنزین خبر داد و اعلام کرد: هم اکنون مشکلی در مجاری عرضه بنزین وجود ندارد.
آمادگی جایگاه‌ها برای افزایش قیمت بنزين
بیژن حاج محمدرضا با اعلام این که میزان عرضه فرآورده های نفتی 8 تا 14 درصد افزایش یافته است اعلام کرد: با توجه به روند افزایش تعداد خودروهای تولید داخل و خارج که 900 هزار و 300 هزار دستگاه برآورد می شود میزان عرضه فرآورده های نفتی افزایش یافته است. رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور، در ادامه با انتقاد از عرضه بنزین چند نرخی خواستار ارائه سیاست تک نرخی شدن بنزین از سوی دولت شد و اعلام کرد: هم اکنون عرضه بنزین چند نرخی از سوی دولت موجب ایجاد اختلاس های چندین میلیاردی توسط افراد سودجو شده است.

وی در اظهار نظر خود درباره تک نرخی شدن و یا ادامه روند فعلی عرضه سوخت در کشور اضافه کرد: اتحادیه از همان ابتدای این طرح موافق تک نرخی شدن بنزین و گازوئیل مصرفی بود. حاج محمدرضا معتقد است: تک نرخی شدن بنزین و گازوئیل مصرفی در کشور هم به نفع بازار مصرفی است و هم می‌تواند از قاچاق سوخت جلوگیری کند.

رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت در خصوص آزادسازی قیمت سوخت در بازارهای مصرف افزود: به طور قطع موافق آزادسازی قیمت سوخت هستم. وی درادامه میزان سهمیه بنزین 400 تومانی موجود در کارت های سوخت را 500 میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: در ابتدای شروع فاز دوم هدفمندی میزان سهمیه سوخت 400 تومانی دو میلیارد و 400 میلیون لیتر بود که هم اکنون به 500 میلیون لیتر تنزل یافته است.

بازنشسته از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۲:۰۴
بخدا اگر به بنزين ذخيره شده 400تموني من بازنشسته را از بين ببريد ! همين فردا دين و ايمان خودم را عوض ميكنم .
بابا بس كنيد ديگه از روي بيكاري مديران و كارشنانتان اين پروژه هاي من درآوردي رو سر مردم اجرا ميكنيد!
به جايي اين جلوي قاچاق سوخت كه منشا اصلي آن خودستگاه وابسته به دولت و ... هستند را بگيريد .
كناه ماه چيه كه توشهرهاي مرزي نيستيم ؟ بخدا اگر در همان شهر مرزي كسي راپيدا كنيد يك ليتر بنزين ذخير خ داشته باشه !!!!!!!! (266488)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۴:۲۵
اقا بنزین در ایران از ابمعدنی ارزانتر است و این فاجعه است و ربطی به درامد مردم ندارد چطور همین مردم ابمعدنی را گرانتر از بنزین می توانند بخرند ؟در دنیا و علم اقتصاد، اصلی به عنوان کنترل قیمتها وجود ندارد و رقابت آزاد قیمتها را تعیین می کند، وضع عوارض برای گران کردن عمدی اجناس برای دفاع از تولید به اصطلاح ملی هم وجود ندارد و لی عده ای به روحانی مشورت اشتباه میدهند باید قیمت بنزین و گاز خودروهای شخصی واقعی شود تا هر خانواده از زن و مرد و هر جغله هیچ کاره ای با بنزین و گازی که از ابمعدنی ارزانتر (266557)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۴:۳۶
آقا کجا اینطوریه. اولا که اینطوری نیست بعد ما روی نفت خوابیدیم (266562)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۴:۵۴
نفت متعلق به نسل های اینده هم هست نه فقط تو ، الان تولید نفت زیر 3 میلیون است که نصفش داخل هدر میره اگرروی نفت خوابیدی ولی زیر دود آلودگی هم خوابیدی ایا باید نفت لیتری 3000 تومانی رو مفت بسوزونی و خود تو و بقیه ر و مریض کنی بعدش پولی برا خرید دوای مریضیها هم برات نمونه و تازه پولی برا ایجاد اشتغال تو کشور باقی نمونه ، کی ما اصول اولیه منطق رو یاد می گیریمی؟ (266572)
امیر
United States
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۵:۰۹
حتی اگه امکان صادرات نفت نامحدود به ایران بدهند .ایران نهایتا نزدیک سه ملیون بشکه می تونه تولید بکنه.چون تجهیزات ما فرسوده است و برای نوسازی اون حداقل 200 ملیارد دلار نیازه.یعنی اینکه اگه با این وضع پیش بریم ظرف سه سال آینده تولید نفت برای ایران صرفه اقتصادی نداره.بازارهای نفتی را هم از دست دادیم.پس نسل بعد آینده ای نداره.اگه ما به خودمون نسل سوخته می گیم نسل بعد نسل فراسوخته هسته.
