به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۸
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۳ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۶۱۳۹۹

حميد درخشان: تعويض‌هايم جواب داد

گروه ورزشي: حميد درخشان سرمربي پرسپوليس بعد از کسب اولين پيروزي بزرگ اين فصل در نشست مطبوعاتي حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
حميد درخشان: تعويض‌هايم جواب داد
حميد درخشان گفت: پرسپولیس در شرایطی گل خورده که مدافعان تیم حواسشان به بیرون بازی بوده است. به اعتقاد من هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند با توجه به احترامی که برای استقلال قائل هستم باید بگویم که در گل اول بی احتیاطی کردیم و همه توجه شان به بیرون زمین بودیم. مخصوصا دستورات تاکتیکی در نیمه دوم را به بازیکنان گفتم و بازی منطقی و روان بازی کردیم. روی اشتباه و بی تجربگی عالیشاه 10 نفره شدیم. بازیکنان با تمام وجود و با نظم بازی کردند.این برد را به بازیکنان تیمم تبریک می گویم.

ما هفته گذشته تمرینات خوبی کردیم و در بازی های قبلی فرصت های که خلق کردیم از دست دادیم. وقتی از تیم بزرگی مثل استقلال عقب می افتد باید با تدابیری کار کردم. تعویض هایم مخصوصا طارمی جواب داد و کارهای تاکتیکی را انجام داد. چه کسی گفته لیست ما تغییر نکرد؟لیست ما تا قبل از بازی همین بوده و همان لیست در جلسه بوده و نمی شود که لیست من تغییر کند؟

نه کسی به من اولتیماتوم داده و هیچ کس حرفی نزده. آرامشی که در تیم بود باعث شد موفق شویم. هنوز کار داریم تا با تقویت تیم بهتر کار کنیم. من به دنبال رکورد نیستم و می خواهیم موفق شویم. من 3 ساعت قبل از تمرین می آیم و 3 ساعت بعد از تمرین می روم و هدفم فقط موفقیت تیم است. دیشب از آقای خانبان خواستم که برای بازیکنان ما صحبت کند تا از لحاظ روانی تیم آماده شود. تیم من روی یک مهره نمی چرخد و پیام هم یکی از آن بازیکنان است که برای تیم زحمت می کشد و همه بازیکنان در جای خودشان ستاره هستند.

سانتر هم قسمتی از فوتبال است. اگر تمرینات ما را ببینید که می خواهیم گل بزنیم و از کناره ها می خواهیم ارسال داشته باشیم. گل اول ارسال بود و در تمرینات روی این مسائل کار کردیم و توانستیم گل بزنیم.در فوتبال خیلی فرصت بوجود می آید و قرار نیست همه فرصت ها گل نشود و بید تمرین کنیم تا از موقعیت ها استفاده کنیم.