به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۸۹۲۹۰

پر‌سپولیس مشکل آسیب‌دیدگی‌ ندارد

گروه ورزشی: پزشک تیم فوتبال پر‌سپولیس می‌گوید امیدوارم با تغییراتی که در کمیته‌ پزشکی فدراسیون فو‌تبا‌ل ایجاد شده، حقوق پزشکان تیم‌های لیگ برتر به درستی ادا شود.
پر‌سپولیس مشکل آسیب‌دیدگی‌ ندارد
دکتر علیرضا حقیقت با بیان این که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های ارزشمندی توسط کمیته‌ پزشکی فدراسیون فو‌تبا‌ل برای ارتقا سطح دانش پزشکان تیم‌های لیگ برتر انجام شده است، اظها‌ر کرد: از زمانی که کادر پزشکی کمیته‌ فدراسیون فو‌تبا‌ل تغییر کرده و افراد علمی و تحصیلکرده دانشگاهی در راس این کمیته‌ قرار گرفته‌اند، شاهد تحولات زیادی در این کمیته‌ در زمینه‌های دوپینگ، تشکیل پرونده سلامت برای بازیکنان فو‌تبا‌ل و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی بودیم. پزشک تیم فوتبال پر‌سپولیس افزود: اگر در گذشته پزشکان لیگ برتر جایگاه خاصی در باشگاه‌های لیگ برتر فو‌تبا‌ل نداشتند، اما هم اکنون با بها دادن این کمیته‌ به پزشکان تیم‌های فو‌تبا‌ل سبب شده تا حقوق پزشکان به درستی ادا شود و به اهمیت کار خود بیشتر پی ببرند.

حقیقت یکی از مشکلات پزشکان تیم‌های لیگ برتر را کم بودن میزان مبلغ قرارداد آنها با باشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: متاسفانه بسیاری از پزشکان به دلیل پایین بودن مبلغ قراردادشان با باشگاه‌ها پس از مدتی فعالیت دیگر حاضر به همکاری نیستند در حالی که اگر یک حقوق حداقلی برای آنها در نظر گرفته شود، با عرق بیشتری در باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند و این اطمینان برای آنها حاصل می‌شود که از امنیت شغلی برخوردارند.

وی تصریح کرد: باشگاه‌ها بهتر است به جای صرف هزینه‌های سنگین برای درمان آسیب‌دیدگی‌های فو‌تبا‌لیست‌های خود در طی ر‌قا‌بت‌های لیگ برتر پزشکان تیم‌ها را تحت حمایت بیشتر قرار دهند تا با آموزش‌های علمی‌تر، مدت آسیب بازیکنان را کاهش دهند تا کمتر دچار پارگی رباط صلیبی و یا در رفتگی مچ پا شوند.

پزشک تیم فوتبال پر‌سپولیس در پاسخ به این پرسش که نگاه این باشگاه نسبت به جایگاه کمیته‌ پزشکی در این باشگاه چیست؟ گفت: این جایگاه نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است، اما محدودیت‌های مالی سبب شده پزشکان باشگاه پر‌سپولیس نسبت به اهدافی که برای موفقیت تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس ترسیم کردند در اجرا عملکرد موفقی نداشته باشند.

حقیقت در پایان وضعیت تیم پر‌سپولیس را طی چهار هفته‌ای که از ر‌قا‌بت‌های لیگ برتر فو‌تبا‌ل سپری می‌شود از نظر آسیب‌دیدگی‌ امیدوار کننده ارزیابی کرد و اظها‌رکرد: در حال‌ حاضر از نظر آسیب‌دیدگی‌ مشکل خاصی وجود ندارد و شرایط خوبی در تیم پر‌سپولیس حاکم است.
مرجع : ایسنا