به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۸
 
۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۶۰۵۴۳
تنها صداست که می‌ماند

واکنش‌ها به درگذشت پدیده جوان هنر ایران

گروه هنری: تعداد زیادی از هنرمندان کشورمان در پی‌ درگذشت «مرتضی پاشایی» با نگارش متن در فضای مجازی غم و اندوه خود را در این خصوص ابزار کردند.
واکنش‌ها به درگذشت پدیده جوان هنر ایران
 مرتضی پاشایی هنرمند و خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان صبح امروز در سن 30 سالگی پس از مدتی مبارزه با بیماری سرطان درگذشت و بالافاصله هنرمندان و چهره‌های شاخص هنری در صفحات اجتماعی به این مضوع واکنش نشان داند.
واکنش هنرمندان نسبت به درگذشت مرتضی پاشایی را در زیر بخوانید:

رضا یزدانی:تنها صداست که می‌ماند... مرتضى پاشایی رفت ولى صدا و ترانه هاش همیشه تو زندگى و قلب مردم و طرفداراش جاریه...روحش شاد

الناز شاکردوست: دوستان متاسفانه من همین الان این خبر غم انگیز رو شنیدم😢 واقعاً نمیدونم واسه از دست دادن این هنرمند دوست داشتنى با اون صداى پُر از احساس و دل نشینش باید چه واژه اى گفت.. مرتضى جان تا همیشه جایت در بینمون خالیست.. ایمان دارم بهشتى در انتظار توست که بى تردید بهتر از این دنیاى پر از رنگ و ریاست.. شاید تنها چیزى که در این لحظات میتونه ذره اى تسکین دهنده دل همه ما دوست دارانت باشه همین صدایى ست که از تو تا همیشه به یادگار باقى است روحت شاد

بهنام تشکر:دوست داشتیم روزها بگذرن و هر لحظه از خبر بهبودى کامل مرتضى پاشایى بشنویم، اما متاسفانه صبح امروز این خواننده دوست داشتنى کشورمون به علت ایست قلبى درگذشت! این اتفاق رو به جامعه هنر، مردم ایران و خانواده محترم ‏پاشایى‬ تسلیت میگیم! بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بى هوا هواى گریه دارم... باز کاغذام با تو خط خطى شد..خدا این حس و حالو دوست ندارم!

پرند زاهدی: مرتضى رفت ... اما نام و نفس آسمانى اش ، مانا میماند...خانوادهء نازنینش، مهدى کرد ، افشین دهقان ،و مهمتر از همه حسین چاوشیان که بانى این آشنایى بودى، دل منهم ، چون شما بیتابه و بیقرار... خداوند صبر، صبر و بازهم صبر عطا کند

بهاره رهنما:مرگ به قول سهراب گاه با خوشه انگور می آید به دهان مرتضی پاشایی از کنارمون رفت اون صبور بود و مهربان با دنیا و شجاع چون در عین مبارزه با بیماریش سفر مرگ رو با پذیرش پذیرفته بود روح جوان و هنرمندش قرین مهربانی خداوند باد لطفا فاتحه و صلواتی با خواندن پست هدیه روحش کنیدتو کنسرت اخرش با وجود أوج بیماری با عشق برأی طرفدارانش خوند و با جرات روی روی صحنه بود...

بهنوش طباطبایی: چه بخواهیم چه نخواهیم محکوم به رفتنیم

مژده لواسانی: زهرا،آخرین کنسرتی که رفتیم یادته؟چقدر گریه کردیم...مهربان و بااحترام ، پذیرای ما بود و چقدر خوشحال بود از دو تا ترانه ای که جدید براش گفتی...منتظر آلبوم جدید و ترانه های تو بود...زهرا،ترانه هات رو کجا میخونه حالا؟...زهرا ترانه هاش رو به کسی نده...روحش شاد،آقای صبور و مهربان...آرام گرفت.و امیدوارم خانواده و هوادارش هم آرام باشند

نیکی مظفری:بدرود بزرگ مرد...تسلیت میگم به خانواده،دوستان ،همکاران و هواداران"مرتضى پاشایى"عزیز پروردگارا صبر و آرامش عطا فرما.

سیدعلی صالحی: گاهی شفا به رفتن است.

شبنم مقدمی:تنها صداست که می ماند... و مرگ،پایان هیچ کبوتری نیست مرتضی... پایان بی قراری ها...آغاز آرامشت مبارک.

باران کوثری:پروردگارا این سرزمین را از خشکسالی و دروغ و مرگ جوانانش در امان بدار.

نیوشا ضیغمی:تو رفتی ولی یاد تو ماندنیست ... آرامشت مبارک مرتضی عزیز.

شاهرخ استخری:روحت شاد مرتضى...

دکتر محمود گلزاری(معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان):مرتضی پاشایی ، هنرمند جوان و خواننده جشن ملی بخشش در جوار رحمت و بخشش الهی آرمید. نام او پرآوازه و یاد او گرامی.

پریناز ایزدیار:میدونى حالم این روزا بدتر از همست.

داریوش فرضیایی(عمو پورنگ):وقتی بابا رفت هر روز با نگاه کردن به یادگاری هاش دلم رو آروم میکردم همون _تسبیح و انگشتر و ساعت و تلفنش که دیگه هرگز زنگ نخورد... مرتضی جان حالا که تو رفتی چطور میتونیم با شنیدن صدات دلمامون روآروم کنیم...خیلی سخته ؛ خیلی... حالا نوبت توست که نگران ما باشی... چطور باید نبودنت رو باور کنیم و با جای خالیت کنار بیاییم...

