به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۸
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۷۹۰۲۰

رئیس جمهور: اکثریت قاطع ملت ایران پشتیبان صلح هستنند، به جز اقلیتی که تریبون‌های بزرگ را عاریه کرده‌اند

گروه سياسي:​ رییس‌جمهور کشورمان گفت: مردم می‌دانند که با شعار و ادای جملات تند مشکلات جامعه و کشور حل و فصل نمی‌شود.
رئیس جمهور: اکثریت قاطع ملت ایران پشتیبان صلح هستنند، به جز اقلیتی که تریبون‌های بزرگ را عاریه کرده‌اند
حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح روز سه شنبه در سخنان خود در بین مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس افزود: مردم ما با مشکلات زیادی که ناشی از اقدامات گذشته است روبرو هستند اما برای حل این مشکلات و دستیابی به رونق اقتصادی مردم امیدوار هستند.وی افزود: برای حل مشکلات مردم در بخش‌های مختلف، جامعه به آرامش توام با انسجام و وحدت نیازمند است. ما در داخل کشور به وحدت، همدلی و همزبانی نیازمندیم و باید همه در برابر توطئه‌های دشمن برای ایجاد ناامنی در منطقه و جنگ و خونریزی در کشورهای همسایه مقاومت کنیم.

وی با اشاره به این‌که «مردم ایران در 24 خرداد 92 به دنیا اعلام کردند که چهره ملت ما چهره صلح، عدالت و همزیستی با مردم جهان است»، گفت: ما مصمم هستیم تا مشکلات را با جهان با منطق، استدلال و مذاکره به حل و فصل نهایی برسانیم. مردم ما با صدای بلند و رفتار مستحکم خود به همه جهانیان اعلام می‌کنند که دوران خشونت و افراطی‌گری به سر آمده و همه باید با منطق، استدلال و تدبیر راه آینده را که راه توسعه است طی کنیم.روحانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت یازدهم با تیم مذاکراتی قوی در صحنه جهانی هر روز گام‌های جدیدی را برای احقاق حقوق ملت ایران بر می‌دارد. با این وجود اقلیت بسیار کوچکی بلندگوهای بزرگ را از دیگران عاریه کرده‌اند ولی اکثریت قاطع ملت ایران پشتیبان مسیر صلح و آشتی و مسیر تعامل سازنده با جهان هستند.

وی در ادامه با بیان این‌که «همه مردم ایران بدانند که ما در مسیر احقاق حقوق ملت ایران قدم برمی‌داریم»، تصریح کرد: پایان این راه پیروزی پرافتخاری برای ملت خواهد بود. ما در این مسیر قدم‌هایی برداشته‌ایم و هدف نهایی ما عزت ملت و احقاق حقوق ملت خواهد بود. بی‌تردید ما بدون حمایت مردم نمی‌توانیم به موفقیت نهایی دست یابیم.رییس‌جمهور همچنین با بیان این‌که «حضور مردم در 21 ماه گذشته موجب شده که قدم‌های بزرگی برای حل مشکلات جامعه برداشته شود»، خاطرنشان کرد: اکنون مردم شاهد ثبات و آرامش در بازار و رونق تدریجی در اقتصاد کشور هستند. از لحاظ صنعت، معدن، نفت، گاز، کشاورزی و خدمات شرایط ما نسبت به گذشته بهتر شده و با وجود آن‌که دولت در تنگناهای مالی قرار دارد و امسال نیز قیمت نفت کاهش پیدا کرده اما با کمک مردم مسیر پیشرفت و توسعه کشور را ادامه می‌دهیم.

وی گفت:‌ در آمار اخیر وزارت علوم دیدیم که کشور در دو سال گذشته به لحاظ علمی پیشرفت کرده و رتبه اول در سطح منطقه و دنیای اسلام را به دست آورده است. اکنون کشور با کمک جوانان و نخبگان خود مسیر علم و ترقی را طی می‌کند. امسال همچنین در زمینه تولید محصولات کشاورزی آمار بهتری نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

روحانی خطاب به مردم منطقه غرب استان تهران، یادآورشد: من در سفر تبلیغاتی خود در دوران انتخابات ریاست جمهوری قول دادم که سفر استانی خود در تهران را از این منطقه آغاز کنم و خوشحالم که اکنون به این وعده خود عمل کردم. استقبال مردم منطقه هم نشانه حمایت آن‌ها از دولت است با این وجود این منطقه مشکلات فراوانی دارد که ما در تهران در جلساتی با حضور وزرا، استاندار و مقامات این شهرستان‌ها متوجه مشکلات مردم منطقه غرب تهران شده‌ایم و تصمیم گرفتیم 20 طرح را در سال 94 و 95 در این منطقه اجرا کنیم و بدین منظور 642 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

