به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۰
 
۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب : ۶۹۱۹۳
در مناظره با رئیس انصار حزب‌الله؛

شکوری‌راد: در قوانین جرمی به نام فتنه نداریم

عاشورای 88 دروغ بزرگ صدا و سیما بود
گروه سياسي: مناظره اي با عنوان «سیر تحول دانشگاه قبل و پس از انقلاب» در مشهد با حضور حسین الله‌کرم رئیس انصار حزب‌الله و علی شکوری‌راد نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم برگزار شد.
شکوری‌راد: در قوانین جرمی به نام فتنه نداریم
به گزارش فارس، شکوری‌راد با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: پیروزی انقلاب متعلق به مردم است و حضور مردم در راه‌پیمایی 22 بهمن تایید‌کننده هیچ شخص و جناحی نیست. شکوری‌راد با بیان اینکه اصلاح‌طلبان الله‌کرم را از خیابان به پشت تریبون آورده‌اند گفت: ‌ما قدر افرادی نظیر الله‌کرم را می‌دانیم اما صحبت‌های ایشان راجع به اصلاح‌طلبان را تایید نمی‌کنیم. وی نماز را مهمتر از حجاب دانست و بیان کرد: بنده به عنوان اصلاح‌طلب به مسئله حجاب بسیار اهمیت می‌دهم اما معتقد هستم که یک فرد بی‌حجاب به فردی که با حجاب است و اختلاس می‌کند شرف دارد.

شکوری‌راد ادامه داد: این درست نیست که ما افراد کراواتی را بد بدانیم و بگوئیم اینها از اسلام و دین خارج شده‌اند. نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم خطاب به الله‌کرم گفت: آیا شما حاضرید رفراندم جمهوری اسلامی را دوباره برگزار کنید که اگر حاضر نیستید و شهامت برگزاری را ندارید این عیب از اسلام و جمهوری نیست بلکه عیب به عملکردها مربوط می‌شود.‌

الله‌کرم در واکنش به اظهارات شکوری‌راد که بیان کرده بود ما تو را از خیابان به پشت تریبون کشاندیم گفت: بله بنده و امسال بنده خیابانی و بیابانی هستیم اما اگر در بیابان بوده‌ایم از کشور دفاع کرده‌ایم و اگر در خیابان بوده‌ایم به مفاسد اعتراض کرده و در خیابان‌ها آتش و دود به راه نینداخته‌ایم. الله‌کرم با بیان اینکه برخی امروز به دنبال اتهام بنده هستند تصریح کرد: اصلاح‌طلبان خود خشونت را به دانشگاه کشیدند و جریان انحصارطلبی را به دانشگاه آوردند و امروز فکر می‌کنند با تعویض لباس کسی آنها را نمی‌شناسد.

وی خطاب به شکوری‌راد گفت: شما عدالت‌خواهی را با اشرافی‌گری عوض کرده‌اید و به سمت گفتمان لیبرال رفته‌اید و کسی که از گفتمان انقلاب به سمت لیبرال برود راه برگشت ندارد. جریان صلح را موسوی، هاشمی و رضایی به امام تحمیل کردند و به نظر نمی‌رسد هیچ اصلاح‌طلبی امام را دوست داشته باشد. ما جرأت برگزاری رفراندم را داریم زیرا انتخابات ما و مراسم 22 بهمن ما در واقع به نوعی رفراندم است.

سپس شکوری‌راد بیان کرد: دولت مهندس موسوی از سوی امسال آقای الله‌کرم به کف اسلامی متهم می‌شود در صورتی که در شرایط تحریم در زمان دولت موسوی ایشان طوری عمل کردند که هیچ مستضعفی به خاطر گرسنگی از دنیا نرفت و به خاطر همین مسئله در سال 88 همین گروه مستضعفین طرفدار وی بودند.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم با اشاره به اینکه عده‌ای پایشان به جبهه نرسیده اما الله‌کرم ارادت خاصی به آنان دارد، خطاب به الله‌کرم عنوان کرد: آیا شما از زندگی من خبر دارید که بنده را یقه سفید، به جبهه نرفته و مرفه خطاب می‌کنید که این ادعاهای شما ناصواب است و اگر شهامت داشته باشید در همین جلسه عذرخواهی می‌کنید. وی در واکنش به این مسئله که موسوی در بحبوحه جنگ استعفا داده است افزود: من از استعفای ایشان دفاع نمی‌کنم اما فقط می‌دانم موسوی در اعتراض به بازسازی سیاست‌های پس از جنک استعفا داده است.

الله‌کرم در واکنش به اظهارات شکوری‌راد که باید از وی عذرخواهی کند عنوان کرد: شما که با مستضعفین بودید اما امروز از حالت عدالت‌خواهی در آمده‌اید و با تکنوکرات‌ها دست در دست شده‌اید باید جواب دهید و شما که من را خیابانی خطاب می‌کنید باید توبه کنید. وی افزود: آقای هاشمی در رأس اشرافی‌گری هستند و شما طرفدار ایشان و پسرشان هستید در صورتی که امروز هم معاون اول آن آقا و هم پسر این آقا باید دستشان قطع شود.

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله متذکر شد: طرفداران شما شعار مرگ بر آمریکا را به مرگ بر روسیه تبدیل کرده‌اند و سپس شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و در نهایت هم مرگ بر اصل ولایت فقیه را مطرح می‌کنند اما ما نمی‌گذاریم علیه جمهوریت شورشی ایجاد شود.