آرش برهانی:اینجورى عزیز از دنیا رفتن سعادت میخاد ،،مرتضى میان دعاى خیر هموطناش رفت ، مهم اینه که بعد از رفتنمون خاطرات خوبى براى هم بجا بزاریم مرتضى جان میدونم جات تو بهشته روحش شاد. درگذشت مرتضى عزیز و تسلیت میگم.

حمید حامی: مرتضی پاشایی با ترانه‌ها و مرگ زود هنگام خود در ذهن مردم ایران جاودانه شد. موسیقی او موسیقی پاپ محض بود. موسیقی پاپی که برای مردم ساخته می‌شود. او در مدت کوتاهی توانست بسیار مشهور و مطرح شود و چه خوشبخت است کسی که در دل مردم جاودانه می‌شود. درست مثل ناصر عبداللهی عزیز. به نظرم ناصر اگر این قدر زود از میان نمی‌رفت این طور جاودانه نمی‌شد و فکر می‌کنم در مورد مرتضی پاشایی هم همین اتفاق بیفتد.

لاله صبوری:یک سال پیش بود ، دعوت شدم کیش ، جشنواره تابستانی ، روزی که اجرای من بود ، قبل از اینکه روی استیج بروم ، خواننده جوانی روی استیج رفت ، همه میشناختندش ، من نه ، صدای گرمی داشت و مرا صدا کرد روی استیج ، صمیمی بود و مردمی ... البومش را هدیه داد ..... مرتضی پاشایی ....به سی دی اش نگاه می کنم .....دلم اتش می گیرد .... تسلیت به همه دوست دارانش.

مهدی ماهانی: فقط وقتى یاد خاطره ایى از مرتضى مى افتم که تو کنسرت کیش پشت استیج اتفاق افتاد،روانم بهم مى ریزه...فکر کنم دومین کنسرت مرتضى بود...محسن افشانى و محمد علیزاده هم بودند نمى دونید از شوق دیدن مردم تو سالن همایشهاى کیش چه استرسى گرفته بود و بعد چه خاطره ایى بین ما چهارتا گذشت...إنسان ساده بى ریا و خاکى ...خدا به پدر و مادرش و دوستداراش صبر بده...یک فاتحه براى بدرقه روح مرتضى عزیز بفرستید و با کلمه یا حق تو نظرات (( کامنتتها)) مرتضى رو بدرقه کنید...دیدار به قیامت پسر دوست داشتنى خیلى زود دنیا به یک چشم بهم زدن تمومه ...خوش به حالت که همه دوست داشتن و یادگارى هاى خوب گذاشتى از خودت یا حق.

لیلا بلوکات:سلام بسیار غمگین و ناراحتم تسلیت میگم به تمام مردم شهرم که میدونم همتون با ترانه های مرتضی پاشایی خاطره دارید ... مرتضای عزیز با ترانه هات عشق فهمیدم با ترانه هات عاشق شدم با ترانه هات گریه کردم با ترانه هات شاد شدم پسر یادت همیشه با منه مریم عزیزم همسر مرتضی از خدا واست صبر آرزو میکنم . مرتضی پاشایی#تسلیت#روحش شاد.

قاسمي بجد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۱۱
روحت قرين آرامش ... (261955)
نسیم صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۷:۵۴
ظاهرا خداوند هنوز این رای منفیها را شفا نداده
خداوند هدایتتان کند
یکی عمرش را داده و دیگه توی این دنیا نیست اونوقت تو ... (262064)
ایرانیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۸:۱۷
عزیز من، رای منفی دادن ها عجیب نیست. یه عده لجباز به هر حقیقتی منفی میدن. مانند. نظری که "دو..ست" در مورد علت عدم پخش ترانه عصر پاییزی از طرف صدا و سیما داد. با اینکه لینک خبرش را گذاشت اما خیلی ها ماشین وار منفی دادند. بنا بر این، اینجا آمار بالای منفی و یا مثبت هیچ حقیقتی را آشکار نمیکنه و لزوماً به معنی درستی یا درستی مطلب نیست. (262072)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۸:۴۸
دوست من این اقلیت همیشه هستند ، بودن ما عذابشون میده ، روح مرتضی عزیز شاد (262092)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۸:۵۰
خواننده خوب و خوش صدایی بود ، روحش شاد ، سپاس از بهار نیوز که این فرصت رو در اختیارما قرار داد تا بتونیم با حرفامون خودمون رو خالی کنیم (262093)
کاملیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۱:۱۶
سالی چندین هنرمند واقعی توی اصفهان و ... ازدنیا میره آب از آب تکنون نمیخوره حالا یه آوازخوان مرده مگه چه خبره؟ (262276)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۲۳:۲۸
هیچی خبری نیست یه آدم که با صداش آرامشی به بقیه داده درگذشته.
مرگ یه آدم خوب برای بقیه آدما سخته و درکش برای غیرآدم سخته انشا الله که آدم شی. (262376)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۹:۰۱
دل دنیا رو خون کردی که این جوری تو رفتی