رییس‌جمهور در ادامه با اشاره به این‌که «امروز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شهریار به مساحت سه هزار هکتار آغاز شده است»، ادامه داد: عملیات ساخت شهرک‌های صنعتی ملارد و صفادشت نیز از همین امسال آغاز می‌شود. همچنین عملیات تاسیس فاضلاب شهریار، قدس و ملارد نیز آغاز می‌شود.

وی در ادامه گفت: ‌این شهرستان‌ها از لحاظ امکانات درمانی شرایط شایسته‌ای ندارند؛ بنابراین بیمارستان 300 تختخوابی در شهریار، 160 تختخوابی در قدس و 160 تختخوابی در ملارد ساخته می‌شود. همچنین بیمارستان امام سجاد(ع) بازسازی و تجهیز می‌شود. برخی از این پروژه‌ها در سال 94 و برخی از آن‌ها در سال 95 اجرایی می‌شوند.رییس‌جمهور در ادامه با اشاره به این‌که «مرکز تجاری ایرانی اسلامی در شهریار امروز افتتاح می‌شود»، خاطرنشان کرد: این مرکز می‌تواند الگویی برای سایر شهرها باشد تا معماری سنتی و اسلامی در سراسر کشور اجرا شود.

وی در ادامه با بیان این‌که «هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار بخش‌های صنعتی این منطقه قرار گرفته است»، گفت: دولت در زمینه آبرسانی نیز برنامه‌هایی دارد که در زمان لازم به مردم معرفی می‌شود. البته ما راهی جز صرفه‌جویی در آب کشاورزی نداریم و باید سیستم آبیاری مدرن را در این مناطق عملیاتی کنیم. دولت کمک‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد و بخش بزرگی از این طرح در سال 94 و 95 اجرایی می‌شود. ما با وارد کردن آب از کشورهای همسایه و شیرین کردن آب به دنبال حل مشکل آب در کشور هستیم اما باید بدانیم که مهم‌ترین راه، صرفه‌جویی در مصرف آب است.

وی همچنین گفت: سالن‌ها و مراکز ورزشی در شهریار و ملارد و استخر نیز در قدس امسال و سال آینده احداث و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.رییس‌جمهور در بخش پایانی سخنان خود با بیان این‌که «مردم از سراسر کشور در منطقه غرب استان تهران ساکن شده‌اند»، افزود: باید همه به فرهنگ‌های مختلف احترام بگذاریم تا همدلی و اتحاد مردم بیشتر شود. ایران اسلامی باید الگوی همزیستی برای همه کشورهای منطقه باشد. شما اختلافات قومی و مذهبی را در کشورهای منطقه می‌بینید؛ بنابراین ایران باید الگوی وحدت برای همه باشد و ما باید کمکی برای مظلومان عالم و منطقه باشیم.