شکوری‌راد بعد از اظهارات الله‌کرم به حوادث کوی دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: بعداز حوادث کوی دانشگاه و حوادث سال 88 زندان‌ها پر از دانشجویانی شد که ناخواسته مجبور شدند رنج زندان را تحمل کنند. وی تصریح کرد: کمیته‌های انضباطی زمانی شکل گرفت که افراد گمان می‌کردند دانشجو نباید به دادگاه فرستاده شود و رسیدگی به کارهایش باید در همین کمیته‌های انضباطی صورت گیرد اما متاسفانه در زمان آقای احمدی‌نژاد این کمیته‌ها به مکانی برای انتقال دانشجو به دادگاه و نهایت زندان تبدیل شد.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم خاطرنشان کرد:‌ چون احزاب اجازه فعالیت سیاسی نداشتند بار سیاسی به دوش دانشجو افتاد و دانشجویان مجبور شدند صدای جامعه باشند که متاسفانه هنوز شاهد حضور دانشجویان در زندان‌ها هستیم و این نشان می‌دهد نظامی که دانشجو را زندانی کند دچار یک اشکال اساسی است.

الله‌کرم در ادامه جلسه که پرسش و پاسخ دانشجویان بود خطاب به دانشجویی که به الله‌کرم گفت شما چکاره‌اید که کنسرت‌ها را سرکوب می‌کنید و برای وزارت ارشاد تصمیم می‌گیرید بیان کرد: انقلاب اسلامی ما در چارچوب اجرای حدود به امر به معروف و نهی از منکر من و شما برمی‌گردد که در وصیت‌نامه امام(ره) هم آمده که برای امر به معروف و نهی از منکر در چارچوب قوانین اسلامی به مسئولان تذکر داده شود پس بنابراین اگر من و شما تاخیر کنیم اسلام تاخیر نمی‌کند.

شکوری‌راد نیز در پاسخ و واکنش به اظهارات دانشجویی که بیان کرده بود دعواهای خود را به دانشگاه نیاورید چرا که مردم از دعوای شما خسته شده‌اند گفت: مردم باید بر عملکرد مسئولان نظارت داشته‌ باشند چرا که هیچ مسئولی نیست که در معرض خطا و فساد نباشد.

وی ادامه داد: آیا شما دانشجویان نمی‌خواهید بدانید 830 میلیارد دلار پول در دوران احمدی‌نژاد کجا هزینه شده است و آیا می‌خواهید که ما صحبت‌های خود را پشت درهای بسته مجلس انجام دهیم و به شما نگوییم که 22 میلیارد دلار که به صورت چمدانی رفته و برنگشته چه شده است پس اگر دانشجو بگوید به ما چه ربطی دارد این نشان دهنده معضل بزرگی در جامعه است.

شکوری‌راد متذکر شد: کمترین کاری که دولت آقای احمدی‌نژاد کرده تقلب است. وی در ارتباط با عاشورای سال 88 عنوان کرد: عاشورای 88 دروغ بزرگ صدا و سیما بود که به خورد مردم داد و اکثر صحنه‌های فیلم‌برداری صحنه‌سازی شده بودند. نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم در ارتباط با پاره شدن عکس امام در 16 آذر عنوان کرد: ما تاکنون شاهد این مسئله نبوده‌ایم که حتی در بدترین شرایط توسط مردم یا دانشجویان پاره شده باشد و این مسئله نیز صحنه‌سازی است.

الله‌کرم در واکنش به اظهارات شکوری‌راد خاطرنشان کرد: موسوی در زمان انتخابات 36 هزار نفر سر صندوق‌ها مسئول کرده بود که بنده با مسئول صندوق تبریز روز بعد انتخابات تماس گرفتم و ایشان به من گفت به ما گفته‌اند اعلام تقلب کنید در صورتی که ما تقلب ندیده‌ایم.

وی خطاب به شکوری‌راد گفت: وقتی آقایان طرفدار آزادی شدند و عدالت را رها کردند اعتماد ما به آنان متزلزل شد در صورتی که پیش از این ما شما را افرادی انقلابی می‌دانستیم. شکوری‌راد شکوفاترین دوران اقتصادی را دوران خاتمی عنوان کرد و افزود: دولت جدید نیز در شرایط خاصی شکل گرفته که زیر تیغ مجلس است و مجبور به اجرای سیاست‌های آنان است که امیدواریم در انتخابات آتی اصلاح‌طلبان روی کار بیایند.

وی در واکنش به اظهارات دانشجویانی که موسوی را فتنه‌گر می‌خواندند اظهار داشت: موسوی هیچ زمانی مقابل ولایت فقیه نایستاده و ما در قوانین جرمی به نام فتنه نداریم و کلمه فتنه را شما از خودتان اختراع کرده‌اید. الله‌کرم به اظهارات شکوری‌راد واکنش نشان داد و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه مدافع آرای مردم بوده‌اند و همان طور که در سال 88 رای مردم را حق‌الناس خواندند و از آن دفاع کردند در زمان آقای روحانی نیز مدافع رای ایشان شدند.