تموم دل خوشی هام و تو با رفتن گرفتی

مثل حس یه عشق تازه بودی

مثل افسانه بی اندازه بودی

هیچ کی برای من شبیه تو نبوده

دنیا چه بی رحمی آخه تنهایی زوده

دل دنیا رو خون کردی که این جوری تو رفتی

تموم دل خوشی هام و تو با رفتن گرفتی

مثل حس یه عشق تازه بودی

مثل افسانه بی اندازه بودی

که این جوری تو رفتی

تموم دل خوشی هام و تو با رفتن گرفتی

دل دنیا رو خون کردی که این جوری تو رفتی

تموم دل خوشی هام و تو با رفتن گرفتی (262100)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۰:۰۹
رفتی و از رفتن تو، قلب آینه شکسته
کوچه ها در خلوت شب، پنجره ها همه بسته
آسمان خاکستری رنگ، بغض باران در نگاهش
خنجری در سینه دارد، توده ابر سیاهش
بی تو من از نسل بارانم، بارانم، بارانم
چون ابر بهارانم، گریانم، گریانم، گریانم (262120)
سيدجوادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۰:۱۱
من نميدونم اينايي كه منفي دادن به چي اين مطلب و نوشته ها منفي ميدن؟ طلب مغفرت و درخواست آمرزش از خدا واسه يه مسلمون منفي داره؟بريد و خجالت بكشيد و خودتونو اصلاح كنيد و به فكر اعمال خودتون باشيد. مطمئن باشيد كه مرتضي پاشايي عزيز جايگاهش پيش خدا ، از من و شما بالاتره. (262122)
سيدجوادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۰:۱۳
خدايا خودت مرتضاي عزيز ما رو با حضرت سيدالشهداء(ع) و اوليا و انبياء(ع) محشورش كن(آمين) (262124)
سيدجوادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۰:۵۸
خدا رحمتش كنه. از ظهر خيلي ناراحتم. اينقده دلم بغض داره كه دلم ميخواد بشينم يه دل سير گريه كنم. (262145)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۱:۲۹
خدایش بیامرزاد اما یک پرسش را همیشه داشته ام.از میان این دوستانی که اینجا راحت ترین کار تاریخ یعنی کامنت نویسی را انجام می دهند (وحتی برخی منفی هم می دهند تا قدری اوضاع را بالانس کرده باشند) کدامشان می داند آن مرحوم در کدام بیمارستان بستری بود؟آیا برای هزینه درمان به کمک ما نیاز داشت یا نه؟ این پرسش همیشه چون شرنگی آزارم می دهد.فقط هم این مرحوم نیست. بزرگانی امروز گرفتارند که ما حتی زحمت پی گیری حالشان را به خود نمی دهیم.کامنت نوشتن که زحمتی نداردو هنر نیست.این را گفتم تا تنها یادآوری کرده باشم. (262157)
!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۲:۳۶
شما خودت به فكر بودي؟! يا شما هم فقط ساده ترين كار تاريخ يعني كامنت نويسي رو انجام دادي ؟! (262179)
سیـنا
Slovakia
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۰:۱۳
فاتحه بخونید دوستا لطفا (262201)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۸:۲۸
من نمی فهمم بعضی ا چرا منفی میدهند (262234)
hamidreza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۹:۱۲
اين منفي ها براي چيه؟
اخه براي روحت شاد هم كسي منفي ميده؟
شما از مرده هم مي ترسيد افراطي ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (262251)
حقی
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۲:۲۵
یکی هست... (262286)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۵:۰۲
خدا روش رو شاد کنه
ولی
چرا وقتی مرحوم سید محمد جواد ذاکر از دنیا رفت
هیچ سایت و خبرگزاری حاضر نشد که بگه (262317)
مثبت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۲۱:۴۶
خودتون منفی میدین بعدش هم تفسیر تهمت حواله بقیه می کنید. (262361)
مادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۲۲
یک مادرم .از صمیم قلب به مادرش تسلیت می گم وخیلی سخنه .خدایا به مادرش کمک کن تا قلبش ارام بگیره (261959)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۸:۱۹
شماكه منفي ميدي اميدوارم يه روزي يكي از نزديكات اين اتفاق براش بيفته و كسايي باشن كه به غمتون بخندند و شما طعم اين منفيا رو بچشي (262075)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۱:۵۹
غضنفر،حالت خوش نيست. (262168)
ع م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۰:۱۵
پاسخت مناسب نبود.... (262202)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۲۷
روحش شاد
تا آخرین روزای زندگیش امیدش رو از دست نداد و با سرطان مبارزه کرد
چه خوش وقت هم پرگشود و سفر کرد، صبح جمعه (261964)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۸:۴۴
هرچیزی ارزش گوش کردن حتی شنیدن نداره اما آقا مرتضی دلم تنگ میشه برای خوندنت برای همیشه.روحت شادعزیزم. (262089)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۲۹
آی...
ای دریغ و حسرت همیشگی
ناگهان
چقدر زود
دیر می شود

روحش شاد (261965)
علی ضیغمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۳:۳۰
خدا بیامرزدت

فاتحه بخونید برای این عزیز دوست داشتنی (262190)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۳۴
خدا رحمتش کنه. (261969)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۳۸
هوایت که به ســـ ـــرم می زند

