به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۶۲۳۰۷

پرسپوليس–ذوب بدون حضور تماشاگر شد!

گروه ورزشي: کميته استيناف راي خود را درباره درخواست تجديد نظرخواهي باشگاه پرسپوليس صادر کرد.
پرسپوليس–ذوب بدون حضور تماشاگر شد!
به گزارش سایت سازمان لیگ، متن رای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است:
با توجه به درخواست تجدید نظرخواهی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شماره دادنامه 473 مورخ 8/9/93 مبنی بر ارتکاب تخلف تماشاگران باشگاه پرسپولیس و اقدام به اهانت به سرمربی تیم استقلال که به حکم برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگران با استناد به بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی منجر شده بود، پس از دقت در محتویات پرونده و بررسی گزارش نماینده رسمی سازمان لیگ و همچنین نماینده کمیته انضباطی، کمیته استیناف اعتراض باشگاه پرسپولیس را غیر موجه تشخیص داده است و با توجه به تکرار تخلف تماشاگران این باشگاه در هفته های اول، دوم، چهارم، هفتم، دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم رای صادره کمیته انضباطی مبنی بر برگزاری اولین بازی خانگی بدون حضور تماشاگران با توجه به بند 2 ماده 41 تایید می‌شود.

عتماد السلطنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۸:۵۳
عجب قانون مسخره اییه . اینا سیاست های پرسپولیسی خودشون رو دست بردار نیستند ؟ حالا گذاشتن تو دیدار به این مهمی که یار دوازدهم پرسپولیس هواداران بی شمارش خواهند بود تماشاگران رو محرو می کنند . فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته انظباطی تمام سعی و تلاش خودش رو داره می کنه که پرسپولیس قهرمان نشه . خیلی تابلو و جهت داره (267183)
هیوا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۹:۰۶
تنها موردی که باقی مونده اینه که خیلی راحت بیان و بگن پرسپولیس اصلا حق شرکت در لیگ و جام حذفی و کلا بازی کردن رو نداره !! والا دیگه اینجوری خیال خودشون هم راحت میشه.ننگ به فوتبالی که با سیاست و جانبداری کنترل و اداره بشه ننگ (267190)
معلول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۹:۳۴
بهار جان امروز دوازده آذر مصادف با روز جهانی معلولین است
اما دریغ از یک خبر یک مقاله یک .....
چرا؟واقعا چرا
حتی پیام دکتر روحانی را هم نذاشتید درسته معلولین در اقلیت ن اما خبری در این مورد به جایی یا کسی بر نمیخوره
لطفا جواب من رو بصورت کامنت بده (267199)
فوتبال زده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۹:۴۵
حالم از این فوتبال بهم می خوره تنها چیزی که در این فوتبال نیست قانونمندی و شفافیت است و متاسفانه به نظر می رسد که نتایج در خارج از زمین مسابقه تعیین می شوند. (267201)
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۲۱:۴۸
این وسط فقط بلدند پرسپولیس رو محکوم کنند ، مظلوم تر از پرسوپولیس تو این لیگ نیست خدایی (267219)
پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۲۲:۴۳
بازی بدون تماشاگر اصلاً خوب نیست. اما واقعاً با بی نزاکتی و بی ادبی بعضی از تماشاگران چیکار میشه کرد؟ بخدا من سالهاست ورزشگاه را ترک کردم چون حاضر نیستم با این طرفدارای فوتبال مواجه بشم. همه ی تیم ها طرفدارای اینجوری دارند. اینقدر دروغ گفتیم "عده ای معدود از تماشاگر نماها" که این دروغ مضحک باورمون شد. خیل عظیمی هستند نه عده ی معدودی. فرهنگ فوتبالی ما جدا از فرهنگ اجتماعی مانیست. مردم را ببینیند سر کوچکترین چیزی به جان هم میفتند، خوب فوتبال که محل تخلیه بار روانی هست چرا بی اتفاق و حادثه باشه؟ (267230)