وی در ارتباط با جرم موسوی خاطر نشان کرد: موسوی در تهران آرایش بیشتر از احمدی‌نژاد بود و به همین علت اعلام زود‌هنگام برای پیروزی کرد که این مسئله درست نبود و همچنین وی موجب کشته شدن حدود 38 نفر نظیر نداآقاسلطان شد که بنده نیز می‌گویم سرویس‌های جاسوسی این خانم را کشته‌اند و عده‌ای گلوله نیروی انتظامی را موجب کشته شدن این فرد می‌دانند. وی گفت: برخی همچون علی مطهری نظرشان این است که هم احمدی‌نژاد و هم موسوی محاکمه شوند اما من می‌گویم موسوی بسترساز این مسائل بوده و باید پاسخ‌گو باشد.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۱:۲۲
تمامی سخنان بی مدرک یا با مدارکی که در هیچ دادگاه رسمی سندیت آن ها ثابت نشده است. (290020)
سعید1
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۲:۳۹
دوست گرامی برای کدام سخن مدرک می خواهید؟شکوری راد که سخنی بی مدرک نگفته.الله کرم هم که برداشتهایش را عین اسلام می داند.ضمنا اینجا مناظره است.مثلا برای ابهام 830 میلیارد دلار پول نفت در 8 سال چه مدرکی کافی است؟آنان که در برابر پرسشند باید مدرک بیاورند چون هزینه مالی است.سند می خواهد نه ما که می گوییم پول را کجا هزینه کرده اید.بابک زنجانی هم که سند زنده اینهمه ابهام است.کاش شکوری از الله کرم در باره آن آژانس مشهور در تقاطع کریم خان می پرسید.آن آژانس چه سرنوشتی پیدا کرد؟ قیمتش امروز چقدر است؟همین! (290101)
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۴:۱۴
با سلام به همگی، اقای الله کرم از عدالت سخن میگوید در حالی که قضاوت های پیرو جریان سال 88 در کمال بی عدالتی و با بهره بردن از صدها تریبون غصبی از مردم که در اختیار آقایان است و حتی یکی از آنها در اختیار طرف مقابل نیست ، صورت گرفته و هر گونه که در برنامه بوده پیش برده اند. رهبری فرمودند این جریان فتنه بود ، فتنه یعنی هوای غبار آلود و نا مشخص، چگونه شد که همه چیز یک مرتبه علیه یک طرف ماجرا تمام شد؟ از صدا و سیما بپرسیم و از آقای الله کرم!!! (290160)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۴:۴۲
انشاا... اتحاد اعتدال و اصلاح پیروز است از دولت اصولگرای احمدی بیشتر خاطرات اختلاس و رانت باقی مانده!! (290173)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۶:۵۶
در یک جمله بگویم که آقای الله کرم کاریش نمیشه کرد، چون شما و دوستان بر خر مراد سوارید. (290259)
ایران
United States
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۷:۰۱
برای تمام پول های برده شده وخورده شده سند هستش بالا ازهمه خزانه خالی تحویل دولت روحانی داده شده (290263)
امیر
Iraq
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۱:۵۷
امیدوارم روزی شهامت برگزاری رفراندوم رو داشته باشند. (290021)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۰:۵۳
رفراندوم آرزوئی است که هیچگاه محقق نخواهد شد زیرا مخالف خواست مسئولین و بیانگر واقعیت هاست هر چند که مردم انجام آنرا بخواهند . (290070)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۲:۱۴
الله کرم عرضه دارید رفراندوم بگذارید و خواهید دید که گفتار شما و کردار شما را مردم کنار خواهند زد . (290088)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۲۲:۱۴
محکم تکیه بزن به صندلیت یه استکان چای هم بریز برای خودت بشین تا برگه رفراندوم رو برات بیارن. (290424)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۲:۱۵
تنها راه حل این کش مکشها برگزاری رفراندم است (290090)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۴:۰۰
برگزاري رفراندوم= يك "نه" بزرگ ديگر به افراطيون و امثال الله كرم... (290153)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۲:۵۸
دیدگاه برادر الله کرم بیشتر مبتنی بر واقعیت است نه حقیقت.یعنی مردم این واقعیت را بپذیرند که مثلآ درحکومت اسلامی،حجاب برای خانم ها و برداشتن کراوات برای مردها، اجباری ست و باید اجرا شود، دیگر حقیقت و وافکار مردم هر چی باشد مهم نیست. البته نتیجه چنین دیدگاهی این همه فساد و دروغ و رانت و دزدی و بی کفایت سالاری است. چون آزادی اندیشه وجود ندارد بنابر این فرصت طلبان از آب گل آلود ماهی میگیرند. (290022)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۲:۳۹
آیت الله طالقانی(درسال1359) : حجاب برای یک زن مسلمان هم نمی تواند اجباری باشد چه برسد به اقلیت ها!
انقلاب ما خوب بود و هست و قوانین قانون اساسی حداکثرآزادی را برای ما به وجود آورده اند اما گروههای فشاری چون دارودسته ی الله کرم فضارابرما تنگ کردند.
والله قانون اساسی و انقلاب57ظرفیتهای فراوانی را برای آزادی دارد که همینها، همینهاکه همیشه همدراقلیت بوده اند نفس مارا گرفته اند وموجبات بدبینی مردم به انقلاب را پدیدآورده اند ودوران خفقان پهلوی وساواک را می ستایند.
چاپ کنیدخواهشا (290102)
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۵:۴۰
لطفا تصحیح نمایید; سال1358 (290213)