دیگر در هیچ هوایی،

نمی توانم نفس بکشم!
عجب نفس گیـــــ ـــر است

هوای بـــ ـی تـــ ــ ـــــو (261970)
majid2416
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۳۹
مرتضی عزیز
روحت شاد و جایگاهت در بهشت باشد
برای ما هم دعا کن (261971)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۴۱
برای ارامش روح مرتضی پاشایی،الفاتحه مع الصلوات (261973)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۸:۲۲
من مطمئنم که مرتضی پاشایی قرین رحمت الهی شده،ولی شماهایی که به فرستادن فاتحه هم منفی میدیدازهمین الان با وجودزنده بودن،مرده اید،ولی پاشایی تا ابددرقلبهای ما زنده است (262077)
someone
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۹:۰۶
مردن شخص دلیل بر بالا بودن مرتبه وی نمی شود. اگر سال بعد در همین زمان کسی ترانه های او را زمزمه کرد، مهم است. (262249)
mahsa
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۴۲
vaghean moteasefam.depres shodam... (261974)
میگذره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۴۵
یاحق (261976)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۲۳:۳۲
دقیقا چرا به یاحق منفی دادین؟ (262378)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۲۳:۳۷
خدا رحمتش کنه ناراحت شدم ولی بیشتر برای کسایی که منفی دادن ناراحتم که با همه چی مخالفن.
ای کاش همه با هم همدرد باشند همه با هم بخندن و آرامش و صلح همه جا باشه. (262379)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۴۹
مرتضی پاشایی خواننده محبوبی بود که برای مردم کار می کرد. دنبال شهرت کاذب نبود و حاضر به پذیرش سفارش رسانه میلی نشد. پاشایی ترانهٔ «عصر پاییزی» را برای مجموعهٔ تلویزیونی به همان نام ساخته بود که هیچگاه از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اجازهٔ پخش نگرفت.
http://khabaronline.ir/detail/384642 (261977)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۵:۲۰
تو هم آب را گل آلود دیدی داری ماهی میگیری!! استفاده ابزاری از یه جوان هنرمند پر پر شده برای مقاصد سیاسی تا کی؟ با اسم مرتضی عزیز که از دست رفت و دستش از این دنیا کوتاست کیسه ندوزید . برایش طلب ارامش روح و مغفرت خداوند را میکنیم. حالمون بهم میخوره از اینهمه سیاست زدگی های بی خردانه که همه چیزهای بی ربط ره به صورتی مضحک به هم ربط میده. (261998)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۶:۵۱
ترانه عصر پاییزی رو می تونی از اینترنت بگیری و گوش کنی. اشکالی در متن شعر یا خود ترانه و آهنگش دیده نمیشه. دلیلش هم محبوبیت زیادش در فضای مجازی. اما تنگ نظری مسئولین سیما مانع شد تا این ترانه برای اون هدفی که ساخته شده بود استفاده بشه. (262042)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۸:۲۱
قبل از اینکه شما بگی ترانه را شنیدم. بد نیست قدری از توهم در بیاییم و همه چیزهای بی ربط را به هم ربط ندیم. اینجوری لذت اون ترانه را بهتر حس میکنیم. مثل اینکه تیتراژ ماه عسل را مرحوم پاشایی خونده. حتماً به زعم شما این ترانه سفارشی و متناسلب با اهداف مسئولین صدا و سیما بوده!!!! (262076)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۱:۰۱
بحث رو عصر پاییزی هست که صدا و سیما مانع شد تیتراژ پایانی سریالش بشه. (262146)
دو..ست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۶:۰۱
این موضوع در همه ی خواننده ها صدق میکنه که صدا و سیما درخواست تغییر یا حذف بخشی از شعر ترانه را میکنه تا پخش بشه همونطور که در مورد فیلم هم صدق میکنه. من از صدا و سیما دلخوشی ندارم اما برای دفاع از کسی متهم به دروغ گویی نشید. صدا و سیما درخواست نداده بود. بلکه خود کارگردان فیلم تقاضا کرده بود. بد نیست برای روشن شدن موضوع به گفته ای اصغر نعیمی کارگردان "عصر پاییزی" دقت کنی که در همین بهار نیوز منعکس شد. https://www.baharnews.ir/vdcfy0dv.w6dxeagiiw.html. خدا این هنرمند جوان را غریق رحمت کند. (262019)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۶:۴۷
به به! اینهمه لجباز!!! خوب جربزه دارین برین لینکی را که این بنده خدا از خود بهار نیوز گزفته گذاشته اینجا مردودیشو اعلام کنید. من لینک را دیدم . حق با دو..ست هست. (262039)
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۶:۵۹
تو اون آدرسی که دادی من رفتم دیدم نوشته: ترانه «عصر پاییزی» این خواننده و آهنگساز جوان برای تیتراژ پایانی انتخاب می‌‌شود، اما دراین‌بین مشکل دیگری به‌وجود می‌آید: «مرکز موسیقی صداوسیما از این کار ایراداتی گرفت که بیشتر به شعر آن برمی‌گشت.... (262045)
دو..ست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۸:۲۵
درسته و اشاره صریح داره که ساخت ترانه به سفارش کارگردان بوده. (262078)
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۲:۳۸
ولی طرفداران ناچیز اقدام صدا و سیما بدونند که ترانه عصر پاییزی خیلی هم محبوبه همونطور که با پخش نکردن اهنگ های شجریان محبوبیتش بیشتر شده. (262181)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۵۰
ببار ای بارون ببار
با دلُم گریه كن، خون ببار
در شبای تیره چون زلف یار
بهر لیلی چو مجنون ببار ای بارون

