به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۹ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۵۶۵۲۰
نفت، خوزستان را آباد نکرد، آبش را نبرید

چرا مردم استان خوزستان آب ندارند؟

گروه جامعه: یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تنها نسخه شفابخش اقتصاد ملی را اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی دانست و افزود: نسخه‌ای که برگرفته از نیروی درون‌زا ایرانی است می‌تواند به خروج اقتصاد کشور از بن‌بست کمک کند.
چرا مردم استان خوزستان آب ندارند؟
شکرخدا موسوی در نطق میان دستور امروز مجلس تاکید کرد: بر همه تکلیف است با ابزار اقتصاد مقاومتی در برابر ویژه‌خواری، خودمانی‌سازی و بی‌عدالتی منطقه‌ای بایستند. هیچ مصلحتی جز مصلحت نظام نباید مبنا قرار گیرد. نماینده اهواز در مجلس با بیان اینکه رهبری به فرزندان انقلابی اجازه نمی‌دهد حتی یک گام از مذاکرات هسته‌ای عقب بنشینند، خطاب به روحانی، گفت: نتیجه تعامل شما با نخست‌وزیر انگلیس را دیدیم و ملت درباره آن قضاوت خواهند کرد، اما بدانید که ملت ایران اجازه تحقیر را به هیچ ظالمی نمی‌دهد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس  خطاب به رییس‌جمهور پرسید: یک سال از عمر دولت شما گذشت چه گام مهمی برای اشتغال جوانان برداشتید؟ البته برخی وزارتخانه‌ها از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت جوانان زیادی را از کار بیکار کردند. موسوی خطاب به وزیر نفت از وی پرسید: چرا مشکل 3000 جوان استخدام شده این وزارتخانه را حل نمی‌کنید؟ مردم می‌پرسند آیا فرزندان مسئولان طعم بیکاری را چشیده‌اند؟ وی خطاب به معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور متذکر شد: چرا مشکل آزمون استخدامی جوانان را حل نمی‌کنید؟ آیا این رفتار نقض غرض نیست؟

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعتراض کرد که چرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده است خودروهای با بیش از 2500 سی‌سی در منطقه آزاد اروند اجازه ندارند در خوزستان تردد کنند؟ موسوی خطاب به وزیر نیرو متذکر شد: مردم می‌پرسند اگر آبی در کارون برای انتقال به سایر استان‌ها وجود دارد پس چرا شهرستان‌های استان خوزستان آب ندارند؟ چرا پس از 17 سال پول زمین‌های کشاورزی پرداخت نمی‌شود؟ وی خطاب به روحانی گفت: نفت استان خوزستان را آباد نکرد. امید مردم فقط به آب بود. اجازه ندهید که امید مردم به یاس مبدل شود. نماینده اهواز در مجلس خطاب به وزیر کشور، گفت: آیا اطلاع دارید اتوبوس‌های شهر اهواز 600 دستگاه کمتر از سایر کلان‌شهرهاست و 200 دستگاه از این اتوبوس‌ها نیز فاقد کولر هستند.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۳/۰۷/۰۹ ۱۵:۵۷
اگه بزارن و تنگ نظری کمتر باشه دولت ان شا الله به همه نقاط ایران سر و سامان خواهد داد. (253657)
تاریانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۹ ۲۲:۳۸
حتما اگه بزاریم کارون را نابود و جلگه خوزستان را به کویر تبدیل کنید انوقت بلند نظر هستیم. (253723)
سعید اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۹ ۱۸:۰۷
اقای سید شکر خدا به جای اینکه دولت را تخریب کنی به فکر مردمی باش که با رایشون اومدی سرکار معلوم نیست نماینده منافع خودتی یا مردم محروم خوزستان در ضمن ایکاش این حرفهایی که به دولت روحانی میزدی به دولت قبلی هم میزدی (253670)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۹ ۲۲:۵۶
بابا تو این ملکت آدم های نون به نرخ روز خور زیادن، این آقای محترم نماینده هم یکی از اوناست... وگه نه یکی به من بگه تخصص شما چیه که باید برین تو مجلس... هیچ موقع فکر کردیم که چرا هر کسیرو باید اجازه بدن بره تو مجلسی که راس اموره و باید برای من و تو تصمیم بگیره!!!!!! (253730)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۰ ۰۰:۴۳
هیچ دستکاری در طبیعت درست نیست. آب باید از مسیری برود که طی هزاران هزار سال خودش پیدا کرده است. (253745)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۰ ۰۷:۲۶
شکرخدا جان ، دولت قبل که شما این همه ازش حمایت کردید و برایش با مطهری درافتادید ، مجلس را ترک کردید و ... با بیشترین درآمد تاریخ ایران ، برای شما چکار کرد که حالا از روحانی با درآمد یک چهارم شده صادرات نفت این همه انتظار داری؟؟؟ چرا وقتی قبلا اختلاس کشور را فراگرفت ، آب کارون را تقسیم می کردند و به نمایندگان کارت هدیه می دادند چیزی نگفتید؟؟ (253760)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۰ ۰۷:۳۶
این آقایون در دولت فبل در خواب بودن اونم خواب 8ساله؟؟؟ (253763)