v.jahedi17@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۷:۰۷
فکر کنم شما با دوستات نشستی دور هم،دیدی اکثریت جمع رو داری، هوا برت داشته.............؟؟؟؟!!!!!! (290265)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۳:۱۳
آقای الله کرم در همه جای دنیا اتفاق می افتد که یکی از کاندیدها اگر تخلف شود اعلام تقلب می کنند طرفداران هم به خیابان می آید و یک نهاد بی طرف می کند ولی شما کاندیدای که اعلام تقلب و تخلفات گسترده داشت 5 سال است بدون اجازه کوچکترین دفاع و دادگاه حبس کرده اید و هزارن تهمت و توهین و افترا زده اید اینها همه خلاف عدالت و شرع و قانون و اخلاق و اسلام است و با میلیونها طرفدار خشنترین برخوردها را کردید و کهریزکی کردید و آنها را خس و خاشاک و بزغاله و عوضی و ده ها توهین دیگر نثارشان کردید.. (290024)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۵:۵۴
متاسفانه تا زماني كه طرز فكر الله كرم ها بر كشور حاكم باشد اين كشور به قهقرا خواهد گراييد ومردم نبايد منتظر معجزه باشندجناب الله كرم ادعا ميكنيد كه شما برحقيد ومردم مدافع طرز فكر شما هستند
چرا اين همه از رفراندم وحشت داريد؟؟؟؟ (290025)
هموطن آذری
United States
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۶:۲۵
بدبختی اینجاست که افراطیون اصلا نیاز ندارند که جرمی در قانون تعریف شده باشد یا نه چرا که همیشه قانون را به نفع خود میچرخانند و متاسفانه اختیارات فرا قانونی زیادی هم دارند ومنافع خود را به نام اسلام و ملت پیش میبرند (290026)
مهدی حیدرزاده فیروزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۷:۳۵
آقای الله کرم! خوب بلدید همه مسائل را با خون شهدا توجیه کنید. شهدا رفتند که مردم استقلال داشته باشند، رفتند که آزادی داشته باشند ، نترسند از اینکه به حاکم شان اعتراض کنند، که حاکم شان بت نپندارند، خودشان درگیر قسط و نان شب نباشند و مسئولانشان میلیونی و میلیاردی نوش جان نکنند، فساد فرهنگی نباشد و عده ای به نام اسلام دخترشان آزار ندهند. رفتند که با پلیس با ماشین از روی افتاده رد نشود.آقای الله کرم قصه دراز است ... (290030)
lم.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۷:۵۱
ضمن احترام به هر دونفر می خواهم بگویم که هر دوی شما افراطی هستین یکی از شما جلوتر از رهبری (الله کرم) یکی دیگر عقبتر از رهبری (شکوری راد) . (290033)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۲:۱۹
اقاجان شما نگاه کنید تمام گفتار الله کرم بی پایه و اساس است ولی اقای شکوری راد عاقلانه صحبت کرده .شماها هم خواهشا" رهبری را قاطی این مسائل نکنید .
در کشور نمیشه همه برا اساس تفکرات رهبری فکر کنند چرا که هر کس ازاد اندیش است و رهبری هم بارها گفته اند از خودتان صحبت کنید نه از زبان من . (290092)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۶:۲۲
معنی صحبت عاقلانه هم فهمیدیم (290235)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۷:۵۱
هفت بار دعای امن یجیب... (290034)
رهنورد
United States
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۷:۵۲
خدا حفظت کنه آقای شکوری راد (290035)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۸:۰۸
آقای الله کرم چهار روز جبهه بوده و هزاران استفاده از همین چهار روز را داشته ،اما کسانی هستند که حتی یک روز جبهه و جنگ را از دست ندادند اما هم اکنون هم مثل الله کرم صد تا پست ومقام ندارند.ضمنا" عاشورای 88 دقیقا" طرح و برنامه صدا وسما و سیاست گذاری ائمه جمعه و جماعات و فردی که مسئول اعزام مبلغین به شهرستانها بود که گفت:ما روز عاشورا فتنه را جمع میکنیم !همین افراد هم سطل های آشغال را آتش زدند و با وانت سنگ حمل میکردند.پول بنزین و سیگار و غذا هم دریافت میکردند. (290037)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۲:۲۱
بخدا من یک نفر را می شناسم از ابتدا جنگ تا انتها بعنوان یک فرمانده در جبهه بود و حتی دو برادر شهید داد وقتی می بینمش بیکار و بدون توقع در گوشه ای زندگی میکند و از طرفی امثال این آقا را می بینم که خود را مالک انقلاب می داند مغزآدم به جوش می آید (290093)
سعید1
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۵:۱۰
115 شما که اورژانس هستید باید این چیزها را خوب بدانید.یک جریانی بعد از جنگ شکل گرفت که سیاستی پیچیده را دنبال می کرد ومی کند.بسیجی خوب آن است که با من است.منتقد من اگر 8سال جنگ و 8سال اسارت هم تحمل کرده باشد بسیجی واقعی نیست.مرحوم داود کریمی را می شناسید.از نمونه شما کم نیستند بماند که عده ای تا خرم آباد نرفته همه کاره جنگ شده اند. سیاست مذکور از خانوده شهید و رزمنده چهره ای طلبکار در اذهان ترسیم کرد تا سوء استفاده خودش را بکند که کرد.اینها را پیاده نظام سیاستهای غلط خود می خواستند.... (290199)
مرتضي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۸:۲۰