دلا خون شو خون ببار
بر كوه و دشت و هامون ببار
دلا خون شو خون ببار
بر كوه و دشت و هامون ببار
به سرخی لبای سرخ یار
به یاد عاشقای این دیار
به داغ عاشقای بی مزار ای بارون (261978)
ایرانیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۶:۴۸
بابا خیلی جوگیر شدی ها!!! (262040)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۸:۵۳
از قدیم گفتن حرف زدن بلد نیستی ، حرف نزدن هم بلد نیستی؟ (262238)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۵۲
روحش شاد
مرد روزهای سخت

آدم آتیش میگیره
وقتی میبینه توی اخبار ساعت 14 از انار خراسان خبر میذاره ولی از پرواز عزیزمون هیچ
متاسفم
سلاممون رو به خدا برسون مرتضی (261979)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۸:۲۶
فقط شبکه خبرزیرنویس کرد،برای صداوسیما متاسفم،البته لیاقت پاشایی خیلی بیشترازاین صداوسیما است (262079)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۵۷
واقعا خدا بیامرزتش و............................................................. (261980)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۵۸
روحت شاد مرتضی جان بهشت برین جایت (261981)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۵:۰۰
مرتضی جان بهشت برین جایگاهت روحت شاد (261984)
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۵:۰۴
خدا رحمتش کنه (261987)
پیام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۵:۰۴
خیلی ناراحتم. برا صدا و سیما متاسفم که اگه یه نفر تو اونور جهان پاش بشکنه فوری میگه اما برا مرتضی پاشایی که تو دل مردم جا داره هیچی از وفاتش نمیگه. (261988)
پارسا
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۶:۱۴
تو دل مردم جا داره!!!؟
ول کن بابا (262026)
یه مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۱:۲۶
پ ن پ لابد تو توی دل مردم جا داری! امثال شما جاتون تو زباله دونی دنیاست (262155)
پیام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۳:۴۴
امثال شماها هیچ ارزشی برا هنر قائل نیستید. اگه از مرتضی پاشایی خوشت نمیومد اصلا حق نظر دادن نداری. مشخصه که تو دل مردم جا داره یا نه. (262194)
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۵:۰۶
خدا رحمتش کنه روحش شاد و یادش گرامی (261990)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۸:۲۹
علت روانیه اینهایی که منفی میدن چیه،یکی مثل پاشایی اینهمه عزیزبین مردم میره،انوقت شما،برای طلب امرزش،ومغفرت،منفی میدیذ،خداشما روشفا بده،هرچندامیدی نیست بهتون (262080)
حامد
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۵:۱۳
واقعا واسه صدا سیمای ....... متاسفم فقظ اخبارمون شده ..... کوفت و درد پس مرتضی چی کسی که ایران عاشقشه
راجبه انار حرف میزنن خبر فوتشو نمیگن (261993)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۵:۲۳
خودش گفته بودواسه دیدن توداره میره دلم
روحش شاد (262001)
یلدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۵:۲۷
ارزش بودنت راهمیشه ازاندیشه ی یک لحظه نبودنت می توان فهمید
یادت گرامی (262002)
mohammad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۵:۳۷
مرتضی عزیز روحت شاد و قرین رحمت پروردگار...ان شاالله....
برای ما هم دعا کن.... (262005)
یزدانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۵:۴۵
خداوند به خانواده اش صبرجمیل عنایت بفرماید . (سرطان در کشور بیداد میکنه واقعا چرا؟!) (262010)
اعتماد السلطنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۳:۱۶
آلودگی هوا و پارازیت یکی از اصلی ترین دلیل این بیماری است (262188)
bahman
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۵:۴۹
روحش شاد خداوندا شفاعت امام حسین را هنگام ورودبه قبر روزی ایشان کن. (262013)
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۵:۵۴
ینی این رسانه ی میلی باید انقدر ..... باشه؟ محبوب و دوست داشتنی ملت پر کشیده عیییین خیالش نیست! (262015)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۱:۱۲
هوای آلوده, بنزین بی کیفیت, پارازیت روی امواج ماهواره, دکلهای مخابرات, سبزیجات و میوه جات آلوده و غیر استاندارد, مصرف زیاد فست فود, فشارهای روحی و روانی زیاد, افسردگی, نا امیدی, کمبود نشاط و شادی فردی و اجتماعی, کار زیاد, ............ (262148)
اعتماد السلطنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۳:۱۵
این رسانه بارها ثابت کرده که به مردم ربطی و کاری ندارد !!!! (262187)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۵:۵۷
روحش شاد (262016)
فروغ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۶:۰۱
روحش شاد ویادش گرامی (262020)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۶:۰۸
روحش شاد خدارحمتش کنه وخدابه پدرومادرش صبردهد (262023)
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۶:۲۸
موندم،این پاسخهای منفی یا همان دیسلایکها برای چیه!!!؟؟؟ صفحه ابراز احساسات و طلب آمرزش و رحمت برای مرتضی پاشایی و بس،منفی چیه نمیدونم.! روحش شاد و قرین رحمت الهی. (262031)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۸:۵۷
شما ایراد نگیرید همیشه آدم مریض پیدا میشه (262098)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۶:۳۱
چرا یک عده منفی داده اند؟؟
یعنی نباید درگذشت یک انسان رو تسلیت گفت؟؟ (262033)
پارسا
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۸:۰۷
