به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۴
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۷۰۰۸۳

دختر کیم کارداشیان در کنار بیانسه/تصاویر

گروه فرهنگي: کمتر کسی فکرش را می کرد که گریه یک دختر ۲ ساله در هفته مد نیویورک به مهم ترین خبر روز تبدیل شود.
چند روز پیش نورت وست، دختر کیم کارداشیان و کاینه وست که ۲ سال دارد، به همراه پدر و مادرش در ردیف اول تماشاگران نمایش شوی آدیداس که پدرش طراحی آنها را بر عهده داشت، نشسته بود. حضور یک دختر کم سن در ردیف اول یکی از مهم ترین هفته های مد در جهان به خودی خود جالب توجه بود، اما موضوع وقتی جالب تر می شود که بدانید در دو طرف این مادر و دختر مشهور، بیانسه و شوهرش جی زی و در طرف دیگر آنا وینتور، سردبیر مجله ووگ و از قدرتمندترین افراد در صنعت فشن، قرار داشتند. نورت وست کوچک که به شو علاقه ای نداشت، از اواسط نمایش شروع به گریه کرد تا حدی که تمرکز سالن را بر هم ریخت و در نهایت مجبور شدند او را از سالن بیرون ببرند:








اما این پایان ماجرا نبود، این دختر کوچک در نمایش دیگری از برند الکساندر ونگ نیز، جنجال به پا کرد. نورت در لباس مشکی زیبا از برند الکساندر ونگ، باز هم در ردیف اول صندلی ها شروع به گریه کرد، اما خوشبختانه با دیدن خاله اش کندل جنر بر روی صحنه، آرام شد:












اما یکی از محبوب ترین نمایش های برندهای برتر در هفته مد نیویورک، به برند ویکتوریا بکهام، همسر دیوید بکهام تعلق داشت. دیوید به همراه تمام فرزندانش در لباس هایی مشکی به این نمایش رفتند و در ردیف اول، کنار آنا وینتور نشستند. هارپر بکهام، دختر سه ساله ویکتوریا و دیوید، تمام مدت مراسم روی پای پدرش نشسته بود و با وجود اینکه عکس ها نشان می دهد حوصله اش از نمایش مد سر رفته، اما آرام و ساکت بود. دیوید بکهام چندین بار در حال گرفتن سلفی با فرزندانش دیده شده است:












مرجع : کافه سینما