یک ایرانی باشرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۳:۱۰
حالا شد دمت گرم یعنی با این جمله شاد شدم.با نهایت آرامش جواب دهن گشاد توی مجلس داد. روحانی مچکریم. (304922)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۴:۴۸
به عاریت نگرفتند بلکه غصب کردند (304949)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۸:۲۳
روحانی بخاطر سوخت متشکر نیستم و متاسفم برات!!!!!!!!!!! (304995)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۴:۵۲
ایرانی با شرف !
جهت اطّلاع جنابعالی ، صدای خودسری های مذاکره کنندگان هسته ای ایران دارد یکی یکی در میآید . آنها هیچ خطّ قرمزی را رعایت نکردند . هموطن باشرف ! به دشمن اجازه داده شده برای بازدید از مراکز نظامی (بخوانید جاسوسی) قدم رنجه کنند ! در مراحل بعد شاید بخواهند اتاق خواب من و شما را هم تحت نظر بگیرند ! آیا هنوز هم شرف و غیرت داری ؟! دلواپسان نگران حیله و مکر دشمن اند و اینکه ایران عزیز به سرنوشت عراق و افغانستان و سوریه دچار نشود و نوامیس من و تو در امان باشند . اینها را متوجّه میشوید ؟! (304950)
صلح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۵:۰۷
آن کس که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟، اولا هیچکس با خانه من و تو و جاهای غیر مشکوک کاری نداره، اینکه بیان دو جای مشکوک رو بگردن و خیط بشن برن بهتره و یا با لجبازی بر این چیزهای بی ارزش ایران رو تبدیل و حتی بدتر از عراق کنیم ؟ هر امتیازی امروز بدهیم به خاطر تحریمهای کاغذ پاره ! های محمود شماست و حالا صد تا عاقل باید بند کاغذ پاره هایی رو که امثال شما و احمدی نژاد بر گردن این مردم محروم زدید باز کنن، افکار شما که افکار جلیلی است فقط چهار میلیون رای دارد ، تازه آنهم با انواع دوپینگ رسانه های (304958)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۵:۵۰
برات متأسّفم که فرق محاسبه و جاسوسی رو نمیدونی ! برای طرز فکرت متأسّفم . باش تا بیان و خیط بشن و برن !
در ضمن من مایل به بگو مگوهای سیاسی و بی فایده نیستم . فقط توصیه میکنم زیاد از 4 میلیون رأی جلیلی ذوق زده نشید و اون رو یک برگ برنده برای خودتون ندونید و مدام روش مانور ندید . چون حرف برای گفتن زیاد هست . آراء جناب کروبی و معین هم از ذهنمان نرفته هموطن گرامی ! (304968)
ناجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۲۲:۲۴
اگر صد سال هم بگذرد نتایج 88را من باور ندارم (305048)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۰۷:۵۸
آره واللّه حق داری ناجی جان . باورش سخته که سال 88 حدود سه و نیم میلیون به کروبی رأی داده باشن ! خیلی عجیبه ! (305090)
یک ایرانی تحصیلکرده وطن پرست
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۵:۲۳
شما نگران نباشید! از لحن نوشتار شما معلوم است که نگران چه هستید. چرا این جملات بی مفهوم عامه پسند را مرقوم نمده اید. چرا نمی گویید کره جنوبی - ژاپن - همین ترکیه همسایه ما که یا جهان تعامل دارند کجایند و ما کجاییم . مطمئن باشید حنای شما دیگر رنگ ندارد و تجربه گذشته تکرار نخواهد شد (304963)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۲۱:۰۹
بابا تحصیلکرده! (305029)
قاسم
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۰۲:۲۵
برو خودتو مسخره کن. حرف حساب جواب نداره (305074)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۶:۳۴
این که گفتی یعنی چهه
برادر شاید نمیدانی در دولت پاک 2بار از تاسیسات ما بازرسی شد اما این مذاکره کنندگان گفتند اجازه بررسی ونه بازرسی برادر بررسی فرق دارد کمی ازاده باش نه سرباز دشمن (304975)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۲۱:۱۴
علی جان اونوقت این بررسی که گفتی یعنی چه؟! (305031)
یک ایرانی با شرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۷:۰۲
شرف تو کجا بود وقتی رحیمی و بابک زنجانی و خاوری و امثالهم داشتند دزدی می کردند . شرف تو کجا بود وقتی مرتضوی کهریزک درست کرد شرف تو کجا بود وقتی ایران کانون قطعنامه های شرق و غرب شده بود. شرف تو کجا بود وقتی داشتند از صندوق رفاه دانشجویان بدبخت دزدی می کردند من یک ایرانی با شرفم و خدا راشکر می کنم مثل تو شرفم هیچ وقت به باد ندادم. (304979)
پارسا
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۹:۳۹
نوامیس مردم در فقری که بوجود اوردید سالهاست از بین رفته است . شما از کدام نوامیس حرف میزنید بگذارید مردم خود برای نوامیسشان تصمیم بگیرن ان هم با رفراندم (305014)
علی ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۲۱:۰۵
آقای علی میشه وضعیت نوامیس حال حاضر را تشریح فرمایید. و آنچه که در عراق و افغانستان و سوریه اتفاق افتاد چه دخلی به ما داره. آیا وضعیت حکومت، دولت و ارتش و سازمان های امنیتی این کشورهایی که نام میبرید قبل از این مثل ما بوده؟ من فکر میکنم شما باید متوجه باشید آنچه سیاسیون جناحی از مذاکرات نقل میکنند جز تخریب یکدیگر چیز دیگری نیست و این ترساندن های عوام گونه هم حربه ای بیش نیست و واقعیت چیز دیگری است. مثال از ژاپن، مالزی و ... بزنید (305026)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۰۷:۵۷