اتفاق خاصی که نیفتاده
حالا یه خواننده مرده (262069)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۸:۵۱
خدا ما رو نجات بدهد از شر شما خشک مغزها
یک هنرمند ارزشمند مثل پاشایی رفت و مردم ناراحتن
یعنی حق ندارن ناراحت باشن و تسلیت بگن؟؟
حق ندارن براش طلب آمرزش بکنن؟؟
شما چه دینی دارید؟
اصن دین دارید؟
خدا و پیغمبر حالیتون میشه؟
انسانیت دارید؟ (262094)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۰:۰۳
اینا ازعاطفه،احساس،محبت،چی میدونن!!!!اینا فقط فکراینن که فردا ازکاسبی رانت،چقدرتوحساباشون سرتزیرمیشه!!!! (262116)
aminam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۸:۵۵
نه پاریکال یه خواننده نمرده یه پسر ،یه عمو ، یه دائی ، یه داداش یه وجود ارومبخش از دنیا رفته حتی رفتن تو بی وجود هم بعضیارو ناراحت میکنه چه برسه به مرتضی (262239)
aminam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۸:۵۶
خدا رحمتش کنه همینکه تو دلهامون موندگاره ارامش بخشه (262241)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۲۳:۴۸
قبل از خواننده بودن یه آدم درگذشته که بقیه رو متاثر می کنه.
واقعا امیدوارم عوض شی و قبل از تنفر به هر کسی که بدی به تو و بقیه نکرده چه خواننده چه غیر خواننده به فکر دوست داشتن و کمک کردن به بقیه باشی. (262381)
hasan gh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۶:۴۷
روحش شاد
داداش مرتضی دلمون برات خیلی تنگ میشه (262038)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۶:۵۰
میگی خدا رحمت کنه و روحش شاد یه عده منفی میدن!!!
چه مذهب و مرامی دارید شما ها... از خدا بترسید سایه ها (262041)
رضا
United States
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۶:۵۵
خدارحمتش کنه.واقعا جای تاسف داره سرطان همه گیرشده.انالله واناعلیه راجعون. (262044)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۷:۰۸
خدا اون ده یا زده نفریو که به طلب آمرزش برای یه جوان منفی میدن, هیچوقت نیامرز ..... (262051)
سيدجوادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۰:۲۴
الهي آمين (262130)
ایوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۷:۱۰
واقعا فوت کرده من ک باور نمیکنم ..............خب الان که مرده خدا رحمتش کنه (262052)
محمود بی نظیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۷:۲۲
خدا رحمتش کنه. خدا کنه که که یادمون نره مرگ قسمت همس. (262055)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۷:۲۵
این کسانی که به تمامی نظرات منفی دادن واقعا اشتباهی این کار را کردن یا از روی غرض ورزی نمی دونم خوش به حال کسی که وقتی رفت همه گفتند حیف (262057)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۸:۴۰
خدا رحمتش کنه صدای خوبی داشت ولی حیف شد (262085)
سودا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۹:۰۶
انالله وانا الیه راجعون
بسیار غم انگیز است
روحش متعالی (262102)
sevda
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۹:۳۸
هی دنیا:( (262106)
majid2416
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۹:۴۵
خیلی دوست دارم یک نفر از این دوستانی که منفی دادن علتش رو هم بگن شاید ما غافلیم و خبر نداریم شاید هم ... (262108)
؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۰:۲۳
راست میگن که دنیاجای فرشته هانیست...روحت شاد (262128)
هادی
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۰:۳۹
سلام به همه دوستان تمام نظرات پر از احساس ودردناک بود اما یک سوال مطرح است وآن اینکه روزی هزار نفربهتر از این اقا مرتضی میمیرند از فقر ونداری واز درد ورنج بی شمار در غربت وتنهائی در گوشه پارکها وبیمارستانها و...اما چرا ما ایرانی ها انقدر مرده پرستیم اگر مرتضی مرد که مرگ حق است واوزنده است چرا که حیات واقعی به مرگ است پس گله چرا وچرا برای همه اینگونه نمینویسیم وانقدر این را بزرگ میکنیم واقعا اگر عالمی مرده بود اینگونه این هنرمندان خوشتیپ انقدر خوب مینوشتند .خدا رحمتش کند وما را وهمه را هدایت کند (262137)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۰:۵۸
یعنی مردم یک تسلیت هم نگن!!!مگه ما اینجا چه کارپرخرجی برای مرتضی پاشایی داریم انجام میدیم،که شما میگیدمرده پرست،اینکه یادش میکنیم،برای شما شده مسئله،خداهمه روبیامرزه (262144)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۲:۳۵
دوست عزیز انچه فرموده اید قیاس مع الفارق است. درست می فرمایید روزانه افراد زیادی در این مملکت از فقر و نداری می میرند. اما قبول کنیم در هر جامعه ای افرادی چه در عالم هنر و سیاست و ورزش حضور دارند که بسیار محبوب مردم اند و چه در قید حیات باشند و چه در گذشته باشند در قلب مردم و به خصوص جوانان جایگاه ویزه ای دارند. از این جمله اند خسرو شکیبایی ناصر حجازی ناصر عبداللهی. مرتضی پاشایی هم در قلب خیلی از جوان ها جا داشت. ان شاالله خداوند رحمتش کند و بهشت برین را نصیبش فرماید. (262178)
sevda
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۰:۲۰
خیلی ببخشید که این مثال رو میزنم ولی یکی از اعضای خانوادتون هم فوت بشه میگین عادیه و هر روز خیلیا میمیرن؟بی منطق حرف زدین (262205)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۰:۴۴
عقده ای های منفی ده بوئی از انسانیت نبرده اند.شماخجالت نمیکشید؟؟؟!!!!شرمتان باد (262140)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۰:۴۸
بقول شاعر :
آنچنان زی که بمیری ؛ برهی