اقایون که کفایت ندارند از یک طرف سرمایه های ما رو هدر می دهند و از طرف دیگه با گرونی مردم را اذیت می کنند. (266586)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۸:۲۹
نسل اینده نفت میخاد چیکار،مملکت اباد میخاد،اقتصاد و صنعت قوی میخاد،ای کاش پول نفتو توی صنعت کشاورزی و....سرمایه گذاری میکردیم،ای کاش (266689)
24
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۳:۵۹
با برداشت کشورهای اطراف از منابع مشترک نفتی اگه ما برداشت نکنیم خوب معلمومه اونا برداشت میکنن حالا تو فکر نسلهای اینده ای (266802)
حر ابن ابوالبشر
United States
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۲:۵۵
این بلایی است که به بهونه برای آینده گذاشتن سر ملت میارند (266780)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۴:۴۲
ادامه
. . . . باید قیمت بنزین و گاز خودروهای شخصی واقعی شود تا هر خانواده از زن و مرد و هر جغله هیچ کاره ای با بنزین و گازی که از ابمعدنی ارزانتر میخرند با چند ماشین در خیابانها جولان ندهند و آلودگی و سونامی سرطان و ترافیک ایجاد نکنند.دولت با درامد حاصله و حذف یارانه افرآد پر درآمد ، با تقویت ناوگان عمومی و زیادتر کردن یارانه 50 پایین جامعه اثرات حذف سوبسید مایحتاج عمومی و سوخت جبران شود (266564)
1میهن‌پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۵:۰۰
تو ایرانی نیستی.خودت هم می دونی اونکه با ماشین آخرین سیستمش تو خیابون جولان می ده لنگ پول بنزین نیست.بنزین بی کیفیت باعث سرطان می شه.قیمت بنزین هر چه قدر هم باشه برادران قاچاقچی به کار خود ادامه می دهند.اونا براشون مهم نیست چون بنزین را مفت می خرند.رانت خواری را نمی بینی.کجا پول افزایش قیمتها صرف رفاه می شه.اینا برای جبران اشتباهات آقایونه.تا زمانی که قبلی تحریم را ورق پاره می دونست و جدیده هم تحریم را سلاح زنگ زده می خونه وضع همینه. (266575)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۵:۰۴
آره درسته اما در اون دنیایی که تو ازش حرف میزنی دلار ظرف یک سال از 1100 تومان به 3800 تومان نمیرسه شازده.
با دلار 1000 تومانی، قیمت بنزین یک دلاره که قیمت ارزانی هم نیست در سطح جهانی و از قیمت بنزین در امریکا هم گرانتره. نمیشه که با حماقت و ندانم کاری به ارزش پول ملی گند بزنی و بعد با دلاری که ناشی از ندانم کاریت قیمتش بالا رفته، بگی همه چیز ارزان است!!!! ملتفتی شازده؟ و اگه دلار را 7 تومان یا 60 تومان یا هشتاد تومان یا 130 تومان یا 180 تومان یا سیصد تومان یا 500 تومان بگیری که ذیگه واویلا (266582)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۵:۲۴
در کشورهاییکه بزرگترین اقتصاد های دنیا را دارند و کار مفید روزانه قابل مقایسه با ایران نیست قیمت سوخت را حتی گاه با وضع مالیات چنان بالا می برند که به جز طبقه پردرآمد جامعه تقریبا هیچکس نمی تواند براحتی با خودروی شخصی رفت و آمد کند بر عکس آنجا درمان برای بیمه شده ها رایگان و ترافیک و سونامی سرطان و آلودگی هوا ندارند ولی اینجا روزی 20 دقیقه کار مفید مان هست ولی ادعای مان تا آسمان میرود و اگر صادرات نفت خام که هنری نیست نباشد خیلیها از گرسنگی خواهند مرد چون نان راهم وارد می کنیم ! ما گروهی تنبل هستم که نفت فروش هستیم و هیچ هنر دیگری نداریم (266596)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۷:۵۱
احسنت کاوه جان حرف دل مارا زدی (266673)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۵:۳۴
عزیزم آب معدنی رو دارن بهت گرون میدن!!!!!!!!!!!!