اولافقط تو ابوعلی سینای زمان ما و عقل کل متوجه میشی ودیگران فاقدسلولهای مغزی هستند ثانیا اگرچشم بصیرت داری یک نگاهی به این کامنتهای منفی بنداز (305089)
صلح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۴:۵۳
برخی از تندروها (نه همه آنها ) چه در عربستان و چه در دیگر کشورهای منطقه ،هدفشان ایجاد جنگ بین چند کشور سالم مانده خاورمیانه است و اینها در واقع عامل تندروهای امریکا و کارخانجات اسلحه غربی و اسراییل هستند که منافعشان جنگ بین مسلمان است ، بر نیروهای میانه روی این کشور هاست که نقشه اینها را خنثی کنند (304953)
وطن دوست دارم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۸:۴۲
جناب آقای روحانی واقعاً هر موقع حرف می زنی خود بخود گریه ام می گیره که چرا؟ چرا افرادی چون شما در چندین ساله گذشته سکوت کردید؟
چرا؟
مطمئن هستم با کمک مردم و یاری یزدان پاک ایران را از دست اینها نجات خواهی داد.
اگر اون موقع 18 میلیون رای داشتی مطمئن باش الان بالای 24 میلیون رای داری.
جلوی اینها کم نیار که ملت ایران پشتیبان توست.
درود بر روحانی عزیز. (304998)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۸:۵۹
1394 برای اصولگرایان :سال سقوط ،،سال فرار، سال گریز،،فصل شکفتن آراء جانسوز برای اصولگرایان،،اگر شورای نگهبان بگذارد،،چون اخیرا" جنتی هشدار داده که قلع و قمع خواهد کرد.. (305003)
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۲۲:۱۰
در قیامت عده ای کور محشور میشن اعتراض میکنند مادر دنیا بینا بودیم چرا کور محشور شدیم جواب میآید چون در دنیا کور دل بودید. (305045)
عجب
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۳:۱۶
درودبردکترروحانی شجاع امیدوارم بعداز حل مساله هسته ای دست بکار مسایل داخلی بشود و اجازه بده ملت پاسخ کوبنده ای به جماعت هفت درصدی بدهند (304924)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۳:۱۸
اگه خیلی راست میگی جلوشون با اقتدار و شهامت ایستادگی کن و از مردم بخواه وارد صحنه بشن...
این اقلیت کم همان کسانی هستند که قریب به دو سال است تحقق بزرگترین وعده های انتخاباتی تو را به شکست کشانیده اند....
ملت و قانون اساسی چک سفید امضا دست هیچ مقامی نداده است... (304925)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۸:۵۳
آفرین:ماجرای چک سفید خیلی قشنگ و بجا بود،آفرین (305002)
حاج حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۳:۲۶
بزرگ ترین تریبون در کشور تریبون ریاست جمهوری است. (304927)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۴:۵۳
أحسنت ... . (304952)
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۵:۵۵
که البته بین هزاران تریبون غصبی گمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (304970)
ایرانی در صحنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۶:۳۵
نه عزیزم نماز جمعه است (304976)
مح مد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۲۲:۰۶
مطمعني بزرگتر از اونم هستا..يكم فكر كن برادر (305044)
ایران ازاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۳:۴۲
خوشحالم به روحانی رای دادم. واقعا معتقدم اگه دولت بدست تندروهایی مثل جلیلی می اففتاد ما الان در جنگ با داعش، امریکا و کشورهای منطقه بودیم. امروز مشکلاتی که توسط تندروها در کشور ایجاد می شود ارزوی اسرائیل است و اینکه دست تندروها و اسرائیل برای مردم رو شده است، یکی از مهمترین دستاوردهای دولت منتخب است.
روحانی و ظریف متشکریم و همیشه حمایتتون می کنیم (304932)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۵:۰۱
الآن سایه ی جنگ بیشتر بر سر ماست هموطن گرامی ! دائماً تهدید به حمله ی نظامی میشویم . دشمن وقیح تر و پررو تر از همیشه است . تحریم ها هم بیشتر شده و خواهد شد ! تناقض گویی و دروغگویی دولتیان هم تمامی ندارد . تدبیری هم در کار نیست ! صد روز روحانی هم که هنوز فرا نرسیده !!! پس خوشحال باش و بمان که به روحانی رأی دادی ! (304956)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۵:۲۵
لابد امروز در صلح و دوستی با داعش ، آمریکا و کشورهای منطقه هستیم؟!!!
ناقلا نکنه با داعشیا شبا دور هم جمع میشید خوش می گذرونید ما خبر نداریم (304965)
دلواپس واقعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۳:۴۵
رئیس جمهور عزیز لطفا دست تندروها را برای مردم رو کنید. لطفا از پتانسیلهای مردمی در مقابله با جریانهای مافیایی تندرو که دارن کشور را می بلعند و براشون مهم نیست اگه منافعشون ایجاب کنه پای داعش را هم به کشور بکشند، استفاده کنید. مردم باید همیشه در صحن باشند تا این گروهها عقب بکشند و کشور را به مردم واگذار کنند. (304934)
گگه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۵:۳۱
دلواپس واقعی کدخدا .تودیگه کی هستی ؟ اگربه قول شما تندروها (اصولگرای واقعی )نباشند .مثل دیگرملل گرفتارداعش می شوید. (304967)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۳:۵۷
موافقم با دکتر روحانی
اما چرا دولت ب معلمان توجه موثری نمیکند؟
معلم ناامید از تدبیر و امید در اموزش و پرورش! (304938)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۸:۲۶
احسنت


