به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۱ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۶۱۳۴۴
سه امتياز شياطين از اميريتس

پيروزي دلچسب من‌يونايتد در خانه آرسنال

گروه ورزشي: در ليگ برتر انگليس، منچستريونايتد در ديداري جذاب و تماشايي، توانست در خانه آرسنال به پيروزي 2-1 برسد.
پيروزي دلچسب من‌يونايتد در خانه آرسنال
به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها در این دیدار موقعیت های گلزنی زیادی را از دست دادند تا شیاطین سرخ به یازدهمین پیروزی شان در 15 رویارویی اخیر دو تیم برسند. آرسنالی ها بازی را طوفانی آغاز کردند و می توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل برسند اما واکنش های خوب دخیا، از جمله روی تک به تک جک ویلشر، دروازه شیاطین سرخ را بسته نگه داشت. در ادامه روند بازی متعادل تر شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم را یونایتدها بهتر آغاز کردند و سرانجام در دقیقه 56 به گل رسیدند. دفع توپ ضعیف شزنی، باعث شد تا توپ به والنسیا برسد و ضربه این بازیکن، بعد از برخورد به گیبس، وارد دروازه شد تا یک گل به خودی برای شاگردان فان خال شکل بگیرد. در حالی که توپچی ها به سختی به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، یک ضد حمله سریع، منچستریونایتد را در دقیقه 85 به گل دوم رساند. پاس خوب دی ماریا، رونی را با مارتینز، دروازه بان دوم آرسنال که به جای شزنی مصدوم به میدان رفته بود، تک به تک کرد و کاپیتان شیاطین سرخ با یک ضربه چیپ، دروازه حریف را باز کرد.

هرچند آرسنالی ها تقریبا از کسب امتیاز در این دیدار ناامید شده بودند اما در پنجمین دقیقه از وقت های اضافه، شوت دیدنی و غیرقابل مهار الیویه ژیرو، بالاخره دروازه دخیا را باز کرد. هرچند تلاش توپچی ها برای رسیدن به گل دوم بی فایده بود و بازی با پیروزی 2-1 منچستریونایتد به پایان رسید.
نتايج كلي ديدارهاي امشب ليگ برتر انگليس:
چلسي2 - 0وست برومويچ
اورتون2 - 1وستهام
لسترسيتي0 - 0ساندرلند
منچسترسيتي2 - 1سوانسي
نيوکسل1 - 0کوئينز پارک
استوك‌سيتي1 - 2برنلي
آرسنال1 - 2منچستريونايتد