ضمنا با این کاهش 40 درصدی قیمت نفت تو خود نیویورک هم الان بنزین زیر نیم دلاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اونم با درآمد میانگین 10000 دلار در ماه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (266602)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۵:۴۳
آقای حقوقدان حواست هست این روزها دیگر نه چرخ صنعت میچرخد و نه چرخ سانتریفیوژها و نه چرخ سفره های مردم!!!!!!!!!
حواست باشد این ملت با کسی عقد اخوت نبسته است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (266610)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۷:۲۷
برادر اگر چیزی بخواهد از طرف دولت افزایش قیمت پیدا کند باید قبل از آن درآمد مردم هم افزایش بیابد. (266667)
ه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۱:۵۹
پسر خوب من معتقدم بنزین بشه لیتری 3000 تومان یعنی یک چیز بیشتر از کشورهای همسایه خودمون ولی درامد ما هم بشه حداقل چیزی مثل اونها چطور این رو می بینم که بنزین ارزونه ولی درامدامونو نمی بینیم (266763)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۴:۵۰
پدر جان پر مصرف بودن خودروها و پایین بودن کیفیت وسایل نقلیه عمومی از دلایل مهم مصرف بالای سوخت هستند در ضمن قیمت سوخت در ایران در رده 54 جهانی است که خیلی ارزان نیست و در ایران آب معدنی گران است و نه سوخت ارزان! (266567)
اایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۵:۰۴
طبق کدام استناد می گویی ایران رتبه 54 قیمت بنزین را دارد ؟ (266581)
عباس(قسمت اول)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۵:۲۳
کویت درآمد سرانه‌اش بیش از 44 هزار دلار است و قیمت بنزین در آن کشور 23 صدم دلار است. یعنی درآمد سرانه یک کویتی حدود 132 میلیون تومان در سال است. خرید یک لیتر بنزین برای یک کویتی مانند این است که یک ایرانی بنزین را لیتری 68 تومان بخرد.قطر درآمد سرانه‌اش 81 هزار دلار است و قیمت هر لیتر بنزین در آن کشور 27 صدم دلار است.
نظر ادامه دارد (266593)
عباس (قسمت دوم نظر)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۵:۲۳
باز هم با اجرای همان فرمول می‌بینیم که خرید یک لیتر بنزین برای یک قطری با درآمد سرانه سالانه 81 هزار دلاری مانند این است که یک ایرانی با درآمد سرانه سالانه 4500 دلاری، بنزین را لیتری 45 تومان بخرد.عربستان درآمد سرانه‌اش 22هزار دلار و قیمت هر لیتر بنزین در آن کشور 16 صدم دلار است. باز هم می‌بینیم که خرید یک لیتر بنزین برای یک سعودی مانند این است که یک ایرانی بنزین را لیتری 98 تومان بخرد.... درآمد سالانه کشوره های دیگه کجا ایران کجا....ایران جزو کشورهایی گرانترین بنزین داره (266595)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۹:۴۸
مقایسه کویت و قطر که جمعییتی زیر میلیونی دارن و100 هزار ماشین در کشورشان تردد ندارد با آن درآمد معادل و حتی بیش از ایران که جمعییت 70 برابر آنها دارد خود فریبی محض است (266718)
66666666666666
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۰:۲۰
زمان شاه ،ایران را با سوئیس مقایسه می کردند و غر می زدند الان ما حق نداریم ایران را با قطر و امارات مقایسه کینم
لامصب انصافتو شکر (266732)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۰:۲۵
خب شما با چین یک میلیارد و سیصد میلیونی مقایسه کن (266735)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۲:۰۴
آقا یا خانوم ایرانی تا حالا ندیدم تو بخش نظرات سایتها کسی اینهمه مخالف داشته باشه.فکر کنم بری سراغ کیهان و رسالت راحت تری (266765)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۹:۴۶
شما چطوربنزین ذخیره ۴۰۰تومانی داری اونم بعد یکسال ونیم!!!!؟؟؟؟خدایی بازنشسته هستی؟؟؟فکرنمیکنم (266716)
سوادکوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۲:۳۸
اخرین سنگر سکوته حق ما گرفتنی نیست (266773)
اتش
France
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۲:۰۷
فشار پشت فشار کمر مردم دیگه داره از خم شدن رد میشه داره شکسته میشه...