نه چنان زی که بمیری ؛ برهند
او رها شد از این دنیای وا نفسا .....
بیاد مرتضی عزیز :.
یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون مینویسم و اون خوابه
نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه
.... یادش گرامی باد (262142)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۰:۵۴
اتاقم عطر تو داره
غم تمومی نداره نداره نداره
قلبم آروم نمیشه
هم سن و سالم تولد دوباره ات مبارکه (262143)
عبدل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۱:۲۷
روحت شادمرتضی جان خدایا چنین داغی رابردیده هیچ پدرومادری نزار (262156)
hadi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۱:۴۵
يكي هست
.
.
.
كه ديگه نيست (262166)
سیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۲:۱۹
خداوند به خانواده اوصبر دهد . (262172)
برای فردای ایران نگرانم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۲:۲۱
از ایرانی بودن خودم بدم میاد وقتی این صفحه با این کامنتهاو منفی مثبت ها رو میبینم . همون بهتر همین جهان سومی که هستیم بمونیم چون لیاقت آدم شدن نداریم . (262173)
ئاكوكرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۶:۴۲
براى خودت متأسف باش كه هنوز توفاز جهان سوم ياجهان چندمى
حساب كن باخودت (چند؟چندى؟)
مسئله رو به همه تعميم نده عزيزدل برادر
بي خيال نظراتى شو كه آزارت ميدن!!!
اين نيز بگذرد،،،،،،، (262218)
بصیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۹:۵۷
شما لیاقت آدم شدن نداری!!! نگران !!!!!
اگه می خوایی تغییری ببینی خودت اون تغییر باش دنبالش نگرد از خودت شروع کن تا لیاقت آدم بودن داشته باشی
تو هرجایی و تو هر شرایطی میشه آدم بود فقط کافیه که بخوای (262258)
نفس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۲:۳۴
توصفحه ی اجتماعی خود نوشته بود که چرا مردم میخوادمنو ازاین دنیابیرون کنه هر روز میگن مرتضی پاشایی درگذشته .خدارحمتش کنه خواننده ی خوبی بود ولی مردم فقط توهین میکردند به جای دعا (262177)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۲:۵۴
درگذشت مرتضی پاشایی را به همه ی مردم به خصوص خوانوادهاش و همه ی هنرمندان تسلیت عرض میکنم. روحش شاد (262182)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۳:۱۲
بعضی ها سالها ه ادعا...می کنند! اما به اندازه یک هزارم این جوان در دل مردم همان دل که می گویند خانه خداست جا ندارند@! چرا!!!!!!!! (262185)
اعتماد السلطنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۳:۱۴
دوستان این امتیازهای منفی کار یک یا دو نفر آدم معلوم الحاله (262186)
کارن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۳:۳۳
خدایا کاری به جز گریه از من بر نمیاد
روحت شاد (262192)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۳:۴۱
درگذشت مرتضی پاشایی را به خانواده ی محترمش . مردم و همچنین هنرمندان تسلیت عرض میکنم. روحش شاد. (262193)
زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۳:۴۸
تسلیت به همه (262195)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۱:۴۰
کاش پزشک ها دلیل بیماری مرتضی رو فاش کنند که البته میدونیم که کسی نیست جز دولت مهر ورز که باعث رشد سرطان و از بین رفتن جوونا تو این کشور شده خدایا یعنی احمدی نژاد میتونه اون دنیا جواب تو رو بده اگه یه ذره اعتقاد داشت .... (262214)
ئاكوكرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۵:۵۶
خدارحمتش كنه وبه خانواده اش صبرعنايت كنه انشالله
خوش بحالت داداش مرتضى كه رفتى وازاين دنياى پرازدروغ ودرد نجات پيداكردى!
بخداقسم حسوديم ميشه به تووهمه عزيزانم كه رفتن پيش خدا!
كاش من هم،،،،،،،،،،،،،،،، (262217)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۶:۴۵
رفتی ورفتن توآتش نهادبردل ازرفتنت چه ماندجزآتشی به منزل.مرتضی عزیزیادت گرامی. (262219)
110
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۷:۰۴
از کاروان چه ماند.....
شعر رو درست بنویس لطفا! (262331)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۷:۰۶
خداوند مرتضی و همه ما را بیامرزد.
شادی روحش صلوات. (262332)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۸:۲۴
مرگ براي بعضي ها يك پايان زيباست خوشا به حال آنان كه دعاي اين همه مردم به دنبالش باشه . اميدوارم كه فردا جسم اين عزيز در دل خاك آراميد عزيزان نماز شب اول قبر را حتما بخوانندكه بهترين تشكر از اين عزيز است (262231)
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۸:۴۶
من واقعا نمیدونم فاز یه عده چیه دقیقا که میان به نظرات تسلیت منفی میدن
خدا ان شا الله قرین رحمت خودش قرار بده مرتضی پاشایی عزیز رو
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم (262237)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۸:۵۸
انا لله و انا الیه راجعون.. ، بیایید ما هم برای چنین روزی با آمادگی زندگی کنیم. نوبت ماهم میشه ، معمولا سر زده و بی خبر... (262243)
بلوكات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۸:۵۹
درود بر مرده پرستان گرامي