آقای روحانی باید بداند افرادی که به ایشان رای داده اند با هیچکسی عقد اخوت نبسته اند و اگر به اهدافشان نرسند دوره بعدی انتخابات به فرد دیگری رای خواهند داد (304996)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۳:۵۸
دکتر از صلح گفتی یاد سال2000 و پیشنهاد سید محبوب اصلاحات در نامگذاری سال گفتگوی تمدنها بخیر (304941)
بنزین وگاز را گران کردی دیگر چه چیز را می خواهی گران کنی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۴:۳۸
آقای روحانی


شما هم هروقت پشت تریبون رفتی و چیزی گفتی حتما" بلافاصله چیزی را گران کردی!! (304946)
دوست یک مجلسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۶:۳۷
این که بنزین گران شد تکلیف مجلس به دولت است چرا همه چیز را گردن دولت می اندازید ویک مسئله امنیتی (304977)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۵:۲۱
درود اقای ریس جمهور کشور ما به اندازه کافی تواون 8سال جنگ عذاب کشیده دیگر توان جنگیدن بی مورد را نداره حدالمکان باید جنگ از کشور دور کرد ضمنا دیروز عکسهای از مانور ارتش دراصفهان دیدم والله با اون تجهیزات 40سال قبل نمی شه جنگید هواپیمااف 5 تانک قدیمی ودوشکا و106میلی متری نمی شه ارتش ما نیاز به مدرن شدن داره توجه به درشت گوی اقلیت نکن (304962)
دلواپس اقتصاد و امنیت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۶:۱۹
روحانی میداند ۴ سال بیشتر دوام ندارد (304972)
دل به جلو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۷:۱۹
تو هم هیچ کاری ازت ساخته نیس فقط حررررف (304984)
مختار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۹:۱۴
دیگه کم مونده مرده ها از قبر بیان بیرون بگن که امریکا کلاه گشاد سرت گذاشت چرا 100 روزه مملکت رو درست نکردی نکنه زمین کجه چرا جنسهای چینی توی این دو سال از 8 سال احمدی بیشتر بود چرا عزت رو به پاپورت ایران برنگردوندی . حتما برو از بازیکنان نفت و پرسپلیس بپرس از ابوطالبی که به عنوان نماینده انتخاب کردی و امریکا نگذاشت هم بپرس دکتر راستگو باش . (305009)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۲۱:۰۵
مجلس تکلیف کرده یارانه پولدارا حذف بشه.چرا اینو انجام نمیده؟ (305027)
مترجم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۰۰:۴۸
مجلس تمام تلاششو در جهت گرانی میکند تا دولت را از چشم مردم بیندازد تا دور بعد رای ندهیم ولی زهی خیال باطل.
واقعا خوب صحبت کردی امروز دکترجان .به امید خدا مردم حمایتت میکنن.
ما هسته ای نمیخواهیم.جنگ نمی خواهیم از این اوضاع خسته ایم خسته...
بگذارید کمی هم زندگی کنیم( قابل توجه دلواپسان که فقط به فکر منافع شخصی خودشانند ) (305056)