به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۰
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۵۱۸۷۷
رییس مجلس ادعای نماینده موافق استیضاح علیه روحانی را رد کرد

لاریجانی:رییس​جمهور از بورس استفاده نکرده

گروه سياسي: رییس مجلس به اظهارات علیرضا زاکانی یکی از موافقان استیضاح وزیر علوم پاسخ داد و گفت: رییس جمهوری از بورس تحصیلی استفاده نکرده است.
لاریجانی:رییس​جمهور از بورس استفاده نکرده
«علی لاریجانی» در ادامه جلسه استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهارداشت: در صحبت های آقای زاکانی عبارتی بود مبنی بر این که بخش زیادی از وزرا، معاونان و رییس جمهوری از این موهبت بورس بهره مند شده اند. وی ادامه داد: در این زمینه حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری در نامه ای به بنده بیان کرد که این سخنان خلاف بوده و روحانی از بورس استفاده نکرده است.

وی با بیان این که من گفتم این را تحقیق کردند، یادآور شد: نوشته آقای زاکانی که از روی ورقه می خواندند این بود که بخش زیادی از وزرا و معاونین رییس جمهوری بورس بوده اند اما وقتی من گفتم فیلم را دیدند غیر از این بود و آقای زاکانی گفتند به نظرم بخش زیادی از وزرای محترم و معاونین ایشان و ریاست جمهوری از این موهبت استفاده کردند. لاریجانی همچنین گفت: ظاهرا سبق لسانی صورت گرفته ، در نوشته چیز دیگری بوده و در بیان اشتباه گفتند. وی یادآور شد: علی ایحال رییس جمهوری از بورس استفاده نکردند و اگر اشتباهی در بیان بوده تصحیح می شود.