افزایش جنایت افزایش فساد افزایش.......اینهارو به دنبال خواهد داشت بس دیگه بس (266490)
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۲:۱۷
خداروشکر همه چیز داره ارزون میشه به این میگن زندگی دیگه چی کم داریم قربون دکتر محمود بشم اقای روحانی سال 96 منتظریم امیدوارم که دیگه ما مردم ایران زود فریب شعارهارو نخورند (266496)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۲:۲۰
گرونش کن خیلی حال می ده (266498)
تورم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۲:۳۱
چقدر افزایش قیمت آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به ولله قسم خسته شدیم خسته بسته نداریم والا نداریم . تو مخارج مانده ایم خدا به داد ما برس (266504)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۲:۳۷
چيز غريبي نيست جناب حاج محمدرضاي عزيز! براي افزايش قيمت، هميشه و همه جا آماده و آماده ايم!! جناب روحاني، دمت گرم! داري محموت رو روسفيد ميکني!! (266505)
مردمی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۴:۵۲
احمدی نژاد سالار بود
ایشالله برگرده (266569)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۷:۲۷
هرچی بدبختی میکشیم از دست اون محمود با اون تیمشه. هفتصد میلیارد دلار درآمد نفتی میتونست یک کشور رو از نو بسازه ولی فقط به یغما رفت. دلار از 1000 به 4000 در دوران اونی بود که برگرده مثل شما سوار شده بود. هنوز هم اونها هستند که نمیگذارند توافق بشه والا دوباره فراوانی نعمت و ارزونی به این مملکت رو میاره. (266666)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۹:۴۸
ایشاالله برنگرده،،!!!! (266717)
1 میهن‌پرست
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۲:۴۳
45 سال پیش وقتی که بنزین چند قرون افزایش می یافت مردم اعتصاب راه می انداختند و اعتراض می کردند ولی نمی دونم الان چند بار در سال قیمت بنزین را گران می کنند اما هیچکی ککش هم نمی گزه.
عجبااااااااااا (266509)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۳:۱۲
با گرانی بنزین به این شکل مخالفم. چرا یه پراید دست دوم زیر 10 میلیون باید بنزین 1000 تومنی بزنه اونوقت یه خودروهای بالای صد میلیون هم 1000 تومنی بزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه لیتری 100 هزار تومنم بشه صاحبان اینجور خودروها کککشون نمیگزه (266785)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۳:۱۳
ملت رو فریب ندین هیچ وقت نشده که اضافه بهای اینجور چیزا خرج رفاه عمومی بشه. (266786)
کوثر
United States
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۳:۲۰
واقعا کارد به استخوان رسیده (266522)
حر ابن ابوالبشر
United States
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۳:۳۶
شعارهایی که این انقلاب رو به پیروزی رساند آزادی بود و آوردن نفت به سفره ملت
حالا نان اونقدر داره گرون میشه که ما ترجیح میدیم علف خوار بشیم، نفت که تکلیفش اینه و آزادی هم اگر ملت جرأت دارند، برای جلو گیری از خالی کردن جیب شون توسط مسولین نظام اعتصاب بکنند... (266535)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۳:۴۲
اگر به طیب نیا و دانشش اعتماد نداشتم می گفتم: این دولت هم راه دولت قبل را می رود و هیچ به هیچ!
