به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۷۵۶۳۷
تفاوت نگاه بانوان را دلگیر می‌کند

کواچ: کار بانوان در آسیا سخت است

گروه ورزشی: کادرفنی تیم ملی والیبال مردان سر تمرین تیم های ملی والیبال بانوان حاضر شدند.
کواچ: کار بانوان در آسیا سخت است
اسلوبودان کواچ و بوبان اعضای کادرفنی تیم ملی مردان به همراه دبیر کل و نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال جمعه (4 اردیبهشت) به محل تمرین تیم های ملی بانوان بزرگسال و زیر 23 سال رفتند. سرمربی تیم ملی ایران با تاکید براینکه تیم های والیبال زنان در آسیا در جهان هم مطرح هستند، تصریح کرد: راه برای بانوان سخت تر است. تیم هایی مانند چین، کره و ژاپن اگر در بخش مردان در آسیا مطرح هستند در جهان شرایط متفاوتی دارند. در حالی که در بخش بانوان این گونه نیست و این تیم ها جز برترین تیم های والیبال زنان جهان هستند.

کواچ درباره تمرینات تیم های ملی بانوان نیز گفت: کیفیت تمرینات تیم‌های ملی بانوان خوب است، بازیکنان باید خود را باور کنند.من همیشه به بازیکنان خودم هم این مطلب را می‌گویم که اگر هفت بازیکنی حاضر در زمین با هفت ایده مختلف برای یک توپ بایستند مشکل ایجاد می شود. او خطاب به بانوان والیبالیست گفت: به مربیانتان افتخار کنید و باهم برای یک هدف بجنگید تا پیروز شوید. بدون شک در مسابقاتی که پیش رو دارید من طرفدار شما هستم.

بوبان در پایان تمرین اظهار کرد: شما بازی های مهمی را در رده بزرگسالان و زیر ٢٣ سال قهرمانی آسیا پیش رو دارید. تفاوت و نگاهی که بین شما و مردان است ممکن است شما را دلگیر کند، اما باید تلاش کنید اتفاقات خوب برای شما رخ بدهد. همه ، آدم‌های برنده را دوست دارند. مسابقاتی که اعزام می‌شوید سخت است و راه دشواری را پیش رو داریدو همان طور که گفتم مسابقات قهرمانی زنان آسیا با مسابقات مردان متفاوت است. تیم های ملی والیبال بانوان بزرگسال و زیر 23 سال خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.
مرجع : ایسنا