اميدوارم خدا همگي ما را شفا بده
تا هستيم بيگانه ايم پس از مرگ همه با هم فاميل ميشيم (262245)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۴:۱۳
دوست عزیز خدا شما را شفا بدهد که از الان مرده هستی و احساسات دیگران را به بازی میگیری برایت فاتحه خواندم خدا بیامرزت ترا....... (262302)
دناياسوج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۹:۳۳
مرتضي صداي دلنشيني داشت با شنيدن اين خبر متاثر شدم.به خانواده اش وتمام ايران تسليت ميگويم . (262257)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۹:۵۸
روحش شاد و قرین آرامش ، چقدر خوبه که وقتی مردیم مردم بگن خدا بیامرزتش نه مثل بعضی ها که وقتی میمیرن میگیم خدارو شکر که مرد (262259)
هما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۰:۲۱
خدارحمتش کنه.به همه ی هم وطنان عزیزومهربان
تسلیت عرض میکنم:((((( (262271)
سعید اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۱:۰۴
مرتضی جان روح پاکت شاد.همین الان دارم اماده میشم که برم تهران برای مراسمتشیع جنازه مرتضی جان (262274)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۱:۳۱
مرتضی عزیز رفتی ولی نه از دل (262280)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۱:۳۷
واقعا حیف شد . . . . . (262281)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۳:۱۹
چه طوردلت اومدبری بعد هزارتا خاطره.... (262291)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۴:۱۰
سلام دوستان عزیز بدانید کسیکه با مرگش اینهمه دل را به درد بیاره و این همه دعا براش بشه جاش توی بهشته خدا بیامرزد مرتضی را و شفا بدهد دلهای بیماری را که امواج منفی میدن. (262301)
داودهروابادي
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۴:۲۸
سعديامردنكونام نميردهرگز مردهانست كه نامش به نكويي نبرند (262305)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۶:۵۳
با لباسی از دنیا رفت که نا حسین و ابوالفضل روی آن نقش بسته بود اگر در این دنیا شفا قسمتش نبود ان شا الله در آن دنیا حسین شفیعش باشد روحش شاد (262329)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۴:۵۰
من یک پیرمرد کنهسال هستم که زیاد موسیقی پاپ گوش نمیدم و تا حالا این جوان عزیز مرتضی را خوب نمیشناختم ولی برای مرگش در حرم آقا امام رضا اشک زیاد ریختم و برایش دعا کردم خدا در بهشت برین این عزیز سفرکرده را قرین رحمت بسیار نماید و ما همه مخلص صفای ایرانی اصیل هستیم و مخالف افرادی که این را مرده پرستی مینامد ذهن این افراد بیمار است و تفکر داعشی دارند (262313)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۴:۵۱
سلام مرتضی (262314)
هما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۸:۱۲
خداهم مرتضی پاشایی ومادربزرگ علیرضاحقیقی رو رحمت کنه (262339)
سودابه از انزلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۸:۵۱
وقتی اومد انزلی دوست داشتم برم ولی نتونستم و دیگه هیچوقت نمیبینمش ... کاش میرفتم کاش.دلم داره اتیش میگیره.... (262343)
معصوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۸:۵۲
روحت شاد و یادت گرامی مرتضای عزیز . امیدوارم بهشت بریت جات باشه (262345)
رضوانشهر گیلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۸:۵۳
افراطی ها طاقت دیدن جوون های مارو ندارند..و وقتی هم که جوان خواننده ای از دست میرود. طاقت دیدن طرفداران عذادار او را هم ندارند ...خدا رحمتش کنه (262346)
من داغونم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۸:۵۶
مرتضی داداش توی لحظه های تنهاییم با صدات زندگی کردم. گریه کردم. امیدوار شدم کاش نمیرفتی....تو تمام تنهایی هامو پر کرده بودی بهترین بودی هیچوقت از یادم نمیری (262347)
فاطمه
United States
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۲۰:۱۰
من با تیتر این یادداشت مشکل دارم. مرتضی پاشایی "پدیده" ی هنر ایران نیست. پدیده ای از بین اندک هنرمندانی است که در "چارچوبها" حرکت کرده اند. (262352)
انزلی چی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۲۲:۳۶
اونایی که منفی میزنن یا روح ندارن یا اینکه نمیمیرن.... والله (262365)
خودم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۲۳:۲۵
محسن یگانه سرما خورده!امشب در سطح شهر،شلغم خواهیم خورد... اطلاع رسانی کنید!
ولل کنین شمارو خداآ...
چه وضعیه ساختین همش مشغول چیزای الکی....
جهان سومیا!!! (262375)
یک روح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۵ ۰۰:۰۳
خداوند ذر انتظار اوست و خواستار پایداری صدا و نامش است روحت شاد خواهد بود ب امید دیدار... (262388)