كاسه هاي داغ تر از آش نباشيد وادب داشته باشيدكه به خاطر كسب نام ومقام ودنيا طلبي واينكه چيزي گيرتان بيايد انقدربي ملاحظه وآتش بيار معركه نباشيد مردم راه خود وانسان هاي حق وناحق را خودشان بهتر از تفسيرجانبدارانه ي شما تشخيص ميدهند.به خدا خسته شديم از ميانداري هاي امثال شما واين را بدانيد جانها فداي سيدجليل القدري هست كه اگر اذن دهد لحظه اي در امان نخواهيدماند (290038)
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۹:۴۷
بیا از وادی نفرت خارج شو, به دنیای محبت پا بنه , ای دوست! امامان با محبت, با صداقت, با عدالت, قلبها تسخیر می کردند; نه با تهدید, نه با شمشیر...!؟ (290333)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۸:۲۱
اوباما: موضوع توافق هسته‌ای با ایران دیگر فنی نیست، اراده سیاسی می‌خواهد.باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا می گوید که قدرتهای غربی توافقی را پیشنهاد کرده‌اند که اجازه فعالیت صلح آمیز هسته‌ای را به ایران می‌دهد و در عین حال تضمین می‌کند که ایران برای ساخت سلاح اتمی تلاش نخواهد کرد.حالا بحث سر توافق خوب و بد است که رهبری باید تصمیم نهایی را بگیرد. (290039)
رضا
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۸:۲۵
درود بر شکوری راد
الللهم فک کل اسیر (290040)
دل خون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۸:۲۷
دراینکه صداوسیماهرطوربخواهدواقعیت هاراتحریف می کندشکی نیست ای کاش اصلاح طلبان نیزرسانه ای همانند ان داشتندومی توانستندروشنگری نمایندبه امیدروزی که فردی به دلیل ابرازعقیده درزندان نباشد. (290041)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۱:۲۶
اگر اصلاح طلبان آنقدر قدرت داشتند که تلویزیون داشته باشند که وضع مملکت اینطوری نمی شد!! (290076)
سعید1
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۲:۵۰
همین که ما را سینه دیوار نمی گذارند وتیربارانمان نمی کنند خودش جای تشکر دارد. شما تلویزیون می خواهید؟! اینها 30 سال است که به خون ما تشنه اند. البته برای ما زنده ها.شهدایمان را خیلی عزیز می دانند.بهشتی و اشرفی اصفهانی و مطهری خوبند چون شهید شده اند اما خاتمی لیبرال وضد اسلام است چون زنده است.موسوی فتنه گر است چون زنده است وخیلی چیزها می داند وجایگاهی که پیش امام داشت را هیچیک از این آقایان نداشته است.با غارت هم سر سازگاری ندارد.حالا شما پرتقال فروش را پیدا کن جانم. (290106)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۳:۴۲
اگه انسانهاي وارسته و بزرگي همچون مطهري، بهشتي و آيت الله طالقاني با اون منش و روشنفكري كه داشتن امروز زنده بودن، مطمئن باشيد كه همين وضعيتي رو داشتن كه الان دوسيد عزيزمون خاتمي و موسوي دارن... (290142)
محمد
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۸:۲۸
لایک به آقای شکوری (290042)
املی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۸:۳۳
بنده برای اقای شکوری راد متاسفم اقای الله کرم جه صیغه ای است که ایشان به عنوان یک شخص فرهیخته با ایشان کنار یک میز می نشیند ومناظره می کند این افراد را جایگاه رسمی ندهید بگذارید در همان خیابان باشند (290045)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۲:۲۲
ای احسن بر شما برای ابراز این نظر بسیار خوب (290096)
عجب
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۸:۳۶
اقای الله کرم به حرف اسونه ولی شماها جرات محاکمه موسوی راندارید چون اونوقت موسوی مجال دفاع کردن داره و گندشما رو میشه .اقایان احمدی نژاد.ضرغامیوتمام اختلاسیون و حامیانشان نیز باید محاکمه شوند چون اینها ایران را خشکاندند وخوردندو بردند و الان طلبکارند (290046)
حمیدرضا مازندران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۸:۴۰
آقای شکوری رادازجایگاه رفیع هاشمی خوب دفاع نکردندکه اگراین اسطوره انقلاب نبودقطعاوضع به گونه دیگرجلوه میکردیادمان نمی روددرزمانهای حساس بخصوص درزمان جنگ این خطبه هاوسخنان هاشمی مورداعتمادوالای امام بودکه به آحادملت جان تازه ای می بخشیدحتی درهنگامه عملیات ازاستماع خطبه هاشمی غفلت نمیشد.بی غرض بایدگفت نگاه وجهره وسخن هاشمی کشورومردم راثروتمندجلوه میدادومیدهدحتی باپایین آمدن درآمدکشور!امابااینکه آقای احمدی نژادثروتمندترین دولت درتاریخ ایران بودمردم وبازاراحساس آرامش نداشت وآتمسفربیچارگی ونداری سیطره ... (290047)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۸:۴۳
احسنت به حاج حسین الله کرم با این استدلال خوبش
الته بنده از احمدی نژاد دفاع نمیکنم ولی اینم میدونم که گندی که رحیمی زده زمان دولت اصلاحات بوده نه در زمان احمدی نژاد
این آقای شکوری راد میگه واقعه عاشورای 88 دروغیه که صدا و سیما ساخنه
نه این دروغ شما طرفداران دولت راستگویانه چون بنده خودم ظهر روز عاشورا تقاطع خیابان آزادی و نواب شاهد این قضیه بودم آقای راستگو
سرتو از تو برف بیار بیرون (290048)
عزت الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۹:۱۱
چیزی که تو خیابان و کوچه ها دیدیم با فرمایشات آقای الله کرم از زمین تا آخر
