به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۶۰۵۰۷

ماجرای جواني که زنده به گور شد!

گروه حوادث: جسد جوان ۲۲ ساله اي که حدود ۲ ساعت از مرگ او مي گذشت روز گذشته، زير خاک هاي ريخته شده از داخل کاميون کمپرسي در زمين هاي کشاورزي منطقه طرق مشهد کشف شد.
بعد از ظهر روز گذشته چند پسربچه که مشغول بازي در زمين هاي کشاورزي بودند مقداري از موي سر يک انسان را مشاهده کردند. آنان وقتي مقداري از خاک ها را کنار زدند ناگهان صورت زخمي جواني نمايان شد. کودکان که با ديدن اين صحنه ترسيده بودند موضوع را به افرادي که در محل بودند اطلاع دادند و بدين ترتيب دقايقي بعد، ماموران کلانتري طرق پس از انجام بررسي هاي مقدماتي قاضي ويژه قتل عمد را در جريان گذاشتند. اين گزارش حاکي است: با حضور قاضي سيدجواد حسيني در محل کشف جسد، تحقيقات در اين باره آغاز و مشخص شد که هنوز مدت زيادي از زمان مرگ وي نمي گذرد چرا که جسد هنوز گرم بود و از سر او خون جاري مي شد.

ادامه بررسي ها نشان داد: جوان ۲۲ ساله که پلاستيکي روي خود کشيده بود احتمالا داخل شيار زمين کشاورزي خوابيده بوده و کاميون کمپرسي، خاک ها را روي او ريخته است و سپس لودري که در محل بوده، اقدام به تسطيح خاک کرده است. در عين حال و پس از انجام بررسي هاي مقدماتي، قاضي حسيني دستور بازداشت ۲ راننده کمپرسي و لودر را صادر کرد تا پزشکي قانوني علت دقيق مرگ اين جوان را اعلام کند.

بنابراين گزارش، همچنين به دستور قاضي ويژه قتل عمد، تحقيقات بيشتر درباره چگونگي مرگ اين جوان در حالي از سوي اداره جنايي ادامه دارد که پزشک قانوني اعلام کرد حدود ۲ ساعت از مرگ اين جوان مجهول الهويه که بخشي از پوست سر او نيز کنده شده است مي گذرد.
مرجع : روزنامه خراسان