به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۰
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۵۰۷۳۳
دادگان: قراردادها از پارسال 30 درصد بیشتر شده

بهترین بازیکن ایران نهايتا 150‌میلیون می‌ارزد

گروه ورزشی: رییس سابق فدراسیون فوتبال با انتقاد از ارقام پرداختی به بازیکنان می‌گوید قراردادها امسال نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.
بهترین بازیکن ایران نهايتا 150‌میلیون می‌ارزد
محمد دادگان گفت: ماندن کی‌روش به شرط نظارت بر کار او را راهکاری مناسب برای فوتبال ایران می‌دانم. بارها و بارها در مصاحبه‌های مختلف چه قبل از جام جهانی و چه بعد از جام جهانی این را گفته‌ام که کی‌روش برای فوتبال ما مفید به فایده است، اما فردی هم که می‌خواهد کی‌روش را هدایت کند و مدیریت داشته باشد یک ابزار به شمار می‌رود که باید به مسائل واقف باشد. وی افزود: اخباری که به گوش من می‌رسد حاکی از این ماجراست که کی‌روش خودرأی است و تمام امور را به تنهایی انجام می‌دهد.

دادگان خاطرنشان کرد: اگر جلوی این کارها گرفته شود و فدراسیون سهم خود در قرار داد با کی‌روش را تعریف کند، مشخص خواهد شد که وظایف کی‌روش چه خواهد بود و همچنین وظایف فدراسیون چیست. پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: اگر در چارچوب قوانین فیفا و فدراسیون، بتوانند کی‌روش را در فوتبال حفظ کنند به اعتقاد من داشتن او به سود فوتبال ماست و تجربه‌های این مربی پرتغالی به درد فوتبال ما خواهد خورد.

قرارداد بازیکنان امسال 30 درصد بیشتر شده است!
رئیس سابق فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به وضعیت باشگاه پرسپولیس و مدیریت حاکم بر این تیم گفت: برای من پرسپولیس، استقلال و سایر باشگاه‌ها هیچ تفاوتی ندارند. سال‌ها در پرسپولیس بازی کردم، اما زمانی که مسئولیت داشتم شاید حتی حساسیتم به استقلال بیشتر هم بود. نباید امروز در خصوص پرسپولیس از من پرسیده شود. بارها نظر خود در خصوص این مباحث را مطرح کرده‌ام. دادگان درباره رقم قرارداد بازیکنان هم اعلام کرد: مدت‌ها پیش گفتم که حرف‌های وزیر ورزش و معاون پارلمانی‌اش سرگرمی است. چرا امروز کسی جزئیات قراردادها را در نمی‌آورد؟ همان موقع گفتم شک نکنید قراردادها پایین که نمی‌آید هیچ، بلکه بالاتر هم می‌رود.

بازیکن اسبق پرسپولیس اضافه کرد: با حرف‌های من مقابله کردند و گفتند جلوی افزایش رقم قراردادها را خواهیم گرفت. اما حداقل 30 درصد قراردادها امسال بیشتر شده است. دریافتی بازیکنان و مربیان بیشتر شده و وزارت ورزش روزی که گفت ما نمی‌گذاریم این اتفاق بیفتد امروز باید پاسخگو باشد. رئیس سابق فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام بهترین بازیکن فوتبال ایران 150 میلیون تومان می‌ارزد! متاسفانه اگر واقعیت قراردادها افشا شود رقم قراردادها خیلی بیشتر از گذشته خواهد بود. نباید این پول‌ها به این سادگی در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرد.

انتقال پاس به همدان اشتباه بود
وی درباره انتقال پاس به همدان هم گفت: از ابتدا مخالف انتقال پاس به همدان بودم. این تصمیم کار درستی نبود. پاس تیم ریشه‌داری است و باید بیشتر به فکر این تیم باشند. دادگان یادآور شد: پاس، تیم سازنده‌ای بود که بازیکنان بزرگی به فوتبال مملکت معرفی کرد، اما امروز در لیگ یک حضور دارد و بالا و پایین می‌شود! رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پایان اضافه کرد: برای همدان قشنگ نیست که پاس در چنین وضعیتی باشد. باید یک استان از داشته‌های خود استفاده کرده و تیم‌سازی کند.
مرجع : ایسنا

میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۸:۵۰
این اصلا منطقی نیست. اگه 150 میلیون می ارزه پس چرا الان بازیکنی مثل حسینی تو قطر چند میلیارد میگیره؟! (243936)
سید محسن
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۹:۴۳
با این بازی هایی که این روزها داریم می بینیم 150 میلیون هم خیلی زیاده به خدا (243945)
صادق حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۹ ۰۱:۴۹
و اضافه كنيم ، پرداخت پول ميلياردى به بازيكن جوان كه از محيط محدودى آمده و ظرفيت آن را ندارد مشكلات اجتماعى فراوانى بوجود مى آورد ،از طرف ديگر بيش از دو ميليارد به مربى ... پرداخت مى شود و نتيجه اش را هم مى بينيم ، و فساد بزرگ فوتبال قرارداد هاى يك ساله است كه در قدم اول بايد ممنوع شود كجاى دنيا قرارداد يك ساله داريم ؟!! (243983)
م.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۹ ۰۵:۲۶
قطر پول مفت داره. اگه تو اروپا چنین پولی دادن اونوقت میارزه.
فکر میکنی چرا دژاگه از انگلیس اومد قطر؟ (243987)
من
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۲۰:۰۶
قطر میخواد با این پول نفت فوتبال رو نابود کنه...کدوم بازیکنش بهترینه در دنیا (243949)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۹ ۰۱:۳۲
چون اعراب پول مفت دارن! آیا هیچ باشگاهی بجز حاشیه خلیج فارس حاضره همچین رقمی برای سید جلال بده؟ً (243982)
ترانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۹:۴۰
معلومه که نمی ارزه قطر پولداره خیلی کارها هم میکنه مگه ما می تونیم (243943)
دانشجوی بدون چارتی و فقیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۹:۴۰
گل گفتی. نمی دونم تو این مملکت این قدر پول های هنگفت جابجا میشه ولی به دانشجوهای دکتری که میرسه بورس تحصیلی، وام مناسب، پژوهانه همگی به دلیل مشکلات مالی ناشی از دولت قبل و ... حذف میشه. طبق محاسبات اگر بودجه پارسال باشگاه های فوتبال را بین تمام دانشجوهای دکتری این 30 سال انقلاب تقسیم کنیم برای هر ماه دانشجوی دکتری 200 هزار تومان ( ناچیز ولی به در دانشجو بخور) میرسه. خدایا چرا؟!!!!!!!! (243944)
رفاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۲۲:۴۵
دانشجوی گرامی ثروت و رفاه در خلاقیت و برای خود کار کردن هست می تونی کتابهای انتونی رابینز و برایان تریسی رو بخونی کاملا توضیح دادن که چگونه باید ثروتمند شد (243972)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۱۹:۵۶
با توجه به سطح درآمد آحاد جامعه و نوع فعاليت وثمر بخشي افراد در جامعه حتي ١٥٠ ميليون هم زياد است چه بسيار افراد تحصيل كرده كه درامد مناسبي ندارند در حالي كه يك فوتباليست جوان ميلياردي پول مي گيرد واز زمين و زمان هم طلبكار است. (243947)
سر به زیر
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۲۰:۰۵
من با دکتر دادکان کاملا موافقم...ولی دکتر جان کسایی که پشت پرده از بازیکن ها شیتیل و پول چایی میگیرن به این پولها قانع نیستن ها...حالا 1-1 (243948)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۲۰:۱۱
آقای دادگان درست می فرمایند، آقا میثم هم درست میگن. حقوق داخل و خارج با هم متفاوتند مثل یک استاد دانشگاه که در ایران 3 میلیون میگیرد در خارج میتواند تا بالای 20 میلیون حقوق بگیرد، جهت اطلاع شخصا همین شرایط را تجربه کرده ام (243950)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۲۲:۲۱
واقعا با نظر آقای دکتر صدردصد موافقم. این پولهای بی حساب و کتاب که در حقیقت از جیب مردم بی دفاع یه جیب اهالی فوتبال میره اولا انگیزه بسیاری از نوجوانان و جوانان را برای تحصیل و کسب علم از بین برده و ثانیا بازیکنان فوتبال روز به روز مغرور تر و بی کیفیت تر شده اند. (243969)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۹ ۰۰:۴۶
حرف اقای دادکان خیلی درست نیست ... ممکنه با منفی های زیادی نظرم روبرو بشه ولی مصداق عینی داریم مثل بازیکنانی مثل حسینی... دژاگه ... قوچی... تیموریان ... نکونام که چند برابر ایران پول تو خارج گرفتن و میگیرن... اقای دادکان باید بره دنبال این که پول بیت المال به بازیکنا داده نشه... چرا فوتبال خصوصی نمیشه... چرا حق پخش تلویزیونی به باشگاه ها داده نمیشه که درامد زایی داشته باشن ... چرا قانون کپی رایت نداریم و ... که تیم اویزون دولت نباشه (243978)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۹ ۰۰:۴۷
150 ميليون ميشه ماهي 13 ميليون جهار برابر درامد يک پزشک عمومي بازم زياده (243979)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۹ ۰۰:۴۸
علی اقا بعضی مشاغل بین المللی هستن ... وقتی بازیکنی تو دنیا ایکس مبلغ ارزش داره .. یعنی قیمتش همونه و فرقی نمیکنه که حقوق تو کشورش چقدره .. مگه ملت ساحل عاج در رفاه هستن که دروگبا انقدر پول میگیره یا اتوئو.... مشکل سر پول بیت المال و خصوصی نشدن باشگاه هاست (243980)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۹ ۰۶:۴۶
آقای دادکان بحث قیمت نیست ظرفیت را مطرح کنید
باید قیمت وکالا با هم تطابق داشته باشد که ندارد
اگر قراردادها ۳۰٪اضافه شده باشد فاتحه همه چیز خوانده شده
اگر موضوعی نیست دایی بچه علت به صادقیان بازی میده (243988)