کهکشان راه شیری فاصله دارد مضاف بر اینکه مردم همه چیز را خود به چشم خویشتن دیده اند و نیازی به تصاویر صداوسیما نیست . رخداد انتخابات 88 با هیچ
پاک کن و ماله و حلالی قابل از بین بردن نیست خصوصا" که حاصل و ثمر آنهمه
هزینه و خونریزی شد 8 سال ..........(هرچی دلتان خواست جای نقطه ها بگذارید) (290051)
بسیجی دوران دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۹:۳۳
خورشید برای همیشه زیر ابر پنهان نمی ماند. این وعدۀ خداوند است. و اکنون پس از گذشت پنج سال تمامی گفته های نخست وزیر دوران دفاع مقدس برای مدعیان بصیرت آشکار شد البته اگر باز هم خود را به خواب نزنند !..... (290054)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۹:۴۷
اصلاحات پیروز است. (290058)
احمد
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۹:۴۸
الله کرم و دار و دسته اش متاسفانه امربه معروف را در موی دختران و موسیقی می دانند،اصلا امام حسین برای امر به معروف قیام فرمودند،امر به معروف امام حسین مشکل تار موی زنان و کتاب وکتابخانه نبود،امر به معروف امام مبارزه با رانت و رانت خواری بوده که اامثال الله کرم راه را دانسته یا ندانسته اشتباهی میروند،آقای الله کرم منم شش سال در جبهه های جنگ بودم،چه دلیلی داشت و دار د برم خیابون مردم کتک بزنم فرق شما با من اینه که از امتیازات جبهه استفاده کردید ولی من هنوز یک معلم ساده مدرسه!!! (290059)
لبو فروش
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۴:۳۱
آقای الله کرم راه را دانسته اشتباه می روند . البته این راه به خزانه ی مملکت می رسه که از نظر شما اشتباه است ولی از نظر ایشان کاملا درست و صحیح است (290168)
/
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۲۰:۰۳
سر تعظیم باید فرود آوریم در برابر عظمت شما گرامیان...! (290342)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۹:۵۰
وصيت‌ اكيد من‌ به‌ قواي‌ مسلح‌ آن‌ است‌ كه‌ همان‌ طور كه‌ از مقررات‌ نظام‌، عدم‌ دخول‌ نظامي‌ در احزاب‌ و گروهها و جبهه‌ها است‌ به‌ آن‌ عمل‌ نمايند؛ و قواي‌ مسلح‌ مطلقاً، چه‌ نظامي‌ و انتظامي‌ و پاسدار و بسيج‌ و غير اينها، در هيچ‌ حزب‌ و گروهي‌ وارد نشده‌ و خود را از بازيهاي‌ سياسي‌ دور نگه‌ دارند.بر فرماندهان‌ لازم‌ است‌ كه‌ افراد تحت‌ فرمان‌ خود را از ورود در احزاب‌ منع‌ نمايند.دولت‌ و ملت‌ و شوراي‌ دفاع‌ و مجلس‌ شوراي‌ اسلامي‌ وظيفة‌ شرعي‌ و ميهني‌ آنان‌ است‌ كه‌ اگر قواي‌ مسلح‌، چه‌ فرمانده (290060)
آنتی ویروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۹:۵۰
اصلاح طلبان با پشت پا زدن به آرمانهای انقلاب اسلامی خودشان را از قطار انقلاب پیاده کردند.و دیگر هرگز نمیتوانند در نظام جمهوری اسلامی به پست و مقام برسند .نه شورای نگهبان نه مردم و نه بدنه نظام آنها را طرد کردند همچون نهضت آزادی و جبهه ملی و گروهک منافقین و ....تنها جایی که میتوانند عرض اندام کنند همین فضای مجازی و سایتهای معلوم الحال است. (290061)
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۸:۲۵
آرمان های انقلاب چه بود...؟! آیا چیزی جز آزادی, استقلال, عدالت اجتماعی, اخلاق و پیشرفت بود...؟! آیا آزادی اصلی ترین آرمان انقلاب نبود...؟!چه کسانی به اصلی ترین آرمان انقلاب پشت پا زدند؟! نسبت شما و همفکران شما با آزادی چیست؟! نسبت شما و همفکران شما با استبداد چیست؟! نظر شما درباره ی فصل سوم قانون اساسی و حقوق ملت چیست؟! (290304)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۰۹:۵۴
ازبرادرالله کرم ممنونیم که به قواعددموکراسی بالاخره تن دادند وحاضرشدندپشت تریبون بیایند.این خودش یک گام به جلوست.امابرادرالله کرم دفاع وحمایت صددرصدی از افرادناحق باورکنیدعقاب دارد.بایدروزی جواب گوباشید.در زیارت عاشورا می خوانیم وشایعت وتابعت وبایعت آنهایی هم که حضورنداشتند اما تاییدکردندوپیروی کردند شریک جرم قتله اباعبدالله هستند.عزیزدلم الله کرم بخدا احمدی نژادمملکت رابه فلاکت انداخته وتا20سال دیگه هم مشکلات ناشی از ایشون پابرجاست.بخودبیائید (290062)
سعید1
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۳:۰۰
شکوری راد هم همین راگفت که اصلاحات تو را از خیابان به پشت میز مناظره آورده اما او با زیرکی به صحرای کربلا زد ومساله را به بیابان کشید وسر از جبهه در آورد.دهنمکی هم که خدا را شکر فیلمساز شده اینها برکت نیست؟جالب است که عجیب از رفراندم وحشت دارند وتظاهرات را رفراندم می نامند تا از زیر بار آن در بروند.یک هفته در تلویزیون تیتر می زنند ومردم را برای دفاع از انقلاب خودشان به خیابان می خوانند وبعد هم می گویند این رفراندم تایید ماست. پررویی نیست؟!آنوقت فرزندان همین انقلاب را هم حصر کرده اند!! (290112)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۳:۵۵
الله كرم و امثال ايشون . . . هر كاري كه ميكنن و هر چيزي كه ميگن، فقط و فقط بخاطر منافع و قدرت طلبي شون هست...
مگه وضعيت حجاب از زمان احمدي نژاد چه فرقي كرده كه اين آقايون دلواپس و دلسوز اسلام و انقلاب شدن و فرياد "وا اسلاما" سر ميدن؟!!!!!
