به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۴ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۳۰۲۹
آن محبوبیت شیرین؛ این مریضی تلخ!

برای اين خواننده دوست​داشتنی دعا کنیم

گروه فرهنگ و هنر: برای افراد حاضر در کنسرت مرتضی پاشایی، لحظاتی که از اجرا گذشت، شاید از بهترین و جذاب‌ترین سکانس‌های زندگی آنان باشد!
برای اين خواننده دوست​داشتنی دعا کنیم
مرتضی پاشایی که در ماه‌های اخیر خبر مبتلا شدنش به سرطان معده همه را غافلگیر کرد این روز‌ها در شهرهای مختلفی روی سن می‌رود و همه افرادی را که با شنیدن خبر بیماری‌اش غافلگیر کرده بود با اجرای این کنسرت‌ها به وجد می‌آورد! چهارشنبه (31 اردیبهشت) نوبت به همدانی‌ها رسید تا از نزدیک با خواننده‌ای رو در رو شوند که تازه‌ همان روز متوجه شدند اصالتا همدانی است! خبری که خود مرتضی پاشایی روی سن به همدانی‌ها داد و با این خبر همه را شوکه کرد!

بياييد برای سلامتی‌اش دست به دعا برداریم و از ایزدمنان برای بازگشت پاشایی به روزهای خوبش و حال خوب روز‌هایش دست به دعا شویم. همین که ساز پاشایی کوک است و نگاهش به آینده امیدوار این خیلی خوب است و خنده را بر لبان هوادرانش میهمان می‌کند. همین که با انگیزه فراوان می‌خواند و با علاقه همیشگی روی سن می‌رود، عالی است.

درست در لحظاتی که نوای «مرتضی دوست داریم» توسط حاضرین یک لحظه هم قطع نمی‌شد او یکی از قطعات درخواستی یک فرد معلول را که در سالن حاضر بود به اجرا در آورد و جالب‌تر اینکه هنگام اجرای این آهنگ، اشک در چشمان مخاطب خاص قطعه، حلقه زده بود! برای چنین خواننده متواضعی، باید دست به دعا شویم، برای مرتضی پاشایی دعا می‌کنیم تا هرچه زود‌تر سلامت شود و قبراق!
مرجع : ايسنا