به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۷ ساعت ۰۳:۲۴
کد مطلب : ۴۹۷۵۳

پخش مسابقات اين فصل ليگ برتر در ابهام

پخش مسابقات اين فصل ليگ برتر در ابهام
گروه ورزشي: مهدي تاج درخصوص پخش تلويزيوني رقابت‌هاي ليگ برتر و همچنين ماجراي كارت‌هاي معافيت بازيكنان متخلف حاضر در ليگ برتر، به سايت بانك ورزش گفت: اينكه بازيكنان متعلق به چه باشگاهي هستند براي ما مهم نيست و به شدت با اين موضوع برخورد مي‌كنيم. متاسفانه يك عده مي‌گويند كه مسوولين نمي‌خواهند با اين موضوع برخورد شود اما موضع ما محكم است و قبلا هم درخصوص ثبت قراردادها اين موضوع را گوشزد كرده‌ايم.

رييس سازمان ليگ درخصوص سرباز شدن اين بازيكنان به نكته جالبي اشاره كرد و گفت: در صورتي كه تخلف اين بازيكنان قطعي شود، باشگاه مربوطه مي‌تواند جاي بازيكنان سربازاش يك بازيكن ديگر جذب كند. تاج همچنين درخصوص حق پخش تلويزيوني ادامه داد: صدا و سيما تا به امروز اين موضوع را حل نكرده و ما به آقاي ضرغامي درخصوص حل اين مشكل نامه‌اي زده‌ايم و در صورتي كه تا 24 ساعت قبل از برگزاري هفته اول رقابت‌هاي ليگ برتر اين موضوع حل نشود، سازمان ليگ از پخش بازي‌ها معذور است. در صورتي كه صدا و سيما موضوع حق پخش را تعيين و تكليف نكند، ما طبق مصوبه هيات رييسه سازمان ليگ به طور قطع اجازه حضور دوربين‌هاي تلويزيوني را به ورزشگاه‌ها نخواهيم داد.

رييس سازمان ليگ همچنين درخصوص جلسه‌اي كه در شوراي تامين استان تهران داشت، گفت: در اين جلسه شوراي تامين با برگزاري بازي‌هاي پرسپوليس و استقلال در ورزشگاه‌هاي ديگر به عنوان ميزبان مخالفت كرد و قرار شد بازي‌هاي اين دو تيم در ورزشگاه آزادي برگزار شود. از همين روي وزارت ورزش و سازمان ليگ بخشي از هزينه‌‌هاي ورزشگاه آزادي را مي‌دهد و اين دو باشگاه هم براي هر بازي بايد 50 ميليون تومان پرداخت كنند.