اف بر شما...
فرداي قيامت چطور ميخوايد جواب خدا و اهل بيت(ع) رو بديد؟! (290148)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۰:۰۱
برادرعزیز وبزرگوار یک سوال:
چرافرزندان وهمسران وخانواده های معزز شهدا اکثرا از آقایان موسوم به فتنه گر حمایت می کنند؟فرزندان وهمسران شهید باکری وهمت.رجایی.بهشتی. زین الدین.خرازی.تندگویان.بابایی.مطهری چرا؟ (290064)
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۰:۰۷
جناب آقای الله کرم
هر مکتب باید از راه قلب به انسان نفوذ کند و انسان آزادانه آنرا باور و قبول نماید و در آنصورت است که آن انسان با میل و رغبت قوانین آن مکتب را در ظاهر یا خفا اجرا خواهد کرد.
با زور هیچگاه نمی شود مکتبی را به انسانی قبولاند و یا قوانین آن مکتب را اجرایی کرد.
اگر پیامبر اکرم مانند شما عمل می کرد قطعا بدانید که اسلام از همان روز نخست پا نمی گرفت، همانگونه که در تاریخ شاهدیم وقتی در زمان عمر و عثمان اسلام با جنگ و کشور کشایی به اروپا رسید و جنایت کرد نه تنها اسلام آنجا پا نگرفت که مخالفت ... (290066)
فضولباشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۰:۱۰
مناظره با چنین افرادی و چنین تفکری آب در هاون کوبیدن است اگر جبهه رفتن و جنگیدن فظیلت ابدی و منزلت دارد به زمان جنگ نیست به عملکرد بعد از جنگ و عدم منت بر سر ملت نهادن است ملتی انقلاب نمود و ملتی جنگ را اداره نمود با تمام تکثر و افکار متضاد اما اینک اقلیتی بی منطق و تمامیت خواه خود را حق مطلق و دیگران را سراسر باطل میداند آیا آنکس که فرق عدالت مجسم و ایمان مطهر را شکافت کثیرالسجود نبود آیا آنکس که در کربلا شمشیر بر وارث آدم و خاندان معزز پیامبر عریان کرده و هتک حرمت نمود جانباز نبود ... (290067)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۰:۴۹
خودتان هم میدانید اینگونه مناظره ها بعلت آنکه یکطرف هر چه را میخواهد بگوید بر زبان می آورد بدون آنکه ذره ای نگرانی از بازداست یا پاسخگوئی داشته باشد وطرف دیگر با کلیخط قرمز روبروست و نمی تواند حرفهائی را که باید بیان نماید آزاد هرچند که داعیه آزادی داشته باشند . (290069)
شجاعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۱:۰۴
رسانه محترم من تعجب می کنم شما سخنان مجلس ششمیها را به عنوان تیتر خود انتخاب می کنید اینها افرادی بودند که کشور رابه بیگانه فروختند ان تحصنهای کذایی وان خیانتهای اشکار اینها هنوز در ذهن مردم پاک نشده گرایشهای حزبی نباید مانع گفتن حقیقت شود اگر رسانه ای حقایق را بنویسد می تواند خواننده بیشتری را جذب کند ولی با دروغ نمی شود مردم را به خود متمایل نمود (290071)
ایرانیم
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۱:۰۸
دراین قانون خیلی چیزا نیومده ...
اما در قرآن در نهج البلاغه در صحیفه سجادیه خیلی از فتنه و فتنه گران گفته
که چگونه باید با آنها رفتار شود
اما خیلی جالبه کلی به کشور از لحاظ اقتصادی، سیاسی ،ضربه وارد شده قشر جوان رو بازی اهداف ، کینه و قدرت طلبی، خودشون کردن بعد از یه مدتی طلب کار شی بگی یه چیز بوده تموم شده همه چی آرومه و همه خوشحالند...
داخل جلسات خودمونیشون میگن تقلب نشده(فیلمش موجوده)اما برای اینکه رسوا نشن و پای دروغشون ایستاده اند (290074)
امیدوار
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۱:۳۲
ازآقایانی که زحمت کشیده اندوازکیان وعزت ایران دفاع کرده اندتشکر می کنیم اما قبول کنید تفکرات افرادی چون اله کرم التقاطی بوده وتاریخ مصرف آن تمام شده است وشعورمردم دربنداشخاصی مثل ایشان نیست که اعتقادات خودشان رابه کل جامعه تعمیم دهند. (290078)
وادری
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۲:۰۶
آقای الله کرم چه امر به معروفی !!! رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ایران،به جرم فساد اقثصادی، به پنج سال زندان محکوم شد! کی تو خیابان دزدی کرده که شما تو خیابان بودن را افتخار می دانید!!!و متاسفم برای استاد شکوری که با تو مناظره میکنه! آدم باید با هم وزن خود مذاکره کنه (290084)
شلدره
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۲:۱۴
آخه راهپیمایی 22 بهمن چه ربطی به رفراندوم داره!اکثر اونایی که انقلاب کردن که تصویرشان از صدا و سیما پخش میشه، شما رو قبول ندارن،اون که هیچ، همین راهپیمایی الانم نود در صد شما و تفکرتون را قبول ندارن، (290089)
درویش سره
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۲:۲۱
آقای الله کرم،حضور مردم در راهپیمایی را نمی توانیم رفراندوم بدانیم،دلیل حضور مردم در راهپیمایی چیز دیگه ای است که اگه بنویسم منتشر نمیشه، (290094)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۲:۲۴
انتظار داریم حضرات اصلاح طلب به با این تیپ افراد اصلا هم صحبت نشوند تا چه رسد به مناظره واقعا جایگاه این آقا میز مناظره نیست باید فقط شعار بدهند (290098)
قانون !!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۲:۲۵