اما امیدوارم هرچه میشود به نفع مردم بشود! (266539)
حر ابن ابولبشر
United States
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۳:۴۴
انگار ما را گاو فرض کرده اند
میگند بنزین کشور های حوزه خلیج فارس فلان قدر است و اینجا یک دهم
انسان های حاکم.. اونجا که بنزین دو دلار است حقوق کارمند ساده هم ده هزار دلار در ماه
اینجا اما...
انسان های حاکم.. اگر بنزین رو به سمت دو دلار می برید، حقوق ملتی که گوسفند فرض کردید رو هم به ده هزار دلار برسانید تا معلوم شود حرفم غلط است (266540)
حر ابن ابوالبشر
United States
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۳:۵۱
به اعتقاد ملت، تخم داعش رو ظلم و بی عدالتی مسولین عراق و سوریه کاشتند و اجنبی هایی از دور آب پاشی اش کردند
هر جایی که بی عدالتی باشه، اون تخم کاشته شده و اون آب پاش های مستکبر حضور دارند
انقلاب مقدسی که با خون و به هدف بر پایی اسلام ناب محمدی به پیروزی رسید را با بی عدالتی هایی از روی مصلحت آمیخته نکنید که ضربه هایی جبران ناپذیر بخورد (266542)
حر ابن ابوالبشر
United States
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۳:۵۵
تمام پیامبران و تمام ائمه اطهار این جمله را قبول داشتند که اگر فقر از دربی وارد شد، ایمان از درب دیگه خارج خواهد شد..
کما این که تن فروشی های کنار دست تان رو شاهدید
اگر می خواهید انقلاب تحریف نشود و از اذهان به کنار نرود گلوی ملت را نفشارید که از فقر به سمت خفگی بروند و....... (266546)
زاهدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۴:۰۴
كلا مچكريم ! (266549)
روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۴:۲۸
من در 100روز تورم را کنترل میکنم .زرشک ,قرار بود هر 100روز وضعیت بهتر بشه ,داره هر 100روز همه چیز گرون میشه.......... (266558)
سدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۴:۴۶
با اعلام نرخ تورم ,باور کنید تن فیثاغورث وخوارزمی و..در گور خواهد لرزید (266566)
کاوه هستم دیگه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۴:۵۸
به قول ندا در manoto1 چرا که نه!!. صبح نوبت نان بود حالا که ظهره، نوبت بنزین. بنده به نوبه خودم از این اعلام آمادگی جایگاه داران برای اعمال افزایش قیمت بنزین حقیقتا ممنون و سپاسگزارم و بیشتر از آن ، از این همه آمادگی شگفت زده شده ام. احسنت به این صنف همیشه آماده و همیشه در صحنه و جان بر کف و گمنام !!!
خدایا چطور میشه آدم این همه همیشه آماده باشه؟!!!