مگر در این مملکت چیزی به نام "قانون" وجود دارد ؟؟!!
اگر وجود دارد به ما هم نشان دهید.. (290099)
آيت صالحي
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۲:۵۸
نفس عمل مهم بود كه بين الله كرم و شكوري راد اين مناظره برقرار شد و اميدوارم كه اين گفتگو ها ادامه (290110)
چی میگه
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۳:۰۲
من ی آدم بیطرفی هستم،خدا وکیلی اصلاح طلبا سالمترین گروه هستن،چه در عدالت،چه درصداقت، این آقای الله کرم وقیکه احمدی نژاد به هر نفر ایرانی هشاد هزارتومن عیدانه داده بود،به اون کارتن خوابم هشتاد هزار و به سرمایه داران کشورم هشتاد تومن، خب چرا اون وقت نیومدید تو خیابون!!!!! ای خدا واقعا مشکل ما موی زنان و موسیقی و روزنامه هاست! خدایا فقط تو کمک کن!راستی خدا جون چقد راحت بهت میگم تو!!! آیا میدانی به بنده نو نمیشه گفت تو!!!!!!!!! (290114)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۳:۰۲
درود بر اصلاحات ،درودبر خاتمی وموسوی قهرمان ایران (290116)
خودم
Netherlands
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۳:۱۸
قانون کیلویی چند داداد ش (290127)
ملت دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۳:۳۵
جایی که پاسخگویی نباشد,فساد آنجاست,هر که می خواهی باش
جایی که جرات حرف زدن نباشد ,دیکتاتور آنجاست,هرکجا باشد
جایی که یک صدا باشد,استبداد آنجاست................. (290138)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۴:۰۶
این مشکلات فقط با رفراندوم قابل سنجش میباشد در آن زمان هم تکلیف مردم مشخص میشود هم حکومت (290154)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۴:۰۸
سخنان امام خميني(ره) كه در پاسخ به الله كرم و رفقايش ميتوان گفت:
يك آفت بزرگ همواره انقلاب و ثمره آن يعني نظام اسلامي را به شدت تهديد مي كند و آن عبارت است از بروز حالات خاص روحي در برخي از افراد و گروه ها پس از پيروزي و به بار نشستن مجاهدت هاي سخت و رنجزا. اين حالات روحي به شكل يك عارضه دروني ظهور مي كند و افراد و گروه هاي مزبور را به اين تفكر باطل و خواهش نفساني سوق مي دهد كه انقلاب و نظام را محصول تلاش و مجاهدت خود مي دانند و همواره از نهضت طلبكار مي شوند! (290155)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۴:۱۰
امام خميني(ره) خطاب به افراطيون:
هر نهضت مادامي كه مراحل دشوار اوليه را طي مي كند سنگيني اش بر دوش افراد مومن و مخلص و فداكار است . اما همين كه به بار نشست و يا لااقل نشانه هاي بار دادن آشكار گشت و شكوفه هاي درخت هويدا شد سروكله افراد فرصت طلب پيدا مي شود. روز به روز كه از دشواري ها كاسته مي شود و موعد چيدن ثمر نزديك تر مي گردد فرصت طلبان محكمتر و پرشورتر پاي علم نهضت سينه مي زنند تا آنجا كه تدريجا انقلابيون مومن و فداكاران اوليه را از ميدان به در مي كنند... (290157)
جواتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۵:۴۹
همیشه باید قانون ملاک باشه اینکه تو و من چه کردم و می کنم حرف درستی نیست من جبهه رفتم و تو نرفتی ملاک شجاعت نیست خب پس باید بین جبهه رفته ها و شهید شده ها هم تفاوت گذاشت یارو رفته جبهه سر و مر و گنده برگشته این شجاعته! (290216)
تستی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۵:۵۳
این انصار دقیقا چه کاره اند الف )مکمل نیرو انتظامی اند. ب) قهرمانای موتور سوارین . ج)اتش بیار معرکه.د) یاردان قلی (290220)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۷:۰۰
آیا روزی در این مملکت فرا خواهد رسید که ملاک قانون باشد نه آدمها (290261)
جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۲۰:۰۹
اقای اله کرم اقای شکوری راد انقلاب ما را روسها دزدیدند و به بیراهه کشیدند سر همدیگر را نشکنید ما سپر سیاستهای روسها در خاورمیانه شدیم و پولهایمان را هزینه سیاست روسها میکنیم و بقیه هم تاراج میشه ای کاش مثل همسنگرانمان در جبهه در زیر تانکهای برادران عراقی له میشدیم و این روبه صفتی ها را نمیدیدیم (290344)
علي م٤١٧
United States
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۲۰:۴۸
آقاي شكوري راد!!!
عاشوراي ٨٨دروغ بزرگ صداوسيمابود!!!!!!پس جنابعالي تواون زمان يازخونه ات بيرون نيومدي يااصلا ايران تشريف نداشتيد،اخبارايران كه ازنظرشما كاملا دروغه تواخبار بي بي سي،صداي آمريكا وسي ان ان و...چي اوناكه ازنظرجنابعالي راست ميگن كه روزعاشورا رو به طورويژه پوشش دادن،نگيد نديديد كه ديگه بايدروصداقت تون شك كرد.
بعدش هم آيا واقعا موسوي جلوي ولايت نايستاد!!!!!پس اون همه بيانيه براخنده منتشرميكردن؟
درضمن فتنه اختراع شماست!!!! امام علي(ع)مي فرمايندﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻓﺘﻨﻪ، ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﭽﻪ ﺷﺘﺮ ﺑﺎﺵﮐﻪ ﻧﻪ ﭘﺸﺖ ﺩﺍﺭﺩ ... (290363)
سرو سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۲۱:۵۸
به گفته آقای هاشمی رفسنجانی بهترین راه برای مبارزه با اینها داشتن آگاهی است (290405)