ولی راه خوبیه که داریم میریم. یا مثل افراسیاب ، رویین تن و ضد ضربه می شویم یا فورا می میریم. من که عاشق این دومی هستم (266573)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۹:۵۵
واقعا چرا که نه!!!ما ملت که عادت داریم،حتی اگرهمه مونوبریزن تواب دریا همونجا ابشش درمیاریم ادامه حیات میدیم،،ما با هرشرایطی کنارمیاییم،چیزی که مهمه،مردم غزه،لبنان،سوریه،ازهمه مهمترعراق عزیز هستند،اونا نبایدسختی بکشن،چون مقابل استکبارواستادن،مهم مقاومته،مهم شعارمرگ فرستادن به این اونه،وگرنه گرونی،بی پولی که مسئله ایی نیست،بلاخره داریم میخوریم،نداشتیم،میمیریم (266723)
يكي از خودتان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۵:۱۵
دوستان عزيز قانون هدفمندي يارانه وحاملهاي انر‍‍زي را همان نمايندگاني كه ما انتخابشان كرده ايم و به مجلس فرستاده ايم به تصويب رساندند كه بزرگترين دغدغه و دلواپسيشان در كشور چند نفر جوان سگ گردان در خيابانها بوده پس هرچه به سرمان بيايد حقمان است (خودم كردم كه لعنت بر خودم باد ) (266591)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۵:۴۸
خوب قبوله قیمت ببرید بالا و به قیمت کشور های منطقه برسانید ولی اینکه در آمد ها مثل کشور های منطقه و اروپایی بشه فکر کردید !!! (266618)
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۵:۵۰
اصلا عیب نداره ما خوب بلدیم چه جوری با تورم و تحریم مقابله کنیم فقط کافیه با یک تدبیر خوب، 50 درصد، اجاره بها را برای واقعی کردن قیمت ها افزایش بدیم (266620)
یک تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۷:۲۳
آقای روحانی دستت درد نکنه . دارین کاری میکنین که از رای دادنمون پشیمون بشیم .کمر مردم از این گرونی و تورم داره خرد میشه . فکر نمیکنم اقایونی که اون بالا نشستن معنی خرد شدن کمر رو زیر فشار زندگی بفهمند . واقعا دیگه بسه . مردم توانش رو ندارن . (266664)
اکبری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۹:۱۱
این آقای رئیس اتحادیه انگار حالش خوب نیست . اولا اصلا اجحاف گران کردن مگر دست این آقای شکم سیره و گویا توهم ورش داشته و خودش رو جا دولت و وزیر نفت قرار داده؟!! دوما اصلا افزایش قیمت و در واقع افزایش فشار به مردم ضعیف و متوسط و برداشتن پول بیشتر از جیب مردم که آمادگی نمی خواهد !!! اگر راست می گویی برای کاهش قیمت ها و ارائه ی بنزین استاندارد و غیر سمی اعلام آمادگی کن ! (266700)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۹:۲۰
اقایونی که از گرون شدن بنزین حمایت میکنند تا حالا یک لیتر بنزین 1000 تومانی تو خودروهاشون نزدن بنزین مجانی استفاده میکنند وگرنه این همه ذوق زده نمیشدند (266705)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۱:۰۵
دولت هر وقت کسری بودجه میاره مردم باید تاوان ندونم کاری اونا رو بدن قیمت حامل های انرزی رو بالا میبره و دیواری کوتاه تر از ملتش پیدا نمیکنه (266751)
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۱:۱۵
توافق نهایی - تمدید گرانی (266754)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۱:۴۹
هر کسی از ظن خود شد یار من
بعضی ها نفسشون از جای ....در میاد (266760)
سرشیفت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۲:۰۵
روحانی تو هم آره؟!
10 روز پیش آقای نوبخت گفت دولت هیچ برنامه ای برای گران کردن نان ندارد!!!
پس چرا نان گران شد؟
شاید این جمعه بیاید شاید (266766)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۲:۳۹
جایگاه داران چون درصدی از قیمت فروش بنزین را به عنوان حق الزحمه بر می دارند حاضرند قیمت هر لیتر بنزین ده هزار تومان شود.سودی که جایگاه داران به جیب میزنند یکی از بهترین درآمدهای موجود در کشور است هیچ کس هم خبردار نیست چون یک عده هستند که باهم یک صنف را تشکیل داده اند وکسی هم ازکار وبار آنان خبر ندارد. (266774)
747
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۲:۴۱
در خانه ی ما رونق اگر نیست صفا هم نیست پولم نیست هدفم نیست اصلا هیچی نیست فقط یه تلویزیون هست که از ساعت 8 صبح اخبار می بینیم تاساعت صفر که یه ریز امار مثبت اعلام می کنن خداییش تو این امارها ما کجاییم (266775)
11
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۳:۲۲
کاش نمیدیدیم میگفتیم نیس اما چه کنم با دیده که میبینه (266793)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۲۳:۵۴
چرا مردم باید عذاب کارهای مسئولین را بکشن تو کشوری که از نفت و گاز و سنگ های آهن مس آلومنیوم و و گرفته تا خاک اون را دارن میفروشن چرا باید مردمش اینقدر تو فشار باشن تا کی (266801)